Kuka maksa minun tappiot

Anonyymi

Minulla pizza ravintola ja tuli tamä coronavirus nyt. Ei asiakaita käy yhtään ja kohta viraomainen varmana sulkee minun ravintolan. Minä haluan tietää nyt kuka on vastuu tästä corona tapaus?? minulla paljon tappio tästä tulee. maksakaako Suomi valtio minun tappio korvaukset vai kuka??

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Valtion on pakko korvata vahingot, jos se pakottaa sulkemaan ravintolan. Nyt odotellaan tietoa, miten se tapahtuu.

    • Anonyymi

      Kaikkein herkimmässä asemassa ovat maahanmuuttajat, jotka ovat perusteneet pizzerian, ja nyt heidän pizeria loppuu. Valtion pitää kustantaa uudet pitzeriat kaikille niille joilta vanha meni konkurssiin alta.

      • Anonyymi

        Eikö kantasuomalaiset ole samassa asemassa kuin maahanmuuttajat?


    • Anonyymi

      Luulisin että valtio tulee korvaamaan ainakin suureksi osaksi yrittäjien tappioita, Ehkä kunnatkin tulevat vastaan. Mahdollista on myös hakea vakuutuskorvauksia yrittäjän keskeytysvakuutuksesta.

    • Anonyymi

      Ei missään nimessä tueta yrittäjiä. Se kuuluu yrittäjä riskiin jos menee hyvin jaetaan osinkoja ja voittoja ja jos huonosti silloin huudetaan valtiota apuun, ei missään tapauksessa.
      Jos minä työntekijänä ansiot 4000 euroa kuukaudessa ja joudun työttömäksi ja ansiosidonnainen runsaat Tuhat euroa, En minä sillä tule toimeen minulla täytyy olla puskuria ja mitoittaa elämä sen mukaan.
      Se on terveellä yrityksellä oltava puskuria vuoden ajaksi jos yritys pysyy pystyssä ainoastaan halvan koron vuoksi se on epä terve yritys ja saa kaatuakin kyllä sitten tulee uusia yrityksiä tilalle.
      Jos hommat loppuu silloin mennään työvoimatoimistoon sama se on yrittäjäkin.

      • Anonyymi

        1964,24 €
        Brutto YTK, onpahan runsas tuhat euroa? Oliko vitsi?


      • Anonyymi

        Hyvät on tulot jos 4000€ tienaa! Jos yrittäjä tienaa sen verran, maksat siitä yrityksen vuokran/yhtiövastikkeen,verot, yel maksun , sähkön , tarvikkeet. Itselle pitäis jäädä tuloja (palkkaa!)kun kotona odottaa henk.koht. menot niin kuin palkkatyöläiselläkin. Onhan yrittäjälläkin perhe ja oma elämä työn ulkopuolella. Joutuu pakosti venyttämään päivää että saa tarvittavan toimeentulon ja lomaakin pitää joskus. silloin ei ole tuloja . Ei palkkatyöläinen rahan tulo katkea jos jää lomalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvät on tulot jos 4000€ tienaa! Jos yrittäjä tienaa sen verran, maksat siitä yrityksen vuokran/yhtiövastikkeen,verot, yel maksun , sähkön , tarvikkeet. Itselle pitäis jäädä tuloja (palkkaa!)kun kotona odottaa henk.koht. menot niin kuin palkkatyöläiselläkin. Onhan yrittäjälläkin perhe ja oma elämä työn ulkopuolella. Joutuu pakosti venyttämään päivää että saa tarvittavan toimeentulon ja lomaakin pitää joskus. silloin ei ole tuloja . Ei palkkatyöläinen rahan tulo katkea jos jää lomalle.

        Tuo meinaakin ,että yrittäjä asuu työpaikallaan , niin ettei sillä ole asuntoa ollenkaan.


    • Anonyymi

      Nyt onneksi yrittäjien täytyy mukautua samoin kuin meidän muidenkin työttömien tähän työttömyystilanteeseen.
      Ja hekin ( yrittäjät)vaativat työttömyyskorvauksia nyt itselleen? Miksi?
      Kokoomuslaiset? Kaiken tietävät.
      Hehän osaavat bisneksen, joka ei koskaan lopu?
      Ihan pieni virus vain sen kaatoi.
      Voihan rähmä sentään!!
      Ihanaa nähdä näiden joidenkin suuta soittavien yrittäjien päätyneen samaan asemaan meidän "työtä haluattomien" kanssa.
      Kun muuten ovat olleet jotkut kuin kukkoina tunkiollla.
      Ja valitus on kauhea. Miksi?? Mistä rahat elämiseen??
      Näin me useimmat duunaritkin kyseltiin jo vuosia ennen virusta.

      Hankkikaa töitä, miksi ette työllisty??
      Näin aina duunareiltakin myös kysytään.!!

      Hautaustoimisto on hyvä yritys nykyään.
      Tai kremartorio.
      Miksi et yrittäisi niitä?
      Nää on nyt tälllaisia ilmaisia vihjeitä vaan,
      pelkältä duunarilta, joka haluaa tehdä töitä, muttei yrittää.
      Tulen töihin, jos pyydetään.

      • Anonyymi

        Yrittäjät maksavat verot samalla tavalla kuin palkansaajat palkastaan yrityksen verot, miksi ei saisi työttömyyskorvausta?


