Vaan oikeassa elämässä, laittakaa viestiä hänelle. Mitä se tänne hyödyttää kirjoittaa?
Turhaan ylläpito tämön viestin poisti, tämä on totuus. Eikö täälllä hyväksytä sitä? Pilvilinnat romahtavat kuitenkin. Eläkää omaa elämäänne ei toisen elämää.
Hän ei ole täällä
16
<50
Vastaukset
Tiedän tämän. Omassa tapauksessa jos ei olisi toivoa näkemisestä onkisin hänen puhelintietonsa ja ottaisin yhteyttä. Silloin ei tarvitsisi enää mennä hänen näköpiiriinsä jos tunne ei olekaan molemminpuolinen ja nähdä toisen sääliä tai jopa välttelyä, mikä voisi olla mahdollista. Haluan pitää edes hyvistä muistoistani kiinni, kun hän katseli minua ja hymyili.
- Anonyymi
Hän on täällä ja oikeassa elämässä. Pilvilinna voi romahtaa ihan keneltä vaan. Vaikka olisi onnellisesti naimisissa. Ei pelkästään palstaunelmoijilta.
- Anonyymi
Ehkä ne jotka odottavat kaiken tulevan valmiiksi nenän eteen, joskus vielä ehkä tajuavat että olisi kannattanut kokeilla meni syteen tai saveen. Itsellehän ja elämälleen ne tekevät tekemättömyydellä huonoa ei kellekään muulle. Voi olla että myöhemmin on jo liian myöhäistä. Toinen vaihtoehto on se että jatkaa itse elämäänsä eikä jää märehtimään jos ei pysty tai uskalla pelon tai jännityksen vuoksi.
- Anonyymi
Tossakin ongelmana että sama pelko ja jännitys tulee ongelmaksi aina kun ihastuu joten työstää asiaa kannattais terapiassa. Tai hyväksyä että elää ilman parisuhdetta lopun elämää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tossakin ongelmana että sama pelko ja jännitys tulee ongelmaksi aina kun ihastuu joten työstää asiaa kannattais terapiassa. Tai hyväksyä että elää ilman parisuhdetta lopun elämää
Tuo nyt oli kaiken huippu. Pitää parisuhdetta niin tärkeänä että menee terapiaan sen takia? Ehkä siellä terapiassa kannattaisi työstää sitä miksi ei osaa elää ilman parisuhdetta.
Minä rakastuin, joten teidän löpinät on ihan puuta heinää mulle. Parisuhdefriikit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ongelmana on oma rehellisyys. Itse kun en halua suhdetta vaan haluan vain ja ainoastaan seksiä mutta naiset ovat semmoisia että niille pitää valehdella olevansa täysin rakastunut jotta heiltä saa ja itse en siihen kykene. Sitten jos selventää asian niin saanti tippuu nollaan. Voisko joku jo antaa mulle pillua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ongelmana on oma rehellisyys. Itse kun en halua suhdetta vaan haluan vain ja ainoastaan seksiä mutta naiset ovat semmoisia että niille pitää valehdella olevansa täysin rakastunut jotta heiltä saa ja itse en siihen kykene. Sitten jos selventää asian niin saanti tippuu nollaan. Voisko joku jo antaa mulle pillua?
Eiköhän sellaisiakin naisia löydy paljon, jotka haluu pelkkää seksiä. On sinkkuja, varattuja jotka haluu salasuhteen tai varattuja, jotka on avoimessa suhteessa. Sulla on paljon mahkuja. Ehkä sä oot huono seksitaidoiltasi tai sulla on pieni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän sellaisiakin naisia löydy paljon, jotka haluu pelkkää seksiä. On sinkkuja, varattuja jotka haluu salasuhteen tai varattuja, jotka on avoimessa suhteessa. Sulla on paljon mahkuja. Ehkä sä oot huono seksitaidoiltasi tai sulla on pieni?
Mutta kun en halua seksiä varatun kanssa enkä halua seksiä lutkan kanssa. Avoimessa suhteessa olevat ovat kehitysvammaisia joten ei minulla oikein niillekään seiso. Samoin tatuoidut on poissa listalta sekä lävistetyt. En tiedä mikä siinä on mutta ne vain häiritsevät minua niin paljon että en saa seisomaan sellaisen kanssa jolla on niitä. Ja usko pois... yritetty on.
Miksi sinun piti lisätä tuo halventava kysymys tuohon loppuun? Kerro vain mikä sinua pännii kun jokin asia selkeästi pännii.
- Anonyymi
Psyykkisen tilani johdosta en häntä voi tavoitella. Aina tulee mieleen kuitenkin. Hänen vuokseen olen ikisinkku. Ihastumiseni muihin naisiin on ollut vain hänen etsimistään heistä.
- Anonyymi
Huoh miten naurettavaa pohdintaa tähän on kommentoitu. Täällä ei selkeästi ymmärretä tuota minkä aloittaja yritti selventää.
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Kyllä tämän varmasti kaikki tietää. Ei hyödytä mitään. Mutta joskus se ei hyödytä mitään siellä oikeassa elämässäkään.
Minun hän on täällä aina välillä. Satavarma tieto. Jäänyt kiinni nk. housut kintuissa palstailusta kesken työpäivän. Itse en harrasta tätä työpäivän aikana. Mutta tämä korvaa irl sekoiluni hänen suhteensa.
Ja olen ottanut yhteyttä irl - ei mennyt ihan putkeen minulla. Joten tällä kanavalla voin kertoa tunteistani ilman sekoiluja.
Ihan sama miten hän sen ottaa, minun on tärkeää tietää että hän tietää tunteistani. Vaikka ilman vastakaikua, tämä on huutoni pimeään.- Anonyymi
Hän ON oikeassa elämässä. Tiedän, ettei käy täällä . Ei ehdi. Mutta kun palstan nimi on IKÄVÄ, silloin voin kirjoittaa tänne ikävästä, oli ikävän kohde sitten kuka tai mikä tahansa.
Ei pitäisi sinua häiritä kuitenkaan. Miksi muuten luet näitä, jos ärsyttää?
Ps. tänne kirjoittaminen on tietynlaista terapiaa ikävätilanteessa. Ikävöidä voi esimerkiksi reissutöissä olevaa aviopuolisoaan, kuten itsekin toisinaan ikävöin.
Olen siis naimisissa. Ja huomautan, että avioliitto ei sulje pois tunteita ja niistä voi naimisissaollessaankin keskustella vaikkapa täällä suomi24-palstoilla.- Anonyymi
Ja siis tarkoitan kaipausta omaa puolisoani kohtaan, en jotain mainitsemaasi "pilvilinnaa" rakentele .
Ja vaikka rakentelisinkin, en ymmärrä, miksi asia sinua häiritsee. Jos ahdistaa, voithan aina jättää lukematta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siis tarkoitan kaipausta omaa puolisoani kohtaan, en jotain mainitsemaasi "pilvilinnaa" rakentele .
Ja vaikka rakentelisinkin, en ymmärrä, miksi asia sinua häiritsee. Jos ahdistaa, voithan aina jättää lukemattaNo milloin se sinun Pilvilinna romahtaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442988Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232884- 462703
- 562558
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582468Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482460On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532231Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782138- 692038
- 452032