Ei ulkonaliikkumiskieltoa Thaimaahan

Anonyymi

Se siitä huahinin megatollon ulkonaliikkumiskiellosta ja vaimonsa kääntämästä pääministerin puheesta.

-Ei ulkonaliikkumiskieltoa, mutta ihmisiä pyydetään tekemään yhteistyötä (taudin leviämisen estämiseksi) sanoo pääministeri.
https://www.bangkokpost.com/thailand/general/1886395/all-doors-closed-to-foreigners

Ei myöskään maastapoistumiskieltoja eikä sakkoja ylityksistä, ei karkoituskeskuksiin laittamista eikä mitään mitä megatollo saarnasi eilen savosta käsin.

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun puurokärry on kolissut seiskalta Suomen aikaa niin numerosankari tulee kertomaan että Pattaya on sortumassa mereen paraikaa ja meressä vaanii pöö miljardien tappajabakteerien kanssa. Aikoinaan hän kertoi kuinka rotat kiipeää puissa Pattayalla vaanien sieltä ihmisiä. Myös "krotiilin" hän väitti kerran olleen Pattaya beachilla eikä tajunnut kielitaidottomana että kuvassa oli lasten puhallettava krokotiilin näköinen uimapatja. :DDD

      • Anonyymi

        Kuules myös resupetteri otappa poju rauhallisesti, sinulla ei ole mitään hätää kuopiossa, siellä ei ole samat ongelmat kuin täällä, sinulle ainoa ongelma on onko kiljun käyminen missä vaiheessa ja saatko sen liiallisesta nauttimisesta armottoman ripulin, se on kuitenkin positiivinen asia sinulla on wc-paperia hamstrattuna jotain anna reppana palaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuules myös resupetteri otappa poju rauhallisesti, sinulla ei ole mitään hätää kuopiossa, siellä ei ole samat ongelmat kuin täällä, sinulle ainoa ongelma on onko kiljun käyminen missä vaiheessa ja saatko sen liiallisesta nauttimisesta armottoman ripulin, se on kuitenkin positiivinen asia sinulla on wc-paperia hamstrattuna jotain anna reppana palaa.

        Tuosta saat tiedot miten täällä meillä mennään, siellä on myös maininta ellei määrätty liikkumiskielto toimi viruksen rajoittamiseksi, tulemme määräämään 24 ulkonaliikkumiskiellon.
        https://www.bangkokpost.com/thailand/general/1886395/all-doors-closed-to-foreigners


    • Voi hyvänen aika sentään täytyy sanoa, onhan teillä ongelmaa kerrakseen.

      Olisiko jo aika irtisanoa fifit.

      • Anonyymi

        Taitaa se siun vaimosi olla ihan yhtä nero kuin sinäkin kääntämään ministerien puheet. Thaimaassa on ankarasti kielletty puhumasta epätotuuksia ja antamasta väärää tietoa koronavirukseen liittyvistä asioista. Missäspäin olet niin soittelen poliisit kylään? Muutama sonnnansuoltaja on jo pidätetty Thaimaassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa se siun vaimosi olla ihan yhtä nero kuin sinäkin kääntämään ministerien puheet. Thaimaassa on ankarasti kielletty puhumasta epätotuuksia ja antamasta väärää tietoa koronavirukseen liittyvistä asioista. Missäspäin olet niin soittelen poliisit kylään? Muutama sonnnansuoltaja on jo pidätetty Thaimaassa.

        Sorry juntti, minä olen keskusteluun vain kommentoimatta linkittänyt paikallisia uutisia.

        Soittele kuule Aasille, hänhän on tehnyt minusta ilmoituksen, niin voit liittyä asianomistajaksi samaan juttuun kun olette molemmat tuollaisia lerppahuulisia neitejä.

        Mitä tulee vaimooni, niin palasi juuri aamulenkiltään ja heitti volttia tuohon uimaaltaaseen ihan nakupellenä.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Sorry juntti, minä olen keskusteluun vain kommentoimatta linkittänyt paikallisia uutisia.

        Soittele kuule Aasille, hänhän on tehnyt minusta ilmoituksen, niin voit liittyä asianomistajaksi samaan juttuun kun olette molemmat tuollaisia lerppahuulisia neitejä.

        Mitä tulee vaimooni, niin palasi juuri aamulenkiltään ja heitti volttia tuohon uimaaltaaseen ihan nakupellenä.

        Kyllisetä taas satuilee. Se paksukainen ei voltteja heittele ja harva thaikku osaa edes uida.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Sorry juntti, minä olen keskusteluun vain kommentoimatta linkittänyt paikallisia uutisia.

        Soittele kuule Aasille, hänhän on tehnyt minusta ilmoituksen, niin voit liittyä asianomistajaksi samaan juttuun kun olette molemmat tuollaisia lerppahuulisia neitejä.

        Mitä tulee vaimooni, niin palasi juuri aamulenkiltään ja heitti volttia tuohon uimaaltaaseen ihan nakupellenä.

        akkasihan on hirveä läski.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Sorry juntti, minä olen keskusteluun vain kommentoimatta linkittänyt paikallisia uutisia.

        Soittele kuule Aasille, hänhän on tehnyt minusta ilmoituksen, niin voit liittyä asianomistajaksi samaan juttuun kun olette molemmat tuollaisia lerppahuulisia neitejä.

        Mitä tulee vaimooni, niin palasi juuri aamulenkiltään ja heitti volttia tuohon uimaaltaaseen ihan nakupellenä.

        Vaimosi on selvästi narsisti. Kehtaakin lenkkeillä! Se on pois poikanne läheiskasvatuksesta ja läsnäolosta sekä aviollisista velvoitteista. Eilen olit numbana intoa täynnä että "nyt alkaa ulkonaliikkumiskielto" ja kerroit pääministerin niin sanoneen telkkarissa.
        Mutta kun pääministeri sanoi että ei tule. Nyt sitten senssuna länkytät taas vaan noita junttijuttujasi neitejä kaivaten.


      • SENSSU kirjoitti:

        Sorry juntti, minä olen keskusteluun vain kommentoimatta linkittänyt paikallisia uutisia.

        Soittele kuule Aasille, hänhän on tehnyt minusta ilmoituksen, niin voit liittyä asianomistajaksi samaan juttuun kun olette molemmat tuollaisia lerppahuulisia neitejä.

        Mitä tulee vaimooni, niin palasi juuri aamulenkiltään ja heitti volttia tuohon uimaaltaaseen ihan nakupellenä.

        Eilisiltana tuolla eräällä oikealla matkailupalstalla keskusteltiin eräästä mielenterveytensä menettäneestä pohjosetelän miehestä, hän sanoi hyvin : suomi24 palstalle kirjoittavat vain kakarat ja pohjasakka. Pitänee vallan paikkansa. poistun.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Eilisiltana tuolla eräällä oikealla matkailupalstalla keskusteltiin eräästä mielenterveytensä menettäneestä pohjosetelän miehestä, hän sanoi hyvin : suomi24 palstalle kirjoittavat vain kakarat ja pohjasakka. Pitänee vallan paikkansa. poistun.

        Ja tuon tarvitset jonkun sinulle kertomaan jokainen terveellä älyllä varustettu huomaa tuon nopeasti että pattayan pojat eivät ole mieleltään niinkään terveitä, siispä sovit joukkoon erinomaisesti.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Eilisiltana tuolla eräällä oikealla matkailupalstalla keskusteltiin eräästä mielenterveytensä menettäneestä pohjosetelän miehestä, hän sanoi hyvin : suomi24 palstalle kirjoittavat vain kakarat ja pohjasakka. Pitänee vallan paikkansa. poistun.

        Vihervasemmistolaiset pitkäaikaistyöttömät mielenterveysongelmaiset lääkenarkit on innoissaan Suomessa vallitsevasta eristystilanteesta, kun nyt kaikki muutkin joutuu maleksimaan kotona ahdistuneina ja vähillä sapuskoilla.
        Näillä lääkenarkeilla on jopa pieni etulyöntiasema kun heille on määrätty ahdistuslääkkeet jo ennen eristystä. Nyt ilkkuvat netissä matkoilla olijoille ja toivovat näille kaikenlaisia harmeja, karkoituksia ja sakkoja. Kateus vaihtuu vahingoniloon jos jotakin pahaa tapahtuu. Numeromies oli Miikkan kuolemastakin innoissaan kuin ilmapallo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihervasemmistolaiset pitkäaikaistyöttömät mielenterveysongelmaiset lääkenarkit on innoissaan Suomessa vallitsevasta eristystilanteesta, kun nyt kaikki muutkin joutuu maleksimaan kotona ahdistuneina ja vähillä sapuskoilla.
        Näillä lääkenarkeilla on jopa pieni etulyöntiasema kun heille on määrätty ahdistuslääkkeet jo ennen eristystä. Nyt ilkkuvat netissä matkoilla olijoille ja toivovat näille kaikenlaisia harmeja, karkoituksia ja sakkoja. Kateus vaihtuu vahingoniloon jos jotakin pahaa tapahtuu. Numeromies oli Miikkan kuolemastakin innoissaan kuin ilmapallo.

        pikaista hoitoa vaille tuo yksikkökaksikko.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Eilisiltana tuolla eräällä oikealla matkailupalstalla keskusteltiin eräästä mielenterveytensä menettäneestä pohjosetelän miehestä, hän sanoi hyvin : suomi24 palstalle kirjoittavat vain kakarat ja pohjasakka. Pitänee vallan paikkansa. poistun.

        Nää on hyviä nilkkalaukauksia.
        Nyt Aasi pisti pojut ja itsensä omaan kastiin ja nasu muutama päivä sitten kertoi mitä on pyöräilijät.
        Hauskaa.

