Suuri neronleimaus!

Anonyymi

Sen sijaan, että antaisimme koronaviruksen aiheuttaa lisää hajaannusta ja vihamielisyyttä teistien ja ateistien välille, tehkäämme kaikkemme, että lähestyisimme toisiamme ja alkaisimme kunnioittaa toisiamme!

Voisimme jopa auttaa eri vakaumuksen omaavaa naapuria, jos siihen on tarvetta!

Sanon tämän ateistina, mutta pelkään, että teisteistä ei ole tarttumaan kiinni tähän kädenojennukseen.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet kyllä niin väärässä kuin vain olla voit! Olen teisti ja kiikuttanut ruokaa kahdelle talomme ikäihmiselle, jotka elävät yksin kotona. Yksikään uskovainen ei ole heitä auttanut: eivät edes oman perheen jäsenet tai sukulaiset!

      Se siitä kristittyjen lähimmäisen rakkaudesta...

      • Anonyymi

        olen siis Ateisti enkä teisti (sorry kirjoitusvirhepaholainen) :)

        Ja ne ikäihmiset ovat uskovia leskiä! Kristittyjä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen siis Ateisti enkä teisti (sorry kirjoitusvirhepaholainen) :)

        Ja ne ikäihmiset ovat uskovia leskiä! Kristittyjä!

        sori. vain toinen heistä on leski ja toinen vanhapiika. puolisoni täsmensi asian sitä häneltä kysyttyäni viestin lähettämisen jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sori. vain toinen heistä on leski ja toinen vanhapiika. puolisoni täsmensi asian sitä häneltä kysyttyäni viestin lähettämisen jälkeen.

        Olet siis homoseksuaali, koska puhut "puolisosta" etkä "vaimosta" tai "(avio)miehestä".

        No, se ei sinänsä haittaa, jos puhuisit totta, mutta vähemmänkin älykäs lukija huomaa, että olet teistinen trolli, joka sekosi avausviestissä ajatuksissaan ja yritti sitten korjata virheensä.


      • Anonyymi

        Minäkin olen ateisti ja olen vienyt ruokaa taloyhtiömme vanhuksille. Ei tulisi mieleenkän kysellä heidän uskonnollisia kantojaan.


    • Anonyymi

      Ei näytä yhtään trollit hiljentyneen, eikä pyytäneen anteeksi epäkunnioittavaa ja epäisänmaallista käytöstään joten homma jatkuu samana.

      • Anonyymi

        rUKOILIN Jeesusta ei auta
        t. avaaaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        rUKOILIN Jeesusta ei auta
        t. avaaaja

        Kokeilepa rukoilla Isää Jumalaa Jeesuksen Kristuksen ohjeiden mukaan ja kerro sen jälkeen, auttoiko vai ei? Jos ei auttanut, niin et uskonut tarpeeksi... ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeilepa rukoilla Isää Jumalaa Jeesuksen Kristuksen ohjeiden mukaan ja kerro sen jälkeen, auttoiko vai ei? Jos ei auttanut, niin et uskonut tarpeeksi... ;)

        Kreationismi on viheliäinen harhaoppi, joka sotkee kannattajiensa mahdollisuudet kohdata Jumala.


    • Anonyymi

      Ei saa ojentaa kättä. Tartuntavaara.

    • Anonyymi

      "tehkäämme kaikkemme, että lähestyisimme toisiamme"

      Jos sairastun covid19:ään, haluan lähestyä mahdollismman monta uskovaista. Katsotaan sitten käytännössä, pitääkö Herra omistaan huolen.

      • Anonyymi

        Tässä on jälleen yksi ateisti lisää, joka uhkaa tehdä viharikoksen teistejä vastaan! Koronaviruksen tahallinen levittäminen ja tartuttaminen on rikos! Kun sen kohdistaa kansanryhmään (uskovaiset), niin se on viharikos ja rasismia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on jälleen yksi ateisti lisää, joka uhkaa tehdä viharikoksen teistejä vastaan! Koronaviruksen tahallinen levittäminen ja tartuttaminen on rikos! Kun sen kohdistaa kansanryhmään (uskovaiset), niin se on viharikos ja rasismia!

        Hyväntekeväisyyttä se on! Pääsee krisselit nopsaammin taivaasen!


      • Anonyymi

        Ei se sinua hyödytä, että lähestyt niitä, joita luulet uskoviksi. Ei Jumala ole uskovaisille palvelija, jolle uskovaiset käskyttävät, että mene sinne ja mene tuonne ja tee sitä tai tätä.

        Mutta kerropa, mitä teet, kun sinulle ilmoitetaan positiivinen testitulos? Ateistiystäväsi sanovat, että ei sinua voi auttaa, kun koronaan ei ole tehokasta lääkettä ja että ei meistä ole sinulle apua sen paremmin kuin sinusta meille. Hyväksytään tämä, ei pilata toistemme elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se sinua hyödytä, että lähestyt niitä, joita luulet uskoviksi. Ei Jumala ole uskovaisille palvelija, jolle uskovaiset käskyttävät, että mene sinne ja mene tuonne ja tee sitä tai tätä.

        Mutta kerropa, mitä teet, kun sinulle ilmoitetaan positiivinen testitulos? Ateistiystäväsi sanovat, että ei sinua voi auttaa, kun koronaan ei ole tehokasta lääkettä ja että ei meistä ole sinulle apua sen paremmin kuin sinusta meille. Hyväksytään tämä, ei pilata toistemme elämää.

        Hyvä ja asiallinen vastaus. Tuollaisen viestin, mihin vastaat, kirjoittamisestakin pitäisi saada kunnon rikosoikeudellinen tuomio.


    • Anonyymi

      Niin, itse olen osatyökyvyttömyyseläkeläinen, toinen silmäni ei toimi, minulla lähestulkoon on naisystävä, onnettuudessa puolet aivoistani vaurioitui, ostan kaupasta klo. 21 jälkeen, jolloin saa puoleen hintaan tarjoustuotteet. Tein keskeneräisellä pannulla 50% ilolientä ja olen agnostikko.

      Voin siis tulla puoleen väliin vastaan.

    • Anonyymi

      MITÄ eikö se jumala pidäkään uskovaisista huolta, ateisteille ei kuulu kaiken maailman luonnonoikkujen elättäminen.

    • Anonyymi

      Tällä palstalla tuskin tulee mitään kehittävää keskustelua ennen kuin G4G tulee järkiinsä. Sitä odottaessa.

    • Anonyymi

      > että lähestyisimme toisiamme ...

      Eikö sellainen ole kielletty nykyisen fasistihallituksen toimesta? :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1438
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      972
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      692
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      644
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      624
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe