Petri Paavolan salaliittoteoria on kumottu tieteellisessä tutkimuksessa

Anonyymi

Tiedemiehet ovat kumonneet salaliittoteorian, että koronavirus olisi ollut ihmisen valmistama ja levittämä. Tutkijat ovat todistaneet viruksen olevan peräisin tautia sairastavista elämist ja poissulkeneet mahdollisuuden ihmisen manipilointiin.

129

771

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paavola on julkaissut artikkelin:

      Koronavirus tutkimus paljastaa koronaviruksen olevan ihmisen tekemä ja manipuloima

      Paavola kirjoittaa seuraavaa:

      "Intialaisten tutkijoiden tekemä tutkimus koronaviruksesta paljastaa sen, että koronavirus on ihmisen tekemä ja manipuloima virus...

      Minä uskon, että koronavirus covid-19 on ihmistekoinen ja ihmisen manipuloima virus, joka ei ole päässyt vahingossa karkuun Wuhanin mikrobiolaboratoriosta, vaan se on tahallaan laitettu liikenteeseen Kiinan Wuhanista ja kiinalaisista koitetaan tehdä syyllisiä. Itse uskon, että uuden maailman järjestyksen arkkitehdit, eli illuminaatit ovat koronavirus covid-19 takana ja he ovat jollakin tavalla levittäneet viruksen liikkeelle aloittaen sen tarttumisen Wuhanista, niin että "syyllisiä" olisivat kiinalaiset. Niinkin voi käydä, että Kiina tulee vielä "tunnustamaan", että virus on päässyt heiltä karkuun Wuhanista, mutta jos näin tulee käymään, niin kiinalaiset tekevät sen illuminaatin painostuksen tähden."

      Petri Paavola on hairahtanut uskomaan netissä jaettavaa disinformaatiota ja tehnyt siitä salaliittoteorian, joka on täysin Paavolan oman mielikuvituksensa tuotetta. Paavola väitteille ei löydy kestävää tieteellistä näyttöä. Tiedemiesten mukaan koronavirus on lähtöisin Kiinan toreilla myydyistä eläimistä, jotka sairastivat koronavirusta ja joita syötiin ruuaksi.

      • Anonyymi

        Eikö ihminen kykene tekemään virusta?

        Kykenevätköväisiä on näissä neljässä kuinkahan monotaa?

        Muokkaako virusta?

        A. Ihminen yleensä laboratoriossa
        B. Virus itsekkäästi itseään
        C.Jumala
        D.Vihollinen

        Selef


    • Anonyymi

      Tutkimus kumoaa täysin Petri Paavolan salaliittoteorian.

      Laitetaan lainaus Ylen uutisesta: https://yle.fi/uutiset/3-11276930

      "Koronaviruksen rna kertoo, ettei sitä tehty laboratoriossa

      Tutkimukset kumoavat salaliittoteorian siitä, että virus olisi ihmisen tekemä.

      Koronapandemian riehuessa maailmalla salaliittoteoriat viruksen alkuperästä ovat levinneet miltei yhtä villinä. Koronaviruksen on väitetty karanneen jostain biologisia aseita kehittelevästä laboratoriosta. Viruksen maailmanvalloitusta on väitetty myös jonkun valtion salajuoneksi.

      Huhut lähtivät leviämään, kun viruksen perimä saatiin analysoitua tammikuun alussa. Viruksen perimässä näkyi samoja osia kuin aidsia aiheuttavassa HI-viruksessa. Kyse oli kuitenkin monessa muussakin viruksessa esiintyvästä perimän osasta.

      Nature Medicine julkaisi kalifornialaisen Scripps Research Instituten infektiosairauksien tutkija Kristian Andersenin kokoaman kansainvälisen ryhmän artikkelin, jossa kerrotaan viruksen perimän selvityksestä. Ryhmään kuului niin evoluutiobiologeja kuin virustutkijoita.

      Andersenin ryhmä yritti selvittää, onko virus todella karannut laboratoriosta. Jos virus olisi sellainen, sen perimä olisi sekoitus jo olemassa olevien virusten rna:ta.

      Varsin nopeasti kävi ilmi, ettei virus ole ihmisten käsialaa. Tutkimuksissa löytyi kuitenkin outoja palasia viruksen rna:sta. Niitä oli havaittu vastikään eläimeltä, joka tunnetaan nimellä muurahaiskäpy. Tällaisia suomupeitteisiä otuksia myydään elävinä kiinalaisilla eläintoreilla. Tutkijat vertailivat lepakoista ja muurahaiskävyistä löytyneitä koronaviruksia nyt ihmisistä toiseen leviävään koronavirukseen. Näiden vertailujen perusteella he päättelivät, että virus on lähtöisin eläimistä eikä laboratorioista.

      Tätä tukee myös tälle koronavirukselle ominainen suojautumismekanismi, joka estää ihmisen omaa immuunijärjestelmää tuhoamasta kehoon tunkeutuvaa virusta."

    • Anonyymi

      Luulis jo, että väki uskoo Paavolan olevan eksyttäjä.

    • Anonyymi

      Ei yhdessä asiassa sivuraiteille joutuminen vielä pudota junaa raiteilta.

      • Anonyymi

        Ikävä kyllä, Petri Paavola on joutunut sivuraiteille jo aika monessa asiassa.
        Minulle hän ei valitettavasti ole enää luotettava opettaja.
        Hänessä ollut suola on käynyt mauttomaksi, eikä hänessä heijastu enää Kristuksen kirkkaus eikä rakkaus Raamatun sanan totuuteen.
        Todella surullista.


    • Anonyymi

      Taas ovat Paavolan mainosmiehet asialla.

    • Anonyymi

      Ei kai kukaan usko tätä Paavolaa? Pelkoa lietsoo ja ohjaa ihmiset toimimaan väärin kriisitilanteessa.

      • Anonyymi

        Moni on viimeaikona ilmoittanut luopuvansa Paavolan seuraamisesta. On oikein tehdä parannus paavolalaisuudesta.

        "Olen pannut merkille, että Petri Paavola valitettavasti on poikennut pois sanan totuudesta viimeaikoina useissa kohdin.
        Esim. Jerusalemin temppelin sijainti, eskatologia, jonka mukaan Jeesuksen morsiusseurakunta joutuu olemaan täällä maan päällä koko ahdistuksen ja vihan ajan ym.
        Nyt hän on eksynyt taas täysin hakoteille salaliittoteorioineen.
        En tiedä, kannattaako hänen opetuksiaan enää kuunnella lainkaan.
        Itse olen päättänyt jättää ne jatkossa kuuntelematta, koska se suola, joka Petri Paavolassa oli, on käynyt mauttomaksi."

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16307050/petri-paavolan-uskomaton-salaliittoteria-bill-gatesista#comment-101575169


    • Anonyymi

      Ylen feikkiuutiset eivät kumoa tosiasiaa, että koronavirus on valmistettu laboratoriossa.

      • Anonyymi

        On täysin käsittämätöntä, mitkä sinä oikein horiset.

        Yle ei jaa feikkiuutisia, mutta Paavola jakaa. Etkö pysty tätä asiaa tunnustamaan?


      • Anonyymi

        >>Ylen feikkiuutiset eivät kumoa tosiasiaa, että koronavirus on valmistettu laboratoriossa.<<

        Petri Paavola näyttää aivopeseen sinut, kun et usko enää edes tosiasioita. Paavolan lahkossa on Paavolan uhreja.


      • Uskotko senkin,. jos Paavola vakuuttaa, että kuu on juustoa?


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virallisetkin tahot on ennustaneet tämän pandemian ja aika tarkasti. Tässä lisää. https://www.is.fi/terveys/art-2000006257543.html

        Ennustaminen ei ole kovin vaikeaa, kun tiedetään miten virukset tarttuvat ja miten ne käyttäytyvät. Hiv-virus siirtyi metsästyksen kautta apinoista ihmiseen. Sars siirtyi samaa tietä sivettikissojen kautta. Mers puolestaan tarttui kameleista niiden hoitajiin. On vain ajan kysymys, milloin eläimissä yleisesti esiintyvä virus mutatoituu niin, että se tarttuu ihmiseen ja ryhtyy leviämään ihmispopulaatiossa. Covid19 epidemia olisi voinut alkaa yhtä
        hyvin Suomesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennustaminen ei ole kovin vaikeaa, kun tiedetään miten virukset tarttuvat ja miten ne käyttäytyvät. Hiv-virus siirtyi metsästyksen kautta apinoista ihmiseen. Sars siirtyi samaa tietä sivettikissojen kautta. Mers puolestaan tarttui kameleista niiden hoitajiin. On vain ajan kysymys, milloin eläimissä yleisesti esiintyvä virus mutatoituu niin, että se tarttuu ihmiseen ja ryhtyy leviämään ihmispopulaatiossa. Covid19 epidemia olisi voinut alkaa yhtä
        hyvin Suomesta.

        Koronavirus taitaa jäädä ihmiskunnan keskuuteen pyöriään samalla tavalla kuin kausi-influenssa.


    • Anonyymi

      Raamattu ei opeta yhden maailmanhallituksen tuloa ennen kuin Jeesus tulee perustamaan tuihatvuotisen valtakunnan.

      • Anonyymi

        Markku Veilo arvioi ylöstempaukseen n.3,5v. vuoden paikkeilla.

        Ja niin minäkin.Pedolla on nopeasti pedonmerkkijärjestelmä käynnissä jos pedonmerkintä alkaa hänen valtakautensa alussa hänen julistautuessaan antikristukseksi kutsuttuna ihmisenä jumalaksi mutta on saatana, kadotuksen lapsi joko itse fyysisesti , on saatanan lähettiläs taiihminen, johon saatana on saattanut mennä.

        Esitän sulle muutaman kysymyksen.

        1.Onko Raamatun mukaan ylöstempauksessa kysymys kristittyjen pakoonpääsystä? En täsmennä mitä pakoonpäästäisiin, Herran vihaa vai vihollisen vihasta?

        2. Tarjotaanko pedonmerkkiä kristityille?

        3. Miten Raamatussa kuvataan pedonmerkistä kieltäytyviä?

        Mulle on vaikea mennä varmuudella sanomaan milloin ylöstempaus tapahtuu. Lopun aika 7v. miinus se aika jonka Herra armosta lyhentää 7v.:sta on kuitenkin ylöstempauksen marginaali ja Gogin sotaanhan Jeesus ilmestyy.

        Ahdistuksen7v. ja siitä miinustettavan ajan alkuna pidän Jerusalemin neljättä temppeliä. Eli seuraavaa temppeliä , joka Jumalan mukaan rakennetaan Jerusalemiin.Raamatussa tätä temppeliä kutsutaan Jumalan temppeliksi. Se ei kuitenkaan tarkoita että Jumala muuttaisi asumaan sinne vaan niin tekee vihollinen.

        Joskus on mietitty minne torontolaisuudessa mukana olleet kristityt katosivat. Yhdestä tuli ainakin homostelunsyntiä hyväksyvä luterilaisen kirkon liberaali eksyttäjäpaimen.

        Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Markku Veilo arvioi ylöstempaukseen n.3,5v. vuoden paikkeilla.

        Ja niin minäkin.Pedolla on nopeasti pedonmerkkijärjestelmä käynnissä jos pedonmerkintä alkaa hänen valtakautensa alussa hänen julistautuessaan antikristukseksi kutsuttuna ihmisenä jumalaksi mutta on saatana, kadotuksen lapsi joko itse fyysisesti , on saatanan lähettiläs taiihminen, johon saatana on saattanut mennä.

        Esitän sulle muutaman kysymyksen.

        1.Onko Raamatun mukaan ylöstempauksessa kysymys kristittyjen pakoonpääsystä? En täsmennä mitä pakoonpäästäisiin, Herran vihaa vai vihollisen vihasta?

        2. Tarjotaanko pedonmerkkiä kristityille?

        3. Miten Raamatussa kuvataan pedonmerkistä kieltäytyviä?

        Mulle on vaikea mennä varmuudella sanomaan milloin ylöstempaus tapahtuu. Lopun aika 7v. miinus se aika jonka Herra armosta lyhentää 7v.:sta on kuitenkin ylöstempauksen marginaali ja Gogin sotaanhan Jeesus ilmestyy.

