Tällä Thomas Issakainen oletko sinä antannut käsky Carola Hannula että minun pitä politisista syyistä olla 5 vuotta prykiatrisessa pakko hoidossa ja 9 vuotta hoitokodissa politisista syyistä uhkailut jopa silloin aikoinaan soitta poliisit mikä eli en mene psykiatrisen pakko hoiton yksi poliisi jutteli lagmansgården jan heden aiheena toimitta minut politisista syyistä pakko hoitoon kuka tämä poliisi oli haluan kaikki nimet mitä tässä jutussa on muukana ja vahingon korvauksia sittä 5 vuotta 9 vuotta koska se on Suomen lain muukan kielletty toimitta pakko hoitoon tai hoitokotin politisista syyistä ne naupurit mitä minua vainosi ovat tehnet sen sillä tavalla että kun kerron muille sittä vainosta sen saa minut kuulostaman skitdofreniseltta ja sinä tiesit tämän kun valehtelit tietoisesti että et ollekan usko sihen että napurit minua vainotan ja sen jälken lähetit minut poliisilla uhkailemalla pankko hoiton eli haluan vahingon korvauksia ja kaikki juonessa muukan olevien henkilöiden nimet. :(
Carola Hannulan toimittaminen hoiton politisista syyistä
Anonyymi
1
219
Vastaukset
- Anonyymi
Haluan lisää asiasta taustatietoa. Kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on677319- 707133
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1505773Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist534748En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204119Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53780- 313397
- 373328
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris802823Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin1872350