Karin 21.10.2007 saama sanoma Suomelle
Minä olen Herra, sinun Jumalasi: älä pidä muita jumalia. Nämä sanat minä olen antanut kuulua iät ja ajat. Turmion olette tuottaneet omalle kansallenne. Rakkaat lapseni, minä tuon Sanani näkyviin ja kuuluviin.
Maa missä asutte on tuhon partaalla, ihmiset ovat luopuneet minusta.
Vaikka teillä on mahtavia kokouksia, niistä puuttuu minun Pyhä Henkeni, sillä niistä on tullut suuria rahankeruujuhlia, joihin en minä mahdu.
Mihin olette unohtaneet omat köyhänne, jotka ovat teidän keskellänne?
Suomen kansa, katso päiväsi tulee, jolloin sinä joudut luopumaan kaikesta, mikä sinua on kiehtonut, siitä mihin sinä olet rakastunut. Sinun kättesi työt ovat sinulle rakkaita. Olet unohtanut pelastuksesi kallion, johon sinun on luotettava.
Tämä maa ajautuu vararikon partaalle, josta on vaikea nousta. Entinen raha tulee käyttöön, joka on arvossaan. Sitä on vain harvoilla. Tulee myös ajat, jolloin maatyö on arvossaan. Ihmiset tulevat olemaan kauhun ja sekasorron partaalla.
Lapsiperheet ja vanukset ovat hoitopaikoissa. Palkkaturva on kadonnut. Ei lakkoilla palkkojen nostamisen puolesta. Jos olisitte olleet nöyriä minun Sanalleni, olisin armahtanut teitä.
Minä suren sitä käytöstä, joka teillä on menossa. Irralliset sukupuolisuhteet, juoppous ja väkivalta.
Tämä kansa joutuu käymään nöyryytyksen koulun. Oppimaan elämän arvot vielä uudestaan. Pyytämään anteeksi ja saamaan anteeksi sekä oppimaan mitä oikea rakkaus on.
Karin 21.10.2007 saama sanoma Suomelle
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3387466Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss774839- 2083235
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243127- 762026
- 1541921
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2211844Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661607Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201568- 891488