Karin 21.10.2007 saama sanoma Suomelle
Minä olen Herra, sinun Jumalasi: älä pidä muita jumalia. Nämä sanat minä olen antanut kuulua iät ja ajat. Turmion olette tuottaneet omalle kansallenne. Rakkaat lapseni, minä tuon Sanani näkyviin ja kuuluviin.
Maa missä asutte on tuhon partaalla, ihmiset ovat luopuneet minusta.
Vaikka teillä on mahtavia kokouksia, niistä puuttuu minun Pyhä Henkeni, sillä niistä on tullut suuria rahankeruujuhlia, joihin en minä mahdu.
Mihin olette unohtaneet omat köyhänne, jotka ovat teidän keskellänne?
Suomen kansa, katso päiväsi tulee, jolloin sinä joudut luopumaan kaikesta, mikä sinua on kiehtonut, siitä mihin sinä olet rakastunut. Sinun kättesi työt ovat sinulle rakkaita. Olet unohtanut pelastuksesi kallion, johon sinun on luotettava.
Tämä maa ajautuu vararikon partaalle, josta on vaikea nousta. Entinen raha tulee käyttöön, joka on arvossaan. Sitä on vain harvoilla. Tulee myös ajat, jolloin maatyö on arvossaan. Ihmiset tulevat olemaan kauhun ja sekasorron partaalla.
Lapsiperheet ja vanukset ovat hoitopaikoissa. Palkkaturva on kadonnut. Ei lakkoilla palkkojen nostamisen puolesta. Jos olisitte olleet nöyriä minun Sanalleni, olisin armahtanut teitä.
Minä suren sitä käytöstä, joka teillä on menossa. Irralliset sukupuolisuhteet, juoppous ja väkivalta.
Tämä kansa joutuu käymään nöyryytyksen koulun. Oppimaan elämän arvot vielä uudestaan. Pyytämään anteeksi ja saamaan anteeksi sekä oppimaan mitä oikea rakkaus on.
Karin 21.10.2007 saama sanoma Suomelle
0
<50
Luetuimmat keskustelut
- 96941
- 59868
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun68683- 41635
- 61632
Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka22552Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la33538Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille
Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka24512Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?37478- 45476