Uudenmaan eristys alkaa lauantaina

Anonyymi

"STT: Uudenmaan eristys alkaa vuorokauden vaihtuessa lauantaiksi".

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006453199.html

Uudenmaan eristäminen muusta Suomesta alkaa. IS seuraa kaikkia politiikan tärkeitä tapahtumia hetki hetkeltä ja suorissa lähetyksissä.

20

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vielä on aikaa lähteä mökille noin 9 - 10 tuntia !

      • Ok paetaan PIAN ennekuin kuolut alkaa ..koulut ajattelin mitä puhuin :D


      • Anonyymi

        siispä pois pois!


    • Anonyymi

      Pääsen maastopyörällä omia reittejä pois täältä.

      • Anonyymi

        Minun mielestäni kaikki kunnat saisi eristää tai julistaa koko maahan liikumiskielto ,vaikka se vaikuttaa aina arkeen niin säästytään Italian kohtalo .ystäväni on Italiassa ja siellä on hänen mukaansa kamala olla nyt hän ei pääse lääkäriin, kun sairaalat arpoo potilaita ketä saa hoitoa hän menni vahingossa väärästä ovesta sisään ja näki ruumiita kamala näky oli hänelle ja huutoa oli joka puolella ihan tuli hänelle itku kurkkuun. Nyt ihmiset järki käteen älkää menkö flunsaisenna töihin tai kauppaan! Moni karanteenissa olevat ei noudatta tättä käskyä . Italian kohtalo on kamala näky me suomalaiset emme tiedä kaikkea sanoi minulle ,kun kamerat ei kuvaa kaikkea ja ei sanotta ääneen pysykään kaikki suomalaiset turvassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun mielestäni kaikki kunnat saisi eristää tai julistaa koko maahan liikumiskielto ,vaikka se vaikuttaa aina arkeen niin säästytään Italian kohtalo .ystäväni on Italiassa ja siellä on hänen mukaansa kamala olla nyt hän ei pääse lääkäriin, kun sairaalat arpoo potilaita ketä saa hoitoa hän menni vahingossa väärästä ovesta sisään ja näki ruumiita kamala näky oli hänelle ja huutoa oli joka puolella ihan tuli hänelle itku kurkkuun. Nyt ihmiset järki käteen älkää menkö flunsaisenna töihin tai kauppaan! Moni karanteenissa olevat ei noudatta tättä käskyä . Italian kohtalo on kamala näky me suomalaiset emme tiedä kaikkea sanoi minulle ,kun kamerat ei kuvaa kaikkea ja ei sanotta ääneen pysykään kaikki suomalaiset turvassa.

        ala näky oli hänelle ja huutoa oli joka puolella ihan tuli hänelle itku kurkkuun. Nyt ihmiset järki käteen älkää menkö flunsaisenna töihin tai kauppaan! Moni karanteenissa olevat ei noudatta tättä käskyä . Italian kohtalo on kamala näky me suom


      • Anonyymi

        adsff


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ala näky oli hänelle ja huutoa oli joka puolella ihan tuli hänelle itku kurkkuun. Nyt ihmiset järki käteen älkää menkö flunsaisenna töihin tai kauppaan! Moni karanteenissa olevat ei noudatta tättä käskyä . Italian kohtalo on kamala näky me suom

        Mailamolo !!!!!!!!!


      • Anonyymi

        Mene järvenkautta. kaksi roskaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene järvenkautta. kaksi roskaa

        Erikeepperiä eristykseen eristyisesti!


    • Anonyymi

      Niin hetihän niitä reikiä täytyy ruveta etsimään...
      Mutta viranomaisilta oikea päätös, olisi pitänyt tehdä jo vuosikymmeniä sitten :) mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

      • Anonyymi

        en :)en :)en :)en :)en :)en :)en :)en :)en :)en :)en :)en :)en :)en :)en :)en :)en :)en :)en :)en :)en :)


    • Anonyymi

      Taloista aletaan kerätä asukkaita pihoille rymiin, ilmoitettuna syynä turvaan evakoiminen.
      Erikoisrakenteiset bussit vahvoine panssarilaseineen tulee noutamaan ryhmän yksi kerrallaan. Hesalaiset ihmettelevät hetken autoon noustessaan, miksi kuljettaja istuu omassa eristetyssä kopissaan, mutta kait se on joku suojautumis juttu. Auton ollessa täysi, sen ovet lukitaan ja matka kohti määränpäätä alkaa. Samalla sitä alkaa tulla autoon, kaasua! Kukaan ei pääse pois, lasit kestäisivät vaikka ampua ja ovet ovat tiukasti kiinni. Kuljettajankaan ilme ei edes värähdä, vaikka jyskytys väliseinään on melkoinen.
      Lopulta ollaan määränpäässä, lämpölaitoksella, ja auton lastikin on hiljentynyt. Lasti vain puretaan polttoon meneväksi ja bussi lähtee noutamaan uutta ryhmää.

      Mistäkö tämän tiedän ennakkoon? Minä ajan yhtä noista autoista. On ilo päästä eroon hesalaisista.

      • Anonyymi

        Unohdit että myös kuskilla on välillä se kaasunaamari, muuten kyllä kuulostaa kivalta metsään menosta...


    • Anonyymi

      Vielä on aikaa lähteä paskalle noin 9 - 10 tuntia !

    • Anonyymi

      Totuus Tarzan elokuvien boikotista
      Totuus Tarzan elokuvien boikotista
      Totuus Tarzan elokuvien boikotista
      Totuus Tarzan elokuvien boikotista
      Totuus Tarzan elokuvien boikotista

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Myös Pirkanmaa ja Torniojokilaakso eristetään...!

    • Anonyymi

      Vielä on aikaa lähteä mökille noin 9 - 10 tuntia !

      • Anonyymi

        Kyllä,takulla poistun,


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      715
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      697
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      681
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      90
      618
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      41
      534
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      17
      480
    Aihe