      • Anonyymi

        näin se menee heti ku on vaikeaa pitäs olla auttamassa, ei tavallinen duunari saa mitään ylimääräistä jos joutuu kortistoon ja asuntolaina painaa päälle, ei tule valtio antamaan rahallista tukea vaan sanoo myy pois ja muuta vuokralle...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        näin se menee heti ku on vaikeaa pitäs olla auttamassa, ei tavallinen duunari saa mitään ylimääräistä jos joutuu kortistoon ja asuntolaina painaa päälle, ei tule valtio antamaan rahallista tukea vaan sanoo myy pois ja muuta vuokralle...

        Saathan sinä työttömyysturvan ,asumistuen ja sossusta toimeentulotukea.


    • Anonyymi

      Ei kukaan maksa mitään, paitsi ehkä maahanmuuttajille? Eikö nyt ole take away pizzojen kulta-aika ja kotiin toimitus, ei muuta kuin € tekemään?

    • Anonyymi

      Sen voisi pistää maksumieheksi(henkilöksi), ketä toi tän Pandemian ulkomailta tänne.
      Joku erittäin vastuuton kaveri.

      • Anonyymi

        Olis mukava nähdä tästä henkilöstä lehtihaastattelu, jos on vielä elossa.


    • Anonyymi

      Ei mitää pizza yrittäjille ! Ne kusettaa vain rahaa valtiolta . Mulle kaikki

    • Anonyymi

      Ensi vuonna on vaalit. Äänestä vaaleissa niin, että hallitus ymmärtää yskän ja ministerit ottavat lusikan kauniiseen käteen eivätkä enää sylje yrittäjien päälle!

    • Anonyymi

      Asiakkaat maksa, nosta pitsa hinta viisinkertaiseksi.

    • Anonyymi

      Pizzaa paistetaan nyt kodeissa...

    • Anonyymi

      "Minä haluan tietää nyt kuka on vastuu tästä corona tapaus?? "

      Kukaan Suomessa ei ole vastuussa koronaviruksen leviämisestä ympäri maailman. Lähetä vaatimuksesi Kiinaan, josta virus on päästetty liikkeelle.

    • Anonyymi

      Minulla on pyörinyt 2 vk mielessä kuljetusliike, joka ainakin tiiviissä kaupunkiympäristössä voisi toimia. Perusta kuljetusliike. Hommaa luvat, ilmoitat kauppiaille, pizzapaikoille ym että kuljetat tavaraa asiakkaille. Teet jakelureitin, eli jaat vaikka kaupunkisi viiteen osaan liikenneväylien mukaan. esim alue A:kuskattavat noudetaan klo 10:00 mennessä, jakelu klo 12 mennessä. Alue B, nouto klo 11 mennessä, kuljetus asiakkaille klo 13 mennessä. Alue C, nouto klo 12 mennessä, kuljetus asiakkaile klo 14 mennessä, alue D, nouto klo 13 mennessä, kuljetus asiakkaille klo 15 mennessä ja alue E, nouto klo 14 mennessä, kuljetus klo 16 mennessä. Illalla alueet A,B,C nouto klo 16 mennessä, kuljetus klo 18 mennessä ja alueet D ja e, nouto viimeistään klo 17 ja jakelu klo 19 mennessä.
      Alueiden kokoa pitää miettiä kuljetettavan tavaran määrän perusteella, auton tulee olla kylmäkuljetuskontilla, tavaratilan jaat osiin, kuskin takanan kylmiö, -15, keskellä 5 ja takana 15. Jos ruuhkaa, työntekijä/tyttö/poikakaveri hoitaa kaupasta haut toisella autolla ja sinä jaat toisella, autojen vaihto tunnin välein.
      Vaatii organisointikykyä, mutta muut kauppiaat todennäköisesti kyllä lähtevät mukaan esim 100€ kk-maksulla 5€/kuljetus, yksityisille tavaran tilanneille kuljetusmaksu myös 5€. Eli pääset keskimäärin n 80€ tuntiveloitukseen, tosin siitä pitää maksaa kahden pakun polttoaineet, verot ja lyhennykset.

    • Anonyymi

      Mene sina kiinan etsiman kuka syy ei taalla suomi24 asia selva!
      Ota ote syyllinen ja tuo han oikeuslaitos.
      Syö oma pizza kun nalka ni jaksa elaa hyva elama.

    • Anonyymi

      Kohta, ihan kohta on valmistumassa Roope Ankan pankki, josta jaetaan kaikille tasapuolisesti rahaa.
      Vielä on mietinässä minkä merkkistä rahaa, toisaalta käteinen on jo mennyttä ehkä palataan Suomessakin oravan nahkoihin. Ameriikoissa kultaa vuollaan, siivu jokaiselle.
      Ensin toki tutkitaan kärsimyksen määrä, joku tietysti kuorii kerman päältä.
      Kun todetaan että kärsimyksen määrä on vakio, kaikille jaetaan yhtä monta oravan nahkaa, ei hätiä mitiä.

    • Anonyymi

      Maailmalta suomalaiset palaavat tänne, miksi et menisi omaan maahasi, turvaan koronalta.

    • Anonyymi

      >> Kuka maksa minun tappiot >>

      Sinun tappiosi maksaa sama henkilö, joka hyvänä aikana saa sinun voittosi. Siis sinä itse.

    • Anonyymi

      Vakuutukset ovat "Virusta"varten,eli "Virus" tappoi yrityksen joten korvaaja on vakuutusyhtiö!Korvattavaksi jää lopettamispäivään saakka olevat velat ja palkat/Vuokrat. Yrittämisessä on riskinsä josta vastaa yrittäjä itse.
      On todella ikäävää jos vakuutukset ovat olleet puutteelliset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe