Kunnon konservatiivikristitylle ja abortin vastustajalle ei tuota tuskaa vanhusten tappaminen kunhan vaan talous ei mene alamäkeen.
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/2d6ad80a-b8f7-481d-928d-31f6ff2f2f51
Abortin vastustaja valmis tappamaan vanhukset
59
<50
Vastaukset
Trump saa siis tukea korkealta taholta ajatukselleen laittaa bisnekset pyörimään ja laskekoot sit lääkärit kuolleiden määriä siel tääl.
- Anonyymi
Koska keskuspankilta loppuu raha, kannattaa lainata seuraavaksi tuhat miljardia.
- Anonyymi
Ilmestyskirja, 20:1-4, KR 1933/-38
Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin,
jolla oli syvyyden avain
ja suuret kahleet kädessään.
Ja hän otti kiinni lohikäärmeen,
sen vanhan käärmeen,
joka on perkele
ja saatana,
ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
ja heitti hänet syvyyteen
ja sulki
ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä,
ettei hän enää kansoja villitsisi,
siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet;
sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.
Ja minä näin valtaistuimia,
ja he istuivat niille,
ja heille annettiin tuomiovalta;
ja minä näin niiden sielut,
jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen
ja Jumalan sanan tähden,
ja niiden,
jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä;
ja he virkosivat eloon
ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.
Ihmettelen kuinka esimerkiksi Iran sanoo, että USA on se suuri saatana ja Israel on pieni saatana ja kun heidän mahdi joukkonsa ovat tuhonneet nuo kaikki, niin silloin
heidän jeesus mahdi ottaa kaiken vallan maanpäällä, seitsemäksi vuodeksi.
= antikristus peto sen jälkeen saa vallan seitsemän vuoden jaksoksi,maan päällä?
- Anonyymi
kunnon tSoini meininkiä
Oma henki on vanhukselle pieni hinta maan talouden pelastamisesta
"Dan Patrick kehottaa ikätovereitaan uhraamaan mahdollisesti henkensä, jotta maan talous ei kärsisi."- Anonyymi
Trump puolestaan uhraa kristityt haaveilemalla rajoitusten purkamisesta ja täpötäysistä kirkoista pääsiäisenä. Neropatti ei huomannut toimenpiteen vaikutusta omaan kannatukseen. Sillä epidemia on todennäköisesti pääsiäisenä USA:ssa huipussaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trump puolestaan uhraa kristityt haaveilemalla rajoitusten purkamisesta ja täpötäysistä kirkoista pääsiäisenä. Neropatti ei huomannut toimenpiteen vaikutusta omaan kannatukseen. Sillä epidemia on todennäköisesti pääsiäisenä USA:ssa huipussaan.
Ei sinne kirkkoon kenenkään ole pakko mennä.
- Anonyymi
Missä kohdin mainitaan, että tuo tupeesankari on "konservatiivikristitty"? Saattaa ollakin, mutta mihin aloituksen väite perustuu?
"Texasin varakuvernööri: Oma henki on vanhukselle pieni hinta maan talouden pelastamisesta
Tänään klo 5:53
Dan Patrick kehottaa ikätovereitaan uhraamaan mahdollisesti henkensä, jotta maan talous ei kärsisi."
No, jos asiaa katsoo sotilaalliselta kannalta, niin onhan tuossa eräänlainen, maanpuolustuksellinen näkökulma, mutta...
Itse konsukrisuna en kylläkään menisi esittämään asiaa tuolla tavoin. Enemmänhän äijä kuulostaa ilmastoaktivistilta, jotka viime vuonna, aborttien sijaan, ehdottivat ei-toivottujen vauvojen syöntiä, ilmaston pelastamiseksi.
Samanhenkiset aktivistit ilmeisesti sytyttivät Australian tuleen, eläinten kärsimyksistä viis! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kohdin mainitaan, että tuo tupeesankari on "konservatiivikristitty"? Saattaa ollakin, mutta mihin aloituksen väite perustuu?
"Texasin varakuvernööri: Oma henki on vanhukselle pieni hinta maan talouden pelastamisesta
Tänään klo 5:53
Dan Patrick kehottaa ikätovereitaan uhraamaan mahdollisesti henkensä, jotta maan talous ei kärsisi."
No, jos asiaa katsoo sotilaalliselta kannalta, niin onhan tuossa eräänlainen, maanpuolustuksellinen näkökulma, mutta...
Itse konsukrisuna en kylläkään menisi esittämään asiaa tuolla tavoin. Enemmänhän äijä kuulostaa ilmastoaktivistilta, jotka viime vuonna, aborttien sijaan, ehdottivat ei-toivottujen vauvojen syöntiä, ilmaston pelastamiseksi.
Samanhenkiset aktivistit ilmeisesti sytyttivät Australian tuleen, eläinten kärsimyksistä viis!Dan Patrick on niin äärioikeistolainen konservatiivikristitty että kaikki suomalaiset konsut on sen rinnalla kommareita
"Yhdysvaltain presidentti Donald Trump haluaa maan alkavan purkaa koronaviruksen vuoksi käyttöön otettuja kokoontumis- ja liikkumisrajoituksia jo lähiviikkoina. Presidentti toivoo, että maa saadaan jälleen auki pääsiäiseen mennessä 12. huhtikuuta, kertoo muun muassa Guardian (siirryt toiseen palveluun).
Trump puhui halustaan purkaa rajoituksia pääsiäiseen mennessä jo aiemmin päivällä Fox Newsille ja toisti aikeensa lehdistötilaisuudessa.
– Tavoitteena on lopulta löyhentää rajoituksia ja avata kaikki uudelleen, Trump sanoi.
– Pääsiäinen on hyvin erityinen päivä monista syistä. Mikä hieno aikajänne se olisikaan.
...
Yhdysvaltain pahimman epidemia-alueen New Yorkin pormestari Bill de Blasio pitää Trumpin pääsiäissuunnitelmaa täysin mahdottomana. Pormestarin mukaan näyttää siltä, että huhtikuu on pandemian kannalta vielä maaliskuuta pahempi, ja toukokuu vielä sitäkin pahempi."
https://yle.fi/uutiset/3-11274234KTS kirjoitti:
Talouden ylösnousemus ensi pääsiäisenä lienee ylimitoitettu toive.
Taivaaseen astumisia ikuiseen elämään on kuitenkin odotettavissa.
- Anonyymi
KTS kirjoitti:
Trump haaveilee vain kannatuksensa ylösnousemuksesta.
- Anonyymi
KTS kirjoitti:
Palstan Trump fanit ovat vaienneet. 🤣
- Anonyymi
KTS kirjoitti:
Jumalaton talous ei ylösnouse.
~Soffiina - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalaton talous ei ylösnouse.
~SoffiinaKaksituhatta miljardia lisävelkaa voi jeesuksen vittu.
- Anonyymi
Ei jutussa mitään mainita että kyseessä olisi kristitty tai abortin vastustaja. Taas pelkkää uskovien mustamaalausta koko aloitus.
Ei tuossa mainita mutta kyllä tällä Patrickillä on ollut abortin vastustus ihan pääteemana vaaleissaan:
https://www.texastribune.org/2013/09/19/dan-patrick-criticized-anti-abortion-activists/- Anonyymi
Kyllä se kuvernööri on molempia. Ja kirsikkana kakun päällä hän on kretionisti joka jopa jenkkien perustuslain vastaisesti haluaisi luomisopin pakolliseksi oppiaineeksi kouluihin.
https://en.wikipedia.org/wiki/Dan_Patrick_(politician) KTS kirjoitti:
Ei tuossa mainita mutta kyllä tällä Patrickillä on ollut abortin vastustus ihan pääteemana vaaleissaan:
https://www.texastribune.org/2013/09/19/dan-patrick-criticized-anti-abortion-activists/Oletan hänen vastustavan myös eutanasiaa. Onko tässä nyt jokin solmu kaverin logiikassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se kuvernööri on molempia. Ja kirsikkana kakun päällä hän on kretionisti joka jopa jenkkien perustuslain vastaisesti haluaisi luomisopin pakolliseksi oppiaineeksi kouluihin.
https://en.wikipedia.org/wiki/Dan_Patrick_(politician)Valitettavasti jonkinlainen, paikallinen äärihellari-persu:
"Patrick grew successful and influential through his talk radio career.[9][12] He earned high name recognition.[9] As a talk radio host, Patrick advocated for fiscal conservatism, evangelical Christian values on social issues, and he became a vocal opponent of illegal immigration.[9] He was also known as a populist.[10]"
Tuollaiset levottomat möläytykset kääntyvät itseä vastaan, vaikkakin pystynkin jossain mielessä aavistamaan henkilön myös kauaskatseisen ajatuksen.
Uhrauksiahan meidän jokaisen tulisi tehdä, mutta äärivasuillehan Isänmaa ei mitään merkkaa, vaan ainoastaan raha, halpa kahvi ja margariini sekä päivittäinen kossu-pullo. Nytkin ne miettii ja miettii hallituksessa, sulkeako Uudenmaan raja vai ei ja ovat näin antaneet hysteerisimmille viestin äkkiä kerätä kamppeensa ja syöksyä tauteineen maaseudun vielä taudittomille alueille.
Jeesus sanoi: "Sen minkäs teet, tee heti". Miten tuohon joukkioon saisi ripeyttä? Onko Lenin sanonut tässä kohdin mitään varteenotettavaa? Ei? Vihervasurithan eivät Jeesukseen usko ja oma nahka sekä mustamunaiset kaverinsa "oikeuksineen" Tornion tullissa ärtyneinä vaatimuksineen - "Mulle mun rahat heti!" - ovat tärkeämpiä. - Anonyymi
Tämä kuvernööri on ihan itse läpimädät sanottavansa sanonut. Jos sen asian esille tuominen on mustamaalausta niin eikö syy ole silloin tässä kuvernöörissä, ei uutistoimittajassa?
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kuvernööri on ihan itse läpimädät sanottavansa sanonut. Jos sen asian esille tuominen on mustamaalausta niin eikö syy ole silloin tässä kuvernöörissä, ei uutistoimittajassa?
"Jos sen asian esille tuominen on mustamaalausta niin eikö syy ole silloin tässä kuvernöörissä, ei uutistoimittajassa?"
Näin asia on, kritiikki oikeaan kohteeseen!
Varmasti sikiötkin mikäli pitäisi valita rahan ja sikiöiden väliltä.
- Anonyymi
Sikiöiden kohdalla kynnys on korkeammalla koska kyseessä on tulevaisuuden kuluttajat.
Persaukiset eläkeläiset joutavat menemään, he ovat jo työpanoksensa antaneet eivätkä he rahattomina pysty pitämään talouden rattaita ja seurakunnan taloutta pyörimässä. Vaativat vain kallista terveydenhoitoa ja vastikkeetonta rahaa eläkkeiden muodossa.
- Anonyymi
Palstan abortinvartijat eivät myöskään vaikuta kommenttiensa perusteella kiinnostuneilta jo syntyneiden lasten elämän turvaamisesta esimerkiksi maailman kriisialueilla sekä kotisuomessa läheisväkivallan seurauksena.
Välinpitämättömyyden seurauksena vuosittain tuhansia lapsia kuolee puhtaan veden ja ravinnon puutteesta johtuviin sairauksiin sekä ihmisen toiminnasta johtuvaan väkivaltaan.
Abortinvartijoiden palstalla esittämien näkemysten mukaan jopa isestisen raiskauksen uhrina hedelmöittyneen tytön pitää synnyttää lapsi, koska suomessa on paljon lapsettomia pariskuntia jotka haluavat adoptoida lapsia...
Palstalla nähdyistä kommenteista päätellen kyse ei siis niinkään ole ihmisen oikeudesta saada elää puolustamisesta, vaan jostakin muusta, mistä?
Kertokaa please mitä te abortinvastustajina näette toiminnassanne sellaista mitä minä nyt vaan en osaa nähdä... - Anonyymi
Abortinvastustajat voisivat myös esittää minkä Raamatun kohdan mukaan syntymättömän sikiön elämä on arvokkaampi kuin ikänsä yhteiskuntaa palvelleen vanhuksen elämä.
Olen havainnut jo aikaa sitten tämän kaksijakoisen arvomaailman. Syntymätön sikiö on arvokkaampi kuin jo syntynyt ihminen. Tämä tuli ilmi mm. keskusteluista sodissa tappamisesta tai kuolemantuomioista, joita ei pidetty lainkaan pahoina.
- Anonyymi
Sinulle ei kumpikaan ole arvokas.
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle ei kumpikaan ole arvokas.
Kumpikaan? Kyllä, ihminen on arvokas ja ketään ei tule pelkästä vallan halusta ajaa kuolemaan.
- Anonyymi
Ei ole tappamisesta kysymys. Jumala päättää ketkä Hän sairastuneista haluaa luokseen. Ei sellainen asia ole ihmisen kädessä vaan Korkeimman kädessä.
- Anonyymi
No hyvä että uskovat ette sitten mene sairaalaan jos ja kun sairastutte, vaan jäätte kotiin odottamaan että ottaako se jumala teidät luokseen vai ei. Näin säästyy terveydenhuollon resusseja niitä oikeasti tarvitseville.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hyvä että uskovat ette sitten mene sairaalaan jos ja kun sairastutte, vaan jäätte kotiin odottamaan että ottaako se jumala teidät luokseen vai ei. Näin säästyy terveydenhuollon resusseja niitä oikeasti tarvitseville.
Vassari-ateistin vastaus: uskovien henki ei ole arvokas. Alatteko te jo päivystyspolilla kyselemään: "Oletkos 1. luokan atte vai peränurkan krisu?"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tulee sairaalaan menemiseen, niin pidän kyllä itse itsestäni huolta mahdollisimman pitkään, mutta polillekin aion kyllä tarvittaessa mennä. Tästä olen ateistiyhteiskunnalle myös itse jo kauan veroni maksanut.
Julkisia konsertteja ja yli 2 hengen kohtaamisia vältän. Toisin kuin kansanriistäjä-punikeilla, ei minulla tosin ole konsertteihin ollut varaakaan. En ole enää muutamaan viikkoon käynyt taloyhtiön nk. lenkkisaunassakaan. Pöpö voi vaania myös esim. löylykauhassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tulee sairaalaan menemiseen, niin pidän kyllä itse itsestäni huolta mahdollisimman pitkään, mutta polillekin aion kyllä tarvittaessa mennä. Tästä olen ateistiyhteiskunnalle myös itse jo kauan veroni maksanut.
Julkisia konsertteja ja yli 2 hengen kohtaamisia vältän. Toisin kuin kansanriistäjä-punikeilla, ei minulla tosin ole konsertteihin ollut varaakaan. En ole enää muutamaan viikkoon käynyt taloyhtiön nk. lenkkisaunassakaan. Pöpö voi vaania myös esim. löylykauhassa.Siltä ei tosiaan Jumala suojaa, teet oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siltä ei tosiaan Jumala suojaa, teet oikein.
Jumala suojaa, ketä suojaa. Kristinusko ei kehoita kiusaamaan Jumalaa ja olemaan varomaton. Hurmahenkisyys kuuluu nk. laitalahkolaisuuteen ja joka ei ole tervettä kristinuskoa.
Itsestään on huolehdittava ja Jumalan sallimaa on myös pätevä, länsimainen lääketiede.
Mutta myös Jumalan vaikuttamia ihmeitä tapahtuu. Ja nyt en tarkoita, että jos lääketieteen avulla on potilas parantunut, tästä annettaisiin kiitos yksistään Jumalalle, vaan myös lääkäreille ja hoitohenkilökunnalle, sen mukaan kuin he itse kiitoksen ansaitsevat.
Olen sen verran ollut sairaaloissa sekä töissä että potilaana, että tiedän kuinka leväperäiseksi ja vastuuttomaksikin on sairaalahoito joissain sairaaloissa ja joillain osastoilla muuttunut. Osastot ovat erilaisia ja osastonhoitajasta riippuu, millainen hoito- ja hygieniataso osastolla on.
Ilman Jumalan apua olisin kuollut jo moneen kertaan, sen verran kammottavaa on touhu joskus ollut. Mieluiten olenkin kotona, poissa sairaaloiden tautipesäkkeistä, hoitaen täällä itse itseäni, parhaani mukaan. Peruin muutama viikko sitten erään sairaalatutkimuksen, sillä en ehdoin, tahdoin astele suurten keskussairaaloiden ovista sisälle ja jo heti eteisaulassa joku yksilöistä piittaamaton kommunisti tervehtisi nenän edessä sanomalla: "Pärsk! Atshiii!"
Kiitos Jumalalle ja itselleni, tiettävästi minulla ei (ainakaan vielä) ole koronaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Julkisia konsertteja ja yli 2 hengen kohtaamisia vältän. Toisin kuin kansanriistäjä-punikeilla, ei minulla tosin ole konsertteihin ollut varaakaan. En ole enää muutamaan viikkoon käynyt taloyhtiön nk. lenkkisaunassakaan. Pöpö voi vaania myös esim. löylykauhassa."ateistiyhteiskunnalle!"
Et elä ateisti-yhteiskunnassa vaan uskonnonvapaus-yhteiskunnassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"ateistiyhteiskunnalle!"
Et elä ateisti-yhteiskunnassa vaan uskonnonvapaus-yhteiskunnassa.Ei uskoisi, kun lukee esim. tätä forkkaa. 🤔
”Ei ole tappamisesta kysymys. Jumala päättää ketkä Hän sairastuneista haluaa luokseen.”
Jos pyydetään muita uhraamaan henkensä, mielestäni ollaan erittäin lähellä tappamista. Tavallaan tuo on eutanasian kaltaista, jotta vain talouselämä selviäisi tästä ongelmasta.
En usko, että Jumala tällaisia uhreja kaipaa, saati sen syytä, että raha voisi paremmin jyllätä maailmassa.- Anonyymi
mummomuori kirjoitti:
”Ei ole tappamisesta kysymys. Jumala päättää ketkä Hän sairastuneista haluaa luokseen.”
Jos pyydetään muita uhraamaan henkensä, mielestäni ollaan erittäin lähellä tappamista. Tavallaan tuo on eutanasian kaltaista, jotta vain talouselämä selviäisi tästä ongelmasta.
En usko, että Jumala tällaisia uhreja kaipaa, saati sen syytä, että raha voisi paremmin jyllätä maailmassa.Mutta abortti ei ole lähellä tappamista vaan se ON tappamista.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta abortti ei ole lähellä tappamista vaan se ON tappamista.
Se on vieläkin etäämmällä kuin antaa toisen kuolla ja itse katsella vierestä, vaikka voisi auttaa eikä toisen tarvitisisi kuolla.
- Anonyymi
Nyt on vaikea hetki. Trump ei halua suojella kansaa, mutta hän on täydellinen kristitty. Suomen vihervassarit eristävät Uudenmaan. Kumpaa haukkuisi! No, kai sitä täytyy Ohisalon turvisjutut tuoda esille, ettei vaan keskusteltaisi asiasta.
- Anonyymi
Mikä on " täydellinen kristitty."
Kolmannessa avioliitossa oleva törkyturpako???
Opin pyhäkoulussa jotain aivan muuta... - Anonyymi
Lupaatte vaan.
Korona leviää, hallitus "pohtii" ja kaikki rajat on auki.
Milloin vihervassarit todellakin sulkevat Uudenmaan?
Tätä äärikrisuna odottelen. Te puhutte paljon, mutta suurten päätösten tekijöiksi, oman kansanne puolesta, teistä ei ole.
Ilmeisesti sulkevat sitten, kun asialla ei enää ole väliä, Uudenmaan taudit on jo levitetty ympäri Suomenniemen.
Käyhän se alkuperäiskansanmurha ja väestönvaihto näinkin. 🚩🏴☠️
- Anonyymi
Jakaa rahaa jokaiselle kansalaiselle miljoonan, jos ei riitä niin sitten miljardi.
Kuka täällä mielisairaalassa töitä tekee ? No juu tuohan oli aika merkillinen kommentti. Toisaalta looginen mutta toisaalta ei . Kysehän ei suomessakaan ole siitä, että oltaisiin huolissaan jos joku yli kasikymppinen kuolee vaan siitä, että hän levittää tautia jo paljon ennen omaa sairastumistaan.
Jenkkilän ollessa kyseessä ei tosin tarvitse ihmetellä. En muista paljonko siellä on asunnottomia mutta aika hemmetisti vaikkapa verrattuna suomen väkilukuun. Noilla ihmisillä ei ole mitään hoitopaikkaa, eikä myöskään miljoonilla köyhillä, joilla vakuutus korvaa vain perusterveyden huollon mitä tehohoito ei ole.
Euroopan valtioiden priorisoinnit tulevat olemaan siis pientä kun verrataan trumpin ihmemaahan.Kyllä meillä on tässä palstalla ateistiseksi väitetyssä yhteiskunnassa kuitenkin sentään inhimillisiä arvoja ja ollaan oikeasti huolissaan myös siitä vanhusväestöstä.
a-teisti kirjoitti:
Kyllä meillä on tässä palstalla ateistiseksi väitetyssä yhteiskunnassa kuitenkin sentään inhimillisiä arvoja ja ollaan oikeasti huolissaan myös siitä vanhusväestöstä.
Amerikkalaisessa yhteiskuntajärjestelmässä on aika vaikea nähdä näitä ihan kunnioitettavia kristillisiä(kin) hyveitä jollaisiksi lasken mm. heikoimmista huolen pitämisen ja sellaisen epäitsekkyyden jossa olemme valmiit itsekin luopumaan jostakin toisten ja yhteisen hyvän eteen.
USA:ssa nämä asiat, mm. edes välttävä sosiaaliturva ja terveydenhuolto ovat kirosana. Kristillisyyden toteuttamisessa ainakin näiltä osin olemme aimo askeleen edellä.a-teisti kirjoitti:
Kyllä meillä on tässä palstalla ateistiseksi väitetyssä yhteiskunnassa kuitenkin sentään inhimillisiä arvoja ja ollaan oikeasti huolissaan myös siitä vanhusväestöstä.
Totta kait. Samassa yhteiskunnassa minäkin elän. Realismi on vaan tuo jotta saavutetaan joukkosuoja niin 60% väestöstä pitää se sairastaa.
Ja lopuksi peskää niitä käsiä.
- Anonyymi
Eiköhän palstalla ole jo vuosia sitten selvinnyt, että abortinvastustajat vastustavat eutanasiaa, myös vanhusten kohdalla! Ap. väite on siis ihan sontapuhetta, kuten niin usein ateistipropaganda täällä yleensäkin.
- Anonyymi
Dan Patrick kehottaa ikätovereitaan uhraamaan mahdollisesti henkensä, jotta maan talous ei kärsisi.
Patrickin ajattelun takana on pelko, että nykyiset rajoitukset saattaa tietää loppua amerikkalaiselle elämäntavalle.
Onko elämäntapa joka on valmis tappamaan vanhuksia pysyäkseen pystyssä, pystyssä pitämisen arvoinen?”Onko elämäntapa joka on valmis tappamaan vanhuksia pysyäkseen pystyssä, pystyssä pitämisen arvoinen?”
Hyvä kysymys. Tai se, mitä tuohon amerikkalaiseen elämäntapaan sitten kuuluu?Mihin tarkoitukseen amerikkalaiset nyt hamstraavat aseita?
Tuskin niillä korona-virusta pystyy "neutralisoimaan", ellei kiikaritähtäimen paikalle asenneta mikroskooppia.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006442371.html?utm_medium=social&utm_content=ios.is.fi&utm_source=t.co&utm_campaign=tweet-share- Anonyymi
mummomuori kirjoitti:
”Onko elämäntapa joka on valmis tappamaan vanhuksia pysyäkseen pystyssä, pystyssä pitämisen arvoinen?”
Hyvä kysymys. Tai se, mitä tuohon amerikkalaiseen elämäntapaan sitten kuuluu?Eiköhän niitä ihmisiä ole aatteen takia tapettu paljon enemmän idässä.
- Anonyymi
epikuros kirjoitti:
Mihin tarkoitukseen amerikkalaiset nyt hamstraavat aseita?
Tuskin niillä korona-virusta pystyy "neutralisoimaan", ellei kiikaritähtäimen paikalle asenneta mikroskooppia.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006442371.html?utm_medium=social&utm_content=ios.is.fi&utm_source=t.co&utm_campaign=tweet-shareTuota itsekin ihmettelin.
Kaitpa ruokapurkkivaraston ryöstelijöitä vastaan? Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän niitä ihmisiä ole aatteen takia tapettu paljon enemmän idässä.
Eiköhän näin ole paljon muuallakin. Mutta nyt kyse on tästä eräästä henkilöstä, joka aivan suoraan on arvonsa ilmaissut.
- Anonyymi
Suomessa kristityt ovat elämän suojelijoita hedelmöityneestä munasolusta loppuun vanhuuteen saakka.
Älä anna väärää todistusta. 8. Käsky sanoo sen jos olet unohtanut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,794323Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt182776Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242658Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod162455Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1122424Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1112214Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e992161Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.6282014MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141965Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka321776