Kauppojen kotiinkuljetus

Anonyymi

Katselin mahdollisuuksia saada kotiin ruokaa ilman, että käyn kaupassa itse. Löytyihän noita kotiinkuljetuksia mutta ne kaikki maksaa ylimääräistä, ikävä kyllä. Hintahaitarikin näytti olevan melkoinen, halvimman ja kalliimman ero peräti 10 euroa. Lehdestä luin, että joku on alkanut puuhata ilmaista kuljetusta tännekin, onneksi.

11

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yksityiset matti meikäläiset rahastaa selvästi mutta yhdistykset, jotkut kaupat tai muuta vanhusten kerhojutut toimittivat ruoat ilmaiseksi.

Ei kannta pyydellä mketä tahasa hakemaan ruokaa, voi olla että vanhuksen rahat jää sille tielle. Luotettava taho, tekee asiallista työtä.

• Anonyymi

Eihän kukaan pysty tuollaiseen tavaroiden keräykseen kaupasta (työpalkka) ja kotiin kuljetusta (matkakulut) hoitamaan ilmaiseksi. Vain silloin jos kunta tai joku muu sponsori maksaa kuljetuksen se voisi olla ostajalle ilmainen.

Noissa kuljetuksissa on isojakin eroja, yleensä halvimmalla pääsee kaupparyhmän kanta-asiakkaat. Kalleinta taitaa olla taksien tarjoama palvelu.

• Anonyymi

Seurakunnat ovat järjestäneet tähänkin saakka ilmaisia ruuankuljetuksia, kun diakonit ovat tuonneet EU-ruoka-apua sellaisille henkilöille, jotka eivät pääse itse hakemaan tuota ruoka-apua.
        Monessa kunnassa on nyt vapaaehtoisia toimijoita, jotka auttavat sellaisia henkilöitä, jotka eivät itse pääse kauppaan tai ovat muuten avun tarpeessa.
        Valtioneuvosto edellytti JOKAISTA kuntaa puhelineuvontaan tämän poikkeustilanteen vuoksi, mistä jaetaan neuvoja ja ohjeita toimintaan.

Kauppiaat ja taksiyrittäjät tarjoavat myös ruuan kotiinkuljetukseen palveluja monella paikkakunnalla. Joten kyllä vaihtoehtoja löytyy, ei kukaan nälkään kuole kotiinsa!

• Anonyymi

Millä tavoin kaupat kuljetetaan kotiin? Voinko tilata koko Lidlin kotiini? Tiuleeko se peräkärryllä vai rekalla vai miten iso liike kuljetetaan kotiin?

Tai mie voisin tilata koko Robbarin kotiini. Hih...

• Anonyymi

CityMarket ottaa 12€.
      Ei ole köyhällä varaa maksaa kotiintuonnista.
      Pakko hakea itse kaupasta,

• Anonyymi

Wolt vissiin kuljettee ruokoo tiällä ,kotiin.

Empä tiedä mistä kyseiset heput sua kiinni mutta nuapuriinkin toivot vähän aikoo sitten

• Anonyymi

Täällä taitaa olla kaupat kartellissa, kun kaikilla näyttää olevan kotiinkuljetus 13,50 euroa.

• Anonyymi

Täällä maksaa K-kaupasta kotiin kuljetus 6€ ja taksit ottaa 10€, kun tuovat kotiin ruokaa lastin.

• Anonyymi

Joo pakko itse hakea kun pitää säästää kaikki rahat. Itsellä 650 euroa lainaa velkaa jäljellä joten joka penni pitää säästää.

• Anonyymi

Pyysin kotiinkuljetuksen, tosiaan katevaraus palautettiin tilille.
      Ruoka 47 euroa, maksoin 56 euroa.

• Anonyymi

Paras käydä vaan itse kaupassa, niin säästää pitkän pennin jos useinkin pitäisi tilata. Köyhän pitää säästää näin vaikeina aikoina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      64
      3202
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2974
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2862
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2678
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2558
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2540
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2311
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2088
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    Aihe