Veropakolaiset palaamassa Suomeen

Anonyymi

Suomesta ulkomaille esim. Portugaliin paperinsa siirtäneet veropakolaiset ovat nyt palanneet tai palaamassa Suomeen veronmaksajien maksaman koronahoidon piiriin.

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Routa ajaa veroporsaat kotiin.

    • Anonyymi

      ja osittain verorahoin kustannetuin lennoin , että niiden kelpaa .

      • Anonyymi

        Lentojen hinnat on olleet korkeammat, kuin ennen virusta.


    • Anonyymi

      Ovat huomanneet että espanjassa ja varmaan portugalissakin hoidetaan ensin omat ja muut sitten jos kerkii !! Täällä hmmm kaikki saavat hoitoa JOS KOHTA KERKII!!

      • Anonyymi

        Olen varma että täällä tullaan hoitamaan ensin sairastuneet matut kiirelähetteillä ja sitten vasta muut jos aikaa ja sairaspaikkoja vielä jää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen varma että täällä tullaan hoitamaan ensin sairastuneet matut kiirelähetteillä ja sitten vasta muut jos aikaa ja sairaspaikkoja vielä jää.

        Tietysti matut etusijalla niinkuin aina. Sitten vasta veropakolaiset jos tehopaikkoja jää.


      • Anonyymi

        Onneksi ei ole vielä kokemusta hoidosta, mutta luotan lääkäreiden etiikkaan. Kaikki hoidetaan.


    • Aurinkorannikolle muutti eräs tuttavaperheemme eläkepäivien viettoon. Isäntä uhosi lähteissä, että hän ei edes virtsaa tämän paskalandian ja köyhien maan suuntaan.

      Niin se mieli muuttuu. Eiköhän lauleta yhdessä:
      On maista kaikista sittenkin,
      tää synnyinmaa kaikkein armahin. ;)

      • Anonyymi

        Kuulostaa ihan sinulta!!!

        Eiköhän naureta yhdessä. ;-)


      • Anonyymi

        MG veti tuon taas omasta päästään eli valehteli tavoilleen uskollisena. ;-)


      • Anonyymi

        Jos on niin kateelista väkeä en minäkään edes kusisi siihen suuntaan. Jos kadehtii etelässä asuvia, muuttakaa tänne. Kaikkien kukkarolle sopivaa asumista loytyy.


    • Anonyymi

      The Rat- nimimerkkiä käyttävä suomalaisvastainen vasuri ja kiihkomamuttaja kertoi menevänsä eläkkeellä Espanjaan asumaan?

      Eli hän haluaa mamuttaa Sumen pilalle ja paeta sitten Espanjaan turvaan!

      "Rotat jättävät uppoavan laivan"-sanonta sopii kuin nemnä päähän tuon hyypiön tapauksesssa...

      • nemnä ?
        Sinäkö minulle oikeinkirjoituksesta?

        Eiköhän naureta vartti sitä kuuluisaa huutonaurua. ;)


      • Moktar.Gubta kirjoitti:

        nemnä ?
        Sinäkö minulle oikeinkirjoituksesta?

        Eiköhän naureta vartti sitä kuuluisaa huutonaurua. ;)

        Täydennystä edelliseen
        - Sinäkö nillitit minulle...

        Ja taas nauretaan. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Täydennystä edelliseen
        - Sinäkö nillitit minulle...

        Ja taas nauretaan. ;)

        Juu, no terve!
        En ole koskaan nillittänyt Sinulle oikeinkirjoituksestasi, se on joku muu.
        Lyöntivirheitä toki kaikille tulee ja joskus minultakin unohtuu oikoluku ennen viestin lähettämistä.

        Kyllä maailmaan toki naurua mahtuu toivoo ystäväsi nazi. ;-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, no terve!
        En ole koskaan nillittänyt Sinulle oikeinkirjoituksestasi, se on joku muu.
        Lyöntivirheitä toki kaikille tulee ja joskus minultakin unohtuu oikoluku ennen viestin lähettämistä.

        Kyllä maailmaan toki naurua mahtuu toivoo ystäväsi nazi. ;-)

        Niin lisään vielä että nimimerkki natsi on nostettu jäähylle.
        Syinä oli että:
        - olin toivonut islamistien ja negrojen poistamista maastamme,
        - olin todennut että sisällissodissa eliminoidaan ensiksi itellektuellit,
        - lisäksi olin solvannut erästä palstan kirjoittajaa. ;-)

        Lähetin Oonalle kohteliaan vastineen. ;-)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin lisään vielä että nimimerkki natsi on nostettu jäähylle.
        Syinä oli että:
        - olin toivonut islamistien ja negrojen poistamista maastamme,
        - olin todennut että sisällissodissa eliminoidaan ensiksi itellektuellit,
        - lisäksi olin solvannut erästä palstan kirjoittajaa. ;-)

        Lähetin Oonalle kohteliaan vastineen. ;-)

        "...nimimerkki natsi on nostettu jäähylle."