        S


      • Anonyymi

        Poju se kirjoitetaan Veljmies.... enkä laita kuvaa koska siinä näkyy.... sanonko mikä.... en sano.... tirsk tirsk köh..... köh, köh. ....eikä se ole 21 centtinen... resuperse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihervasemmistolaiset pitkäaikaistyöttömät mielenterveysongelmaiset lääkenarkit on innoissaan Suomessa vallitsevasta eristystilanteesta, kun nyt kaikki muutkin joutuu maleksimaan kotona ahdistuneina ja vähillä sapuskoilla.
        Näillä lääkenarkeilla on jopa pieni etulyöntiasema kun heille on määrätty ahdistuslääkkeet jo ennen eristystä. Nyt ilkkuvat netissä matkoilla olijoille ja toivovat näille kaikenlaisia harmeja, karkoituksia ja sakkoja. Kateus vaihtuu vahingoniloon jos jotakin pahaa tapahtuu. Numeromies oli Miikkan kuolemastakin innoissaan kuin ilmapallo.

        Niin.... Miikkahan oli hyvätuloinen kokoomuslainen? kannatti natseja ja äänesti persuja?

        Vähillä sapuskoilla elää vain kaltaisesi köyhät. Meillä ainakin syödään yhtä hyvin kun ennenkin?? Ei suomessa kaupat kiinni ole ja niissä saa käydä, ruokaa ja tavaraa on.

        Avara koti ei aiheuta ahdistusta yhtä paljon kun 23m2 yksiö vantaalla.... Kaikki kuitenkin itse tekemiä elämän valintoja? Vai oletko erimieltä??


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin.... Miikkahan oli hyvätuloinen kokoomuslainen? kannatti natseja ja äänesti persuja?

        Vähillä sapuskoilla elää vain kaltaisesi köyhät. Meillä ainakin syödään yhtä hyvin kun ennenkin?? Ei suomessa kaupat kiinni ole ja niissä saa käydä, ruokaa ja tavaraa on.

        Avara koti ei aiheuta ahdistusta yhtä paljon kun 23m2 yksiö vantaalla.... Kaikki kuitenkin itse tekemiä elämän valintoja? Vai oletko erimieltä??

        Tilanne esgaloituu täällä thaimaassa resupetteri ja mulla on tilaa. Palvelukoti Puolitangossa Pälkäneellä on melkein 3000 neliö kuutiota.


      • Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

        Tilanne esgaloituu täällä thaimaassa resupetteri ja mulla on tilaa. Palvelukoti Puolitangossa Pälkäneellä on melkein 3000 neliö kuutiota.

        Jaahas on se tämä meidän sininen sitten Pattayan rakkaiden viisain.


    • resupetterit vaimoni veli on pangokin pää kanisteri ja kun savu saunottiin siaminlahden phuketin rannalla niin hän kertoi minulle että battaya aiotaan miinoittaa ja tulee sotatila. ulko maalarit asetetaan vakavaan karateen leiriin känsäin välisesti. Tuttu vaikutus valtainen virkailija sanoi että siitäpäs saavat ja muut lappuliizat yhtyivät puheeseensa raiguvilla alpodeilla. Mulla hauskaa kun nilkka pilkkaa.

      • Anonyymi

        umpi kun lue juttuajasi tulen aina hyvälle päälle, minun ongelmat eivät ole mittään sinuun verrattuna, tereisiä suomen savoon.


    • Anonyymi

      Intia julisti ulkonaliikkumakiellon, jota valvotaan piiskaamalla.

      Miten se on mahdollista maassa, jossa kadulla asuvien määrä on yli 80.000.000 siis enemmän kuin Saksassa on asukkaita ?

      • Oon petteri asettanut itteni koko ukon liikkumiskieltoon kihdin avulla ja karateen niin.. ei muuta ku khiai! Ruoka on lopussa ja oon vetänyt talkkia nyt. ei se nii pahaa oo ku yleisesti uskotaan. Hyvää aivoruokaa. Muija juo vettä.


      • Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

        Oon petteri asettanut itteni koko ukon liikkumiskieltoon kihdin avulla ja karateen niin.. ei muuta ku khiai! Ruoka on lopussa ja oon vetänyt talkkia nyt. ei se nii pahaa oo ku yleisesti uskotaan. Hyvää aivoruokaa. Muija juo vettä.

        Löytäisit itsellesi varmaan keskustelukumppaneita aiheistasi paremmin ostarin bubbenista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytäisit itsellesi varmaan keskustelukumppaneita aiheistasi paremmin ostarin bubbenista.

        Ostarit on jo laitettu ulkona liikkumis kieltoon.
        Nyt viedään sam roi yottiin piiloutuneita.
        Khiii Jaii!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytäisit itsellesi varmaan keskustelukumppaneita aiheistasi paremmin ostarin bubbenista.

        Ostarit on jo laitettu ulkona liikkumis kieltoon.
        Nyt viedään sam roi yottiin piiloutuneita.
        Khiii Jaii!!


    • Anonyymi

      Niita suunniyellaan,

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe