Ihmisillä ei ole aavistustakaan mitä tähdissä ja galakseissa on.
Ihmisillä ei ole aavistustakaan millainen on Jumalan taivas. Millainen on Taivaan Valtakunta, sen eri asteet ja järjestykset.
Ihmisillä ei ole aavistustakaan mitä on kuoleman jälkeen.
Ihmisillä ei ole aavistustakaan millainen on Jumalan Valtakunta.
Kuitenkin Jumalan profeetat ja apostolit ovat tämän kaiken kertoneet niin tarkasti kuin ihminen voi sen ymmärtää.
Kuulkaa siis heitä ja Pyhiä Kirjoituksia. Raamattua ja muita Pyhiä Kirjoituksia. Meille on kerrottu nämä asiat, Jumalasta, enkeleistä, muista planeetoista, Taivaan Valtakunnasta, Jumalan Valtakunnasta maan päällä, kaikesta, mitä ymmärtää tarvitsee.
Jumalan kirkkoa ja profeettaa, Pietarin ja Jaakobin seuraajia, Jeesuksen edustajia maan päällä ei tarvitse enää etsiä erämaasta, he ovat julkisesti esillä ja kuunneltavissa. Missä Johannes on, se on maailmalta salattua.
Uskokaa Jeesukseen, tehkää parannus ja menkää kasteelle. Siitä alkaa tie taivaaseen, vapautus synnin orjuudesta. Ja kun on sillä tiellä, ja pysyy sillä tiellä, on jo taivaassa maan päällä.
Minä olen tie, totuus ja elämä, sanoo Jeesus
Tätä on kristinusko tänään
8
<50
Vastaukset 8
He sanovat itseään kristityiksi, vaikka eivät ole - Saatanan synagogaa he ovat.
Juutalaisetkin uskoivat olevansa Jumalan valittu kansa:
"Minä tiedän sinun ahdinkosi ja köyhyytesi -- sinun, joka kuitenkin olet rikas. Minä tiedän, miten sinua herjaavat nuo, jotka sanovat itseään juutalaisiksi vaikka eivät ole -- Saatanan synagogaa he ovat!"
Tästä syystä kaikki uskonlahkot maailmassa palvovat juutalaisia.Jokin kristillisistä ja juutalaisista kirkoista on Saatanan synagoga. Ehkä monikin. En tiedä mitkä niistä. Juutalaisia vastustetaan kristillisesti, ei rasistisesti. He ovat Jumalan omaisuuskansa ja kaikki Israelin heimot.
Juutalaisviha, antisemitismi ei kuulu kristillisyyteen. Israelin valtio on laillinen valtio.- Anonyymi
Vihaatko sinä juutalaisia?
Olli.S kirjoitti:
Jokin kristillisistä ja juutalaisista kirkoista on Saatanan synagoga. Ehkä monikin. En tiedä mitkä niistä. Juutalaisia vastustetaan kristillisesti, ei rasistisesti. He ovat Jumalan omaisuuskansa ja kaikki Israelin heimot.
Juutalaisviha, antisemitismi ei kuulu kristillisyyteen. Israelin valtio on laillinen valtio.Ei suinkaan, joki vaan kaikki ne ovat Rosvojen luolia:
ROSVOJEN LUOLAT
"Jumala, joka on luonut maailman ja kaiken, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu ihmiskäsin tehdyissä temppeleissä.
Häntä ei myöskään palvella ihmiskäsin, ikään kuin hän tarvitsisi jotakin - itse hän antaa kaikille elämän, hengen ja kaiken muun.
Yhdestä ihmisestä hän on luonut koko ihmissuvun, kaikki kansat asumaan eri puolilla maan päällä, hän on säätänyt niille määräajat ja asuma-alueiden rajat, jotta ihmiset etsisivät Jumalaa ja kenties hapuillen löytäisivät hänet.
"Jumala ei kylläkään ole kaukana yhdestäkään meistä: hänessä me elämme, liikumme ja olemme. Ovathan muutamat teidän runoilijannekin sanoneet: 'Me olemme myös hänen sukuaan.'
Koska me siis olemme Jumalan sukua, meidän ei pidä luulla, että jumaluus olisi samankaltainen kuin kulta, hopea tai kivi, kuin ihmisen mielikuvituksen ja taidon luomus.
Tällaista tietämättömyyttä Jumala on pitkään sietänyt, mutta nyt sen aika on ohi, hän vaatii kaikkia ihmisiä kaikkialla maailmassa tekemään parannuksen."
"Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."
Hän sanoi heille: "On kirjoitettu: 'Minun huoneeni on oleva rukouksen huone.' Mutta te olette tehneet siitä rosvojen luolan."
Jumalan tuomio, kun se ihmiskunnan kerran kohtaa, se alkaa juuri näistä Saatanan palvelijoillaan rakennuttamista jumalanhuoneista, joissa vuosisadasta ja -tuhannesta toiseen ihmisiä pidetään Saatanan orjina juuri noilla ihmiskäsin tehtävillä jumalanpalveluksilla.
Siksi Raamatun viimeisimpiä Jeesuksen Kristuksen käskyjä on kutsua kaikki omansa pois noista Saatanan rituaalipalveluksista, ennen kuin hän saapuu ne tuhoamaan:
"Sen porton ( näiden lopun ajan seurakuntien ) viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ( siis esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään.
Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."
Tätä käskyä ei yksikään Jumalan jo paaduttama kykene noudattamaan, koska Jumalanlähettämän rajun eksytyksen vaikutuksesta tätä kehotusta rakkaan seurakuntansa jättämisestä pidetään Saatananasta lähteneenä. Vaikka tämä on yhtäpitävä Jeesuksen ja profeettojen ilmoitusten kanssa:
"Kun Jeesus oli tullut ulos temppelistä ja oli lähdössä pois, opetuslapset tulivat hänen luokseen näyttääkseen hänelle temppelialueen rakennuksia. Mutta Jeesus sanoi heille:
"Näettekö kaiken tämän? Totisesti: kaikki revitään maahan, tänne ei jää kiveä kiven päälle."
"Kuulkaa siis: teidän temppelinne on jäävä asujaansa vaille."
Näin oli Jumala ihmiskäsin tehdyt jumalanhuoneet lopullisesti hylännyt, ja näin käynyt toteen hänen profeetoilleen antamansa ennustukset:
"Oman majansa hän tuhosi, hävitti puutarhansa, löi maan tasalle pyhäkkönsä. Juhlapäivän ja sapatin hän antoi unohtua Siionissa. Kauhistuttavassa vihassaan hän hylkäsi kuninkaan (siis esivallan) ja papit.
Myös oman alttarinsa hän jätti, hylkäsi temppelinsä. Hän antoi vihollisen käsiin palatsit ja muurit.
Herra oli päättänyt hävittää Siionin muurit. Tarkoin hän tiesi, mitä teki. Ei hän vetänyt kättään tuhoamasta: valli ja muuri itkivät kohtaloaan, yhdessä ne sortuivat."
Miksi Jumala tällaisen teon teki. Sekin on selvästi ilmoitettu:
"Herra päästi kiivautensa purkautumaan, vuodatti koko hehkuvan vihansa. Hän sytytti Siionin tuleen, poltti sen perustuksia myöten.
Eivät uskoneet maan piirin kuninkaat, ei tullut kenenkään mieleen, että jonakin päivänä vainooja ja vihollinen tulisi sisään Jerusalemin porteista.
Tämä tapahtui profeettojen syntien tähden, pappien rikkomusten tähden, he vuodattivat kaupungissa viattomien verta. Silmät sokeina he nyt harhailevat kaduilla veren tahrimissa vaatteissa. Vaatteita, joihin eivät saisi edes koskea, he kantavat yllään."
Siksi Jeesus ei suostunut tähän Saatanan mahtavaan tarjoukseen, jolla hän suostutteli häntä näiden rakennustensa johtajaksi:
"Kaiken tämän, koko maailman ja sen loiston minä annan sinun valtaasi, sillä se on annettu minun haltuuni ja minä voin antaa sen kenelle tahdo. Jos kumarrat minua, tämä kaikki on sinun."
Jeesus ei kumartanut, mutta sitten tulivatkin paavit, kardinaalit, patriarkat, metropoliitat, arkkipiispat, piispat, papit, evankelistat, julistustyöntekijät, lähetystyöntekijät, vanhemmistoveljet, saarnaajat, kaatajat, kastajat, johtomiehet, hoitomiehet jne. - jotka edelleen kumartavat.
Tämä palsta on täynnä Anonyymejä.- Anonyymi
Miten suhtaudut juutalaisiin?
Anonyymi kirjoitti:
Miten suhtaudut juutalaisiin?
