Sleyn ja Lahden Lutherin kirkon sananvapaus.
Onko arvostelu Sleyn ja Lahden Luther kirkon kiinteistöyhtiötä kohtaan sallittua? Mihikään kysymyksiin ei vastata maileissä eikä yhtiökokouksissa. Ei paikkaa missä arvostelun suoritaisi. Isännöijä ja hallitus eivät vastaa. Monta vuotta olen yrittänyt. Jos arvostelee maililla, saa postiluukusta prosyyrin "Jumala on hyvä Jumala", jossa kerrotaan mitä synnit aiheuttavat. Yhtiökokouksissa kirkon kahviossa taas ovat kuulemma kirkon seinät niin pyhiä, ettei arvostelu ole soveliasta. Onko tämä kuinka yleistä Sleyn ja Lutherin kirkon piirissä.?Yhtiössä on isännöitsijänä Lahden isännöinti palvelu ky. Toiminta käsitykseni mukaan pelkkää salailua, kieroilua jne..
Kun muutin asumaan vuosia sitten Lutherin kirkon viereen, ihmiset puhuivat, että ovat kaikki valehtelijoita, kieroilijoita jne .. Pidin aluksi puheita median tuottaminen mielipiteinä. Nyt uskon puheiden olleen totta ja toiminnan virlä pahempaa, suorastaan ala-arvoista?
Olenko uskonnon uhri?
2
180
Vastaukset
- Anonyymi
Luther-hiippakunnan seurakunnassa olen kokenut kiusaamista ja pastori ehdotellut sopimattomia.
- Anonyymi
"kantapään kautta", itse kokenut / löytänyt: Kirkon "perus", - Jumalanpalvelus on se missä saa kohdata Jumalan täydellisesti.
on vain niitä, jotka vääristävät Jumalan evankeliumin, ja siitä raamatussa myös Paavali kirjoittaa !!
jos en väärässä, eiköhän ne kaikki ole Amerikasta tulleet, jotka näitä "oikea oppisia" . . . bisnes-lahkoja tuoneet, ja ne vieläpä leviää, kuin rikkaruohot yleensäkin . ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372415Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311383Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752