https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006456957.html
Siinä mies joka pitää lupauksensa. Syvä kumarrus idän suuntaan.
Putin piti lupauksensa, lääke koronaan löytyi
8
83
Vastaukset
- Anonyymi
Kukahan tuon viruksen laittoikaan leviämään?
- Anonyymi
Ja lehmät lentää.
- Anonyymi
Jos tuo tepsiin niin Suomessa oleva Naton hybridikeskus (Sanoma OY ja YLE ja muut nilkit) ovat paniikissa.
Ja THL ei myönnä mitään, sen asiantuntijalääkäreillä pitää kiirettä ihan muutenkin.
Laput silmillä tähänkin saakka maailmalla tehdyistä tutkimuksista mm. koronan oireista, THL ei ehdi kiireiltään näihinkään paneutua, silmät kiinni ja lisää vauhtia, tuon laitoksen omat oirelistaukset on lukkoonlyödyt ja sinetöidyt.
Se siitä suomen erinomaisesta (polittisesta) koulutuksesta, erinomaisen onnellisesta asiantuntevasta hyvinvoinnista, johon maailmalla tuskin kukaan muu pystyy.
https://yle.fi/uutiset/3-11275258
Ja kaiken tämän asiantuntemuksen lisäksi ylenanti muistaa muistuttaa, ettei ilmastoahdistusta pidä unohtaa.
https://yle.fi/uutiset/3-11279055- Anonyymi
however kirjoitti:
Ja THL ei myönnä mitään, sen asiantuntijalääkäreillä pitää kiirettä ihan muutenkin.
Laput silmillä tähänkin saakka maailmalla tehdyistä tutkimuksista mm. koronan oireista, THL ei ehdi kiireiltään näihinkään paneutua, silmät kiinni ja lisää vauhtia, tuon laitoksen omat oirelistaukset on lukkoonlyödyt ja sinetöidyt.
Se siitä suomen erinomaisesta (polittisesta) koulutuksesta, erinomaisen onnellisesta asiantuntevasta hyvinvoinnista, johon maailmalla tuskin kukaan muu pystyy.
https://yle.fi/uutiset/3-11275258
Ja kaiken tämän asiantuntemuksen lisäksi ylenanti muistaa muistuttaa, ettei ilmastoahdistusta pidä unohtaa.
https://yle.fi/uutiset/3-11279055Jos meflokiiniä otetaan ripulin pohjalle suojaamaan koronalta mitä otetaan tätä lääkitystä seuranneeseen ummetukseen ??? Eli Putin perseeseen voitaisiin testata yksi säilöautollinen meflokiinia ilmaisena thl näytteenä.
- Anonyymi
Ja kommunisminkin piti toimia, niin ne ainakin sanoivat ja suomalaiset uskoi.
- Anonyymi
NL löi Natsi-Saksan ja näyttää myös pärjäävän Eurooppaa paremmin koronan hoidossa.
- Anonyymi
Oli odotettavaa että maailman pelastaa juuri Venäjä,
harashoo
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419