Lähettäjäni Jeesuksen Kristuksen opetuksen mukaisesti, olkoon ihminen mitä tahansa, juutalainen, muslimi, pakana tai minkä tahansa uskonlahkon jäsen:
"Mies kylvi peltoonsa hyvää siementä. Mutta kun kaikki nukkuivat, hänen vihamiehensä tuli, kylvi vehnän sekaan rikkaviljaa ja meni pois.
Kun vilja nousi oraalle ja alkoi tehdä tähkää, rikkaviljakin tuli näkyviin. Työmiehet menivät silloin isäntänsä luo ja sanoivat hänelle:
'Herra, etkö sinä kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen on tullut rikkaviljaa?
Isäntä sanoi heille: 'Se on vihamieheni työtä.'
Miehet kysyivät silloin häneltä: 'Tahdotko, että menemme kitkemään sen pois?'
'En', hän vastasi, 'te voitte rikkaviljaa kootessanne nyhtää sen mukana vehnääkin.
Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti, kun sen aika tulee, minä sanon korjuuväelle:
Kootkaa ensin rikkaviljaa ja sitokaa se kimpuiksi, että se poltettaisiin. Mutta vehnä korjatkaa aittaani."
Minulle i tuota mitään vaikeutta tämän käskyn noudattamiseen, koska Pyhä Henki varmisti minulle turvatun toimeentulon, ilman ihmisten miellyttämistä:
"Miksi johdatit minut sotilaaksi?"
"Jotta tietäisit, mitä merkitsee esimiehen käsky, osaisit tehdä sotasuunnitelmia ja sinulla olisi turvattu toimeentulo."TeuvoSuni kirjoitti:
Lähettäjäni Jeesuksen Kristuksen opetuksen mukaisesti, olkoon ihminen mitä tahansa, juutalainen, muslimi, pakana tai minkä tahansa uskonlahkon jäsen:
"Mies kylvi peltoonsa hyvää siementä. Mutta kun kaikki nukkuivat, hänen vihamiehensä tuli, kylvi vehnän sekaan rikkaviljaa ja meni pois.
Kun vilja nousi oraalle ja alkoi tehdä tähkää, rikkaviljakin tuli näkyviin. Työmiehet menivät silloin isäntänsä luo ja sanoivat hänelle:
'Herra, etkö sinä kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen on tullut rikkaviljaa?
Isäntä sanoi heille: 'Se on vihamieheni työtä.'
Miehet kysyivät silloin häneltä: 'Tahdotko, että menemme kitkemään sen pois?'
'En', hän vastasi, 'te voitte rikkaviljaa kootessanne nyhtää sen mukana vehnääkin.
Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti, kun sen aika tulee, minä sanon korjuuväelle:
Kootkaa ensin rikkaviljaa ja sitokaa se kimpuiksi, että se poltettaisiin. Mutta vehnä korjatkaa aittaani."
Minulle i tuota mitään vaikeutta tämän käskyn noudattamiseen, koska Pyhä Henki varmisti minulle turvatun toimeentulon, ilman ihmisten miellyttämistä:
"Miksi johdatit minut sotilaaksi?"
"Jotta tietäisit, mitä merkitsee esimiehen käsky, osaisit tehdä sotasuunnitelmia ja sinulla olisi turvattu toimeentulo."Ihan hyvää saarnaa, mutta konkretia puuttuu. Yksinkö siis aiot olla? Kaikki muut ovat Saatanan synagogia ja kaikki kirkot ja kappelit ja katedraalit tuhotaan ja sinä istuskelet telttasi edessä katsomassa Niniven tuhoutumista.
Olli.S kirjoitti:
Ihan hyvää saarnaa, mutta konkretia puuttuu. Yksinkö siis aiot olla? Kaikki muut ovat Saatanan synagogia ja kaikki kirkot ja kappelit ja katedraalit tuhotaan ja sinä istuskelet telttasi edessä katsomassa Niniven tuhoutumista.
Luuletko, etten olisi Jumalalta pyytänyt rinnalleni kaveria, kun Jeesuskin lähetti opetuslapsia kaksittain?
Pyhä Henki vastasi: "Jos teitä olisi monta, kukaan ei lähtisi."
Jos sinua minun elämäni tarkoitus kiinnostaa, sen voit lukea täältä:
https://www.facebook.com/teuvo.suni
SE on julkinen profiili, jota sinne kirjautunut voi vapaasti lukea, joten sinunkaan ei tarvitse pelätä pappien vihaa, jos saisivat tietää, että Olli.S on kiinnostunut Suni roiston kirjoituksista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459