JEESUS VIE OMANSA VOITTOON!

Anonyymi

Demonit eivät mahda mitään!
”He sotivat Karitsaa vastaan, mutta Karitsa on voittava heidät, sillä hän on herrain Herra ja kuningasten Kuningas; ja kutsutut ja valitut ja uskolliset voittavat hänen kanssansa."
Ilm 17:14

95

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Demonit ovat mielikuvitusta kuten jumalasikin.
      Minulla on sitä karitsan vessapaperia.

      • Anonyymi

        Korona on vielä pientä.
        ”Sentähden kirous kalvaa maata, ja sen asukkaat syystänsä kärsivät; sentähden maan asukkaat kuumuudesta korventuvat, ja vähän jää ihmisiä jäljelle.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korona on vielä pientä.
        ”Sentähden kirous kalvaa maata, ja sen asukkaat syystänsä kärsivät; sentähden maan asukkaat kuumuudesta korventuvat, ja vähän jää ihmisiä jäljelle.”

        Korventuuko siinä myös uskikset, vai onko ne niitä jotka jää jäljelle?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Korventuuko siinä myös uskikset, vai onko ne niitä jotka jää jäljelle?

        Kovimmat löylymiehet jää jäljelle, ja sitten alkaa homostelun kulta-aika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korona on vielä pientä.
        ”Sentähden kirous kalvaa maata, ja sen asukkaat syystänsä kärsivät; sentähden maan asukkaat kuumuudesta korventuvat, ja vähän jää ihmisiä jäljelle.”

        Amen


    • Anonyymi

      Jeesus vie omansa
      tosi syvälle.

      • Jeesus nostaa omansa tosi syvältä ylös kirkkauteen.

        Niin kuin nosti minutkin luterilaisen porton penkistä 11.8.1985


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jeesus nostaa omansa tosi syvältä ylös kirkkauteen.

        Niin kuin nosti minutkin luterilaisen porton penkistä 11.8.1985

        Paloiko nahka, tuliko kaihi?
        Paljonko portto nostaa penkistä?
        Ilmeisesti hapen puutteesta jäi sitten noin pysyvät vakavat vammat. Kiva saada selitys käytöksellesi ja uskonharhoillesi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paloiko nahka, tuliko kaihi?
        Paljonko portto nostaa penkistä?
        Ilmeisesti hapen puutteesta jäi sitten noin pysyvät vakavat vammat. Kiva saada selitys käytöksellesi ja uskonharhoillesi.

        Siedätkö lukea? Vaikenetko, vai alatko herjata:

        Vuodet kuluivat. 28. 2. 1983 pääsin täysin palvelleena sotilaseläkkeelle. Aloin heti toteuttaa eläkepäivien haavetta, aloittaen valokuvaajana Ruukissa. Pääsin muotokuvillani myöskin Suomen Valokuvaajain Liiton jäseneksi.

        Asuimme tuolloin jo omassa kodissa, jonka olin perheelleni rakentanut,  johon olimme muuttaneet 3 vuotta aikaisemmin. Enkä Jumalalla enää päätäni vaivannut. Mutta Jumalapa alkoikin toteuttaa omaa suunnitelmaansa kesällä 1985.

        Ritvan isä sai iäisyyskutsun Lappeenrannassa, jonne he olivat muuttaneet, kun olivat luovuttaneet maatilan vanhimmalle pojalleen. Hautajaiset olivat lauantaina 10. elokuuta. Siinä avoimen arkun äärellä tulin miettineeksi tätä: tässäkö on kaikki, mitä ihmisestä jäljelle jää? Missä on se, mikä sai tämänkin, nyt ruumiina olevan ihmisen elämään?

        Sunnuntaina menimme Lappeenrannan kirkkoon jumalanpalvelukseen, jossa luettiin viikon aikana siunattujen vainajien nimet. Olin hieman hengästynyt, kun tulimme kirkkosalin ovelle. Sinnehän noustaan monta porrasta, joista Jaana oli pyörätuolin kanssa vedettävä. Näin seinällä virsitaulun, josta loisti silmiini numero 456.

        Tuo ihmeen antanut virsi vuosikymmenien takaa. Nykyisessä virsikirjassa sen numero on 307. Kun tämän näin, ajattelin, että onpa mukava pitkästä aikaa kuulla tuo virsi kaukaa lapsuudesta. Missä jumalanpalveluksen osassa tuo virsi oli, sitä en muista.

        Kun se alkoi, tuli sellainen tunne kuin minut olisi kääritty lämpimään pumpuliin. Tönäisin Ritvaa kylkeen: "Tämä on minun virsi." Koskaan aikaisemmin en ollut tästä mitään puhunut. Sen jälkeen meni kirkon alttariseinä silmissäni täysin mustaksi. Siihen oli vedetty kuin musta samettiverho, johon suurin kultakirjaimin ilmestyi sanat:

        RAAMATTU ON TOTTA.

        Minua alkoi hävettää, koska en ollut tuota kirjaa juurikaan lukenut. Monta kertaa olin sen alusta aloittanut ja aina sen lukeminen oli kesken jäänyt. Koska sen kirjan kansien välissä touhusi tuo inhottava Jumala.

        Sitten koin aivan kuin pääni päälle olisi laskettu raskas paino, mutta siitä huolimatta tunsin, kuinka aloin kohota penkistä kohti korkeuksia. Virttä en enää kuullut, urkujen äänikin oli poissa ja oli aivan hiljaista.

        Katselin ympärilläni olevaa valtavaa kirkkautta, ja tunsin pääni yläpuolella olevan jotakin hyvin puoleensa vetävää, jota en kuitenkaan nähnyt. Mieleen palautui heti se ihana tunne siellä järven rannalla kalliolla, kun se valonsäde täytti sylini. Hetken tätä kirkkautta katsellessa ja ihmetellessä, kuulen sen keskeltä jostakin miehen äänellä lausutut sanat:

        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi, rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi, ja älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi!"

        Siinä tulivat itsekkäälle ihmiselle kovat sanat. Vaikka on tietoisesti ollut ketään muita tuominnut kuin vain tuota koston Jumalaa. Hetken kuluttua sama ääni jatkoi:

        "Ei ole mitään väliä sillä, onko sinulla isä tai ei, oletko rikas tai köyhä, terve tai sairas, kunhan elät elämäsi niin, että kerran saavutat tämän kirkkauden!"

        Tämän jälkeen päässäni käytettiin ajatuksenjuoksu: oli verrattava tätä tunnetta, joka minut ympäröi, tunteeseen vaimoani kohtaan. Tämä meni kirkkaasti edelle.
        Sitten olivat vuorossa kaikki viisi tytärtä. Toiseksi jäivät hekin. Sitten kirkonmäellä oleva auto ja siellä oleva kameralaukku, nekin kun olivat silloin vielä hyvin rakkaita.

        Toiseksi jäivät nekin, samoin vielä pohjoisessa oleva koti, kun sekin lopuksi ajatuksiin johdatettiin. Tämän tajuttuani tulin sen ihanuuden keskellä luvanneeksi, vaikka mitään ei minulta kysyttykään. "Tämän takia, mitä nyt olen saanut nähdä ja kokea, tahdon lähteä minne vain haluat minut lähettää!"

        Näky päättyi siihen, kun ympäröivän kirkkauden keskellä katsoin taakseni, ja huomasin selkäni takana syvän mustan rotkon, jonka reunalla istuin. Mistä tuon jumalanpalveluksen saarnassa puhuttiin, sitä en muista, mutta tämä näky ja sen seuraukset eivät tule koskaan silmistäni ja ajatuksistani katoamaan. Välittömät seuraukset sain kokea heti, kun kirkon rappusia alas astelimme. Oli kuin päältäni olisi riisuttu pakkopaita ja raskaat kahleet. Kaikki vuosikymmenien aikana koetut tuskat olivat poissa.

        Melkein nauraen ihmettelin, miten olivatkaan nuo kolme elämäni kipeintä kohtaa - isättömyys, köyhä koti ja vammainen esikoinen, Jumalan monet kostamiset - lähes koko siihen asti eletyn elämäni henkisen puolen pilanneet.

        Ja nyt, 48-vuotiaana, olin kuin uuden elämän alussa. Suurin ihme oli tuon isättömyyden tuskan ja sen tuottaman häpeän pois ottaminen. Se oli siihen asti ollut niin kipeä asia, ettei siitä voinut kenellekään puhua. Kukaan ulkopuolinen ei ollut koskaan saanut tietää, että olin syntynyt aviottomana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paloiko nahka, tuliko kaihi?
        Paljonko portto nostaa penkistä?
        Ilmeisesti hapen puutteesta jäi sitten noin pysyvät vakavat vammat. Kiva saada selitys käytöksellesi ja uskonharhoillesi.

        Ethän vaan noin yksinkertainen ole?


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jeesus nostaa omansa tosi syvältä ylös kirkkauteen.

        Niin kuin nosti minutkin luterilaisen porton penkistä 11.8.1985

        Jumala EI nosta ketään herjaajaksi, varsinkaan ei Jeesuksen sovitustyön solvaajaksi.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jeesus nostaa omansa tosi syvältä ylös kirkkauteen.

        Niin kuin nosti minutkin luterilaisen porton penkistä 11.8.1985

        Eipä nostanut Jeesus sinua, koska Jeesus ei nosta ketään herjaajaksi ja sovitustyön solvaajaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän vaan noin yksinkertainen ole?

        ”Kiitetty olkoon Jumala, joka ei hyljännyt minun rukoustani eikä ottanut minulta pois armoansa.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä nostanut Jeesus sinua, koska Jeesus ei nosta ketään herjaajaksi ja sovitustyön solvaajaksi.

        ”Laulakaa Jumalalle, veisatkaa hänen nimensä kiitosta. Tehkää tie hänelle, joka kiitää halki arojen. Hänen nimensä on Herra, riemuitkaa hänen kasvojensa edessä.”


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Siedätkö lukea? Vaikenetko, vai alatko herjata:

        Vuodet kuluivat. 28. 2. 1983 pääsin täysin palvelleena sotilaseläkkeelle. Aloin heti toteuttaa eläkepäivien haavetta, aloittaen valokuvaajana Ruukissa. Pääsin muotokuvillani myöskin Suomen Valokuvaajain Liiton jäseneksi.

