Peppuseksistä

Anonyymi

Oon monesti miettinyt miesten intoa peppu seksiin. Mikä siinä on niin ihanaa? Tää voi olla provosoivaa. Mutta onko se piilohomoutta? Itse naisena en nauti siitä. Ne miehet ketkä sitä kovin haluaa kokeillaan itsellenne samaa. Se sattuu.

23

989

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On kokeiltu, on kivaa molemmin puolin.

      Itse miehenä tykkään kovasti siitä kun vaimo panee mua sträppärillä. Sitä tapahtuu kuitenkin varsin harvoin ettei se muuttuisi ihan vaniljiaseksiksi. Sträppärissä oleva dildo on reilusti isompi kuin oma kullini...

      Ymmärrän hyvin että joku ei tykkää anaaliseksistä. Jokaisen oma valinta.

      • Anonyymi

        Hyi hemmetti kukaan täysjärkinen pane ketään suoleen yök


    • Anonyymi

      Toiset tykkää toiset ei.....

    • Mä olen bi-mies. Nautin kovasti kun minua naidaan peppuun.
      Ehkä oli tärkeä juttu on kun nainti voi jatkua pitempään. Nussijat vain vaihtuu mutta peppu pysyy samana.

      • Mulla on kuulemma seksikäs niska.


      • Anonyymi

        Taas sama neropatti asialla.


      • Anonyymi

        Sulla on kiirettä pitänyt kun oot ehtinyt kaikki palstan tyypit testaamaan. Mahdat olla itse myös melkoinen komistus kun on varaa arvostella muiden näköä.


      • Anonyymi

        Mikä tollo!


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Mulla on kuulemma seksikäs niska.

        Ja sininen lättäpää.


    • Anonyymi

      homojen hommia kaikista homoistahan näkee kumpaa ajetaan ja kumpi on ajaja vain harva nainen oikeesti siitä nauttii. hetero miehille suosittelen kyllä dilldoa silloin tälloin se on kivaa vaihtelua mutta tarkkan että se ei jää sinne. allekirjoittanut kerran heräsi aamulla surinaan ja oli meinaan vaikee saaha se pois

      • Anonyymi

        Tane on taas ollut tutkimusmatkalla housuihinsa.Siellä olikin iloinen ylläri pylläri.Sulla ei tainut dildokaan pidätellä kun housuun tuli.


    • Anonyymi

      Taidat olla homo ku haluut sisälle

    • Olin kolme kimppa ja mies oli utelias Bi, wau oli ihana meis ja nainen paras seksi 😉

      • Anonyymi

        Taitaa ottaa pattii kun et itse pysty.Kateellisen ämmän ruikutus.


      • Anonyymi

        Vai sininen lättäpää puhuu päättömiä. Loiskuikos yli?


    • Anonyymi

      Tykkään muutenkin panna takaapäin ja peppuun panemisessa kiihottaa lisäksi se tiukkuus ja omalla tavallaan rivous. Se kun tyttö on nelinkontin, pitelee pakaroista kiinni ja samalla katsoo, miten kalu työntyy peppuun.

    • Anonyymi

      Ei pidä yleistää. Moni tuntemani nainen saa ylivoimaisesti rajuimmat orgasmit peppuseksissä. Itselleni on aika sama saako sitä vai ei mutta onhan se kiva tuottaa uskomatonta nautintoa.

    • Anonyymi

      Mite mahtuu sisä

    • Ei ole piilohomoutta. Jotain kutkuttavan kiihottavaa siinä on, tietenkin molempien pitää touhusta nauttia, jos ei muuten niin ainakin niin, että nauttii siitä että toinen saa siitä tyydytyksen. Eihän vaikka pillun nuoleminen niin ylevää pyhää aina ole. Joskus haisee ja saattaa olla vähän menkkainenkin, mutta se ei haittaa, kun kiima vie mennessään ja toinen saa siitä kiksejä. Monet naiset oikeasti nauttii peppuseksistä ja on niitäkin, jotka ei nauti, mutta saa tyydytyksen siitä, että mies saa tyydytyksen.

      Onhan se aika kiimaista, kun nainen on kontillaan perse pystyssä ja kuuma tiukka paikka on siinä hyvin tarjolla, alkaa ujutelemaan sitä sisälle.

    • Anonyymi

      Niin siis tuohan on suunnilleen yhtä tyhmä väittämä kuin, että nainen joka tykkää kun saa suuseksiä olisi piilolesbo kun pillun nuolemisen voisi helposti liittää lesboiluun... Huh huh miten pösilö kommentti. Ja tuosta aiheesta löytyy muuten aika paljon artikkeleita joiden mukaan nainen voi saada anaalin kautta kovia orgasmeja ja että se tosiaan voi sattua aluksi ja siihen pitää tottua. Google apuun ja lukemaan miten. Saatat jopa alkaa tykkäämään.

    • jos se sattuu niin teette asioita väärin

      • Anonyymi

        Naisena samaa mieltä - jos se sattuu, niin teette asioita väärin: liian nopeasti tai liukastamatta. Orgasmi kahden reiän periaatteella on ehdottomasti räjäyttävin fiilis. Toivottavasti joskus oikeillakin kaluilla...


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1751
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe