Kattokaa ihmeessä tänään Teemalta tuleva eläinten vallankumou!!!
Olen lukenut alkuperäisen Orwellin kirjan 40 -luvun lopulta ja kertoo hyvin eläinten kautta, kuinka kommunismi hivuttautuu osaksi yhteiskuntaa.
Kuvastaa hyvin myös nykypäivän touhuja ja etenkin punavihreiden argumentointia ja asioiden priorisointia.
Vihaan kommunismia ja punavihreitä ja nyt vaikuttaa, että olemme taas kerran matkalla tulipaloon.
Eläinten vallankumous Teemalla klo 23:08
Anonyymi
1
70
Vastaukset
- Anonyymi
Kommunistit ja nykyajan vihervasemmistolaiset joita ihan hallituksessakin on ja johtavina virkamiehinä saattavat valehdella ja muuntaa totuutta ihan mielensä mukaan ajaakseen omia vinksahtaneita ideologisia päämääriään, jotka ovat pahaksi koko kansakunnalle.
Ja näitä helsinkiläiset naiset äänestää!!!! Ovat todella naiiveja ja typeriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241751
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791676Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651353Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3241325Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231308- 431278
- 251225
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611152