Ravintolat jo huomenna kiinni!

Anonyymi

Hallitus aikoo pikavauhtia ravintolat sulkea eli tänään vielä ehtii, huomenna on jo myöhäistä!

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse ainakin käyn "parit" huurteiset ottamassa sillä seuraavan kerran pääsee vasta kesäkuussa.

    • Anonyymi

      Se on ihan hyvä, että etenkin noi juottolat joutuvat sulkemaan ovensa. Saisvat sulkea ne lopullisesti. Kyllä ällötti viimeviikon loppuna kännisten, etenkin naisten, örveltäminen. Jaa mistäkö tiedä, kun en itse siellä ollut? Jouduin työni takia todistamaan sitä kännisten sekoilua onneksi vaan kapakan ulkopuolella.

      Kännisiä ukkoja ja akkoja kävi kapakasta tupakalla ulkona ja voi hellamatuuteli sitä akkojen itkua ja hammasten kiristystä samalla, kun ne roikkuivat ukkojen ja toistensa kaulassa. Nyyhkimiset oli juurikin, että kauheeta.... mä .... pelkään.... korona on kamala.... ja sitten muutama yskäsy ja nyyhkäsy päälle ja ei kun takas tankkaamaan lisää ilolientä sisätiloihin. Ja taas sama muutaman minuutin päästä.

      Voi kuinka ällöttävää on muutenkin, kun niillä akoilla oli kroppa ei niin hyvässä timmissä kunnossa. Silti piti olla napapaita päällä ja tiukat juuri v....karvat peittävät tiukat suunnilleen sukkikset jalassa. Etenkin vahoilla akoilla toi on ettenkö sanois yrjöttävää ja vielä kun ne kännissä itkeä tirauttaa pelkoaan.

      • Anonyymi

        Oletko töissä Kontulan ostarilla? Siellä niitä kapakoita on vaikka millä mitalla, ainakin kymmenen räkälää.


    • Anonyymi

      Mistä näkee mitkä Helsingin keskustan ravintolat ovat auki?

      • Anonyymi

        Kalliosta kyllä löytyy ravintoloita jotka ovat auki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalliosta kyllä löytyy ravintoloita jotka ovat auki.

        Olen Kalasatamassa töissä, töiden jälkeen pitää mennä Kallioon kaljalle.


    • Anonyymi

      En suosittele.Lliian monta itseään haavoittumattomana pitänyttä päätyy teholle tämän illan tuottamien tartuntojen vuoksi. Puhumattakaan niistä vanhoista, jotka näiden ääliöiden levittämien tartuntojen vuoksi kuolevat tautiin.

      Rattiin ei mennä kännissä. Tässä tuotatte enemmän kuolemanriskiä muille ihmisille kuin ajamalla humalassa autoa.

      Aloitus on tietty provo mutta...

      • Anonyymi

        Turvaväli ja hyvä käsihygienia niin kyllä ravintolaan voi mennä. Ei se ole yhtään sen vaarallisempaa kuin kaupassa käynti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turvaväli ja hyvä käsihygienia niin kyllä ravintolaan voi mennä. Ei se ole yhtään sen vaarallisempaa kuin kaupassa käynti.

        Turvavälit, altistumisen aika, turha altistus? Juu, ei suositella. Juhlikaa sitten kun on päästy tämän katastrofin toiselle puolelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turvavälit, altistumisen aika, turha altistus? Juu, ei suositella. Juhlikaa sitten kun on päästy tämän katastrofin toiselle puolelle.

        Riskiryhmien pitää tietysti jäädä kotiin mutta muut voivat tänään ravintolassa käydä kunhan noudattavat varovaisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riskiryhmien pitää tietysti jäädä kotiin mutta muut voivat tänään ravintolassa käydä kunhan noudattavat varovaisuutta.

        Epidemian alkuvaiheessa jokainen vältetty sairastuminen torjuu useamman sairastumista myöhemmin. Jos lähdette tänään viettämään aikaanne ravintoloissa niin teidän valinnallanne on varsin ikäviä seurauksia niille, joiden infektio on aikanaan peräisin alun perin teiltä.

        https://yle.fi/uutiset/3-11272825

        Eristämisen tarkoituksena on nimenomaan hillitä taudin leviämistä näin alkuvaiheessa ja siten vähentää epidemian huipun aikana tarvittavaa määrää tehohoitopaikkoja, joita on varsin rajallisesti tarjolla.

