Katselin mahdollisuuksia saada kotiin ruokaa ilman, että käyn kaupassa itse. Löytyihän noita kotiinkuljetuksia mutta ne kaikki maksaa ylimääräistä, ikävä kyllä. Hintahaitarikin näytti olevan melkoinen, halvimman ja kalliimman ero peräti 10 euroa. Lehdestä luin, että joku on alkanut puuhata ilmaista kuljetusta tännekin, onneksi.
Kauppojen kotiinkuljetus
11
256
Vastaukset
- Anonyymi
Yksityiset matti meikäläiset rahastaa selvästi mutta yhdistykset, jotkut kaupat tai muuta vanhusten kerhojutut toimittivat ruoat ilmaiseksi.
Ei kannta pyydellä mketä tahasa hakemaan ruokaa, voi olla että vanhuksen rahat jää sille tielle. Luotettava taho, tekee asiallista työtä. - Anonyymi
Eihän kukaan pysty tuollaiseen tavaroiden keräykseen kaupasta (työpalkka) ja kotiin kuljetusta (matkakulut) hoitamaan ilmaiseksi. Vain silloin jos kunta tai joku muu sponsori maksaa kuljetuksen se voisi olla ostajalle ilmainen.
Noissa kuljetuksissa on isojakin eroja, yleensä halvimmalla pääsee kaupparyhmän kanta-asiakkaat. Kalleinta taitaa olla taksien tarjoama palvelu.- Anonyymi
Seurakunnat ovat järjestäneet tähänkin saakka ilmaisia ruuankuljetuksia, kun diakonit ovat tuonneet EU-ruoka-apua sellaisille henkilöille, jotka eivät pääse itse hakemaan tuota ruoka-apua.
Monessa kunnassa on nyt vapaaehtoisia toimijoita, jotka auttavat sellaisia henkilöitä, jotka eivät itse pääse kauppaan tai ovat muuten avun tarpeessa.
Valtioneuvosto edellytti JOKAISTA kuntaa puhelineuvontaan tämän poikkeustilanteen vuoksi, mistä jaetaan neuvoja ja ohjeita toimintaan.
Kauppiaat ja taksiyrittäjät tarjoavat myös ruuan kotiinkuljetukseen palveluja monella paikkakunnalla. Joten kyllä vaihtoehtoja löytyy, ei kukaan nälkään kuole kotiinsa!
- Anonyymi
Millä tavoin kaupat kuljetetaan kotiin? Voinko tilata koko Lidlin kotiini? Tiuleeko se peräkärryllä vai rekalla vai miten iso liike kuljetetaan kotiin?
Tai mie voisin tilata koko Robbarin kotiini. Hih... - Anonyymi
CityMarket ottaa 12€.
Ei ole köyhällä varaa maksaa kotiintuonnista.
Pakko hakea itse kaupasta, - Anonyymi
Wolt vissiin kuljettee ruokoo tiällä ,kotiin.
Empä tiedä mistä kyseiset heput sua kiinni mutta nuapuriinkin toivot vähän aikoo sitten - Anonyymi
Täällä taitaa olla kaupat kartellissa, kun kaikilla näyttää olevan kotiinkuljetus 13,50 euroa.
- Anonyymi
Täällä maksaa K-kaupasta kotiin kuljetus 6€ ja taksit ottaa 10€, kun tuovat kotiin ruokaa lastin.
- Anonyymi
Joo pakko itse hakea kun pitää säästää kaikki rahat. Itsellä 650 euroa lainaa velkaa jäljellä joten joka penni pitää säästää.
- Anonyymi
Pyysin kotiinkuljetuksen, tosiaan katevaraus palautettiin tilille.
Ruoka 47 euroa, maksoin 56 euroa. - Anonyymi
Paras käydä vaan itse kaupassa, niin säästää pitkän pennin jos useinkin pitäisi tilata. Köyhän pitää säästää näin vaikeina aikoina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617530Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242959- 1431793
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1171479Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1691429- 1311173
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53764