Olisisihan se pitänyt tietää että miten tässä käy. Epätietoisuutta joka johtaa unien vähyyteen, painon putoamiseen ja lopulta hulluksi tulemiseen. Onko rakastuminen terveellistä? Tuskin, kovinkaan.
Sanokaa mitä sanotte mutta rakkaus tekee hulluksi
14
223
Vastaukset
- Anonyymi
Kiva, jos se "mun hän" tulisi vähän hulluksi. Niin hulluksi, että kaappaisi syliin kun nähdään.
- Anonyymi
Nyt ei saa ees kaapata syliin - turvaväli :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei saa ees kaapata syliin - turvaväli :/
Ai niin. Voi ei. Ehkä sit keväämmällä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin. Voi ei. Ehkä sit keväämmällä..
Lupaan että keväämmällä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lupaan että keväämmällä .
Ihanaa..:D
- Anonyymi
Sulla on vielä helppoa, tajuatko?
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
Sanopa muuta! Monesti toivon et olisin vain tunteeton paska, kyllä tää niin hirveältä tuntuu:(
- Anonyymi
Se on justiinsa tuota. Hulluksi tulemista
Mihinkään pysty keskittyy just ja just tärkeät asiat saa tehtyä - Anonyymi
Juu ei ole terveellistä. Itse tullut "hulluksi" kolme kertaa vuosien aikana. Nyt on kaikki hyvin ja oon terve. Yhteys on ja pysyy.
- Anonyymi
Kokemuksesta tiedän, mitä tuo on. Viimeksi tällaisen vuoristoradan kävin läpi 21-vuotiaana. Nyt sitten kolmekymmentä vuotta myöhemmin samanlainen tunne sisimmässä, joka muistuttaa skitsofreniaa. 24/7 tuo yksi ja sama ihminen mielessä koko ajan.
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613141Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa972127- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271780- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122