        Jos tänään olette ravintolassa niin teillä ei ole myöhemmin oikeutta valittaa siitä että jäätte itse tai joku läheisenne jää vaille elintärkeää hoitoa kun sitä tarvittaisiin. Elämä on täynnä valintoja ja tämä on yksi tärkeä sellainen.


      • Anonyymi

        Provoihin ei kannata vastailla.


    • Anonyymi

      Rommitotia kannattaa ottaa, se ennaltaehkäisee sairastumista!

    • Anonyymi

      Tummaa rommia kannattaa kotiin varata sillä Alkotkin voivat mennä kiinni.

    • Anonyymi

      Minä ainakin lähden nyt heti kaljalle eikä sitä voi kukaan estää.

      • Anonyymi

        Lähden Kallioon, siellä varmasti on kuppioita auki.


    • Anonyymi

      Kaljat voi juoda kotona ja kuulumiset hoitaa puhelimessa sekä netissä.

      • Olen samaa mieltä. Juokaa mieluummin kotona.

        Ymmärrän että tilanne harmittaa ihmisiä mutta nyt jos koskaan olisi oikeasti syytä miettiä omien tekojen seurauksia kun ne seuraukset ovat odotettavissa seuraavien muutamien kuukausien kuluessa. Tässä ei siis varoitella että tupakointi aiheuttaa keuhkosyöpää 20 vuoden kuluttua. Seuraukset teille itsellenne ja läheisillenne tulevat ennen elokuuta. Vaikka ette itse edes huomaisi tartuntaanne niin oireettomana voitte levittää tautia.

        Tämä yksi ravintolailta epidemian leviämisvaiheessa on kerrannaisvaikutuksineen op pelkästään teille itsellenne paljon riskialtiimpi kuin se että joutuisitte leikkauksen yhteydessä nukutettavaksi. Vertailu rattijuoppouteen on osuva. Joka tuhannes kuski on rattijuoppo ja Suomen kaikki rattijuopot aiheuttavat noin 50 kuolemaa vuosittain. Tämän yhden illan valinnat tulevat vaikuttamaan kuolemantapausten määrään enemmän kuin koko vuoden rattijuopumustapaukset.

        Minun mielestäni jokainen tänään ravintolaan lähtevä on yhtä vastuuton ja haitallinen kuin rattijuoppo.


    • Anonyymi

      Jos taudin kantaja tartuttaa kaksi niin yksi tautia nyt levittävä tuottaa vähintään yhden kuolemantapauksen viiden tartuntasukupolven aikana. Tuolloin sairastuneita on jo 64 kpl joista todennäköisesti ainakin yksi kuolee.

      Tartuntojen määrä menee

      1
      3 (alkuperäinen plus kaksi)
      7 (edelliset plus neljä)
      15 (edelliset plus kahdeksan)
      31 (edelliset plus 16)
      63 (edelliset plus 32) Tässä vaiheessa tulee kuolemantapaus.

    • Anonyymi

      yppsan

    • Anonyymi

      Uppista, vaikka tässä vaiheessa ääliöillä onkin jo pohjat juotu ravintolailtaa varten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      223
      1898
    2. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1292
    3. Kohuttu Iida Vainio mursi hiljaisuuden -Näin raskaus vaikutti Farmi-kuvauksissa: "Saattoi ruveta..."

      Ihanaa odotusta, tsemppiä ja voimia Iida! Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen asuvat yhdessä Helsingissä ja o
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1159
    4. Minkälainen ihminen

      kaivattusi on?
      Ikävä
      80
      1113
    5. Avoin kirje sinulle

      Rakas, Kirjoitan sinulle nyt, vaikka sanat tuntuvat niin vaatimattomilta siihen, mitä sydämeni on kantanut sisällään ni
      Ikävä
      28
      872
    6. Mitä mies teet

      näin iltasella? 👾
      Ikävä
      53
      771
    7. Nainen, jos luet kirjoituksiani

      niin sano minulle jotain?
      Ikävä
      49
      756
    8. Sullahan oli ihan valtavat t...., nainen

      Aivan suunnattomat ja hyvin muodostuneet. Luulisi että olisit uskaltanut tehdä selvän aloitteen jos jotain haluat. Miksi
      Ikävä
      53
      719
    9. Numerosi 3. ja 4.

      viimeinen numero. Ei uskalla muuten.
      Ikävä
      38
      716
    10. On ikävä häntä

      Ollut pitkän aikaa
      Ikävä
      37
      704
    Aihe