Lappajärven turisti S ,vaarallinen

Anonyymi

Lappajärveläinen juuri ulkomailta palannut mies ,joka matkustelee paljon ,syyllistyy rikolliseen toimintaan, miehen pitäisi olla karanteenissa ulkomaan matkan jälkeen kaksi viikkoa ,hän kiutenkin menee kauppaan heti kun saapuu matkalta ja ei muutenkaan välitä onko hän saanut ulkomailta mahdollisesti korona tartunnan .
Taikka sitten hän ajattelee jos olen saanut tartunnan ei ole väliä vaikka kaikki muutkin saisivat .Olkaa varovaisia kun näette hänet

14

95

Vastaukset

• piittaqamaton 60 kymppinen ukko

• onko miekkonen yskinyt

• Anonyymi kirjoitti:

onko miekkonen yskinyt

Ei mee kun 20v ikäarvio pieleen... on kaikki niin pientä että meiltä ei löydy edes niin pientä meisseliä!

• Kai tuo nyt kuriin saadaan. Nimi julki vaan Niin alkaa totella.

• Just nyt Husin toimari sanoo että jokainen, joka tulee Espanjasta kotiin tulisi laittaa karanteeniin lentokenttä hotelliin. Tottakai. Nyt täytyy ottaa jokaisen vastuuta myös muista. On täysin edesvastuutonta tulla RISKIALUEELTA Suomeen ja lähteä kauppoihin, koska todennäköisyys viruksen kantajaksi on äärettömän suuri. Elä sen kans sitten jos oman toiminnan takia joku saa tämän taudin ja kuolee siihen. Toki voisi saada myöhemmin jostakin sen, mutta täytyy ottaa vastuuta tässä asiassa varsinkin niiden, jotka palaa Suomeen riskialueelta tai on ollut paikassa, missä tietoisesti on voinut altistua. Ja sairaana ollessa älkää lähtekö kotoa kauppoihin tai kylille jeesusteleen kun on kova nuha

• Minä jelevetin takia sitä pitää ulkomailla niin paljon hypätä. Ensiksi viedä rahoja sinne ja sitten tuoda tauteja tullessa tänne.

• Nyt nimeä tai nimiä pöytään. Jonkun pitää soittaa, että pysyvät kolossaan . Täysin vastuutonta liikkua kylillä !!!

• Nimi tänne tai kaupan ilmotustaululle annetaan ojennusta.💪

• ukko makaa kotonaan karanteenia

• ukko makaa kotonaan karanteenia

• Se olen minä. Lähdenkin tästä yskimään kauppaan! Tästä tulee hieno päivä!

Tekuin "s"

• Tunnen tyypin lienee ollut espanjassa vaimonsa kanssa asuu vanhan paloaseman lähellä.

• Huhuttinko noin K-Marektissa ja S-marketissa oli varmaa jo?

• Missä kunnossa mahtaa ukkeli olla tällä hetkellä ? Toikohan nyt taudin lappajärvelle ?? Kohta voi alkaa viattomia sairastumaan ja menettää henkensä 😩

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut