En niin välitä seksistä, mutta...?

Anonyymi

Kumppaneita on kertynyt jo lähes 20, mutta yhdyntä on onnistunut vain vajaan 10 henkilön kanssa. Muiden kanssa se on ollut naisen tyydyttämistä, tai homma jäänyt siihen kun ei seiso tai kondomit liian pieniä... itseltä ei edes löydy kortsuja enkä tiedä mistä naiset on nuo ylitiukat kumit hommanneet. Toki osan kanssa ollaan harrastettua pehmoseksiä.

En tiedä, ehkä kun en ole antanut kuvaa että haluan seksiä niin ehdotus on tullut naisten taholta, tai sitten asiat on vain edennyt seksiin (tietäjät tietää miten vain ajaudutaan). Yksi maksullinenkin on joka sekin ehdotus tuli naisen suusta.

Kyssäri koskeekin juuri tuota seksiin ajautumista ja sitä kun vehje ei toimi. Eli kun sinä (olet sitten nainen tai mies) ajaudut seksiin, niin miten yhdyntä sujuu jos kumppani ei ole tullut tutuksi?

Koetteko te naiset että joskus vain ajaudutte seksiin vai onko se aina mies joka vonkuaa?

Esimerkin voin kertoa:
Uuden naispuolisen kaverin kanssa piti mennä tapahtumaan jonne lähdetään mun luota, mutta kahvien jälkeen nainen alkoikin avautua kipeästä aiheesta ja minä sitten lohdutin antamalla pelkkää halia ja juttelemalla asiasta.
Ei enää ehditty tapahtumaan ajoissa joten jäätiin mun luokse pelaamaan lautapeliä joka jotenkin johti seksiin, enkä usko että kumpikaan oli sitä suunnitellut.
Pientä jännitystä oli kuitenkin ollut molemminpuolin ja peliä pelatessa se vain kasvoi ja lopulta suudeltiin, juteltiin lisää ja vielä suudeltiinkin lisää joka lopulta johti seksiin.

Itse tykkään enemmän läheisyydestä ja henkisestä puolesta ja tuntuu että seksiin ajaudutaan liian nopeasti.. se vähän harmittaa itseä kun seksi ei silloin ole niin nautinnollista ja suhde voi mennä pilalle.

Samaistuuko ihmiset ja mitä ajattelette asiasta?

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itsellä on kyllä sama juttu tuo, että tarviin jonkinlaisen pidemmän suhteen toiseen, kun muuten ei välttämättä seiso. Ei sillä niinkään ettenkö sillä hetkellä haluais seksiä, mut jotenki en vaan kiihotu pelkästä ulkonäöstä ja vaatii useemman kerran seksiä toisen kanssa, jotta pystyn kiihottumaan täysin.

      Tavallaan ite tarviin jonkinlaisen fantasian toiseen henkilöön, jotta se tuntuu kiihottavalta. Btw, mitä lautapeliä pelasitte? :D

      • Anonyymi

        Ei mitään lautapeliä :D, mut sellasta aktiviteettia mikä ei ole telkkarin katsomista tms. aivot narikkaan juttua.
        En halua liian tarkkaan kertoa :)

        Minä en niinkään fantasiaa tarvi, vaan tutustumista ja sellasen suhteen jossa voidaan luottaa toisiimme.
        Tai ehkä vaikka nuo oliskin kunnossa, niin pari tai muutama epäonnistunutta yritystä on mahollista. Kun huomaan tai tiedän että vastapuoli ymmärtää asian että heppi ei välttämättä toimi eikä se ole paha asia, niin sillon itseltä katoaa paljon turhaa jännitystä joka vaikuttaa negatiivisesti erektioon.

        Mielummin haluaisin parisuhteen kuin pillua niin ainakaan oma maailma ei kaadu puolikovaan kulliin. Toki se hävettää ja vähän pelottaa mitä vastapuoli siitä ajattelee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään lautapeliä :D, mut sellasta aktiviteettia mikä ei ole telkkarin katsomista tms. aivot narikkaan juttua.
        En halua liian tarkkaan kertoa :)

        Minä en niinkään fantasiaa tarvi, vaan tutustumista ja sellasen suhteen jossa voidaan luottaa toisiimme.
        Tai ehkä vaikka nuo oliskin kunnossa, niin pari tai muutama epäonnistunutta yritystä on mahollista. Kun huomaan tai tiedän että vastapuoli ymmärtää asian että heppi ei välttämättä toimi eikä se ole paha asia, niin sillon itseltä katoaa paljon turhaa jännitystä joka vaikuttaa negatiivisesti erektioon.

        Mielummin haluaisin parisuhteen kuin pillua niin ainakaan oma maailma ei kaadu puolikovaan kulliin. Toki se hävettää ja vähän pelottaa mitä vastapuoli siitä ajattelee

        Pysy siellä peräkamarissas lerppu pili


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1706
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1411
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      758
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      95
      751
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe