Kiitos Jeesus!

Anonyymi

Sinä kärsit ja sovitit syntini Golgatan ristillä! HALLELUJAA!

73

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kiitos jeesus kiitos kiitos HALLATULEE

    • Anonyymi

      Kiitän Jeesusta ikuisesti!

      • Anonyymi

        Aihetta onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aihetta onkin.

        Jeesus tuli synniksi meidän takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus tuli synniksi meidän takia.

        Älkää kostako pahaa pahalla, älkää herjausta herjauksella, vaan päinvastoin siunatkaa; sillä siihen te olette kutsututkin, että siunauksen perisitte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aihetta onkin.

        ”Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää kostako pahaa pahalla, älkää herjausta herjauksella, vaan päinvastoin siunatkaa; sillä siihen te olette kutsututkin, että siunauksen perisitte.

        Jeesukselle kunnia ja kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää kostako pahaa pahalla, älkää herjausta herjauksella, vaan päinvastoin siunatkaa; sillä siihen te olette kutsututkin, että siunauksen perisitte.

        Jeesuskaan ei kironnut tistiinnaulitsijoitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää kostako pahaa pahalla, älkää herjausta herjauksella, vaan päinvastoin siunatkaa; sillä siihen te olette kutsututkin, että siunauksen perisitte.

        ”Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aihetta onkin.

        JA PALJON!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.”

        Ja Jeesus huusi suurella äänellä ja sanoi: "Isä, sinun käsiisi minä annan henkeni." Ja sen sanottuaan hän antoi henkensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuskaan ei kironnut tistiinnaulitsijoitaan.

        Korjaus: ristiinnaulitsijoitaan


      • Anonyymi

        ”Kiitetty olkoon Herra, Israelin Jumala, iankaikkisesta iankaikkiseen. Amen. Amen.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Kiitetty olkoon Herra, Israelin Jumala, iankaikkisesta iankaikkiseen. Amen. Amen.”

        ”Kiitetty olkoon Jumala, joka ei hyljännyt minun rukoustani eikä ottanut minulta pois armoansa.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.”

        "Kiittäkää Herraa, julistakaa hänen nimeänsä, tehkää hänen suuret tekonsa tiettäviksi kansojen keskuudessa.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.”

        ”Sillä tämä on Jumala, meidän Jumalamme, aina ja iankaikkisesti; hän johdattaa meitä kuolemaan asti.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesukselle kunnia ja kiitos!

        ”Vanhurskaus ja oikeus on sinun valtaistuimesi perustus, armo ja totuus käy sinun kasvojesi edellä.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää kostako pahaa pahalla, älkää herjausta herjauksella, vaan päinvastoin siunatkaa; sillä siihen te olette kutsututkin, että siunauksen perisitte.

        Jumala näkee kaiken ja ”maksaa”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesukselle kunnia ja kiitos!

        ”Sillä hän kätkee minut majaansa pahana päivänä, hän suojaa minua telttansa suojassa, korottaa minut kalliolle.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesukselle kunnia ja kiitos!

        ”Pahana aikana he eivät joudu häpeään, ja nälän päivinä heillä on kyllin syötävää.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaus: ristiinnaulitsijoitaan

        ”Ja kun he olivat häntä pilkanneet, riisuivat he häneltä purppuravaipan ja pukivat hänet hänen omiin vaatteisiinsa. Ja he veivät hänet pois, ristiinnaulitakseen hänet.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.”

        Elämän tärkein asia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesukselle kunnia ja kiitos!

        Kyllä nyt kiitättää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämän tärkein asia!

        Varmasti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää kostako pahaa pahalla, älkää herjausta herjauksella, vaan päinvastoin siunatkaa; sillä siihen te olette kutsututkin, että siunauksen perisitte.

        Valehtelet!
        Kaikkivaltias Jeesus kielsi uskomasta kristittyjen Barjeesukseen ja uskovaiset HÄN Kaikkivaltiaan tuomitsi jo joten lopeta viljelemästä väärää tietoa:

        Kaikkivaltiaan Lait asettaneen Jeesuksen antamana on;
        / Vaatimus: Joh. 14:15
        / Ehdoton kielto: Matt. 24:23 ja
        kiellon kohde: Apostolien teot:13:6
        / Kiellon hylkäämisen seuraukset: Luukkaan evankeliumi: 7:23.
        / Matteuksen mukaan: 25:41 / Ja kun Lait antanut Kaikkivaltias Jeesus ei syntejä=rikoksia sovittanut (1 Johanneksen kirje 3:4-10) vaan tuomitsi laittomat niin kuka ne kristittyjen synnit sovitti?
        ..kun kristittyjen laittomuuden Barjeesuksella ei ole Kaikkivaltiaanoikeuksia eikä valtuuksia Kaikkivaltiailta:Apostolien teot:13:6.
        -
        kristittyjen todelliset herrat oppien ja laittomuuden historian pimeässä valossa:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html

        kristittyjen Barjeesus ei ole eikä kelpaa syntien eikä rikoksien sovittajaksi:
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesukselle kunnia ja kiitos!

        Kaikkivaltiaana uskomiset laittomuuden profeettoihin kieltäneenä Jeesus Lait antaneena ansaitsee Kunnian ja laittomuuden uskovaiset "ikuiseen tulee" tuomionsa.
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        28:18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä."
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee (Apostolien teot:13:6), ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
        KIELTO koskee tähän kristittyjen profeettaan uskomista:
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

        KIELLON hyljänneiden tuomio...
        Matteuksen evankeliumi:
        7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Kiitetty olkoon Herra, Israelin Jumala, iankaikkisesta iankaikkiseen. Amen. Amen.”

        laittomuuden herrojen palvelijat ovat tuomittu jo....
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

        Matteuksen evankeliumi:
        7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämän tärkein asia!

        Sekö, että laittomuus tappoin herrojensa tahdosta Kaikkivaltiaan?
        Ei kristilliset Jeesusta eikä Pietarikaan tappaneet vaan herrojaan palvelevat kristityt:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."


      • Anonyymi

        se on laittomienkin oikeus joten kiitä sinä:
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti!

        "Sinä, meidän Herramme ja meidän Jumalamme, olet arvollinen saamaan ylistyksen ja kunnian ja voiman, sillä sinä olet luonut kaikki, ja sinun tahdostasi ne ovat olemassa ja ovat luodut."
        Ilm 4:11


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuskaan ei kironnut tistiinnaulitsijoitaan.

        Eivät sähkötuolissa istujat kiroa telottajiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala näkee kaiken ja ”maksaa”.

        Maksaako vartioimisliikkeille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Sillä hän kätkee minut majaansa pahana päivänä, hän suojaa minua telttansa suojassa, korottaa minut kalliolle.”

        Joo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sinä, meidän Herramme ja meidän Jumalamme, olet arvollinen saamaan ylistyksen ja kunnian ja voiman, sillä sinä olet luonut kaikki, ja sinun tahdostasi ne ovat olemassa ja ovat luodut."
        Ilm 4:11

        Kunnia Jumalalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät sähkötuolissa istujat kiroa telottajiaan.

        Oletko aivan varma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.”

        ”Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ja kun he olivat häntä pilkanneet, riisuivat he häneltä purppuravaipan ja pukivat hänet hänen omiin vaatteisiinsa. Ja he veivät hänet pois, ristiinnaulitakseen hänet.”

        ”Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.”

        Jos se satujeesuksesi olisi totta, ja jos kuvittelemassasi taivaassa olisi niin ihanaa, niin jokainenhan meistä kurjuutta kärsivistä ihmisistä tekisi itsemurhan juuri tänä päivänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se satujeesuksesi olisi totta, ja jos kuvittelemassasi taivaassa olisi niin ihanaa, niin jokainenhan meistä kurjuutta kärsivistä ihmisistä tekisi itsemurhan juuri tänä päivänä.

        Tarkoittaa siis sitä, että promillen tuhannesosa ei usko noihin satuihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.”

        Niin Jeesus taas puhui heille sanoen: "Minä olen maailman valkeus; joka minua seuraa, se ei pimeydessä vaella, vaan hänellä on oleva elämän valkeus."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelet!
        Kaikkivaltias Jeesus kielsi uskomasta kristittyjen Barjeesukseen ja uskovaiset HÄN Kaikkivaltiaan tuomitsi jo joten lopeta viljelemästä väärää tietoa:

        Kaikkivaltiaan Lait asettaneen Jeesuksen antamana on;
        / Vaatimus: Joh. 14:15
        / Ehdoton kielto: Matt. 24:23 ja
        kiellon kohde: Apostolien teot:13:6
        / Kiellon hylkäämisen seuraukset: Luukkaan evankeliumi: 7:23.
        / Matteuksen mukaan: 25:41 / Ja kun Lait antanut Kaikkivaltias Jeesus ei syntejä=rikoksia sovittanut (1 Johanneksen kirje 3:4-10) vaan tuomitsi laittomat niin kuka ne kristittyjen synnit sovitti?
        ..kun kristittyjen laittomuuden Barjeesuksella ei ole Kaikkivaltiaanoikeuksia eikä valtuuksia Kaikkivaltiailta:Apostolien teot:13:6.
        -
        kristittyjen todelliset herrat oppien ja laittomuuden historian pimeässä valossa:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html

        kristittyjen Barjeesus ei ole eikä kelpaa syntien eikä rikoksien sovittajaksi:
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

        Toisaalta onhan se kuitenkin niin, että kaikki mahdolliset osatekijät huomioon ottaen voinemme todeta ainakin osittain, poissulkematta muita todennäköisesti asiaan liittyviä ja vaikuttavia yksityiskohtia, sanoa, että sitähän ei ainakaan voi olla huomioonottamatta. Toisaalta nekin seikat, jotka niin mielellämme unohdamme tai välillisesti sivuutamme, katsantokannasta tietenkin riippuen, ainakin hetkellisesti, sijoittaa kehällisten seikkojen tuntumaan, jos mahdollista. Vai mitä itse olet asiasta mieltä???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.”

        Kaikkivaltias Lait antanut Jeesus ei ole elukka vaikka kuinka Häntä sellaiseksi pilkkaat!
        -
        Johanneksen mukaan: 10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."

        Miten se pelastuksen kanssa.....
        SILLÄ; ilman Pyhää Isää ja Ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä eikä Heidän tukea sillä uskominen laittomuuden todellisiin profeettoihinne Kaikkivaltias Jeesus kieltänyt ja antanut kielton rikkojille tuomionsa.

        Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin. (viitaten mm.; Apostolien teot:13:6 tekstiin.)
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Sillä tämä on Jumala, meidän Jumalamme, aina ja iankaikkisesti; hän johdattaa meitä kuolemaan asti.”

        Jaa...!
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        Ja
        Barjeesusko sovittaa rikoksenne?
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

        SILLÄ; Kaikivaltias ei rikoksia sovittanut....
        1 Johanneksen kirje 3:4-10
        "Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus. Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä. Kuka ikinä hänessä pysyy, hän ei tee syntiä; kuka ikinä syntiä tekee, hän ei ole häntä nähnyt eikä häntä tuntenut. Lapsukaiset, älköön kukaan saako teitä eksyttää. Se, joka vanhurskauden tekee, on vanhurskas, niinkuin hän on vanhurskas. Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot. Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt. Siitä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan lapsia ja ketkä perkeleen lapsia. Kuka ikinä ei tee vanhurskautta, hän ei ole Jumalasta, ei myöskään se, joka ei veljeänsä rakasta."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.”

        Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee."

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Herra
        Herra on suomen kielessä esiintyvä saksalaisperäinen lainasana, jota keskiajalla käytettiin ritareiden ja pappien arvonimenä".

        HERR A < > A ERRHE tarkoittaa "Jumalan erehdys/virhe". Sitä titteliä ei tunneta Sielujen Valtakunnassa. Taivasten Valtakuntaa ei nimittäin ole (Tuomaan Evankeliumi) vaan oikeaoppisesti on Sielujen Valtakunta. Piru osoittelee taivaalle missä ei ole mitään, ja tyhmä uskoo näkevänsä jotain vaikkei siellä mitään ole.

        2. Moos. 15:3 "Herra on sotamies; Herra on hänen nimensä."
        Kuka tuo hän on? Oliskohan itse pääpiru.

        Toisessa raamatussani sama asia on näin:
        3.Herra on soturi, Jahve on hänen nimensä.

        Satanisti: "Minä olen herra."
        Saatananpalvoja: "saatana on herra."

        Jumala on Jumala
        Jeesus on Jeesus
        Pyhän Henki on Pyhä Henki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Sillä tämä on Jumala, meidän Jumalamme, aina ja iankaikkisesti; hän johdattaa meitä kuolemaan asti.”

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.”

        Kunnia Jumalalle!


    • Anonyymi

      Typerä olit, turhan takia kuolit sillälailla niin kuin lopulta itsekin tajusit. Heterona olisit tajunnut keskittyä siihen Magdaleenan räpläämiseen ja jättänyt Pietarin vähemmälle.
      Sorit siitä, sattuuhan sitä.
      Niitä äitisi hätävalheita ei olisi kannattanut ottaa niin kirjaimellisesti. Jos SE tuntui jumalaiselta niin ei se vielä tarkoita että jumala oli pukilla. Osataan me muutkin.
      HALAL LELUJA JAA!