        Ahdistuksen7v. ja siitä miinustettavan ajan alkuna pidän Jerusalemin neljättä temppeliä. Eli seuraavaa temppeliä , joka Jumalan mukaan rakennetaan Jerusalemiin.Raamatussa tätä temppeliä kutsutaan Jumalan temppeliksi. Se ei kuitenkaan tarkoita että Jumala muuttaisi asumaan sinne vaan niin tekee vihollinen.

        Joskus on mietitty minne torontolaisuudessa mukana olleet kristityt katosivat. Yhdestä tuli ainakin homostelunsyntiä hyväksyvä luterilaisen kirkon liberaali eksyttäjäpaimen.

        Commandohauis

        Tässä kopsasin netistä yhden selityksen, jossa kerrotaan tempauksesta 3,5 vuoden kohdalla, siis vaivanaikojen puolessa välissä. Tältä osin siis Veilon mielipiteen mukainen selitys:

        "Kerron oman käsitykseni lopun aikojen kronologiasta, joka avannee eräiden silmiä, koska niin monet eskatologiset selitykset aiheesta eivät ole sopusoinnussa Raamatun ilmoituksen kanssa.

        Raamattu kertoo, että Herran Jeesuksen paluu on kuin Nooan ja Lootin päivät. Herra palaa Siionin vuorelle hetkellä, mitä kukaan ei olisi osannut arvata. Silloin Jeesuksen omat temmataan häntä vastaan tuuliin ja pilviin. He kokoontuvat juhla-aterialle Siionin vuorelle kuin korppikotkat kokoontuvat raadolle syömään lihaa. Siitä alkaa 3,5 vuotta kestävät Messiaan aika Jerusalemissa, jolloin evankeliumia julistetaan kaikelle maailmalle ja kielille.

        Samaan aikaan Antikristus astuu esille suurten vesien keskellä Roomassa, joka on seitsemän kukkulan kaupunki [Ilm 17:1,9]. Antikristus alkaa muodostaa 10 kuninkaan liittoaan, mutta ei vielä tulee Jerusalemiin.

        Herra Jeesus tulee siis hakemaan morsiantaan Karitsan häihin. Kun on Jesajan kirjan luvun 66 tarkoittama poikalapsi on syntymässä, joka selitetään olevan kansa, niin Lohikäärme asettuu synnytyskanavan eteen nielaistakseen poikalapsen heti sen synnyttyä, joka tulee hallitsemaan maailmaa yhdessä Kristuksen kanssa rautaisella sauvalla [Ilm 12]. Silloin Herra Jeesus vie morsiamensa taivaaseen juhliin ja temppelistä tulee tyhjä talo.

        Joh 14:2 Minun Isäni kodissa on monta huonetta -- enhän minä muuten sanoisi, että menen valmistamaan teille asuinsijan.
        3 Minä menen valmistamaan teille sijaa mutta tulen sitten takaisin ja noudan teidät luokseni, jotta saisitte olla siellä missä minä olen.

        Nyt tapahtuu se, mitä Sakarjan kirjan luku 11 kertoo. Koska maailmalle ei Hyvä Paimen kelvannut, niin sitten he saavat rajuksi eksytykseksi kelvottoman paimenen Antikristuksen, joka menee temppeliin ja hallitsee seuraavat 3,5 vuotta maailmaa. Tämä päättyy kun Herra Jeesus tekee paluun Öljymäelle sotaväkensä kanssa. Silloin ketään ei temmata ilmaan, vaan Kristuksen oma jäännös pakenee sotatoimia Jerusalemista Öljymäen halkeaman välistä [Sak 14:3-5]."


      • Anonyymi

        Entäs petovalta sitten? Pakkohan sen on olla ennen tuhatvuotista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs petovalta sitten? Pakkohan sen on olla ennen tuhatvuotista.

        Niinhän edellä lukee. Ensin Jeesus tulee temppeliin 3,5 vuodeksi, sitten tulee Antikristus 3,5 vuodeksi ja vasta sen jälkeen alkaa 1000-vuotiskausi.


      • Anonyymi

        Ei tietenkään opeta. Salaliittoteoriat eivät ole uskontoa.


    • Anonyymi

      Vaisuliini, he he. Eikös eräät kerääkin jo temppelirahastoa. Rahakin lyöty myyntiä varten. Se on muuten erikoinen se kiinni muurattu portti nykyisen temppelijäänteen muurissa. Sanotaanhan että Jeesus sen lopulta tulemuksensa päivänä täräyttää levälleen. Eikös muslimit sen muinoin muuranneet kiini. Monet ovat sitä yrittäneet aukoa, mutta kiinni vaan on edelleen.

      • Anonyymi

        Se on totta, että itäinen portti muurista on muurattu kiinni. Suleiman Suuri pelästyi sellaista kuulemaansa asiaa, että Herra Jeesus tulee siitä portista sisälle, joten hän ajatteli estävänsä sen muurammalla poirtin kiinni. Jeesus tulee ensin temppeliin kerubien kantamana ja sitten vaivan aikojen lopulla Öljyäelle toisen kerran valkoisella hevosella ratsastaen ja armeijansa kanssa.

        Hesekiel 43:
        1 Sitten hän kuljetti minut portille-sille portille, joka antoi itää kohden.
        2 Ja katso: Israelin Jumalan kunnia tuli idästä päin. Sen kohina oli niinkuin paljojen vetten kohina, ja maa kirkastui hänen kunniastansa.
        3 Ja näky, jonka minä näin, oli samanlainen kuin se näky, jonka olin nähnyt tullessani hävittämään kaupunkia; samanlaiset olivat näyt kuin se näky, jonka olin nähnyt Kebar-joen varrella. Niin minä lankesin kasvoilleni.
        4 Ja Herran kunnia kulki temppeliin sen portin kautta, jonka etupuoli oli itää kohden.
        5 Ja henki nosti minut ja vei minut sisempään esipihaan. Ja katso: Herran kunnia täytti temppelin.
        6 Ja minä kuulin jonkun puhuttelevan minua temppelistä; mutta mies seisoi minun vieressäni.
        7 Se ääni sanoi minulle: "Ihmislapsi, tämä on minun valtaistuimeni sija ja minun jalkapohjaini sija, jossa minä tahdon asua israelilaisten keskellä iankaikkisesti. Ja Israelin heimo ei ole enää saastuttava minun pyhää nimeäni-eivät he eivätkä heidän kuninkaansa-haureudellansa, kuninkaittensa ruumiilla ja uhrikukkuloillansa.


      • Anonyymi

        Tottahan se on. Jerusalemin itäportin edusta on miinoitettu muslimien hautausmaallakin, jotta Jeesus,Jumala ja Jumalan Poika, josta VT Isä - Poika vertauksinRaamatussa kertoo, ei voisi palata Jerusalemiin itäportin läpi.

        Isä, Poika, Pyhä Henki: Kuule Israel, yksi Jumala , joka koostuu kolmesta persoonasta.

        Vesi koostuu H2O:sta.

        Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottahan se on. Jerusalemin itäportin edusta on miinoitettu muslimien hautausmaallakin, jotta Jeesus,Jumala ja Jumalan Poika, josta VT Isä - Poika vertauksinRaamatussa kertoo, ei voisi palata Jerusalemiin itäportin läpi.

        Isä, Poika, Pyhä Henki: Kuule Israel, yksi Jumala , joka koostuu kolmesta persoonasta.

        Vesi koostuu H2O:sta.

        Commandohauis

        >>Jerusalemin itäportin edusta on miinoitettu muslimien hautausmaallakin, <<

        Miinoja siellä ei ole. Portti on vain muurattu kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>Jerusalemin itäportin edusta on miinoitettu muslimien hautausmaallakin, <<

        Miinoja siellä ei ole. Portti on vain muurattu kiinni.

        Totuus eli Jumalan Sana ei merkitse valhetijoille ja toraisteille yhtään mitään, vaan he vääntäväẗ ja vääristävät Sanaa omaan antristilliseen valheesensa sopivaksi.
        Toraistienn opissa on kyse nimen omaan valheesta.
        "tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla"
        "eksytyksen, niin että he uskovat valheen"
        Sanassa on todistettu temppelistä: rakentukaa itsekin elävinä kivinä hengelliseksi huoneeksi, pyhäksi papistoksi, uhraamaan hengellisiä uhreja,
        Jeesuksen armoon luottavat ovat temppeli.
        "muuta perustusta ei kukaan voi panna, kuin mikä pantu on, ja se on Jeesus Kristus"
        Jeesus on Uuden liiton temppelin perustus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottahan se on. Jerusalemin itäportin edusta on miinoitettu muslimien hautausmaallakin, jotta Jeesus,Jumala ja Jumalan Poika, josta VT Isä - Poika vertauksinRaamatussa kertoo, ei voisi palata Jerusalemiin itäportin läpi.

        Isä, Poika, Pyhä Henki: Kuule Israel, yksi Jumala , joka koostuu kolmesta persoonasta.

        Vesi koostuu H2O:sta.

        Commandohauis

        Voisitko jo lopettaa tuon hauiksesi mainostamisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko jo lopettaa tuon hauiksesi mainostamisen.

        Ei hän lopeta, koska commandohauis on nettitrolli.


    • Anonyymi

      Petri Paavola ei vieläkään tunnusta olleensa väärässä. Paavola kirjoittaa puolustaakseen itseään seuraavalla tavalla:

      "Silloin kun seuraat aikain merkkejä esimerkiksi siitä mitä nyt on menossa maailmassa ja kuinka uusi antikristillinen maailmanjärjestys on pian ottamassa maailman hallintaansa, niin et ole mikään salaliitto hörhö tai friikki"

      • Anonyymi

        Niin mitä eksytystä löysit toraisti tästä? "Silloin kun seuraat aikain merkkejä esimerkiksi siitä mitä nyt on menossa maailmassa ja kuinka uusi antikristillinen maailmanjärjestys on pian ottamassa maailman hallintaansa, niin et ole mikään salaliitto hörhö tai friikki".
        Sana kehoittaa: ottakaa vaari oikeasta hetkestä, sillä aika on paha.
        Sinä eksyttäjä sodit Jumalan Sanaa ja Jumalaa vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mitä eksytystä löysit toraisti tästä? "Silloin kun seuraat aikain merkkejä esimerkiksi siitä mitä nyt on menossa maailmassa ja kuinka uusi antikristillinen maailmanjärjestys on pian ottamassa maailman hallintaansa, niin et ole mikään salaliitto hörhö tai friikki".
        Sana kehoittaa: ottakaa vaari oikeasta hetkestä, sillä aika on paha.
        Sinä eksyttäjä sodit Jumalan Sanaa ja Jumalaa vastaan.

        Puhut asiaa. Tuo Petri Paavolan haukkuja toistaa noita lukemattomia samoja viestejään ilmeisesti ajatellen, että kun toistaa samaa asiaa yli sata kertaa, valheenkin voi muuttaa totuudeksi. Epäilen, että hänet on palkattu tuohon tehtävään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut asiaa. Tuo Petri Paavolan haukkuja toistaa noita lukemattomia samoja viestejään ilmeisesti ajatellen, että kun toistaa samaa asiaa yli sata kertaa, valheenkin voi muuttaa totuudeksi. Epäilen, että hänet on palkattu tuohon tehtävään..

        Petri Paavolasta on tullut pimeyden voimien orja. Niiden ohjeita hän tottelee.


    • Anonyymi

      Petri Paavola on munannut tällä asialla itsensä lopullisesti.

      • Anonyymi

        Toraistin perusta ei ole Jumalan Sana, vaan "tieteellisessä tutkimuksessa". Tieteellinen tutkimus on hulluutta: tämän maailman viisaus on hullutus Jumalan silmissä. Sillä kirjoitettu on: "Hän vangitsee viisaat heidän viekkauteensa.
        Onko hameen helmojen "pastori" palkannut sinun haukkumaan Petri Paavolaa ja helluntailaisia???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toraistin perusta ei ole Jumalan Sana, vaan "tieteellisessä tutkimuksessa". Tieteellinen tutkimus on hulluutta: tämän maailman viisaus on hullutus Jumalan silmissä. Sillä kirjoitettu on: "Hän vangitsee viisaat heidän viekkauteensa.
        Onko hameen helmojen "pastori" palkannut sinun haukkumaan Petri Paavolaa ja helluntailaisia???

        Koita jo rauhottua. Täällä ei ole kukaan puhunut toraismia.

        Petri Paavola levittää salaliittoteoriaa, mikä on hänen oman mielikuvitukensa tuotetta. Hän on jäänyt kiinni disinformaation levittämisestä ja lopullisesti munannut itsensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koita jo rauhottua. Täällä ei ole kukaan puhunut toraismia.

        Petri Paavola levittää salaliittoteoriaa, mikä on hänen oman mielikuvitukensa tuotetta. Hän on jäänyt kiinni disinformaation levittämisestä ja lopullisesti munannut itsensä.

        Sinä tuot palstalle valhejuutalaisuutta eli toraismia ja olet riidankylväjä eli toraisti. Levität palstalle jumalattoman ihmisen häijyyttä, antikristillisyyttä, antsemitismiä ja kabbalaa ja islamia ja taikuutta lukemattomien loitsujesi muodossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koita jo rauhottua. Täällä ei ole kukaan puhunut toraismia.

        Petri Paavola levittää salaliittoteoriaa, mikä on hänen oman mielikuvitukensa tuotetta. Hän on jäänyt kiinni disinformaation levittämisestä ja lopullisesti munannut itsensä.

        Mitä tässä onsenkaltaista pitäisi rauhoittua? Toraistin perusta ei ole Jumalan Sana, vaan "tieteellisessä tutkimuksessa". Tieteellinen tutkimus on hulluutta: tämän maailman viisaus on hullutus Jumalan silmissä. Sillä kirjoitettu on: "Hän vangitsee viisaat heidän viekkauteensa.
        Onko hameen helmojen "pastori" palkannut sinun haukkumaan Petri Paavolaa ja helluntailaisia???
        Voisitko itse rauhoittua ja mennä sinne omaan paikkaasi hameen helmojen alle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tässä onsenkaltaista pitäisi rauhoittua? Toraistin perusta ei ole Jumalan Sana, vaan "tieteellisessä tutkimuksessa". Tieteellinen tutkimus on hulluutta: tämän maailman viisaus on hullutus Jumalan silmissä. Sillä kirjoitettu on: "Hän vangitsee viisaat heidän viekkauteensa.
        Onko hameen helmojen "pastori" palkannut sinun haukkumaan Petri Paavolaa ja helluntailaisia???
        Voisitko itse rauhoittua ja mennä sinne omaan paikkaasi hameen helmojen alle?

        Sinä olet varsin lapsellinen tapaus. Luulet, että joku uskoo sinua tai Paavolaa, joka tehtailee koko ajan salaliittoteorioita omasta mielikuvituksestaan.

        Ylen uutisessa on kerrottu tiedemiesten tutkimustulokset, jotka kumoavat Paavolan salaliittoteorian. Järkevät suomalaiset tunnustavat tosiasiat.
        https://yle.fi/uutiset/3-11276930


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä tuot palstalle valhejuutalaisuutta eli toraismia ja olet riidankylväjä eli toraisti. Levität palstalle jumalattoman ihmisen häijyyttä, antikristillisyyttä, antsemitismiä ja kabbalaa ja islamia ja taikuutta lukemattomien loitsujesi muodossa.

        Oletko Ihan terve?
        Torainen riidankylväjä olet ainakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koita jo rauhottua. Täällä ei ole kukaan puhunut toraismia.

        Petri Paavola levittää salaliittoteoriaa, mikä on hänen oman mielikuvitukensa tuotetta. Hän on jäänyt kiinni disinformaation levittämisestä ja lopullisesti munannut itsensä.

        Disinformaation levittäminen on idiotismia.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Eikö sinulla ole mitään tervettä lähdekritiikkiä? Tuo video ei todista mitään eikä ole muutenkaan pätevä selvitys asiasta. Kaikkea sinäkin uskot.


      • Anonyymi

        Ylen uutisessa on kerrottu tiedemiesten tutkimustulokset, jotka kumoavat Paavolan salaliittoteorian, että ihminen olisi valmsitanut koronavituksen. Järkevät suomalaiset tunnustavat tosiasiat.
        https://yle.fi/uutiset/3-11276930


      • Anonyymi

        Ja mikähän oli se tieteellisesti todistettu, joka liittyy koronavirukseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylen uutisessa on kerrottu tiedemiesten tutkimustulokset, jotka kumoavat Paavolan salaliittoteorian, että ihminen olisi valmsitanut koronavituksen. Järkevät suomalaiset tunnustavat tosiasiat.
        https://yle.fi/uutiset/3-11276930

        Kysymyksessä ei ole mikään Paavolan salaliittoteoria, vaan fakta, joka puhuttelee jo satoja tuhansia ihmisiä maailmalla. Katsoitko videon tarkkaan vai etko ymmärrä englantia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mikähän oli se tieteellisesti todistettu, joka liittyy koronavirukseen?

        Miksi kaikki mikä ei ole ns. yleistä (Yle, yms) käsitystä koronasta on aina valhetta ja salaliittoteoriaa? Siis onko vain yksi totuus kaikesta? Aina? Niinkuin tästä koronastakin?

        Miksi arvostelijat ette sovella asennettanne vaikkapa Trumpiin? Miksi kaikenlaiset jutut ja huhut ( kummallisetkin) Trumpista uppoavat teihin aina totuutena? Sama kuka ne esittää, pääasiana vain se, että sen pitää olla aina negatiivista. Aina?
        Minähän voisin aina, käyttäen teidän asennettanne yhteen totuuteen vedoten sanoa, että negatiiviset juttunne Trumpista ovat salaliittoteoriaa ja valhetta? Sopiiko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kaikki mikä ei ole ns. yleistä (Yle, yms) käsitystä koronasta on aina valhetta ja salaliittoteoriaa? Siis onko vain yksi totuus kaikesta? Aina? Niinkuin tästä koronastakin?

        Miksi arvostelijat ette sovella asennettanne vaikkapa Trumpiin? Miksi kaikenlaiset jutut ja huhut ( kummallisetkin) Trumpista uppoavat teihin aina totuutena? Sama kuka ne esittää, pääasiana vain se, että sen pitää olla aina negatiivista. Aina?
        Minähän voisin aina, käyttäen teidän asennettanne yhteen totuuteen vedoten sanoa, että negatiiviset juttunne Trumpista ovat salaliittoteoriaa ja valhetta? Sopiiko?

        Ylen artikkeli siteeraa pätevien tutkijoiden tutkimustuloksia, joissa on voitu selvittää geenikartasta, ettei ihminen ole luonut koronavirusta vaan se on lähätenyt liikkeelle lepakoista.

        Petri Paavola on täysin eksyksissä oleva saarnaaja, jolla ei ole mitään pätevyyttä arvioida geneettisiä tutkimuksia tai viruksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymyksessä ei ole mikään Paavolan salaliittoteoria, vaan fakta, joka puhuttelee jo satoja tuhansia ihmisiä maailmalla. Katsoitko videon tarkkaan vai etko ymmärrä englantia?

        Omasta puolestani voin todeta. En ymmärrä lontoon kieltä ja siten katsominen ei avaa asiaa.
        Kysymykseni on ensisijaisesti kohdennettu Petri Paavolalle, mutta voinet avata asiaa. Jos oletetaan salaliiton olevan 100% totta, niin mitä hyötyä tämän tiedostamisesta on ihmiselle?
        Mitä ihmisen tulisi tehdä tämän tiedon saatuaan?

        Markku Lievonen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mikähän oli se tieteellisesti todistettu, joka liittyy koronavirukseen?

        Se, että Covid-19 ei voi olla ihmisen kehittämä. Koska ihmisen kehittämässä viruksessa olisi yhdistelty ennalta tunnettuja ja ihmiselle loogisia elementtejä. Koska niiden tiedetään toimivan tietyllä tavalla. Covid19 on mutatoitunut - ja mutatoituu edelleen - sattumanvaraisesti. Se on luonnossa kehittyneelle virukselle tyypillistä käyttäytymistä. Lisäksi viruksessa on yhtäläisyyksiä muurahaiskarhuissa esiintyvään koronavirukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymyksessä ei ole mikään Paavolan salaliittoteoria, vaan fakta, joka puhuttelee jo satoja tuhansia ihmisiä maailmalla. Katsoitko videon tarkkaan vai etko ymmärrä englantia?

        Että jaksatkin olla säälittävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylen artikkeli siteeraa pätevien tutkijoiden tutkimustuloksia, joissa on voitu selvittää geenikartasta, ettei ihminen ole luonut koronavirusta vaan se on lähätenyt liikkeelle lepakoista.

        Petri Paavola on täysin eksyksissä oleva saarnaaja, jolla ei ole mitään pätevyyttä arvioida geneettisiä tutkimuksia tai viruksia.

        "vaan se on lähätenyt liikkeelle lepakoista."

        Tämä lepakkojuttu on myös todettu paikkansa pitämättömäksi. Covid19 muistuttaa muurahaiskarhuissa esiintyvää koronavirusta. Ei se tietenkään tarkoita, että se olisi siirtynyt suoraan muurahaiskarhusta ihmiseen. Siinä on voinut olla muita kantajia välissä. Kukaan ei pysty sanomaan mikä se eläin oli, josta virus ihmiseen siirtyi. Mutta todennäköisimmin se siirtyi teurastuksen yhteydesssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omasta puolestani voin todeta. En ymmärrä lontoon kieltä ja siten katsominen ei avaa asiaa.
        Kysymykseni on ensisijaisesti kohdennettu Petri Paavolalle, mutta voinet avata asiaa. Jos oletetaan salaliiton olevan 100% totta, niin mitä hyötyä tämän tiedostamisesta on ihmiselle?
        Mitä ihmisen tulisi tehdä tämän tiedon saatuaan?

        Markku Lievonen

        Omasta puolestani voin todeta, etten käytä viittä minuuttia salaliittoteorioihin. Koska tiedän oikeasti mitä tässä maailmassa tapahtuu.:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kaikki mikä ei ole ns. yleistä (Yle, yms) käsitystä koronasta on aina valhetta ja salaliittoteoriaa? Siis onko vain yksi totuus kaikesta? Aina? Niinkuin tästä koronastakin?

        Miksi arvostelijat ette sovella asennettanne vaikkapa Trumpiin? Miksi kaikenlaiset jutut ja huhut ( kummallisetkin) Trumpista uppoavat teihin aina totuutena? Sama kuka ne esittää, pääasiana vain se, että sen pitää olla aina negatiivista. Aina?
        Minähän voisin aina, käyttäen teidän asennettanne yhteen totuuteen vedoten sanoa, että negatiiviset juttunne Trumpista ovat salaliittoteoriaa ja valhetta? Sopiiko?

        "Miksi kaikki mikä ei ole ns. yleistä (Yle, yms) käsitystä koronasta on aina valhetta ja salaliittoteoriaa? Siis onko vain yksi totuus kaikesta?

        Tutkimus ja tieteellinan analyysi perustuu vain tunnettuihin faktoihin. Ei mielipiteisiin, fiiliksiin tai toiveajatteluun, saati sitten jänniin fantasioihin. Asiantuntemattomilla mielipiteillä on vain viihdearvo, jos sitäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omasta puolestani voin todeta, etten käytä viittä minuuttia salaliittoteorioihin. Koska tiedän oikeasti mitä tässä maailmassa tapahtuu.:)

        No, mitä maaimassa tapahtuu? Maaimahan on täynnä pieniä ja suurempia salaliittoja. Työpaikoilla, perheissä, yritysmaailmassa, rakennusalalla, valtioiden johdossa, aloilla, joissa tavoitellaan suurta hyötyä / rahaa jne.....

        Punainen lanka on. Onko näiden asioiden tiedostamisesta ihmiselle mitään hyötyä. Rikastuttaako niiden tutkimiseen käytetty aika elämää tai antaako se ihmiselle paremman mielentasapainon.
        Eikö asia ole juuri päinvastoin. Mitä enemmän käytät aikaasi teorioiden tutkimiseen, niin ensiksikin aika on poissa paremman asian ajattelemisesta. Lisäksi kielteisten asioiden tiedostaminen, joihin ihminen ei voi vaikuttaa - lisää ihmisessä pelkotiloja ja stresiä - mielen ja fyysisen alueen sairastuvuutta.
        Juuri tuohon liityy uskon vaikutus; JUMALA on kaikkivaltias. Ihminen siten voi sulkea tajuntansa salaliittoteorioilta.
        Siis terve usko Jeesukseen ei tunne pelkotiloja ja alueita, joissa JUMALAN kaikkivaltiuus ei ylety.

        Markku Lievonen


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Eikö sinulla ole mitään tervettä lähdekritiikkiä? Tuo video ei todista mitään eikä ole muutenkaan pätevä selvitys asiasta. Kaikkea sinäkin uskot ja vieläpä laitat uudestaa tuon propagandavideon.

        Ylen uutisessa on kerrottu tiedemiesten tutkimustulokset, jotka kumoavat Paavolan salaliittoteorian, että ihminen olisi valmsitanut koronavituksen. Järkevät suomalaiset tunnustavat tosiasiat.
        https://yle.fi/uutiset/3-11276930


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinulla ole mitään tervettä lähdekritiikkiä? Tuo video ei todista mitään eikä ole muutenkaan pätevä selvitys asiasta. Kaikkea sinäkin uskot ja vieläpä laitat uudestaa tuon propagandavideon.

        Ylen uutisessa on kerrottu tiedemiesten tutkimustulokset, jotka kumoavat Paavolan salaliittoteorian, että ihminen olisi valmsitanut koronavituksen. Järkevät suomalaiset tunnustavat tosiasiat.
        https://yle.fi/uutiset/3-11276930

        Eikö sinulla ole mitään tervettä lähdekritiikkiä? Tuo Ylen uutinen ei todista mitään eikä ole muutenkaan pätevä selvitys asiasta. Kaikkea sinäkin uskot ja vieläpä laitat uudestaan tuon propagandauutisen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinulla ole mitään tervettä lähdekritiikkiä? Tuo Ylen uutinen ei todista mitään eikä ole muutenkaan pätevä selvitys asiasta. Kaikkea sinäkin uskot ja vieläpä laitat uudestaan tuon propagandauutisen!

        Sinulla näyttää olevan tapana kirjoittaa mitä härskeimpiä valheita nettiin. Oletko niin typerä, että luulet yleisön uskovan sinua, kun vain väität mitä tahansa satua?

        Yleisradio on pätevä uutisten välittäjä. Se on saanut pätevien tutkijoiden tutkimustulokset käyttöönsä, jotka todistavat, että Paavolan salaliittoteoria on väärä.

        Laitetaan lainaus Ylen uutisesta: https://yle.fi/uutiset/3-11276930

        "Koronaviruksen rna kertoo, ettei sitä tehty laboratoriossa

        Tutkimukset kumoavat salaliittoteorian siitä, että virus olisi ihmisen tekemä.

        Koronapandemian riehuessa maailmalla salaliittoteoriat viruksen alkuperästä ovat levinneet miltei yhtä villinä. Koronaviruksen on väitetty karanneen jostain biologisia aseita kehittelevästä laboratoriosta. Viruksen maailmanvalloitusta on väitetty myös jonkun valtion salajuoneksi.

        Huhut lähtivät leviämään, kun viruksen perimä saatiin analysoitua tammikuun alussa. Viruksen perimässä näkyi samoja osia kuin aidsia aiheuttavassa HI-viruksessa. Kyse oli kuitenkin monessa muussakin viruksessa esiintyvästä perimän osasta.

        Nature Medicine julkaisi kalifornialaisen Scripps Research Instituten infektiosairauksien tutkija Kristian Andersenin kokoaman kansainvälisen ryhmän artikkelin, jossa kerrotaan viruksen perimän selvityksestä. Ryhmään kuului niin evoluutiobiologeja kuin virustutkijoita.

        Andersenin ryhmä yritti selvittää, onko virus todella karannut laboratoriosta. Jos virus olisi sellainen, sen perimä olisi sekoitus jo olemassa olevien virusten rna:ta.

        Varsin nopeasti kävi ilmi, ettei virus ole ihmisten käsialaa. Tutkimuksissa löytyi kuitenkin outoja palasia viruksen rna:sta. Niitä oli havaittu vastikään eläimeltä, joka tunnetaan nimellä muurahaiskäpy. Tällaisia suomupeitteisiä otuksia myydään elävinä kiinalaisilla eläintoreilla. Tutkijat vertailivat lepakoista ja muurahaiskävyistä löytyneitä koronaviruksia nyt ihmisistä toiseen leviävään koronavirukseen. Näiden vertailujen perusteella he päättelivät, että virus on lähtöisin eläimistä eikä laboratorioista.

        Tätä tukee myös tälle koronavirukselle ominainen suojautumismekanismi, joka estää ihmisen omaa immuunijärjestelmää tuhoamasta kehoon tunkeutuvaa virusta."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinulla ole mitään tervettä lähdekritiikkiä? Tuo Ylen uutinen ei todista mitään eikä ole muutenkaan pätevä selvitys asiasta. Kaikkea sinäkin uskot ja vieläpä laitat uudestaan tuon propagandauutisen!

        Minä olen lukenut alkuperäisen tiedemiesten raportin. Luen aina kaiken alkuperäisenä alkukielellä. Ylen uutinen vastaa raporttia täysin. Mutta itsepähän Jumalanne edessä vastaatte myös kiintymyksestänne valheisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinulla ole mitään tervettä lähdekritiikkiä? Tuo video ei todista mitään eikä ole muutenkaan pätevä selvitys asiasta. Kaikkea sinäkin uskot ja vieläpä laitat uudestaa tuon propagandavideon.

        Ylen uutisessa on kerrottu tiedemiesten tutkimustulokset, jotka kumoavat Paavolan salaliittoteorian, että ihminen olisi valmsitanut koronavituksen. Järkevät suomalaiset tunnustavat tosiasiat.
        https://yle.fi/uutiset/3-11276930

        Pahojen henkien ajamana vainoat Paavolaa ja höpötät salaliittoja. Jokainen hellari osaa päätellä itse, onko Paavolan opit Jumalan Sanan mukaisia ja Jumalan seurakunnasta löytyy opettajia, jotka osaavat neuvoa Sanan pohjalta, niin ettei yksikään kristitty ei tarvitse jumatonta Jeesuksen seuraajien pikkaajaa opettajakseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahojen henkien ajamana vainoat Paavolaa ja höpötät salaliittoja. Jokainen hellari osaa päätellä itse, onko Paavolan opit Jumalan Sanan mukaisia ja Jumalan seurakunnasta löytyy opettajia, jotka osaavat neuvoa Sanan pohjalta, niin ettei yksikään kristitty ei tarvitse jumatonta Jeesuksen seuraajien pikkaajaa opettajakseen.

        Yhdenkään uskovan ei pidä seurata Petri Paavolaa. Se kaveri tulee syvältä pimeydestä.

        Onneksi suomalaiset ovat valistunutta ja sivistynyttä kansaa, eivätkä hevin usko huuhaajuoruja salaliittoteorioista, mitä Paavola levittää koko ajan.

        Tässä on todisteet, jotka kumoavat Paavolan salaliittoteorian,

        Yle: Koronaviruksen rna kertoo, ettei sitä tehty laboratoriossa

        https://yle.fi/uutiset/3-11276930


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdenkään uskovan ei pidä seurata Petri Paavolaa. Se kaveri tulee syvältä pimeydestä.

        Onneksi suomalaiset ovat valistunutta ja sivistynyttä kansaa, eivätkä hevin usko huuhaajuoruja salaliittoteorioista, mitä Paavola levittää koko ajan.

        Tässä on todisteet, jotka kumoavat Paavolan salaliittoteorian,

        Yle: Koronaviruksen rna kertoo, ettei sitä tehty laboratoriossa

        https://yle.fi/uutiset/3-11276930

        Juuri näin!!!


    • Anonyymi

      Salaliitto on muutaman tai useamman yhteinen salassa valmisteltu suunnitelma.

      Näitä salaliittoja on ollut maailmassa paljon.

      Jos kuiskutan Petrille suunnitelmani salassapitoa toisillemme luvaten ja teemme päätöksen että näin teemme niin se on salaliitto.

      Commandohauis

      • Anonyymi

        Petri Paavola levittää juuri sellaista satua, jota voi kutsua salaliittoteoriana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petri Paavola levittää juuri sellaista satua, jota voi kutsua salaliittoteoriana.

        Toraistilta on kadonnut terve järki, ja pahojen henkien ajamana vainoat Paavolaa ja höpötät salaliittoja. Jokainen hellari osaa päätellä itse, onko Paavolan opit Jumalan Sanan mukaisia ja Jumalan seurakunnasta löytyy opettajia, jotka osaavat neuvoa Sanan pohjalta, niin ettei yksikään kristitty ei tarvitse jumalatonta Jeesuksen seuraajien pilkkaajaa opettajakseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toraistilta on kadonnut terve järki, ja pahojen henkien ajamana vainoat Paavolaa ja höpötät salaliittoja. Jokainen hellari osaa päätellä itse, onko Paavolan opit Jumalan Sanan mukaisia ja Jumalan seurakunnasta löytyy opettajia, jotka osaavat neuvoa Sanan pohjalta, niin ettei yksikään kristitty ei tarvitse jumalatonta Jeesuksen seuraajien pilkkaajaa opettajakseen.

        Salaliittoteoreetikot ovat saaneet koronapandemiasta bensaa omiin liekkeihinsä. Jopa sellaista salaliittoteoriaa levitetään somessa, että Bill Gates olisi illuminaattien toimesta rahoittanut koronaviruksen kehittämisen, joka olisi laitettu liikkeelle Wuhanista, jotta erilaisten rokotesalajuonien kautta ihmiskunnan väestön määrä saataisiin vähenemään. Tällaista mielikuvituksen tuotteena syntynyttä salaliittoteoriaa levittää ihan vakavasti jopa Petri Paavola nettisivuillaan useissa artikkeleissaan ja Youtube-videoissaan.

        Onneksi tutkijat tietävät, mistä koronavirus on peräisin. Sitä on löytynyt lepakoista ja muurahaiskävyistä, joiden kautta virus on tarttunut ihmiseen, koska näitä eläimiä on myyty ahtailla ja epäsiisteillä toreilla Kiinassa. Ihmiset ovat ostaneet eläimiä ruuaksi ja saaneet käsitellessään niistä virustartunnan.

        Yleisradio on uutisoinut vastuullisesti asiasta sekä varoittanut salaliittoteorioista ja muusta valemediasta, mitä somessa levitetään koronaviruksesta.

        Yle: Koronaviruksen rna kertoo, ettei sitä tehty laboratoriossa

        Tutkimukset kumoavat salaliittoteorian siitä, että virus olisi ihmisen tekemä. Koronapandemian riehuessa maailmalla salaliittoteoriat viruksen alkuperästä ovat levinneet miltei yhtä villinä. Koronaviruksen on väitetty karanneen jostain biologisia aseita kehittelevästä laboratoriosta. Viruksen maailmanvalloitusta on väitetty myös jonkun valtion salajuoneksi.

        Varsin nopeasti kävi ilmi, ettei virus ole ihmisten käsialaa. Tutkimuksissa löytyi kuitenkin outoja palasia viruksen rna:sta.

        Niitä oli havaittu vastikään eläimeltä, joka tunnetaan nimellä muurahaiskäpy. Tällaisia suomupeitteisiä otuksia myydään elävinä kiinalaisilla eläintoreilla. Tutkijat vertailivat lepakoista ja muurahaiskävyistä löytyneitä koronaviruksia nyt ihmisistä toiseen leviävään koronavirukseen. Näiden vertailujen perusteella he päättelivät, että virus on lähtöisin eläimistä eikä laboratorioista. Tätä tukee myös tälle koronavirukselle ominainen suojautumismekanismi, joka estää ihmisen omaa immuunijärjestelmää tuhoamasta kehoon tunkeutuvaa virusta.

        https://yle.fi/uutiset/3-11276930

        Yle: Koronavirus sai netin pelonlietsojat ja salaliittoteoreetikot liikkeelle

        Sosiaalisessa mediassa ylidramatisointi ja vahvistamattomat tiedot viruksesta sekoittuvat suoriin valheisiin. Media on viime viikot ollut täynnä juttuja Kiinassa epidemiaksi yltyneestä koronaviruksesta ja eri maiden toimenpiteistä sen leviämisen estämiseksi. Uutistulvan keskellä myös virheelliset tiedot pääsevät leviämään. Koronavirukseen liittyen netissä liikkuukin nyt runsaasti virheellistä tietoa, sekä useita suoranaisia salaliittoteorioita.

        https://yle.fi/uutiset/3-11187148


    • Anonyymi

      Nyt ei ole kysymys Petri Paavolan salaliittoteoriasta, vaan valtaeliitille hyvin kiusallisesta faktasta, joka leviää maailmalla kulovalkean tavoin..

      • Anonyymi

        Commandosta ei tiedä pitäisikö hänelle itkeä vai nauraa. Sen verran patologista laatua vainoharhat ja tietämättömyys ovat.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Olet laittonut tämän saman linkin propagandavideoon jo useita kertoja tähän keskusteluun.

        Tuo video ei todista mitään eikä ole muutenkaan pätevä selvitys asiasta. Kaikkea sinäkin uskot ja vieläpä laitat uudestaa tuon propagandavideon.

        Ylen uutisessa on kerrottu tiedemiesten tutkimustulokset, jotka kumoavat Paavolan salaliittoteorian, että ihminen olisi valmsitanut koronavituksen. Järkevät suomalaiset tunnustavat tosiasiat.
        https://yle.fi/uutiset/3-11276930


      • Anonyymi

        Olet laittanut tämän saman linkin propagandavideoon jo useita kertoja tähän keskusteluun.

        Tuo video ei todista mitään eikä ole muutenkaan pätevä selvitys asiasta. Kaikkea sinäkin uskot ja vieläpä laitat uudestaan tuon propagandavideon.

        Ylen uutisessa on kerrottu tiedemiesten tutkimustulokset, jotka kumoavat Paavolan salaliittoteorian, että ihminen olisi valmistanut koronaviruksen. Järkevät suomalaiset tunnustavat tosiasiat.
        https://yle.fi/uutiset/3-11276930


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet laittanut tämän saman linkin propagandavideoon jo useita kertoja tähän keskusteluun.

        Tuo video ei todista mitään eikä ole muutenkaan pätevä selvitys asiasta. Kaikkea sinäkin uskot ja vieläpä laitat uudestaan tuon propagandavideon.

        Ylen uutisessa on kerrottu tiedemiesten tutkimustulokset, jotka kumoavat Paavolan salaliittoteorian, että ihminen olisi valmistanut koronaviruksen. Järkevät suomalaiset tunnustavat tosiasiat.
        https://yle.fi/uutiset/3-11276930

        Sinä toraisti olet kadottanut terveen järjen, ja pahojen henkien ajamana vainoat Paavolaa ja höpötät salaliittoja. Jokainen hellari osaa päätellä itse, onko Paavolan opit Jumalan Sanan mukaisia ja Jumalan seurakunnasta löytyy opettajia, jotka osaavat neuvoa Sanan pohjalta, niin ettei yksikään kristitty ei tarvitse jumalatonta Jeesuksen seuraajien pilkkaajaa opettajakseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä toraisti olet kadottanut terveen järjen, ja pahojen henkien ajamana vainoat Paavolaa ja höpötät salaliittoja. Jokainen hellari osaa päätellä itse, onko Paavolan opit Jumalan Sanan mukaisia ja Jumalan seurakunnasta löytyy opettajia, jotka osaavat neuvoa Sanan pohjalta, niin ettei yksikään kristitty ei tarvitse jumalatonta Jeesuksen seuraajien pilkkaajaa opettajakseen.

        Koita jo rauhoittua. Sinua ei kukaan usko.


    • Anonyymi

      Tässä keskustelussa meuhkaavasta Paavolan haukkujasta ei tarvitse välittää. Jotkut ihmiset eivät kestä sitä, että heidän pumpulissa oleva maailmankuvansa järkkyy. He haluavat sitkeästi uskoa, että tässä maailmassa kaikki on hyvin, ihmiset ovat rehellisiä ja mitään pahaa ei kulissien takana tapahdu.
      Raamattu ei kuitenkaan näin opeta. Ennen Jeesuksen tulemusta tapahtuu laittomuuden salaisuus, mikä edeltää antikristuksen ilmestymistä. Mutta mukavaahan se olisi, jos kaikki olisi kunnossa eikä mitään ikävää tapahtuisi..

      • Anonyymi

        Vaikka itse en haluaisi uskoa ja toivoisin että kaikki olisi hyvin, niin pahoin pelkään että Paavola saattaa olla oikeilla jäljillä. Joka tapauksessa antikristus on tulossa jossain vaiheessa ja erittäin todennäköisesti antikristuksen voimat vaikuttavat maapallolla, näinhän raamattukin kertoo. Meidän vastustaja perkele on tälläkin hetkellä tekemässä pahojaan. Meidän uskovien ei tule olla sinisilmäisiä ja laittaa päätä pensaaseen, toivoen että kaikki on hyvin.


      • Anonyymi

        >>Tässä keskustelussa meuhkaavasta Paavolan haukkujasta ei tarvitse välittää. Jotkut ihmiset eivät kestä sitä, että heidän pumpulissa oleva maailmankuvansa järkkyy. <<

        Oletpa sinä lapsellinen. Luuletko, että lukijat ovat niin tyhmiä, että uskovat mitä tahansa, kun sinä vain vetoat heihin?

        Paavolaa ei ole kukaan haukkunut asiattomasti. Paavolaa on koteltu ja tuo mies on haivaittu olevan eksyttäjä, joka levittää salaliittoteorioita, mitkä ovat syntyneet Paavolan mielikuvituksen tuotteena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>Tässä keskustelussa meuhkaavasta Paavolan haukkujasta ei tarvitse välittää. Jotkut ihmiset eivät kestä sitä, että heidän pumpulissa oleva maailmankuvansa järkkyy. <<

        Oletpa sinä lapsellinen. Luuletko, että lukijat ovat niin tyhmiä, että uskovat mitä tahansa, kun sinä vain vetoat heihin?

        Paavolaa ei ole kukaan haukkunut asiattomasti. Paavolaa on koteltu ja tuo mies on haivaittu olevan eksyttäjä, joka levittää salaliittoteorioita, mitkä ovat syntyneet Paavolan mielikuvituksen tuotteena.

        Tämä video ei ole Paavolan tekemä tai levittämä:
        https://www.youtube.com/watch?v=-T9vlpC0bRo

        Siinä on faktat tämän maailman ikävästä tilasta: koronavirus on ihmisen kehittämä ja levittämä tauti. Sen avulla myös maailman talous ja pk-yritykset ajetaan ahdinkoon. Valtaeliitin ajama kontrolli lisääntyy, verotus kiristyy ja valtioden velkaantuminen lisääntyy, mikä puolestaan saa aikaan velkojien lainaehtojen lisääntyvän täytäntöönpanon: valtion menestyviä yrityksiä yksityistetään, laitetaan pörssiin ja myydään sitten ulkomaiseen omistukseen. Vaarallinen kierre, joka vähitellen näivettää valtion.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>Tässä keskustelussa meuhkaavasta Paavolan haukkujasta ei tarvitse välittää. Jotkut ihmiset eivät kestä sitä, että heidän pumpulissa oleva maailmankuvansa järkkyy. <<

        Oletpa sinä lapsellinen. Luuletko, että lukijat ovat niin tyhmiä, että uskovat mitä tahansa, kun sinä vain vetoat heihin?

        Paavolaa ei ole kukaan haukkunut asiattomasti. Paavolaa on koteltu ja tuo mies on haivaittu olevan eksyttäjä, joka levittää salaliittoteorioita, mitkä ovat syntyneet Paavolan mielikuvituksen tuotteena.

        Toraisti, antikristuksen palvelija, sinä vainoat Paavolaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä video ei ole Paavolan tekemä tai levittämä:
        https://www.youtube.com/watch?v=-T9vlpC0bRo

        Siinä on faktat tämän maailman ikävästä tilasta: koronavirus on ihmisen kehittämä ja levittämä tauti. Sen avulla myös maailman talous ja pk-yritykset ajetaan ahdinkoon. Valtaeliitin ajama kontrolli lisääntyy, verotus kiristyy ja valtioden velkaantuminen lisääntyy, mikä puolestaan saa aikaan velkojien lainaehtojen lisääntyvän täytäntöönpanon: valtion menestyviä yrityksiä yksityistetään, laitetaan pörssiin ja myydään sitten ulkomaiseen omistukseen. Vaarallinen kierre, joka vähitellen näivettää valtion.

        >>>Tämä video ei ole Paavolan tekemä tai levittämä:
        Siinä on faktat tämän maailman ikävästä tilasta: koronavirus on ihmisen kehittämä ja levittämä tauti. <<<

        Eikö sinulla ole mitään tervettä lähdekritiikkiä? Tuo video ei todista mitään eikä ole muutenkaan pätevä selvitys asiasta. Kaikkea sinäkin uskot ja vieläpä laitat uudestaan linkin propagandavideon.

        Ylen uutisessa on kerrottu tiedemiesten tutkimustulokset, jotka kumoavat Paavolan salaliittoteorian, että ihminen olisi valmistanut koronaviruksen. Järkevät suomalaiset tunnustavat tosiasiat: https://yle.fi/uutiset/3-11276930


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toraisti, antikristuksen palvelija, sinä vainoat Paavolaa.

        Suosittelen sinua käyttämään järkeäsi, jos sinulle on sitä suotu.
        Petri Paavola on nyt kertakaikkiaan mennyt hakoteille. Mitään salaliittoa koronavirukseen liittyen ei ole olemassa. Herätkää nyt hyvät ihmiset ja tulkaa järkiinne.
        Uskokaa evankeliumi ja levittäkää sitä sielujen pelastumiseksi ja jättäkää salaliittoteoriohinn uskominen ja niistä vouhottaminen. Niihin uskomisesta ei ole kenellekään mitää hyötyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen sinua käyttämään järkeäsi, jos sinulle on sitä suotu.
        Petri Paavola on nyt kertakaikkiaan mennyt hakoteille. Mitään salaliittoa koronavirukseen liittyen ei ole olemassa. Herätkää nyt hyvät ihmiset ja tulkaa järkiinne.
        Uskokaa evankeliumi ja levittäkää sitä sielujen pelastumiseksi ja jättäkää salaliittoteoriohinn uskominen ja niistä vouhottaminen. Niihin uskomisesta ei ole kenellekään mitää hyötyä.

        Juuri näin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen sinua käyttämään järkeäsi, jos sinulle on sitä suotu.
        Petri Paavola on nyt kertakaikkiaan mennyt hakoteille. Mitään salaliittoa koronavirukseen liittyen ei ole olemassa. Herätkää nyt hyvät ihmiset ja tulkaa järkiinne.
        Uskokaa evankeliumi ja levittäkää sitä sielujen pelastumiseksi ja jättäkää salaliittoteoriohinn uskominen ja niistä vouhottaminen. Niihin uskomisesta ei ole kenellekään mitää hyötyä.

        Toraisti olet kadottanut terveen järjen, ja pahojen henkien ajamana vainoat Paavolaa ja höpötät salaliittoja. Jokainen hellari osaa päätellä itse, onko Paavolan opit Jumalan Sanan mukaisia ja Jumalan seurakunnasta löytyy opettajia, jotka osaavat neuvoa Sanan pohjalta, niin ettei yksikään kristitty ei tarvitse jumatonta Jeesuksen seuraajien pikkaajaa opettajakseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>Tässä keskustelussa meuhkaavasta Paavolan haukkujasta ei tarvitse välittää. Jotkut ihmiset eivät kestä sitä, että heidän pumpulissa oleva maailmankuvansa järkkyy. <<

        Oletpa sinä lapsellinen. Luuletko, että lukijat ovat niin tyhmiä, että uskovat mitä tahansa, kun sinä vain vetoat heihin?

        Paavolaa ei ole kukaan haukkunut asiattomasti. Paavolaa on koteltu ja tuo mies on haivaittu olevan eksyttäjä, joka levittää salaliittoteorioita, mitkä ovat syntyneet Paavolan mielikuvituksen tuotteena.

        Olet kadottanut terveen järjen, ja pahojen henkien ajamana vainoat Paavolaa ja höpötät salaliittoja. Jokainen hellari osaa päätellä itse, onko Paavolan opit Jumalan Sanan mukaisia ja Jumalan seurakunnasta löytyy opettajia, jotka osaavat neuvoa Sanan pohjalta, niin ettei yksikään kristitty ei tarvitse jumatonta Jeesuksen seuraajien pikkaajaa opettajakseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kadottanut terveen järjen, ja pahojen henkien ajamana vainoat Paavolaa ja höpötät salaliittoja. Jokainen hellari osaa päätellä itse, onko Paavolan opit Jumalan Sanan mukaisia ja Jumalan seurakunnasta löytyy opettajia, jotka osaavat neuvoa Sanan pohjalta, niin ettei yksikään kristitty ei tarvitse jumatonta Jeesuksen seuraajien pikkaajaa opettajakseen.

        Viisaat ihmiset eivät usko Paavolan salaliittoteorioita.

        Petri Paavola väittää, että Bill Gatesin hanke rahoittaa uusia rokotteita suojaamaan väestöä uusilta virusepidemioilta, liittyisi illuminaattien maailmalaajuiseen tavoitteeseen vähentää ihmiskunnan väestön määrää. Tämä on pitkään netissä pyörinyt salaliittoteria, millä ei ole tekemistä todellisuuden kanssa, koska ei ole edes olemassa mitään maailmanlaajuista illuminaattijärjestöä tai salaliittoteriaa ihmiskunnan määrän vähentämiseksi.

        Petri Paavola väittää, että kyseessä oli antikristillinen hanke, jossa on tarkoitus uhrata lapsia saatanalle. Tämä Paavolan teoria on kaukaa haettu. Lapsia on rokotettu jo vuosikymmeniä kulkutauteja vastaan hyvällä menestyksellä. Monia tauteja on saatu häviämään maailmasta. Bill Gatesilla on tavoitteena lahjoittaa rahaa, jotta voidaan kehittää uusia rokotteita uusiin tauteihin, eikä missään nimessä ole kyse lasten uhraamisesta.

        https://youtu.be/GSfUmeN7vg0?t=1325

        On syytä varoittaa kansaa Petri Paavolan salaliittoterioista. Ne menevät entistä härskeimmiksi ja vastuuttomiksi.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Yksi ajatus tuossa Paavolan puheessa jäi mieleen voimakkaasti jos uskonnollisen aspektin ohittaa, kuinka miljardööri Gates voi puhua tuossa yhdessä kohdassa väestönkasvun rajoittamisesta? Sehän on aivan sairasta puhetta.
        Jos ei halua muuta katsoa tästä niin Gatesin puheen osuus alkaa noin 19.32 min kohdalla, siitä parisen minuuttia eteenpäin.
        https://www.youtube.com/watch?time_continue=17&v=GSfUmeN7vg0&feature=emb_title


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi ajatus tuossa Paavolan puheessa jäi mieleen voimakkaasti jos uskonnollisen aspektin ohittaa, kuinka miljardööri Gates voi puhua tuossa yhdessä kohdassa väestönkasvun rajoittamisesta? Sehän on aivan sairasta puhetta.
        Jos ei halua muuta katsoa tästä niin Gatesin puheen osuus alkaa noin 19.32 min kohdalla, siitä parisen minuuttia eteenpäin.
        https://www.youtube.com/watch?time_continue=17&v=GSfUmeN7vg0&feature=emb_title

        Petri Paavola väittää, että Bill Gatesin hanke rahoittaa uusia rokotteita suojaamaan väestöä uusilta virusepidemioilta, liittyisi illuminaattien maailmalaajuiseen tavoitteeseen vähentää ihmiskunnan väestön määrää. Tämä on pitkään netissä pyörinyt salaliittoteria, millä ei ole tekemistä todellisuuden kanssa, koska ei ole edes olemassa mitään maailmanlaajuista illuminaattijärjestöä tai salaliittoteriaa ihmiskunnan määrän vähentämiseksi.

        Petri Paavola väittää, että kyseessä oli antikristillinen hanke, jossa on tarkoitus uhrata lapsia saatanalle. Tämä Paavolan teoria on kaukaa haettu. Lapsia on rokotettu jo vuosikymmeniä kulkutauteja vastaan hyvällä menestyksellä. Monia tauteja on saatu häviämään maailmasta. Bill Gatesilla on tavoitteena lahjoittaa rahaa, jotta voidaan kehittää uusia rokotteita uusiin tauteihin, eikä missään nimessä ole kyse lasten uhraamisesta. Tämän voi katsoa tästä linkistä, joka menee suoraan ko. kohtaan videolla:

        https://youtu.be/GSfUmeN7vg0?t=1325

        On syytä varoittaa kansaa Petri Paavolan salaliittoterioista. Ne menevät entistä härskeimmiksi ja vastuuttomiksi.


      • Anonyymi

        Ylen uutisessa on kerrottu tiedemiesten tutkimustulokset, jotka kumoavat Paavolan salaliittoteorian, että koronavirus olisi ihminen valmistama. Virus on lähtöisin lepakoista, mistä virus on kulkenut ihmisiin kiinalaisten torien kautta, joissa myydään tautia kantavia villieläimiä ahtaissa ja epäsiisteissä. Järkevät suomalaiset tunnustavat tosiasiat: https://yle.fi/uutiset/3-11276930


      • Anonyymi

        Ylen uutisessa on kerrottu tiedemiesten tutkimustulokset, jotka kumoavat Paavolan salaliittoteorian, että koronavirus olisi ihminen valmistama. Virus on lähtöisin lepakoista, mistä virus on kulkenut ihmisiin kiinalaisten torien kautta, joissa myydään tautia kantavia villieläimiä ahtaissa ja epäsiisteissä tiloissa. Järkevät suomalaiset tunnustavat tosiasiat: https://yle.fi/uutiset/3-11276930


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylen uutisessa on kerrottu tiedemiesten tutkimustulokset, jotka kumoavat Paavolan salaliittoteorian, että koronavirus olisi ihminen valmistama. Virus on lähtöisin lepakoista, mistä virus on kulkenut ihmisiin kiinalaisten torien kautta, joissa myydään tautia kantavia villieläimiä ahtaissa ja epäsiisteissä tiloissa. Järkevät suomalaiset tunnustavat tosiasiat: https://yle.fi/uutiset/3-11276930

        Mutta sinä toraisti olet kadottanut terveen järjen, ja pahojen henkien ajamana vainoat Paavolaa ja höpötät salaliittoja. Jokainen hellari osaa päätellä itse, onko Paavolan opit Jumalan Sanan mukaisia ja Jumalan seurakunnasta löytyy opettajia, jotka osaavat neuvoa Sanan pohjalta, niin ettei yksikään kristitty ei tarvitse jumatonta Jeesuksen seuraajien pikkaajaa opettajakseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petri Paavola väittää, että Bill Gatesin hanke rahoittaa uusia rokotteita suojaamaan väestöä uusilta virusepidemioilta, liittyisi illuminaattien maailmalaajuiseen tavoitteeseen vähentää ihmiskunnan väestön määrää. Tämä on pitkään netissä pyörinyt salaliittoteria, millä ei ole tekemistä todellisuuden kanssa, koska ei ole edes olemassa mitään maailmanlaajuista illuminaattijärjestöä tai salaliittoteriaa ihmiskunnan määrän vähentämiseksi.

        Petri Paavola väittää, että kyseessä oli antikristillinen hanke, jossa on tarkoitus uhrata lapsia saatanalle. Tämä Paavolan teoria on kaukaa haettu. Lapsia on rokotettu jo vuosikymmeniä kulkutauteja vastaan hyvällä menestyksellä. Monia tauteja on saatu häviämään maailmasta. Bill Gatesilla on tavoitteena lahjoittaa rahaa, jotta voidaan kehittää uusia rokotteita uusiin tauteihin, eikä missään nimessä ole kyse lasten uhraamisesta. Tämän voi katsoa tästä linkistä, joka menee suoraan ko. kohtaan videolla:

        https://youtu.be/GSfUmeN7vg0?t=1325

        On syytä varoittaa kansaa Petri Paavolan salaliittoterioista. Ne menevät entistä härskeimmiksi ja vastuuttomiksi.

        Mutta sinä toraisti olet kadottanut terveen järjen, ja pahojen henkien ajamana vainoat Paavolaa ja höpötät salaliittoja. Jokainen hellari osaa päätellä itse, onko Paavolan opit Jumalan Sanan mukaisia ja Jumalan seurakunnasta löytyy opettajia, jotka osaavat neuvoa Sanan pohjalta, niin ettei yksikään kristitty ei tarvitse jumalatonta Jeesuksen seuraajien pilkkaajaa opettajakseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petri Paavola väittää, että Bill Gatesin hanke rahoittaa uusia rokotteita suojaamaan väestöä uusilta virusepidemioilta, liittyisi illuminaattien maailmalaajuiseen tavoitteeseen vähentää ihmiskunnan väestön määrää. Tämä on pitkään netissä pyörinyt salaliittoteria, millä ei ole tekemistä todellisuuden kanssa, koska ei ole edes olemassa mitään maailmanlaajuista illuminaattijärjestöä tai salaliittoteriaa ihmiskunnan määrän vähentämiseksi.

        Petri Paavola väittää, että kyseessä oli antikristillinen hanke, jossa on tarkoitus uhrata lapsia saatanalle. Tämä Paavolan teoria on kaukaa haettu. Lapsia on rokotettu jo vuosikymmeniä kulkutauteja vastaan hyvällä menestyksellä. Monia tauteja on saatu häviämään maailmasta. Bill Gatesilla on tavoitteena lahjoittaa rahaa, jotta voidaan kehittää uusia rokotteita uusiin tauteihin, eikä missään nimessä ole kyse lasten uhraamisesta. Tämän voi katsoa tästä linkistä, joka menee suoraan ko. kohtaan videolla:

        https://youtu.be/GSfUmeN7vg0?t=1325

        On syytä varoittaa kansaa Petri Paavolan salaliittoterioista. Ne menevät entistä härskeimmiksi ja vastuuttomiksi.

        Laitoit linkkiin Paavolan videon! Alat jo itsekin uskoa, että Petri Paavola puhuu totuutta. Tämä maailma on pahan vallassa ja miehet kulissien takana yrittävät kaikin keinoin vähentää maailman väkilukua. Yksi keino on rokotteet, joita itse Bill Gatesin sanoin käytetään väkiluvun vähentämiseen:
        https://www.youtube.com/watch?v=E3uy8PpJaeQ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoit linkkiin Paavolan videon! Alat jo itsekin uskoa, että Petri Paavola puhuu totuutta. Tämä maailma on pahan vallassa ja miehet kulissien takana yrittävät kaikin keinoin vähentää maailman väkilukua. Yksi keino on rokotteet, joita itse Bill Gatesin sanoin käytetään väkiluvun vähentämiseen:
        https://www.youtube.com/watch?v=E3uy8PpJaeQ

        >>> Alat jo itsekin uskoa, että Petri Paavola puhuu totuutta. <<<

        Mikä emavalhe sinulta. Kommentti ei tarkoita sitä, mitä yrität väittää. Vääristelet toisten sanomisia törkeästi.

        Ylen uutisessa on kerrottu tiedemiesten tutkimustulokset, jotka kumoavat Paavolan salaliittoteorian, että koronavirus olisi ihminen valmistama. Virus on lähtöisin lepakoista, mistä virus on kulkenut ihmisiin kiinalaisten torien kautta, joissa myydään tautia kantavia villieläimiä ahtaissa ja epäsiisteissä tiloissa. Järkevät suomalaiset tunnustavat tosiasiat: https://yle.fi/uutiset/3-11276930


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>> Alat jo itsekin uskoa, että Petri Paavola puhuu totuutta. <<<

        Mikä emavalhe sinulta. Kommentti ei tarkoita sitä, mitä yrität väittää. Vääristelet toisten sanomisia törkeästi.

        Ylen uutisessa on kerrottu tiedemiesten tutkimustulokset, jotka kumoavat Paavolan salaliittoteorian, että koronavirus olisi ihminen valmistama. Virus on lähtöisin lepakoista, mistä virus on kulkenut ihmisiin kiinalaisten torien kautta, joissa myydään tautia kantavia villieläimiä ahtaissa ja epäsiisteissä tiloissa. Järkevät suomalaiset tunnustavat tosiasiat: https://yle.fi/uutiset/3-11276930

        Tiedemiesten tutkimustulokset sanovat, että olet apinasta syntyisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedemiesten tutkimustulokset sanovat, että olet apinasta syntyisin.