        Minähän neuvoin sinua, itseäni ja muita kanssakirjoittajia näin: Olkaamme ihmisiksi.
        Mileipiteen voi myös esittää asiallisesti ja perustellen ilman, että olisi mikään pakko samalla kuola roiskuen huutaa, öyhöttää, valehdella ja solvata samalla muita kanssaihmisiään.

        Hyvä tavat kunniaan. ;)


    • Anonyymi

      Nostan hattua veropakolaisille. Verojen maksu Suomeen vain nopeuttaa Suomen tuhoamista. Vihervasurit käyttävät kaikki liikenevät rahat matujen roudaamiseen Suomeen. Itse olen alkanut isänmaallisena valita palvelut sellaisilta toimijoilta jotka eivät tyrkytä kuittia.

      • Anonyymi

        Ymmärrän kantasi.
        Verosuunnittelu on ainoa keino millä pystyy minimoimaan omien rahojensa joutumista matujen hulppeaan elämään. Kaikki eivät siihen kykene mutta voinee hyvin valita asiointipaikkansa.

        Olin itse yrittäjä vuosikymmeniä ja kauttani kulki miljoonia euroja yhteiskuntamme pohjattomiin syöverereihin. Toimialani oli kuitenkin sellainen että sitä olisi ollut vaikeaa siirtää ulkomaille.
        Jotain sentään jäi pesämunaksi koska aavistelin että jossain vaiheessa globaalikommunistit pääsevät valtaan ja nyt se on tapahtunut. Onneksi se on vain väliaikaista mutta nyt he pyrkivät tekemään tuhoa vallassaoloaikanaan niin paljon että niiden korjaamiseen tulee menemään vuosia.


      • Anonyymi

        Siellä on esim. Nokian renkaiden entinen tj. joka petkutti asiakkaita rengastesteissä ja maksatti yrityksen kassasta itselleen miljoonaeläkkeet kuten entinen rautaruukin johtajakin. Nuo ja monet muut ns. johtajat jotka ryöväsivät yhtiöidensä kassoja ovat oman voitontavoittelunsa johdosta yhteiskunnalle paljon vaarallisempia kuin esim. moottoripyöräjengien johtajat. He pitkään eläesssään vievät eläkerahastoista huomattavasti enemmän kuin heidän maksuosuutensa edellyttäisi. Noiden, nyt verovapaina saatavien miljoonien maksajina olet sinä, minä ja kaikki eläkemaksuja maksavat. Nyt nuo tulevat vielä tänne kuormittamaan veronmaksajien maksamaa lääkintähuoltoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän kantasi.
        Verosuunnittelu on ainoa keino millä pystyy minimoimaan omien rahojensa joutumista matujen hulppeaan elämään. Kaikki eivät siihen kykene mutta voinee hyvin valita asiointipaikkansa.

        Olin itse yrittäjä vuosikymmeniä ja kauttani kulki miljoonia euroja yhteiskuntamme pohjattomiin syöverereihin. Toimialani oli kuitenkin sellainen että sitä olisi ollut vaikeaa siirtää ulkomaille.
        Jotain sentään jäi pesämunaksi koska aavistelin että jossain vaiheessa globaalikommunistit pääsevät valtaan ja nyt se on tapahtunut. Onneksi se on vain väliaikaista mutta nyt he pyrkivät tekemään tuhoa vallassaoloaikanaan niin paljon että niiden korjaamiseen tulee menemään vuosia.

        Olisitpa jättänyt maksamati, niin maailma olisi mennyt parempaan suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä on esim. Nokian renkaiden entinen tj. joka petkutti asiakkaita rengastesteissä ja maksatti yrityksen kassasta itselleen miljoonaeläkkeet kuten entinen rautaruukin johtajakin. Nuo ja monet muut ns. johtajat jotka ryöväsivät yhtiöidensä kassoja ovat oman voitontavoittelunsa johdosta yhteiskunnalle paljon vaarallisempia kuin esim. moottoripyöräjengien johtajat. He pitkään eläesssään vievät eläkerahastoista huomattavasti enemmän kuin heidän maksuosuutensa edellyttäisi. Noiden, nyt verovapaina saatavien miljoonien maksajina olet sinä, minä ja kaikki eläkemaksuja maksavat. Nyt nuo tulevat vielä tänne kuormittamaan veronmaksajien maksamaa lääkintähuoltoa.

        Ei todellakaan olePortugalissa näkynyt, eikä myöskään sitä yhtä, mitä haastemies yritti tavoittaa jonkin rantariidan asioihin liittyen. Kirjat portugalissa, oleskelu ja lomailu Suomessa, Thaimaassa, Espanjassa jne. Keskituloisia ja hieman köyhempiä ollaan ja huom. Vain lokakuusta huhtikuuhun Portugalissa muutoin kotisuomen kesästä nauttimassa. Nyt tosin Suomi jo on verottanut yli vuoden ja taisi jäädä viimeiseksi talveksi.

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201711022200505647


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan olePortugalissa näkynyt, eikä myöskään sitä yhtä, mitä haastemies yritti tavoittaa jonkin rantariidan asioihin liittyen. Kirjat portugalissa, oleskelu ja lomailu Suomessa, Thaimaassa, Espanjassa jne. Keskituloisia ja hieman köyhempiä ollaan ja huom. Vain lokakuusta huhtikuuhun Portugalissa muutoin kotisuomen kesästä nauttimassa. Nyt tosin Suomi jo on verottanut yli vuoden ja taisi jäädä viimeiseksi talveksi.

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201711022200505647

        He asuiuvatkin Lissabonissa useammassa eri osoitteessa, ei Albufeiran alueella, missä suurin osa köyhemmistä eläkeläisistä.


    • Anonyymi

      Tuo veropakolaisuus on laaja käsite. Itse olen ollut yrittäjänä ja maksanut koko eläkevarantoni ihan itse. Olen maksanut veroja X* keskiverto palkansaajan verot.
      Nyt kun on eläkeikä, niin tulen saamaan naurettavan pienen eläkkeen verrattuna maksamiini huimiin eläkemaksuihin, niin minun tänne jääminen tarkoittaisi huimaa eläkeläisveroa. Minukka on kela-kortti ja EU-sairasvakkutuskortti ja matkavakuutuskortti. Tuntuu todella houkuttavatlta siirtää kirjat vaikkapa Costa Del Solille kun tuo Suomen terveydenhuolto näemmä tarvittaessa lennättää sitten kotimaisen terveydenhoidon pariin.

      • "Itse olen ollut yrittäjänä ja maksanut koko eläkevarantoni ihan itse....tulen saamaan naurettavan pienen eläkkeen.."

        Kannattaisiko katsoa peiliin? ;)


      • Anonyymi

        Työntekijät maksavat (työnantaja tilittää automaattisesti) laissa määritetyn osan palkastaan eläkemaksuihin ja saavat sitten eläkettä palkkaan ja työssäoloaikaan sidoksissa olevan summan. Yrittäjä taas saa maksaa mitä haluaa, pienen minimimaksun lisäksi ei ole edes maksimisummaa jonka saa laittaa eläkemaksuihin. Yrittäjä vastaa siis täysin itse eläkkeensä suuruudesta. Jos ei ole varaa maksaa eläkemaksuja niin pitäisikö yritys lopettaa ja kokeilla jotain muuta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Työntekijät maksavat (työnantaja tilittää automaattisesti) laissa määritetyn osan palkastaan eläkemaksuihin ja saavat sitten eläkettä palkkaan ja työssäoloaikaan sidoksissa olevan summan. Yrittäjä taas saa maksaa mitä haluaa, pienen minimimaksun lisäksi ei ole edes maksimisummaa jonka saa laittaa eläkemaksuihin. Yrittäjä vastaa siis täysin itse eläkkeensä suuruudesta. Jos ei ole varaa maksaa eläkemaksuja niin pitäisikö yritys lopettaa ja kokeilla jotain muuta.

        Tässä olen samaa mieltä kanssasi. Yrittäjän ei kannat itkeä eläkkeen pienuutta. Itseähän sitä on saanut päättää, mikä eläkkeen suuruus tulee olemaan.

        Ymmärrän kyllä, että yhden miehen putkiyrittäjä tai laatamies ei pysty maksamaan kovin suuria eläkemaksuja ja siten eläke jää myös pieneksi. Mutta samahan se on tilanne myös palkkalaisina työuransa tehneillä putki- ja laattamiehellä. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Tässä olen samaa mieltä kanssasi. Yrittäjän ei kannat itkeä eläkkeen pienuutta. Itseähän sitä on saanut päättää, mikä eläkkeen suuruus tulee olemaan.

        Ymmärrän kyllä, että yhden miehen putkiyrittäjä tai laatamies ei pysty maksamaan kovin suuria eläkemaksuja ja siten eläke jää myös pieneksi. Mutta samahan se on tilanne myös palkkalaisina työuransa tehneillä putki- ja laattamiehellä. ;)

        Itseähän kannat, laatamies ei pysty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseähän kannat, laatamies ei pysty.

        Miksipä lattamies ei pystyisi? Pätevä ammattimies se on.

        Ei ne vähäpojat oikein tunne ammatteja, kun itse eivät tee työtä.
        Nauretaan taas. ;)


    • Anonyymi

      Kun Suomesta ovat lähteneet veroja pakoon niin pysyisivät poissa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe