mätänevät istujat kyttäävät palstaa psyykelääkkeiden voimalla?
Vieläkö ikituolissa
16
146
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä oikein selität? Siis jos tekee mieli keskustella S24:ssa, niin täytyy olla mätänevä istuja bentsojen voimalla?
Mitä v*ttua Hessu? - Anonyymi
Kuinka hylättyjä Suomi24:sen osiot voivat olla? Meinaan, että kun Kylmis kuoli maksakirroosiin, Alkoholi-palsta kuoli tykkänään siihen paikkaan.
- Anonyymi
Kyllä feikit pitivät sitä pitkään yllä.
- Anonyymi
Aloittaja (ap), englanniksi (op) puhuu ilmiselvästi Kotkosta. Tyyppi kuoli jumakauta yli 10 vuotta sitten.
- Anonyymi
Aloittaja, alkuperäinen postaaja eli ap, sun on PAKKO katsoa tämä neljän Oscarin voittanut elokuva:
Kaunis Mieli (2001)
https://www.imdb.com/title/tt0268978/
Haluan vain auttaa ymmärtämään vainoharhaisuuttasi. Elokuva on tosikertomus.- Anonyymi
Tosi kertomus on, mutta vihjataanko tässä nyt siihen, että palstan Sepolla on skitsofrenia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi kertomus on, mutta vihjataanko tässä nyt siihen, että palstan Sepolla on skitsofrenia?
Kyllä tuo fakta tuli selväksi jo vuosia sitten. Alla oleva elokuva on pakkokatsaus. Itse rakastan sitä.
- Anonyymi
Miten hemmetissä Seppo Myllis voi olla yhtä kriittinen kirjoituksiin täällä, kuin Alkoholi-osion Ex-Tissuttelija aka Tissu?
- Anonyymi
Ehkä he ovat yksi ja samahenkilö?
- Anonyymi
Seppo Myllis ja Alkoholi-osion ex-sheriffi Tissu, ovat Itsekeskeisimpiä, ylimieliseimpiä ja narsistisimpia olentoja, joihin olen koko ikäni aikana törmännyt.
- Anonyymi
Montako kertaa itse olet ottanut uusia uhreja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun "uhrit" ovat potilaita. Pystytkö edes kuvittelemaan hyvänolontunteen, joka syntyy auttamisen ilosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elokuva-osiossa auttanut ihmisiä löytämään nuoruudessa nähdyn elokuvan ja he ovat tosi mielissään kirjoituksestani. Sinä yrität leipoa minusta jotain hemmetin demonia. Hyvä voittaa lopulta, aina.
- Anonyymi
Miksi Seppo Myllis lakkasi ylistämästä itseään Huuhaa-osiossa?
- Anonyymi
Koska Kylmis (1975-2019).
Kyseinen Keijo rupesi auttamaan ihmisiä Suomi24:ssa, auttoi ilmeisesti myös Myllistä ja lukuisia muita juoppoja esim. Alkoholi-osiossa. Kun saivat vastauksen ongelmiinsa, hylkäsivät meidät/teidät.
Kiittämättömyys on Maailman palkka.
- Anonyymi
Aloittaja on täysin hullu. Vihamiehensä vaihtuneet jo lukuisia kertoja vuosien saatossa moneen kertaan, mutta Seppo silti pitää uutta kontaktiaan samana tyyppinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424360
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1384099- 643756
- 1143673
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans343557Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe743383- 892952
- 542845
- 252656
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142364