        Asuimme tuolloin jo omassa kodissa, jonka olin perheelleni rakentanut,  johon olimme muuttaneet 3 vuotta aikaisemmin. Enkä Jumalalla enää päätäni vaivannut. Mutta Jumalapa alkoikin toteuttaa omaa suunnitelmaansa kesällä 1985.

        Ritvan isä sai iäisyyskutsun Lappeenrannassa, jonne he olivat muuttaneet, kun olivat luovuttaneet maatilan vanhimmalle pojalleen. Hautajaiset olivat lauantaina 10. elokuuta. Siinä avoimen arkun äärellä tulin miettineeksi tätä: tässäkö on kaikki, mitä ihmisestä jäljelle jää? Missä on se, mikä sai tämänkin, nyt ruumiina olevan ihmisen elämään?

        Sunnuntaina menimme Lappeenrannan kirkkoon jumalanpalvelukseen, jossa luettiin viikon aikana siunattujen vainajien nimet. Olin hieman hengästynyt, kun tulimme kirkkosalin ovelle. Sinnehän noustaan monta porrasta, joista Jaana oli pyörätuolin kanssa vedettävä. Näin seinällä virsitaulun, josta loisti silmiini numero 456.

        Tuo ihmeen antanut virsi vuosikymmenien takaa. Nykyisessä virsikirjassa sen numero on 307. Kun tämän näin, ajattelin, että onpa mukava pitkästä aikaa kuulla tuo virsi kaukaa lapsuudesta. Missä jumalanpalveluksen osassa tuo virsi oli, sitä en muista.

        Kun se alkoi, tuli sellainen tunne kuin minut olisi kääritty lämpimään pumpuliin. Tönäisin Ritvaa kylkeen: "Tämä on minun virsi." Koskaan aikaisemmin en ollut tästä mitään puhunut. Sen jälkeen meni kirkon alttariseinä silmissäni täysin mustaksi. Siihen oli vedetty kuin musta samettiverho, johon suurin kultakirjaimin ilmestyi sanat:

        RAAMATTU ON TOTTA.

        Minua alkoi hävettää, koska en ollut tuota kirjaa juurikaan lukenut. Monta kertaa olin sen alusta aloittanut ja aina sen lukeminen oli kesken jäänyt. Koska sen kirjan kansien välissä touhusi tuo inhottava Jumala.

        Sitten koin aivan kuin pääni päälle olisi laskettu raskas paino, mutta siitä huolimatta tunsin, kuinka aloin kohota penkistä kohti korkeuksia. Virttä en enää kuullut, urkujen äänikin oli poissa ja oli aivan hiljaista.

        Katselin ympärilläni olevaa valtavaa kirkkautta, ja tunsin pääni yläpuolella olevan jotakin hyvin puoleensa vetävää, jota en kuitenkaan nähnyt. Mieleen palautui heti se ihana tunne siellä järven rannalla kalliolla, kun se valonsäde täytti sylini. Hetken tätä kirkkautta katsellessa ja ihmetellessä, kuulen sen keskeltä jostakin miehen äänellä lausutut sanat:

        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi, rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi, ja älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi!"

        Siinä tulivat itsekkäälle ihmiselle kovat sanat. Vaikka on tietoisesti ollut ketään muita tuominnut kuin vain tuota koston Jumalaa. Hetken kuluttua sama ääni jatkoi:

        "Ei ole mitään väliä sillä, onko sinulla isä tai ei, oletko rikas tai köyhä, terve tai sairas, kunhan elät elämäsi niin, että kerran saavutat tämän kirkkauden!"

        Tämän jälkeen päässäni käytettiin ajatuksenjuoksu: oli verrattava tätä tunnetta, joka minut ympäröi, tunteeseen vaimoani kohtaan. Tämä meni kirkkaasti edelle.
        Sitten olivat vuorossa kaikki viisi tytärtä. Toiseksi jäivät hekin. Sitten kirkonmäellä oleva auto ja siellä oleva kameralaukku, nekin kun olivat silloin vielä hyvin rakkaita.

        Toiseksi jäivät nekin, samoin vielä pohjoisessa oleva koti, kun sekin lopuksi ajatuksiin johdatettiin. Tämän tajuttuani tulin sen ihanuuden keskellä luvanneeksi, vaikka mitään ei minulta kysyttykään. "Tämän takia, mitä nyt olen saanut nähdä ja kokea, tahdon lähteä minne vain haluat minut lähettää!"

        Näky päättyi siihen, kun ympäröivän kirkkauden keskellä katsoin taakseni, ja huomasin selkäni takana syvän mustan rotkon, jonka reunalla istuin. Mistä tuon jumalanpalveluksen saarnassa puhuttiin, sitä en muista, mutta tämä näky ja sen seuraukset eivät tule koskaan silmistäni ja ajatuksistani katoamaan. Välittömät seuraukset sain kokea heti, kun kirkon rappusia alas astelimme. Oli kuin päältäni olisi riisuttu pakkopaita ja raskaat kahleet. Kaikki vuosikymmenien aikana koetut tuskat olivat poissa.

        Melkein nauraen ihmettelin, miten olivatkaan nuo kolme elämäni kipeintä kohtaa - isättömyys, köyhä koti ja vammainen esikoinen, Jumalan monet kostamiset - lähes koko siihen asti eletyn elämäni henkisen puolen pilanneet.

        Ja nyt, 48-vuotiaana, olin kuin uuden elämän alussa. Suurin ihme oli tuon isättömyyden tuskan ja sen tuottaman häpeän pois ottaminen. Se oli siihen asti ollut niin kipeä asia, ettei siitä voinut kenellekään puhua. Kukaan ulkopuolinen ei ollut koskaan saanut tietää, että olin syntynyt aviottomana.

        ”Jos vanhurskas kääntyy pois vanhurskaudestansa ja tekee vääryyttä, sentähden hänen on kuoltava; vääryytensä tähden, jota on tehnyt, hänen on kuoltava.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän vaan noin yksinkertainen ole?

        ”Sillä hän kätkee minut majaansa pahana päivänä, hän suojaa minua telttansa suojassa, korottaa minut kalliolle.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala EI nosta ketään herjaajaksi, varsinkaan ei Jeesuksen sovitustyön solvaajaksi.

        ”Kiittäkää Herraa, julistakaa hänen nimeänsä, tehkää hänen suuret tekonsa tiettäviksi kansojen keskuudessa.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala EI nosta ketään herjaajaksi, varsinkaan ei Jeesuksen sovitustyön solvaajaksi.

        ja "heittäkää kaikki murheenne hänen päällensä, sillä hän pitää teistä huolen."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän vaan noin yksinkertainen ole?

        ”Ja joka voittaa ja loppuun asti ottaa minun teoistani vaarin, sille minä annan vallan hallita pakanoita,”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän vaan noin yksinkertainen ole?

        ”Me kiitämme sinua, Jumala, me kiitämme sinua; lähellä on sinun nimesi, sinun ihmeitäsi kerrotaan.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän vaan noin yksinkertainen ole?

        Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paloiko nahka, tuliko kaihi?
        Paljonko portto nostaa penkistä?
        Ilmeisesti hapen puutteesta jäi sitten noin pysyvät vakavat vammat. Kiva saada selitys käytöksellesi ja uskonharhoillesi.

        Riemuitkaa Herrassa, te vanhurskaat. Oikeamielisten on soveliasta häntä kiittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala EI nosta ketään herjaajaksi, varsinkaan ei Jeesuksen sovitustyön solvaajaksi.

        Totisesti, vanhurskaat saavat kiittää sinun nimeäsi, ja oikeamieliset saavat asua sinun kasvojesi edessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä nostanut Jeesus sinua, koska Jeesus ei nosta ketään herjaajaksi ja sovitustyön solvaajaksi.

        Eipä niin! SELLAinen on sielunvihollinen tekoja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan.

        Luottamus Jeesukseen riittää. Hän vie perille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä nostanut Jeesus sinua, koska Jeesus ei nosta ketään herjaajaksi ja sovitustyön solvaajaksi.

        Taetaa tuo olla vihtahousun palaveluksesa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja "heittäkää kaikki murheenne hänen päällensä, sillä hän pitää teistä huolen."

        Mahtava etuoikeus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Me kiitämme sinua, Jumala, me kiitämme sinua; lähellä on sinun nimesi, sinun ihmeitäsi kerrotaan.”

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
        Kristittyjen todellinen jumala:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        Ja tähän kristittyjen profeettaan Kaikkivaltias KRISTILLISTEN Jeesus kielsi uskomasta:
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Kiitetty olkoon Jumala, joka ei hyljännyt minun rukoustani eikä ottanut minulta pois armoansa.”

        Kiitos Jeesus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän vaan noin yksinkertainen ole?

        ”Sentähden minä sanon sinulle: tämän paljot synnit ovat anteeksi annetut: hänhän näet rakasti paljon; mutta jolle vähän anteeksi annetaan, se rakastaa vähän."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jumala EI nosta ketään herjaajaksi, varsinkaan ei Jeesuksen sovitustyön solvaajaksi.

        Se tehtävä on Saatanalla, joka sinunkin kautta rehvastelee sillä, kun sai palvelijnsa tappamaan Jumalan Pojan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä nostanut Jeesus sinua, koska Jeesus ei nosta ketään herjaajaksi ja sovitustyön solvaajaksi.

        Tai jos nosti, sinä lankesit uudelleen syntiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala EI nosta ketään herjaajaksi, varsinkaan ei Jeesuksen sovitustyön solvaajaksi.

        Ei niin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala EI nosta ketään herjaajaksi, varsinkaan ei Jeesuksen sovitustyön solvaajaksi.

        ”Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtava etuoikeus!

        ”Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.”

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala EI nosta ketään herjaajaksi, varsinkaan ei Jeesuksen sovitustyön solvaajaksi.

        Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.”

        Eläköön vallankumous,
        ylevät aatteet,
        ja veriset vaatteet.
        HALLATULEE!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Kiitetty olkoon Jumala, joka ei hyljännyt minun rukoustani eikä ottanut minulta pois armoansa.”

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riemuitkaa Herrassa, te vanhurskaat. Oikeamielisten on soveliasta häntä kiittää.

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.”

        ”Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: "Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: "Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti!"

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Sentähden minä sanon sinulle: tämän paljot synnit ovat anteeksi annetut: hänhän näet rakasti paljon; mutta jolle vähän anteeksi annetaan, se rakastaa vähän."

        Aamen kiitos Jeesus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala EI nosta ketään herjaajaksi, varsinkaan ei Jeesuksen sovitustyön solvaajaksi.

        Niin hän sanoi heille: "Teille on annettu Jumalan valtakunnan salaisuus, mutta noille ulkopuolella oleville kaikki tulee vertauksissa,”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala EI nosta ketään herjaajaksi, varsinkaan ei Jeesuksen sovitustyön solvaajaksi.

        Juuri niin. Kaiken herjan vaikuttaja on Saatana!


      • Anonyymi

        Mutta perille Taivaan kotiin! 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taetaa tuo olla vihtahousun palaveluksesa.

        Niinpä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
        Kristittyjen todellinen jumala:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        Ja tähän kristittyjen profeettaan Kaikkivaltias KRISTILLISTEN Jeesus kielsi uskomasta:
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

        Ootko varma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luottamus Jeesukseen riittää. Hän vie perille.

        Siihen voimme luottaa. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Kiittäkää Herraa, julistakaa hänen nimeänsä, tehkää hänen suuret tekonsa tiettäviksi kansojen keskuudessa.”

        Aamen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan.

        Jeesus pitää huolen omistaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta perille Taivaan kotiin! 😁

        Se on ihana paikka!


    • Jatkuu

      Koko sen päivän olin kuin pumpulipilvessä. Oltiin surutalossa ja sisälläni oli ilojuhla. En voinut siellä tuosta näystä mitään puhua. Se päivä oli Sanna-myrskyn päivä, 11. elokuuta 1985.

      Se yli 30-asteinen lämmin tuuli, joka Lappeenrannassa silloin puhalsi, oli kuin Pyhän Hengen valtavaa syleilyä. Tuo myrsky syntyi Etelä-Karjalassa, kulki läpi Savon, ja teki suurimmat tuhot lähellä kotiani. Sekin tuon kostavan Jumalan ihmeellinen suunnitelma.

      Illalla läksimme ajamaan kotiin, Ruukkiin. Matkan aikana ei montaa sanaa vaihdettu. Päässäni pyöri jatkuvana nauhana tuon päivän suurin tapahtuma. Vasta yöllä kotona vuoteessa kerroin Ritvalle tämän ja kysyin: Voiko Saatana antaa ihmisille tällaisia näkyjä?

      "Ei, kyllä sinua on Pyhä Henki koskettanut", hän vastasi ja jatkoi: "Koko matkan ajan tunsin, että sinulle on tapahtunut jotakin."

      Näin kävi toteen myöskin tämä Jeesuksen ilmoitus: "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

      "Minut kalliisti hän osti, minut nosti kadotuksen kuopasta." Minut nostettiin yhdestä kadotuksen kuopasta, luterilaisen kirkon penkistä, hänen kirkkauteensa.

      Tuo selvisi vasta tammikuun viimeisenä viikonloppuna kolme vuotta myöhemmin.
      Tässä tapahtui minun ylös tempaus, josta Raamatussa puhutaan.

      • Anonyymi

        Jonkinlaisessa elämän murroskohdassa ihminen on heikoimmillaan hurahtamaan johonkin mikä antaa näennäisen tarkoituksen. Kyllä uskontokauppiaat tuntee hyvin ihmismielen piilotajunnan.

        Eipä ihmisestä tosiaan jää kuin kuin ruukullinen tuhkaa. Juutalaiset ovat siinä oikeassa että ikuinen elämä jatkuu jälkeläisten geeneissä ja muistoissa. Parempi hyväksyä tuo. Kristinuskokultin piti haastajan asemassa tietysti tarjota jotain enemmän: "Eikä tässä vielä kaikki, lätkäistään päälle vielä ruumiin ylösnousemus. Only for you my friend."
        Kaikkea hyvää. Parane pian, vaikka omassa kuplassaan on kiva köllötellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jonkinlaisessa elämän murroskohdassa ihminen on heikoimmillaan hurahtamaan johonkin mikä antaa näennäisen tarkoituksen. Kyllä uskontokauppiaat tuntee hyvin ihmismielen piilotajunnan.

        Eipä ihmisestä tosiaan jää kuin kuin ruukullinen tuhkaa. Juutalaiset ovat siinä oikeassa että ikuinen elämä jatkuu jälkeläisten geeneissä ja muistoissa. Parempi hyväksyä tuo. Kristinuskokultin piti haastajan asemassa tietysti tarjota jotain enemmän: "Eikä tässä vielä kaikki, lätkäistään päälle vielä ruumiin ylösnousemus. Only for you my friend."
        Kaikkea hyvää. Parane pian, vaikka omassa kuplassaan on kiva köllötellä.

        Muistele sanojasi silloin, kun olet kanssani samassa paikassa, mutta eri puolella:

        "Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville:

        'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen.

        Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa.

        Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua. Minä olin sairas ja vankilassa, mutta te ette käyneet minua katsomassa.'

        "Silloin nämäkin kysyvät: 'Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi tai janoissasi, kodittomana tai alasti, tai sairaana tai vankilassa, emmekä auttaneet sinua?'

        Silloin hän vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähäisimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'

        "Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Muistele sanojasi silloin, kun olet kanssani samassa paikassa, mutta eri puolella:

        "Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville:

        'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen.

        Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa.

        Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua. Minä olin sairas ja vankilassa, mutta te ette käyneet minua katsomassa.'

        "Silloin nämäkin kysyvät: 'Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi tai janoissasi, kodittomana tai alasti, tai sairaana tai vankilassa, emmekä auttaneet sinua?'

        Silloin hän vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähäisimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'

        "Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

        Tuskinpa sitä satutaan samoihin kinkereihin koskaan eläissään. Ja maan povessa mitä väliä. Ihan mielelläni kieltämättä katsoisin pettynyttä ilmettäsi kun huomaat turhaa vuosia vaahdonneesi. Option lunastajaa kun ei tule.

        Kyllähän ne armeijan palkat on pienet ja eläkkeet sitä myöten mutta että ihanko sitä pittää nälässä ellää kittuuttaa.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Muistele sanojasi silloin, kun olet kanssani samassa paikassa, mutta eri puolella:

        "Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville:

        'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen.

        Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa.

        Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua. Minä olin sairas ja vankilassa, mutta te ette käyneet minua katsomassa.'

        "Silloin nämäkin kysyvät: 'Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi tai janoissasi, kodittomana tai alasti, tai sairaana tai vankilassa, emmekä auttaneet sinua?'

        Silloin hän vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähäisimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'

        "Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

        Jotkut selittävät, ja olen taipuvainen olemaan samaa mieltä, että tuo valkoisen valtaistuimen tuomio on vihan ajan ihmisille. Kristityt temmataan taivaaseen ennen vihan ajan alkua, eli ennen kuin Jaakobin ahdistuksen seitsemän vuotta alkavat. Meille ainut tuomio on Kristuksen tuomioistuimessa. Saamme siellä palkintoja, jos olemme tehneet hyvin, mutta pelastustamme emme voi menettää, vaikka emme olisi tehneet mitään Herralle uskoon tulomme jälkeen. Näin uskoisin. Jos olen väärässä, korjatkaa. Käsittääkseni pelastumme yksin armosta, täysin ilman omia tekoja. Tietysti on hyvä yrittää elää hyvää elämää uskoon tultuaan. Jumala haluaa meidän elävän hyvin. Ja olemmeko todella uudestisyntyneitä edes, jos parannus ei näy teoissamme?

        Eli viimeisen seitsemän vuoden ihmiset eivät enää pelastu pelkästään armosta, vaan vaaditaan myös tekoja. Heidän tulee parhaansa mukaan auttaa vainottuja juutalaisia (ja muitakin?), eivätkä he saa ottaa pedon merkkiä eivätkä saa kieltää Jeesusta. Noista teoistaan heidfät sitten tuomitaan viimeisellä tuomiolla, joka tapahtuu vasta tuhatvuotisen valtakunnan lopussa. Jos olen ymmärtänyt mielestänne väärin, korjatkaa, antaen Raamatun jakeet.

        Onkohan tuo pedon merkki Microsoftin patentti numero 060606, joka on kryptovaluutta, joka käyttää kehon toimintoja systeemin toimimiseen. Yritin perehtyä asiaan, mutta menee täysin yli hilseeni. Onkohan se pilajuttu Microsoftilta vai tosiaan ihan oikea keksintö? Kuulostaa hurjalta. Paavi hiljattain puheli, että kaikki omaisuus olisi jaettava maailman kaikkien ihmisten kesken. Olisi suuri houkute ottaa pedon merkki, jos sillä saisi valtavan osuuden maailman rikkauksista. Oman sielun ikuisuus unohtuisi helposti. En ole onnistunut löytämään virallista linkkiä väitteelle, että viime viikolla YK asettui tukemaan Macronia uuden maailmanvaltion johtajaksi, mikä kai tarkoittaisi, että antikristukseksi. Tuleeko Jeesus tänä helluntaina?


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Muistele sanojasi silloin, kun olet kanssani samassa paikassa, mutta eri puolella:

        "Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville:

        'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen.

        Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa.

        Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua. Minä olin sairas ja vankilassa, mutta te ette käyneet minua katsomassa.'

        "Silloin nämäkin kysyvät: 'Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi tai janoissasi, kodittomana tai alasti, tai sairaana tai vankilassa, emmekä auttaneet sinua?'

        Silloin hän vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähäisimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'

        "Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

        iankaikkinen elämä herranne huostasta on selvyys...
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html

        Matt. 23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut selittävät, ja olen taipuvainen olemaan samaa mieltä, että tuo valkoisen valtaistuimen tuomio on vihan ajan ihmisille. Kristityt temmataan taivaaseen ennen vihan ajan alkua, eli ennen kuin Jaakobin ahdistuksen seitsemän vuotta alkavat. Meille ainut tuomio on Kristuksen tuomioistuimessa. Saamme siellä palkintoja, jos olemme tehneet hyvin, mutta pelastustamme emme voi menettää, vaikka emme olisi tehneet mitään Herralle uskoon tulomme jälkeen. Näin uskoisin. Jos olen väärässä, korjatkaa. Käsittääkseni pelastumme yksin armosta, täysin ilman omia tekoja. Tietysti on hyvä yrittää elää hyvää elämää uskoon tultuaan. Jumala haluaa meidän elävän hyvin. Ja olemmeko todella uudestisyntyneitä edes, jos parannus ei näy teoissamme?

