mätänevät istujat kyttäävät palstaa psyykelääkkeiden voimalla?
Vieläkö ikituolissa
16
138
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä oikein selität? Siis jos tekee mieli keskustella S24:ssa, niin täytyy olla mätänevä istuja bentsojen voimalla?
Mitä v*ttua Hessu? - Anonyymi
Kuinka hylättyjä Suomi24:sen osiot voivat olla? Meinaan, että kun Kylmis kuoli maksakirroosiin, Alkoholi-palsta kuoli tykkänään siihen paikkaan.
- Anonyymi
Kyllä feikit pitivät sitä pitkään yllä.
- Anonyymi
Aloittaja (ap), englanniksi (op) puhuu ilmiselvästi Kotkosta. Tyyppi kuoli jumakauta yli 10 vuotta sitten.
- Anonyymi
Aloittaja, alkuperäinen postaaja eli ap, sun on PAKKO katsoa tämä neljän Oscarin voittanut elokuva:
Kaunis Mieli (2001)
https://www.imdb.com/title/tt0268978/
Haluan vain auttaa ymmärtämään vainoharhaisuuttasi. Elokuva on tosikertomus.- Anonyymi
Tosi kertomus on, mutta vihjataanko tässä nyt siihen, että palstan Sepolla on skitsofrenia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi kertomus on, mutta vihjataanko tässä nyt siihen, että palstan Sepolla on skitsofrenia?
Kyllä tuo fakta tuli selväksi jo vuosia sitten. Alla oleva elokuva on pakkokatsaus. Itse rakastan sitä.
- Anonyymi
Miten hemmetissä Seppo Myllis voi olla yhtä kriittinen kirjoituksiin täällä, kuin Alkoholi-osion Ex-Tissuttelija aka Tissu?
- Anonyymi
Ehkä he ovat yksi ja samahenkilö?
- Anonyymi
Seppo Myllis ja Alkoholi-osion ex-sheriffi Tissu, ovat Itsekeskeisimpiä, ylimieliseimpiä ja narsistisimpia olentoja, joihin olen koko ikäni aikana törmännyt.
- Anonyymi
Montako kertaa itse olet ottanut uusia uhreja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun "uhrit" ovat potilaita. Pystytkö edes kuvittelemaan hyvänolontunteen, joka syntyy auttamisen ilosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elokuva-osiossa auttanut ihmisiä löytämään nuoruudessa nähdyn elokuvan ja he ovat tosi mielissään kirjoituksestani. Sinä yrität leipoa minusta jotain hemmetin demonia. Hyvä voittaa lopulta, aina.
- Anonyymi
Miksi Seppo Myllis lakkasi ylistämästä itseään Huuhaa-osiossa?
- Anonyymi
Koska Kylmis (1975-2019).
Kyseinen Keijo rupesi auttamaan ihmisiä Suomi24:ssa, auttoi ilmeisesti myös Myllistä ja lukuisia muita juoppoja esim. Alkoholi-osiossa. Kun saivat vastauksen ongelmiinsa, hylkäsivät meidät/teidät.
Kiittämättömyys on Maailman palkka.
- Anonyymi
Aloittaja on täysin hullu. Vihamiehensä vaihtuneet jo lukuisia kertoja vuosien saatossa moneen kertaan, mutta Seppo silti pitää uutta kontaktiaan samana tyyppinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938138
- 403922
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html341241Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321122Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121020Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797