Selvä viesti ja kannanotto on tullut maan ylintä johtoa myöten.
Donald Trump on viesteissään ilmaissut sen, että USA:n talouden nimissä ihmishenkiä voidaan uhrata. Trump sanoi, ettei pakotteita voida jatkaa kuin korkeintaan pari kolme viikkoa. Sitten liikkuminen on vapautettava, että bisnes maassa pyörisi.
Nyt myös Texasin kuvernööri Dan Patrick ( s. 4. huhtikuuta 1950) on linjannut asian seuraavasti: "Kehotan ikätovereitani uhraamaan mahdollisesti henkensä, jotta maan talous ei kärsisi."
USA:ssa lahkojen piirissä ajattelu on tällä hetkellä aivan saman suuntaista. Kun lahkon tulot alkavat hiipua jonkun mitättömän pienen viruksen vuoksi, josta viruksesta näköjään lahkon jumalatkaan eivät lotkauta korvaansakaan, niin on silloin parempi, että kirkot voidaan avata mahdollisimman pian, vaikka uhriluku koronan ja liikkumisen vapauttamisen vuoksi dramaattisesti kasvaisikin. Bisnes edellä eteenpäin vain, ihmishengistä paljoakaan piittaamatta. "Shit happens, so what?"
Miten USA:ssa on totuttu priorisoimaan asioita?
3
50
Vastaukset
- Anonyymi
Kun maa on idiootteja pullollaan, niin ei tarvitse yhtään ihmetellä.
"Trump haluaa Yhdysvallat auki jo pääsiäiseksi - asiantuntijat pitävät vaarallisena suunnitelmana" - Anonyymi
Länsinaapurimme sanoisi: "Påsketon idé."
- Anonyymi
Trumpilla on hotellibisnekset ja nyt hän menettää joka päivä 500.000 dollaria, kun hänen hotellinsa ovat suljettu.
Trump on niin ahne, että uhraa vaikka koko kansansa omien tulojensa vuoksi.
Trump on vain niin tyhmä, ettei ymmärrä, että kuka niitä hänen hotelleitaan käyttäisi, kun kansa on arkuissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450