Karin 21.10.2007 saama sanoma Suomelle
Minä olen Herra, sinun Jumalasi: älä pidä muita jumalia. Nämä sanat minä olen antanut kuulua iät ja ajat. Turmion olette tuottaneet omalle kansallenne. Rakkaat lapseni, minä tuon Sanani näkyviin ja kuuluviin.
Maa missä asutte on tuhon partaalla, ihmiset ovat luopuneet minusta.
Vaikka teillä on mahtavia kokouksia, niistä puuttuu minun Pyhä Henkeni, sillä niistä on tullut suuria rahankeruujuhlia, joihin en minä mahdu.
Mihin olette unohtaneet omat köyhänne, jotka ovat teidän keskellänne?
Suomen kansa, katso päiväsi tulee, jolloin sinä joudut luopumaan kaikesta, mikä sinua on kiehtonut, siitä mihin sinä olet rakastunut. Sinun kättesi työt ovat sinulle rakkaita. Olet unohtanut pelastuksesi kallion, johon sinun on luotettava.
Tämä maa ajautuu vararikon partaalle, josta on vaikea nousta. Entinen raha tulee käyttöön, joka on arvossaan. Sitä on vain harvoilla. Tulee myös ajat, jolloin maatyö on arvossaan. Ihmiset tulevat olemaan kauhun ja sekasorron partaalla.
Lapsiperheet ja vanukset ovat hoitopaikoissa. Palkkaturva on kadonnut. Ei lakkoilla palkkojen nostamisen puolesta. Jos olisitte olleet nöyriä minun Sanalleni, olisin armahtanut teitä.
Minä suren sitä käytöstä, joka teillä on menossa. Irralliset sukupuolisuhteet, juoppous ja väkivalta.
Tämä kansa joutuu käymään nöyryytyksen koulun. Oppimaan elämän arvot vielä uudestaan. Pyytämään anteeksi ja saamaan anteeksi sekä oppimaan mitä oikea rakkaus on.
Karin 21.10.2007 saama sanoma Suomelle
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652242Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2182119- 1171428
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj161183- 1041051
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki84930Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875