        Kyllä oli mistä tahansa jenkit tekevät kostoiskun pandemian jälkeen, soitettiin jenkkeihin perheen jäsenille, tuoretta tietoo. Kiinalaisia on tapettu kaduilla. Kreikassa rajalla heittivät sian paskaa ja kusta muslimien päälle, poliisit vain nauroivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä oli mistä tahansa jenkit tekevät kostoiskun pandemian jälkeen, soitettiin jenkkeihin perheen jäsenille, tuoretta tietoo. Kiinalaisia on tapettu kaduilla. Kreikassa rajalla heittivät sian paskaa ja kusta muslimien päälle, poliisit vain nauroivat.

        Jenkeissä nimenomaan nämä far right white scum -piirit uskovat Kiinan olleen asialla, koska Trum on aivopessyt heidät vihaamaan Kiinaa. Nyt Trump saakin niittää sitten tätä paskasakkia samalla kun yrittää pitää maansa kasassa.


      • Anonyymi

        Ei muuten todista. Virus on tyypiltään erilainen kun videossa väitetään. Videossa esiintyvä henkilö on saanut syytteen useista kuolemaan johtaneista huijauksista.


    • Anonyymi

      Persujen mielestä virus on vihervasureiden salaliitto. Todellisuudessa Suomesta on tehty Marinin johdolla Pohjois-Korea. Rajat on kiinni ja kaikki on kielletty. Kaikki mediassa ja internetissä oleva tieto ei ole todellista tietoa maailman tilanteesta, vaan hallituksen manipuloimaa. Mitään virusta ei oikeasti ole, vaan on Marinin keksintö.

      • Anonyymi

        Liioittelua!!!


    • Anonyymi

      Bill Gatesin videopuheista valmistetuilla huijausvideoilla yritetään harhauttaa ihmisiä koko ajan. Kaapatuilla tileillä lähetettiin suorana viestiä, joka oli naamioitu muistuttamaan Microsoftin entisen toimitusjohtajan Bill Gatesin viestiä Bitcoin-sijoituksiin liittyen. Valheellinen teksti oli sijoitettu Gatesin oikean puhevuoron yhteyteen vuodelta 2019.

      https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/e0819f77-21ec-44a0-aa6c-054f4eeea00d

    • Anonyymi

      Kopio somesta:

      Salaliittoteoreetikot ovat saaneet pandemiasta bensaa omiin liekkeihinsä. Jopa sellaisia salaliittoteorioita levitetään somessa, että Bill Gates olisi illuminaattien toimesta rahoittanut koronaviruksen kehittämisen, joka olisi laitettu liikkeelle Wuhanista, jotta erilaisten rokotejuonien kautta ihmiskunnan väestön määrä saataisiin vähenemään. Tällaista mielikuvituksen tuonneina syntyneitä salaliittoteoriaa levittää ihan vakavasti jopa Petri Paavola nettisivuillaan.

      Onneksi tutkijat tietävät, mistä koronavirus on peräisin. Sitä on löytynyt lepakoista ja muurahaiskävyistä, joiden kautta virus on tullut ihmiseen, koska näitä eläimiä on myyty ahtailla ja epäsiisteillä toreilla Kiinassa. Ihmiset ovat ostaneet eläimiä ruuaksi ja saaneet käsitellessään niistä virustartunnan.

      Yleisradio on uutisoinut vastuullisesti asiasta ja varoittanut salaliittoteorioista ja muusta valemediasta, mitä somessa levitetään koronaviruksesta.

      Yle: Koronaviruksen rna kertoo, ettei sitä tehty laboratoriossa

      Tutkimukset kumoavat salaliittoteorian siitä, että virus olisi ihmisen tekemä. Koronapandemian riehuessa maailmalla salaliittoteoriat viruksen alkuperästä ovat levinneet miltei yhtä villinä. Koronaviruksen on väitetty karanneen jostain biologisia aseita kehittelevästä laboratoriosta. Viruksen maailmanvalloitusta on väitetty myös jonkun valtion salajuoneksi.

      Varsin nopeasti kävi ilmi, ettei virus ole ihmisten käsialaa. Tutkimuksissa löytyi kuitenkin outoja palasia viruksen rna:sta.

      Niitä oli havaittu vastikään eläimeltä, joka tunnetaan nimellä muurahaiskäpy. Tällaisia suomupeitteisiä otuksia myydään elävinä kiinalaisilla eläintoreilla. Tutkijat vertailivat lepakoista ja muurahaiskävyistä löytyneitä koronaviruksia nyt ihmisistä toiseen leviävään koronavirukseen. Näiden vertailujen perusteella he päättelivät, että virus on lähtöisin eläimistä eikä laboratorioista. Tätä tukee myös tälle koronavirukselle ominainen suojautumismekanismi, joka estää ihmisen omaa immuunijärjestelmää tuhoamasta kehoon tunkeutuvaa virusta.

      https://yle.fi/uutiset/3-11276930

      Yle: Koronavirus sai netin pelonlietsojat ja salaliittoteoreetikot liikkeelle

      Sosiaalisessa mediassa ylidramatisointi ja vahvistamattomat tiedot viruksesta sekoittuvat suoriin valheisiin. Media on viime viikot ollut täynnä juttuja Kiinassa epidemiaksi yltyneestä koronaviruksesta ja eri maiden toimenpiteistä sen leviämisen estämiseksi. Uutistulvan keskellä myös virheelliset tiedot pääsevät leviämään. Koronavirukseen liittyen netissä liikkuukin nyt runsaasti virheellistä tietoa, sekä useita suoranaisia salaliittoteorioita.

      https://yle.fi/uutiset/3-11187148

      • Anonyymi

        Juuri näin!!!


    • Anonyymi

      Salaliittoteoreetikot ovat saaneet koronapandemiasta bensaa omiin liekkeihinsä. Jopa sellaista salaliittoteoriaa levitetään somessa, että Bill Gates olisi illuminaattien toimesta rahoittanut koronaviruksen kehittämisen, joka olisi laitettu liikkeelle Wuhanista, jotta erilaisten rokotesalajuonien kautta ihmiskunnan väestön määrä saataisiin vähenemään. Tällaista mielikuvituksen tuotteena syntynyttä salaliittoteoriaa levittää ihan vakavasti jopa Petri Paavola nettisivuillaan useissa artikkeleissaan ja Youtube-videoissaan.

      Onneksi tutkijat tietävät, mistä koronavirus on peräisin. Sitä on löytynyt lepakoista ja muurahaiskävyistä, joiden kautta virus on tarttunut ihmiseen, koska näitä eläimiä on myyty ahtailla ja epäsiisteillä toreilla Kiinassa. Ihmiset ovat ostaneet eläimiä ruuaksi ja saaneet käsitellessään niistä virustartunnan.

      Yleisradio on uutisoinut vastuullisesti asiasta sekä varoittanut salaliittoteorioista ja muusta valemediasta, mitä somessa levitetään koronaviruksesta.

      Yle: Koronaviruksen rna kertoo, ettei sitä tehty laboratoriossa

      Tutkimukset kumoavat salaliittoteorian siitä, että virus olisi ihmisen tekemä. Koronapandemian riehuessa maailmalla salaliittoteoriat viruksen alkuperästä ovat levinneet miltei yhtä villinä. Koronaviruksen on väitetty karanneen jostain biologisia aseita kehittelevästä laboratoriosta. Viruksen maailmanvalloitusta on väitetty myös jonkun valtion salajuoneksi.

      Varsin nopeasti kävi ilmi, ettei virus ole ihmisten käsialaa. Tutkimuksissa löytyi kuitenkin outoja palasia viruksen rna:sta.

      Niitä oli havaittu vastikään eläimeltä, joka tunnetaan nimellä muurahaiskäpy. Tällaisia suomupeitteisiä otuksia myydään elävinä kiinalaisilla eläintoreilla. Tutkijat vertailivat lepakoista ja muurahaiskävyistä löytyneitä koronaviruksia nyt ihmisistä toiseen leviävään koronavirukseen. Näiden vertailujen perusteella he päättelivät, että virus on lähtöisin eläimistä eikä laboratorioista. Tätä tukee myös tälle koronavirukselle ominainen suojautumismekanismi, joka estää ihmisen omaa immuunijärjestelmää tuhoamasta kehoon tunkeutuvaa virusta.

      https://yle.fi/uutiset/3-11276930

      Yle: Koronavirus sai netin pelonlietsojat ja salaliittoteoreetikot liikkeelle

      Sosiaalisessa mediassa ylidramatisointi ja vahvistamattomat tiedot viruksesta sekoittuvat suoriin valheisiin. Media on viime viikot ollut täynnä juttuja Kiinassa epidemiaksi yltyneestä koronaviruksesta ja eri maiden toimenpiteistä sen leviämisen estämiseksi. Uutistulvan keskellä myös virheelliset tiedot pääsevät leviämään. Koronavirukseen liittyen netissä liikkuukin nyt runsaasti virheellistä tietoa, sekä useita suoranaisia salaliittoteorioita.

      https://yle.fi/uutiset/3-11187148

    • Anonyymi

      Kopio somesta:

      Salaliittoteoriat koronaviruksen alkuperästä leviävät villinä. TV7:n ohjelmassa Rakkauden kosketus 2.4.2020 jakso 105 Aulikki Hartikainen-Piiponen antoi uskomattoman selityksen koronaviruksen alkuperään. Sen voi katsoa tämän linkin kohdasta 14 min. 45 sek. eteenpäin: https://www.tv7.fi/vod/player/71484/

      Aulikki Hartikainen-Piipponen väittää, ettei koronavirus ole lähtenyt liikkeelle eläimistä, vaan se on Bill Gatesin rahoittaman koronavirustutkuksen salajuoni, jossa yritetään rekisteröidä ihmiset ja asentaa rokotteen avulla ihmisen sisälle mikrosiru, joka Hartikainen-Piipposen mukaan on pedon merkki. Mikrosirun avulla voitaisiin myös kontrolloida ihmisen mieltä ulkopuolelta, jolloin kiltistä ihmisestä tulee nappia painamalla ihmispeto.

      Alan tutkijat ovat voineet kumota tämän salaliittoteorian ja todistaa, että koronavirus on lähenyt liikkeelle eläimistä: https://yle.fi/uutiset/3-11276930

      Aulikki Hartikainen-Piipposen selitys asiasta on järkyttävää eksytystä ja valemediaa. Bill Gatesin rahoittamalla rokotetutkimuksella ei sellaista juonta, että ihmiset samalla saataisiin sirutettua pedon merkillä. Gatesin hankkeen tarkoitus on tuottaa yksi uusi hyödyllinen rokote koronavirusta vastaan eikä mitään muutta.

      Pedon merkki on ihan eri asia, mikä liittyy Antikristuksen palvontaan. Pedon merkissä on pedon nimi tai sen nimen luku 666, kuten Ilmestyskirjan luvut 13 ja 14 kertovat. Pedon merkki asennetaan joko oikeaan käteen tai otsaan. Rokotuksia ei tehdä otsaan vaan monet rokotteet annetaan pakaralihakseen, joten sellainen rokote ei voi olla pedon merkki.

      Petri Paavolan ja Aulikki Hartikainen-Piipposen salaliittoteoriat ovat vaarallista kansan pelottelua, minkä tarkoitus on aiheuttaa kansassa levottomuutta ja haluttomuutta ottaa koronavirukseen mahdollisesti kehitettävä rokote. Tällä hetkellä ei ole mitään sellaista tietoa, että kulkutauteja vastaan annettavissa rokotusohjelmissa olisi Ilmestyskirjan mainitsemat tunnusmerkit pedon merkistä.

    • Anonyymi

      Jos minä tekisin viruksen enkä haluaisi jäädä kiinni. Olisi se juuri tämänkaltainen. Maailman viisaimmat tutkijat "todistaa" sen olevan luonnosta peräisin. Kyllä olen lukenut jo montakin tutkimusta ja sanoisin, että 99% prosentin todennäköisyydellä virus on luonnollinen mutaatio. 100% varmuutta asiaan ei voi saada. Kukaan ei tiedä, kuinka paljon maailman laboratorioissa on tällaisia "luonnollisia" mutaatioita. Tuntuu, että valtamediaa ei tästä aiheesta voi kritisoida vaan enemmistö on 100% todennäköisyydellä 100%:sen oikeassa.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laboratorioissako ei ole eläimiä?

        Laboratiorioteorian voi hylätä. Se on humpuukia.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Aikamoinen pohjanoteeraus Norolammelta. Hänen kannattaisi tutkia aihetta paljon tarkemmin ennen kuin menee levittelemään tällaisia vahingollisia opetuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikamoinen pohjanoteeraus Norolammelta. Hänen kannattaisi tutkia aihetta paljon tarkemmin ennen kuin menee levittelemään tällaisia vahingollisia opetuksia.

        Juha Norolammen arvostelu osoittaa suoraan Petri Paavolaan. Paavola saa nyt kuraa päälleen oikein kunnolla. Paavolaa verrataan jo menestyteologeihin salaliittoeksytyksillään.

        >>Hänen kannattaisi tutkia aihetta paljon tarkemmin ennen kuin menee levittelemään tällaisia vahingollisia opetuksia.<<

        Juha Norolampi on siinä asiassa ihan oikeassa, että Petri Paavolan salaliittoteoria on täyttä humpuukia.


    • Anonyymi

      Koronaviruksen laboratorioalkuperään uskovat ainakin Mussoliinin pojantytär Alessandra Mussoliini sekä Iranin entinen presidentti Mahmoud Ahmadinejad.

    • Anonyymi

      Kopio somesta, jossa esimerkki sellaisesta huhaasta, joka sulkee korvansa tieteelliseltä tutkimukselta:

      Yle: Koronaviruksen rna kertoo, ettei sitä tehty laboratoriossa. Tutkimukset kumoavat salaliittoteorian siitä, että virus olisi ihmisen tekemä: https://yle.fi/uutiset/3-11276930

      Nimimerkki "Luonnontieteilijä" ei löytänyt Ylen artikkelista häntä vakuuttavaa näyttöä siitä, etteikö ihminen olisi voinut valmistaa koronavirusta muita vahingoittaakseen. Tämä on hämmästyttävää.

      "Luonnontieteilijä" analysoi viruksen biologiaa tieteellisin termein yrittääkseen vakuuttaa, että hän tietäsi tieteenalaista jotain: "Artikkeli jättää edelleen tilaa spekuloinneille ja inspiroi kaikenlaisia tutkijoita penkomaan asiaa lisää."

      Hyvä tieteentekijä tietää, mitä hypoteeseja testaa ja mitkä hylkää. Nimimerkki "Luonnontieteilijä" näyttää sitoutuneet Paavolan salaliittoteoriaan, että virus olisi ihmisen manipuloima ja valmistama. Pätevät luonnontieteilijät eivät lähde tällaisiin salaliittoteorioihin mukaan.

      On varteenotettavaa näyttö, mikä sulkee sellaisen vaihtoehdon pois, että koronavirus olisi ihmisen manipuloima ja valmistama. Ei ole mitään syytä epäillä sitä tietoa, etteikö koronavirus olisi lähtöisin eläinten virustaudista. Tätä aihetta käsittelee mm. Sciens News 26.3.2020:

      No, the coronavirus wasn’t made in a lab. A genetic analysis shows it’s from nature

      https://www.sciencenews.org/article/coronavirus-covid-19-not-human-made-lab-genetic-analysis-nature

      https://www.nature.com/articles/s41591-020-0820-9

      Suomalainen alan asiantuntija on selittänyt tätä aihetta mm. Juha Norolammelle, joka on käsitellyt aihetta omalla videollaan:

      https://youtu.be/m-WMq63MC5E

      Johtopäätös on, ettei jää spekuloinnille tilaa. Koronavirus ei ole ihmisen valmistama biologinen ase. Se on eläinkunnasta peräisin oleva virustauti. Petri Paavolan, Aulikki Hartikainen-Piiipposen sekä TV7 levittämät salaliittoteoriat ovat vääriä, kuolleita ja haudattuja.

    • Anonyymi

      Pekka Reinikainen kirjoitti 10.4.2020:

      "Koronavirusta on väitetty bioaseeksi ja julistettu, että sen takana olisi salaliitto. Eräät kristityt "profeetat" ovat syyllistyneet tällaisen valetiedon levittämiseen. Tämä ilmiö toistuu kriisiaikoina.

      Seuraus on, että kristityt joutuvat omasta syystään naurunalaisiksi.

      Tyypillisiä esimerkkejä tällaisesta humpuukista ovat ohjelmat "Yliluonnollista Sid Roth - Koronavirus ja lopunajat" ja "Koronavirus ja uusi maailmanjärjestys" Se selviää tästä kirjoituksesta, jonka Mikko Tuuliranta, Matti Leisola ja allekirjoittanut laadimme: Koronavirus ei ole salaliittolaisten suunnittelema. Yksikään kenraali ei suosittelisi asetta, jolla hänen taistelijansa ampuvat omaan jalkaansa."

      https://luominen.fi/pekan-blogi/vaarat-profeetat

      • Anonyymi

        Toraisti, etkö pysty muuhun kopiomaan kopiomaan typeriä juttujasi? Jokainen, jolla on järki, joka sinulla puuttuu, ymmärtää, maailman muuttuneen, eikä paluuta ole samaan kuin ennen koronaa.
        Niin että on oikeastaan yksi hailee, onko joku kumman salaliitto vaikuttanut koronan puhkeamisen vai ei. Paluuta aikaan ennen koronaa ei ole ja maailman johtajat taatusti osaavat juonia ja käyttää epidemiaan omiin tarkoitusperiinsä.
        Sodit tuulimyllyjä vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toraisti, etkö pysty muuhun kopiomaan kopiomaan typeriä juttujasi? Jokainen, jolla on järki, joka sinulla puuttuu, ymmärtää, maailman muuttuneen, eikä paluuta ole samaan kuin ennen koronaa.
        Niin että on oikeastaan yksi hailee, onko joku kumman salaliitto vaikuttanut koronan puhkeamisen vai ei. Paluuta aikaan ennen koronaa ei ole ja maailman johtajat taatusti osaavat juonia ja käyttää epidemiaan omiin tarkoitusperiinsä.
        Sodit tuulimyllyjä vastaan.

        Tuossa jutussa ei ollut mitään toraismia, eikä juttu ollut typerä!

        Oletko itse paholaisen kätyri, kun haluat estää Paavolan arvostelun?


    • Anonyymi

      Iltalehti kertoi, miten USA:n presidentti oli mennyt uskomaan salaliittoteorian koronaviruksen alkuperästä. Sen jälkeen CIA kiisti Trumpin levittämän teorian. Tämä viittaa siihen, että eteenkin USA:ssa valheelliset salaliittoteoriat ovat osa poliittista sodankäyntiä.

      Iltalehti kertoo 16.4.2020:

      "Trump viljeli salaliittoteoriaa koronaviruksen syntymästä – CIA:n mukaan todisteet eivät tue kohuväitettä

      Yhdysvaltojen presidentti Donald Trump käytti keskiviikon mediahetkensä ulkoisten syyllisten etsintään.

      Jo aiemmin Donald Trump on osoittanut syyttävän sormensa Kansainvälisen terveysjärjestö WHO:n suuntaan.

      Keskiviikkona vuorossa oli wuhanilainen biologisiin aseisiin keskittynyt laboratorio. Trump pehmensi alkuperäistä teoriaa sanomalla, että virus olisi karannut laboratoriosta vahingossa – ei kiinalaistiedemiesten tahallisena maailmanvalloitusjuonena.

      Sen jälkeen tartunnan saanut tiedemies olisi pahaksi onnekseen mennyt kuuluisalle kalatorille, josta virus olisi jatkanut matkaansa.

      Alun perin ajatus epäonnisesta laboratoriokokeesta tuli Trumpille Fox News -kanavan uutisesta. Sen toimittaja John Roberts kysyikin aiheesta suoraan presidentiltä.

      – No, en haluaisi sanoa tätä John, mutta kerron, että me kuulemme sitä samaa tarinaa koko ajan enemmän, Trump vastasi.

      Presidentillä on ollut tapana kierrättää Fox Newsin uutisaiheita oman politiikkansa pönkittämisessä.

      – Katsotaan. Voimme sanoa, että meillä on useita lähteitä ja tutkimme todella tarkkaan, miten tämä kamala tilanne sai alkunsa.

      Tiedemiesten laaja yhteisymmärrys on, että SARS-CoV-2-virus on lähtöisin eläimistä. Se on rakenteeltaan 96-prosenttisesti identtinen kiinalaisissa lepakoissa esiintyvän viruksen kanssa, ja laajimmin hyväksytyn teorian mukaan virus on hypännyt jonkun toisen eläimen kautta ihmiseen wuhanilaistorilla.

      – Todistusaineiston paine kallistuu siihen, että viruksen syntymä oli luonnollinen tapahtuma, kenraali Mark Milley kertoi tiistaina keskustiedustelupalvelu CIA:n kannan."

      https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/4f3f279e-50f5-49fd-b3bb-c15c80df2750

    • Anonyymi

      Rokotekriittisen saarnaajan Petri Paavolan julkinen tiedote: hänellä on vaimonsa kanssa korona

      Sauluslähetyksen saarnaaja Petri Paavola on ahkerasti varoittanut rokotteiden "vaaroista" ja kieltäytynyt ottamasta koronarokotetta. Petri Paavola tiedottaa Facebook-seinällään 8. marraskuuta kello 19.57, että hänellä ja hänen vaimollaan on korona. He sanovat palaavansa asiaan, kun ovat tervehtyneet. Olisi kannattanut vain ottaa rokote, sillä deltta-plus -variantti on erityisen herkkä leviämään ja lääkärien mukaan kaikki rokottamattomat tulevat saamaan tartunnan.

    • Anonyymi

      > Tiedemiehet ovat kumonneet salaliittoteorian

      Miksi uskot tuon?

      • Anonyymi

        Miksi uskoa salaliittoteoreetikkoja, jotka eivät ole tutkijoita?


    • Anonyymi

      STM ja THL kertoivat koronavirustilanteesta. Tiedotustilaisuudessa kerrottiin, että rokottamattomat ovat päätyneet erikoissairaanhoitoon elo–lokakuun aikana 19 kertaa todennäköisemmin ja tehohoitoon 33 kertaa todennäköisemmin kuin rokotetut.

      Rokottamattomien osuus on koko väestöstä 14 prosenttia, mutta heidän osuuteensa sairaalahoidossa on 70 prosenttia.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laita koko etunimi

      Ketä ikävöit. Ei tää muuten rupee selviimään. M-N
      Ikävä
      135
      3191
    2. 300 valtion maksamaa henkilöä Pariisissa, nolla olympiamitalia

      Pitäskö jotain tehä? Satsata vain skeittaukseen, naisten nyrkkeilyyn ja ratsastukseen? Vai tuplata joukkueen koko? Ot
      Maailman menoa
      283
      2405
    3. On aika surullista huomata, että aikuiset ihmiset saattavat

      olla pahempia kiusaajia kuin lapset. En ole koskaan hiffanut mitä joku saa toisen alaspäin painamisesta, mutta kai tämä
      Ikävä
      169
      1405
    4. Life is Life...

      Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää ikävään. ☕🌞🐺😊❤️
      Ikävä
      264
      1358
    5. Ettei jäisi epäselväksi...

      93 % briteistä ei tue mellakointia.
      Maailman menoa
      380
      1348
    6. 109
      1339
    7. Dieselpersut ennallistavat Grönlannin vihreäksi

      Tupruttelun seurauksena typerät jäätiköt sulavat ja maaperä pääsee taas sitomaan hiiltä. Kaupan päälle saadaan 7 metri
      Maailman menoa
      293
      1280
    8. Mihin päätelmään oot tullut

      Onko mulla kuitenkin tunteita sua kohtaan?
      Ikävä
      79
      1224
    9. Tunnustuksia -ketju

      En halua olla pelkkä kaverisi. Välttämättä en sitä koskaan tunnusta irl. En halua menettää sinua. Naiselta Muutkin saa
      Ikävä
      80
      1147
    10. Kesäiseen aamuun

      Hyvää huomenta päivää. ☕🌞🌾😊🤗❤️
      Ikävä
      210
      1076
    Aihe