      • Anonyymi

        Ja Jeesus huusi suurella äänellä ja sanoi: "Isä, sinun käsiisi minä annan henkeni." Ja sen sanottuaan hän antoi henkensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Jeesus huusi suurella äänellä ja sanoi: "Isä, sinun käsiisi minä annan henkeni." Ja sen sanottuaan hän antoi henkensä.

        ”kuinka paljoa enemmän on Kristuksen veri, hänen, joka iankaikkisen Hengen kautta uhrasi itsensä viattomana Jumalalle, puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa!”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Jeesus huusi suurella äänellä ja sanoi: "Isä, sinun käsiisi minä annan henkeni." Ja sen sanottuaan hän antoi henkensä.

        Tai oliko se Barjeesus joka huusi kun Pilatukseen ei ollut luottamista ja kristityt valitsi rikollisen ryövärin?!

        https://www.ristinvoitto.fi/ristin_voitto/muut/seisoiko_pilatuksen_edessa_kaksi_jeesusta/?session=12524243&numero=12/2016

        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."


    • Anonyymi

      Aamen kiitos Jeesus!

    • Anonyymi

      Jeesuksen sovitustyö on ihmisten AINOA TOIVO.

      • Anonyymi

        Heikostipa on sitten ihmisellä asiat. Jessen piileskely vain jatkuu ja jatkuu.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      ”Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valkeus.”

    • Anonyymi

      Kirkastunut.

    • Anonyymi

      Aamen!

    • Anonyymi

      Kohta saammekin viettää pääsiäistä!

    • Anonyymi

      Tehkää tästä aloitksesta popistopyyntö, yhdessä voimme enemmän.

    • Anonyymi

      Höpsistä keikkaa Jeesus.
      Menit sitten itse virittämääsi ansaan.

      • Anonyymi

        Niinpä, se o just noin.


      • Anonyymi

        Kyllä ns. Jeesus saa syyttää vain itseään, että kävi niinkuin kapinallisille yleensä käy.


      • Anonyymi

        Jeesus kukisti kuoleman ja vieläpä nousi taivaisiin. 😁


    • Anonyymi

      Aloituksen kirjoittaneelle:
      Miksi sinä et lue mitä Kaikkivaltias Lait antanut Jeesus opettaa?
      Vai palveletko kristittyjen laittomuuden herraja KAIKKIVALTIAAN Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimeen HEITÄ PILKKAAVANA????

      Leuhkit varmana "Sinä kärsit ja sovitit syntini Golgatan ristillä! HALLELUJAA!"
      Mutta herrasi valinnut tietoisesti ja SYNTINNE on raamatun mukaan rikoksia ja Kaikkivaltias ei RIKOKSI sovittanut:
      1 Johanneksen kirje 3:4-10) vaan tuomitsi laittomat niin kuka ne kristittyjen synnit sovitti? kun tällä ei ole valtuuksia Kaikkivaltiailta:Apostolien teot:13:6.
      Joten...
      Kaikkivaltiaan Jeesuksen opin mukaan olet jo tuomittu, kristittyjen herroja palvelevnan uskovaisena...
      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      #uskossa olevana olet jo rikkonut Kiakkivaltiaan oppia.#
      24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee (Apostolien teot:13:6), ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
      ###Kaikkivaltiaan kielto on voimassa.:
      https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
      kristittyjen Barjeesus ei ole eikä kelpaa syntien eikä rikoksien sovittajaksi:
      "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."###
      Matteuksen evankeliumi:
      7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
      23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
      -
      Leppoisaa matkaa minne oletkin matkalla niin tee se rehellisesti todellisa herrojesi nimissä ja huuda mennessäs "alle lujaa."

    • Anonyymi

      Suurin kiitoksen aihe! 😁

      • Anonyymi

        Hehe! Niin kai kun valheellisuuden kunniaksi laittomuuden kristityt näyttelee Laille kuuliaista kristillistä!


    • Anonyymi

      Herrallemme Jeesukselle Kristukselle, joka uhrasi itsensä meidät sovittaakseen, annamme itsemme eläviksi uhreiksi. Hän on kaikkemme, Herramme ja Jumalamme ja tie Isän Jumalan lapsiksi iankaikkisesti. Yksin Jumalallemme kunnia.

      • Anonyymi

        Kristillisillä ei ole herroja vaan Kaikkivaltias Jumala ja Kaikkivaltias Jeesus sekä Heidän Pyhä Henki.
        kristittyjen laittomuudella ei ole mitään muuta pyhää kuin laittomuuden saastainen epäpyhyys herroineen ja eksytettyine uskovaisineen....
        mukaan:https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."


    • Anonyymi

      Niin teki!

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1759
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1705
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1551
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe