Sisaren 22.3.2020 saama profetia Suomesta
Kuulkaa lapseni, älkää pelätkö, minä olen teidän Isänne ja te olette minun lapsiani.
Minä otan koronan pois. Suomeen tulee heti perään taloudellinen ahdinko.
Minä Herran annan sellaisen ajan, jossa korjaan eloni. Pieni Suomenmaa tulee sellaiseen minun voimani aikaan, että koko maailma saa nähdä ja kuulla, mitä tapahtuu pienessä Suomessa.
Minä Herra itse valitsen, ketä minä käytän.
Jotkin seurakunnat, joilla on vain nimi, lopettavat toimintansa.
Jouko Pihon kommentti 28.3.2020:
Tämä sisaren saama sanoma on linjassa monien muiden samansisältöisten profetioiden kanssa eli suomalaiset tulevat kohtaamaan suuria taloudellisia vaikeuksia, mutta Suomessa puhkeaa myös ennen näkemättömän voimakas hengellinen herätys, jonka johdossa on Jumalan valitsema profeetta.
Sisaren 22.3.2020 saama profetia Suomesta
0
69
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1371333- 1481071
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät67845- 60651
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.51648Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33541- 30533
- 39507
- 63503
- 16497