Hei
Mistä löytyisi sopivasti hetero parille kolmen kimppaan mies, jolla olisi ikää 18-40v. Itse olemme 37 ja 34, joten siltä osin tuollainen ikähaarukka. Vaimo haluaisi päästä kokeilemaan kahden miehen kanssa nautintojen hakemista ja mies on tähän ollut myöntyväinen.
Onko jotain paikkoja mistä kannattaisi etsiä vai löytyisikö ihan tätä kautta joku ja jos tätä kautta, niin millainen henkilö olisit
Mikkeli ja parille mies
14
54
Vastaukset
- Anonyymi
Hei hei oletko kauankin ollut
- Anonyymi
Mikkelissä asuu vaan homomiehiä etköhän sä sieltä miehen itselles löydä ja se sun kurppa muijas elää loppuelämänsä yksin onnellisena
- Anonyymi
Täältä voisi löytyä sopiva mies. Saako teihin yhteyden mitä kautta?
- Anonyymi
Heti löyty yks ruskeanreijän ritari poraamaan peppuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heti löyty yks ruskeanreijän ritari poraamaan peppuun
Ja poraa koronan kera
Mä voisin tulla Koronaa pakoon.
Voisitte tehdä mitä vain tai mä tekisin mitä haluatte.- Anonyymi
Pysy juoppo kotonas levittämästä tauteja
Anonyymi kirjoitti:
Pysy juoppo kotonas levittämästä tauteja
Olen nytkin mökillä. Saisit vaikka takaa päin. Vältettäisiin pisaratartunta.
- Anonyymi
jormalaiset kirjoitti:
Olen nytkin mökillä. Saisit vaikka takaa päin. Vältettäisiin pisaratartunta.
Hyppää jojoon idiootti
- Anonyymi
Saat seipään perseesees juoppo
- Anonyymi
Täällä olis vähän yli 20v mies Savon seudulta ☺️
- Anonyymi
Täältäkin löytyis Mikkeliin mies
- Anonyymi
Idiootit rulaa ja housuissa kuraa trallallaa 🤪
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831536
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall1961367Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431119Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad43823- 14720
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30701Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21700- 36681
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .20640Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617