Aina kun ihminen tai yhteiskunta poikkeaa pois Jumalan tahdosta ja suunnitelmista, se syyllistyy syntiin ja sen seurauksena Jumalan siunaus ja varjelus poistuu yhteiskunnan ja yksilöihmisen ympäriltä. Synti avaa oven paholaiselle, joka voi astua sisään esim. Koronaviruksen muodossa, kuten viime aikoina olemme saaneet havaita.
Viime vuosina pinnalle ovat nousseet sellaiset synnit, kuten sukupuolineutraaliavioliittolaki ja muut samaa sukupuolta olevien ihmisten sukupuolisuhteiden hyväksyminen ja puolusteleminen. Ne, jotka ovat puolustelleet näitä syntejä, ovat sanoneet: "Ne eivät ole keneltäkään pois." Tämä on suuri valhe.
Tarvitsee vain katsoa, mitä Koronavirus on jo tähän mennessä saanut aikaan:
29.3.20 mennessä maailmassa on Koronaviruksen tartunnan saaneita (varmistettuja tapauksia) yli 600.00 ja kuolleita yli 30.000 ja luvut kasvavat huimaa vauhtia joka päivä. Eikö se muka ole keneltäkään pois? Lisäksi lukuisat taloudelliset ja sosiaaliset tappiot, liikkumisrajoitukset ym ovat tulleet "kaupan päällisiksi"
Jokainen, joka kannattanut samaa sukupuolta olevien ihmisten avioliittolakia ja sukupuolisuhteita on omalta osaltaan syyllinen koronaviruksen aiheuttamiin vahinkoihin ja heidät tulisi asettaa vastuuseen kuolemien ja sairauksien tuottamisesta lukuisille ihmisille.
Jeesus: "Varas (saatana) ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys." (Joh.10:10)
Synti tappaa ja tuhoaa
3
67
Vastaukset
- Anonyymi
>>Aina kun ihminen tai yhteiskunta poikkeaa pois Jumalan tahdosta ja..
Jumalat ovat ihmisten keksimiä mielikuvitusolentoja, ei muuta.
>> Synti avaa oven paholaiselle, joka voi astua sisään esim.
>>Koronaviruksen muodossa
Mielikuvitusjumalaasi potuttaa ja paras tapa antaa potut pottuina on päästä valloille virus joka tappaa vanhuksia ja perussairata ihmisiä .. wau! Ja sinä haluat mark nuolla tällaisen jumalan persettä? :D
>>Jokainen, joka kannattanut samaa sukupuolta olevien ihmisten
>>avioliittolakia ja sukupuolisuhteita on omalta osaltaan syyllinen
>>koronaviruksen aiheuttamiin
Eli tämä mielikuvitusjumalasi ei kyennyt estämään avioliittolain muutosta ja nyt tappaa kasan vanhuksia vastalaukseeksi :D
Joskus ei voi kuin ihmetellä miten pöljiä nämä teidän palvomanne mielikuvitusjumalat omasta mielestänne ovat :D"Jumalat ovat ihmisten keksimiä mielikuvitusolentoja, ei muuta."
Älä keskity sellaiseen "jumalaan", joka on ihmisten keksimä mielikuvitusolento, vaan sellaiseen Jumalaan, joka ei ole ihmisten keksimä mielikuvitusolento.- Anonyymi
Mark5 kirjoitti:
"Jumalat ovat ihmisten keksimiä mielikuvitusolentoja, ei muuta."
Älä keskity sellaiseen "jumalaan", joka on ihmisten keksimä mielikuvitusolento, vaan sellaiseen Jumalaan, joka ei ole ihmisten keksimä mielikuvitusolento.>>vaan sellaiseen Jumalaan, joka ei ole ihmisten keksimä mielikuvitusolento.
Ei sellaisia jumalia ole olemassa. Kaikki jumalat ovat ihmisten keksimiä mielikuvitusolentoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618320- 1334674
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.354096- 213368
- 232922
- 292837
- 552713
- 252310
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun4052222- 322159