        Eli viimeisen seitsemän vuoden ihmiset eivät enää pelastu pelkästään armosta, vaan vaaditaan myös tekoja. Heidän tulee parhaansa mukaan auttaa vainottuja juutalaisia (ja muitakin?), eivätkä he saa ottaa pedon merkkiä eivätkä saa kieltää Jeesusta. Noista teoistaan heidfät sitten tuomitaan viimeisellä tuomiolla, joka tapahtuu vasta tuhatvuotisen valtakunnan lopussa. Jos olen ymmärtänyt mielestänne väärin, korjatkaa, antaen Raamatun jakeet.

        Onkohan tuo pedon merkki Microsoftin patentti numero 060606, joka on kryptovaluutta, joka käyttää kehon toimintoja systeemin toimimiseen. Yritin perehtyä asiaan, mutta menee täysin yli hilseeni. Onkohan se pilajuttu Microsoftilta vai tosiaan ihan oikea keksintö? Kuulostaa hurjalta. Paavi hiljattain puheli, että kaikki omaisuus olisi jaettava maailman kaikkien ihmisten kesken. Olisi suuri houkute ottaa pedon merkki, jos sillä saisi valtavan osuuden maailman rikkauksista. Oman sielun ikuisuus unohtuisi helposti. En ole onnistunut löytämään virallista linkkiä väitteelle, että viime viikolla YK asettui tukemaan Macronia uuden maailmanvaltion johtajaksi, mikä kai tarkoittaisi, että antikristukseksi. Tuleeko Jeesus tänä helluntaina?

        Jaa’a.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jonkinlaisessa elämän murroskohdassa ihminen on heikoimmillaan hurahtamaan johonkin mikä antaa näennäisen tarkoituksen. Kyllä uskontokauppiaat tuntee hyvin ihmismielen piilotajunnan.

        Eipä ihmisestä tosiaan jää kuin kuin ruukullinen tuhkaa. Juutalaiset ovat siinä oikeassa että ikuinen elämä jatkuu jälkeläisten geeneissä ja muistoissa. Parempi hyväksyä tuo. Kristinuskokultin piti haastajan asemassa tietysti tarjota jotain enemmän: "Eikä tässä vielä kaikki, lätkäistään päälle vielä ruumiin ylösnousemus. Only for you my friend."
        Kaikkea hyvää. Parane pian, vaikka omassa kuplassaan on kiva köllötellä.

        Kristityksi tulo ei ole hurahdus, vaan vakaa valinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut selittävät, ja olen taipuvainen olemaan samaa mieltä, että tuo valkoisen valtaistuimen tuomio on vihan ajan ihmisille. Kristityt temmataan taivaaseen ennen vihan ajan alkua, eli ennen kuin Jaakobin ahdistuksen seitsemän vuotta alkavat. Meille ainut tuomio on Kristuksen tuomioistuimessa. Saamme siellä palkintoja, jos olemme tehneet hyvin, mutta pelastustamme emme voi menettää, vaikka emme olisi tehneet mitään Herralle uskoon tulomme jälkeen. Näin uskoisin. Jos olen väärässä, korjatkaa. Käsittääkseni pelastumme yksin armosta, täysin ilman omia tekoja. Tietysti on hyvä yrittää elää hyvää elämää uskoon tultuaan. Jumala haluaa meidän elävän hyvin. Ja olemmeko todella uudestisyntyneitä edes, jos parannus ei näy teoissamme?

        Eli viimeisen seitsemän vuoden ihmiset eivät enää pelastu pelkästään armosta, vaan vaaditaan myös tekoja. Heidän tulee parhaansa mukaan auttaa vainottuja juutalaisia (ja muitakin?), eivätkä he saa ottaa pedon merkkiä eivätkä saa kieltää Jeesusta. Noista teoistaan heidfät sitten tuomitaan viimeisellä tuomiolla, joka tapahtuu vasta tuhatvuotisen valtakunnan lopussa. Jos olen ymmärtänyt mielestänne väärin, korjatkaa, antaen Raamatun jakeet.

        Onkohan tuo pedon merkki Microsoftin patentti numero 060606, joka on kryptovaluutta, joka käyttää kehon toimintoja systeemin toimimiseen. Yritin perehtyä asiaan, mutta menee täysin yli hilseeni. Onkohan se pilajuttu Microsoftilta vai tosiaan ihan oikea keksintö? Kuulostaa hurjalta. Paavi hiljattain puheli, että kaikki omaisuus olisi jaettava maailman kaikkien ihmisten kesken. Olisi suuri houkute ottaa pedon merkki, jos sillä saisi valtavan osuuden maailman rikkauksista. Oman sielun ikuisuus unohtuisi helposti. En ole onnistunut löytämään virallista linkkiä väitteelle, että viime viikolla YK asettui tukemaan Macronia uuden maailmanvaltion johtajaksi, mikä kai tarkoittaisi, että antikristukseksi. Tuleeko Jeesus tänä helluntaina?

        ”Ja veisasivat uutta virttä, sanoen: sinä olet mahdollinen kirjaa ottamaan ja sen sineteitä avaamaan; sillä sinä olet tapettu ja verelläs meitä Jumalalle lunastit kaikkinaisista sukukunnista, ja kielistä, ja kansoista ja pakanoista,”


    • Anonyymi

      Aamen!

    • Anonyymi

      Ikuiseen elämään Jeesus Kristus kutsuu, ettei tarvi uudestisyntyä koirana maailmaan!😱😱😱

      • Anonyymi

        Niinpä, tai lentävänä mustana kissana!😁😁😁


    • Anonyymi

      Kunnia ja ylistys Jumalalle!

    • Anonyymi

      Oiskoha käynti nuppinikkarlla aiheellista. Otat nuo kirjat liian tosissaan.

      • Anonyymi

        Raamattu on syytä ottaa tosissaan.


    • Anonyymi

      Tehkää tästä aloitksesta popistopyyntö, yhdessä voimme enemmän.

    • Anonyymi

      Fiksut ei ole vietävissä.
      Vapahtaja Olet Sinä

    • Minulle kuningasten kuningas on Kaarle XVI Kustaa. Hänen valtakaudellaan myös naapurimaat ovat nousseet kukoistukseen ja osa saavuttanut vapautensakin. Nykyiset takaiskut eivät tätä suurta kuvaa muuta!

    • Anonyymi

      "Demonit eivät mahda mitään!"
      Ei tietenkään, nehän ovat samanlaisia satuolentoja, kuin se epäjumalannekin.😁

      • Anonyymi

        Niinhän sinä, satusetä luulet.


    • Anonyymi

      Eiköhän se Kaikkivaltiaan antama tieto olisi oikeuden mukaisempi ja luotettavin.
      Ja tähän kristittyjen profeettaan Kaikkivaltias KRISTILLISTEN Jeesus kielsi uskomasta:
      "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
      JA
      Ainakin tuohon kristittyjen väärään profeettaan uskovat ovat jo tuomittuja...
      Joh. 14:15 Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni.
      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      28:18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä."
      24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      HUOM! #älkää uskoko# ON SELVÄ KIELTO kristittyjen Barjeesuksen uskomisesta.
      24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee (Apostolien teot:13:6), ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
      Matteuksen evankeliumi:
      7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
      23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
      -
      Joten noin on Kaikkivaltiaan sovitus laittomuudelle annettu...

    • Anonyymi

      Niinhän se piru vie.
      Demonikeskustelut kuuluu sitten tuonne mielenterveyspalstalle, niin kuin kuuluisi uskonnotkin.

      • Anonyymi

        Uskonnot/uskomukset ovat ilmeisesti ns. rajatapauksia.


      • Anonyymi

        Muista tuomion saanena ja nauttineen ketä todellisuudessa pilkkaat!


    • Anonyymi

      Ei ole pimeyttä siellä missä on valoa.

    • Anonyymi

      Olenkohan yhtä vahva kuin Jeesus?
      Minullekaan demonit eivät mahda mitään.
      Demonit pelkäävät ja väistyvät tieltäni ja milloinkaan en ole yhtään demonia havainnut.
      Ajattelinkin perustaa firman joka pelottelee demonit tiehensä.

      • Anonyymi

        Minä olen huomattavasti vahvempi, kuin joku jeesus. Kyseinen olento ei ole saanut mitään aikaiseksi 2000 vuodessa. Minä olen rakentanut jopa talonkin 20 vuodessa.


    • Anonyymi

      Minusta eksyttäen raamatussa kristillisten Kaikkivaltiaan Jeesusta pilkaten kristittyjen Barjeesusta palveleminen on törkeää. Jos Barjeesus on elukka olkoon mutta Kaikkivaltais Jeesus on Kaikkivaltiaan Pyhän Isän Pyhä Poika eikä karitsa.
      -
      Tämän tunnustuksen antaneille jää vain kristittyjen laittomuuden epäpyhyydet seurauksineen.
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
      'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

      Kaikkivaltias Jumala korvataan:
      https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
      Ja Kaikkivaltias Jeesus korvataa laittomuuden Barjeesuksella:
      "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

      Ja tässä katoaa pelastus...
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
      'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

      Näin se toimii ekstyksen tiellä... Kaikkivaltias JeesusJeesus ei rikoksia sovittanut ja synti on sama kuin Lain vastainen rikos: 1 Johanneksen kirje 3:4-10 ja kenen lapsia olette...
      1 Johanneksen kirje 3:4-10
      "Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus. Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä. Kuka ikinä hänessä pysyy, hän ei tee syntiä; kuka ikinä syntiä tekee, hän ei ole häntä nähnyt eikä häntä tuntenut. Lapsukaiset, älköön kukaan saako teitä eksyttää. Se, joka vanhurskauden tekee, on vanhurskas, niinkuin hän on vanhurskas. Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot. Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt. Siitä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan lapsia ja ketkä perkeleen lapsia. Kuka ikinä ei tee vanhurskautta, hän ei ole Jumalasta, ei myöskään se, joka ei veljeänsä rakasta."

    • Anonyymi

      Ei pidä paikkaansa. Joulupukki, Odin, Ahti ja vittu Väinämöinen voittavat helposti Zeuksen avustuksella.

    • Anonyymi

      Jeesus vie omansa ahtaasta portista laitumelle kuin pässit narussa syömään viheriäistä heinää samalla kun itse polttelee sitä, vetelee pyhiä henkosia ja ottaa leilistä 40% elämän vettä.

    • Anonyymi

      Totta, kiitos muistutuksesta!

    • Anonyymi

      Amen

    • Anonyymi

      Oikeaan Pyrrhoksen voittoon!

    • Anonyymi

      Teuvodemoni

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe