Jeesuksen sovitustyö

Anonyymi

On kristinuskon ydin. Jeesus avasi sovitustyöllään Golgatalla yhteyden ihmisten ja Jumalan välillä!

237

1122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ”Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.”
      1 Joh 2:2

      • Anonyymi

        Minä kun muistelin että Jeesus olisi ollut jonkin sortin puuseppä mutta aloittajan mukaan hän olikin tumpula teleasentaja. 2000 vuotta näperrellyt mutta ensimmäistäkään yhteyttä ei ole vieläkään saanut aikaiseksi. Olisko kelvottomat ohjeet ylemmältä tasolta. Onneksi ei ole tuntilaskutuksella niin että odotellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kun muistelin että Jeesus olisi ollut jonkin sortin puuseppä mutta aloittajan mukaan hän olikin tumpula teleasentaja. 2000 vuotta näperrellyt mutta ensimmäistäkään yhteyttä ei ole vieläkään saanut aikaiseksi. Olisko kelvottomat ohjeet ylemmältä tasolta. Onneksi ei ole tuntilaskutuksella niin että odotellaan.

        mikä tumpula...? itse olet teleasentaja.

        näperrellyt kauan ja mitä?....??

        etkö sinä taukki tajua, ettei uskoa saa omin voimin, vaan sinun pitäisi sitä itse pyytää! Jumalalta.


    • Anonyymi

      Aamen kiitos Jeesus!

    • Anonyymi

      Ilman Jeesuksen tekoa Golgatan ristillä olisimme auttamatta hukassa!

    • Kyllä huomasin. Tokihan minä ystävän, joka 14 vuotta rinnallani totuuden tietä kulki.

      Tie päättyi ahtaan portin eteen, kun polvet alkoivat täristä, ja siitä käynnistyi Saatanalle heittäminen.

      Tässä sinun dna-näyte:

      Anonyymi
      Tänään 11:44
      UUSI
      Siinäpä taas Teuvon ”taidonnäyte” puskasta.
      Voi voi voi Teuvo!

      • Anonyymi

        Sanon sinulle TOTUUDEN. Se on totuus ja Jumala tietää, en valehtele: en ole koskaan tavannut sinua kasvotusten. Miksi siis jatkat valheitasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanon sinulle TOTUUDEN. Se on totuus ja Jumala tietää, en valehtele: en ole koskaan tavannut sinua kasvotusten. Miksi siis jatkat valheitasi?

        Teuvo on klassinen esimerkki omien valheiden ja syntien projisoinnissa muihin. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo on klassinen esimerkki omien valheiden ja syntien projisoinnissa muihin. 😁

        se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanon sinulle TOTUUDEN. Se on totuus ja Jumala tietää, en valehtele: en ole koskaan tavannut sinua kasvotusten. Miksi siis jatkat valheitasi?

        Teuvo näkee Devoitin kaikkialla, tod.näk. unessakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanon sinulle TOTUUDEN. Se on totuus ja Jumala tietää, en valehtele: en ole koskaan tavannut sinua kasvotusten. Miksi siis jatkat valheitasi?

        ”Laulakaa Jumalalle, veisatkaa hänen nimensä kiitosta. Tehkää tie hänelle, joka kiitää halki arojen. Hänen nimensä on Herra, riemuitkaa hänen kasvojensa edessä.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan."

        Kiitos Jeesus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan."

        Herrankin rehellisesti tunnustit:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        Ja tähän kristittyjen profeettaan Kaikkivaltias KRISTILLISTEN Jeesus kielsi uskomasta:
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
        -
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Herra
        "Herra on suomen kielessä esiintyvä saksalaisperäinen lainasana, jota keskiajalla käytettiin ritareiden ja pappien arvonimenä.
        Sittemmin (1800-luvun lopulla) herra-sanan merkitys on laajentunut tarkoittamaan mitä tahansa arvostettua tai vaikutusvaltaista miespuolista henkilöä, tai yksinkertaisesti aikuista miespuolista henkilöä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos Jeesus!

        Aihetta on lapsella kiittää. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo näkee Devoitin kaikkialla, tod.näk. unessakin.

        Jep


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herrankin rehellisesti tunnustit:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        Ja tähän kristittyjen profeettaan Kaikkivaltias KRISTILLISTEN Jeesus kielsi uskomasta:
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
        -
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Herra
        "Herra on suomen kielessä esiintyvä saksalaisperäinen lainasana, jota keskiajalla käytettiin ritareiden ja pappien arvonimenä.
        Sittemmin (1800-luvun lopulla) herra-sanan merkitys on laajentunut tarkoittamaan mitä tahansa arvostettua tai vaikutusvaltaista miespuolista henkilöä, tai yksinkertaisesti aikuista miespuolista henkilöä."

        paari ja jeesustelija,taas kirjoittaa turhia juttujaan sekaan.


    • Totuus on tässä:
      TeuvoSuni

      Ei tässä:
      Anonyymi
      Tänään 14:41

      • Anonyymi

        Ei nyt kuitenkaan unohdeta niitä niin kovin lukuisia kertoja, kun olet itse anonyyminä kirjoittanut. Välillähän olet sen jopa myöntänyt. Vai kykenetkö kaikkitietävän Jumalan edessä sanomaan, oletko kirjoittanut anonyyminä? Muistathan senkin totuuden, että valehtelijat EIVÄT PERI Taivasten valtakuntaa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt kuitenkaan unohdeta niitä niin kovin lukuisia kertoja, kun olet itse anonyyminä kirjoittanut. Välillähän olet sen jopa myöntänyt. Vai kykenetkö kaikkitietävän Jumalan edessä sanomaan, oletko kirjoittanut anonyyminä? Muistathan senkin totuuden, että valehtelijat EIVÄT PERI Taivasten valtakuntaa!

        Jos näin olen tehnyt, olen tehnyt sen lähettäjäni Jeesuksen Kristuksen ohjeen mukaan:

        "Minä lähetän teidät kuin lampaat susien keskelle. Olkaa siis viisaita kuin käärmeet ja viattomia kuin kyyhkyset."

        Sinulle tämä sama selkokielellä:

        Olkaa viisaita kuin Saatana ja viattomia kuin Antikristus.

        Sillä poikkeuksella, etten kertaakaan ole anonyyminä ryhtynyt valehtelemaan.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Jos näin olen tehnyt, olen tehnyt sen lähettäjäni Jeesuksen Kristuksen ohjeen mukaan:

        "Minä lähetän teidät kuin lampaat susien keskelle. Olkaa siis viisaita kuin käärmeet ja viattomia kuin kyyhkyset."

        Sinulle tämä sama selkokielellä:

        Olkaa viisaita kuin Saatana ja viattomia kuin Antikristus.

        Sillä poikkeuksella, etten kertaakaan ole anonyyminä ryhtynyt valehtelemaan.

        Sen olen myöskin oppinut tuntemaan, ettet sinäkään ole kertaakaan Anonyyminä ryhtynyt julistamaan totuutta.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jos näin olen tehnyt, olen tehnyt sen lähettäjäni Jeesuksen Kristuksen ohjeen mukaan:

        "Minä lähetän teidät kuin lampaat susien keskelle. Olkaa siis viisaita kuin käärmeet ja viattomia kuin kyyhkyset."

        Sinulle tämä sama selkokielellä:

        Olkaa viisaita kuin Saatana ja viattomia kuin Antikristus.

        Sillä poikkeuksella, etten kertaakaan ole anonyyminä ryhtynyt valehtelemaan.

        Päästelet valheita toisensa perään. Välillä sanot, ettet koskaan kirjoita anonyyminä ja sitten kuitenkin suot itsellesi poikkeuksia.
        Kirjoitat paljon valheita, mutta sinun suurin syntisi on Jeesuksen sovitustyön solvaaminen. Siinä sinulla on aikanaan tilittämistä Jumalan tuomioistuimen edessä.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Sen olen myöskin oppinut tuntemaan, ettet sinäkään ole kertaakaan Anonyyminä ryhtynyt julistamaan totuutta.

        Minun aiheeni on Jeesuksen sovitustyö Golgatan ristillä, kun hän sovitti meidät hirvittävillä kärsimyksillään Jumalalle.
        Se on minun fokukseni ja sinä sorruit taas kauheaan syntiin, kun sinä pidät sitä valheena.
        Sinullakaan ei ole mitään muuta mahdollisuutta kuin turvautua siihen armoon, jonka Jeesus meille Golgatalla hankki. Jumala itse hyväksyi tuon teon herättämällä Jeesuksen Kristuksen, Jumalan viattoman Karitsan kuolleista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minun aiheeni on Jeesuksen sovitustyö Golgatan ristillä, kun hän sovitti meidät hirvittävillä kärsimyksillään Jumalalle.
        Se on minun fokukseni ja sinä sorruit taas kauheaan syntiin, kun sinä pidät sitä valheena.
        Sinullakaan ei ole mitään muuta mahdollisuutta kuin turvautua siihen armoon, jonka Jeesus meille Golgatalla hankki. Jumala itse hyväksyi tuon teon herättämällä Jeesuksen Kristuksen, Jumalan viattoman Karitsan kuolleista.

        En ole tiennytkään, että että Jeesus olisi todella sanonut:

        "Ja jokaiselle, joka sanoo jotakin Ihmisen Poikaa vastaan, annetaan anteeksi, mutta sille, joka herjaa sovitusverta ei anteeksi anneta.

        "Mutta jos joku herjaa sovitusverta, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin."

        Yritä ymmärtää, että Pyhä Henki on varjellut minut Antikristuksen opetuksilta.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        En ole tiennytkään, että että Jeesus olisi todella sanonut:

        "Ja jokaiselle, joka sanoo jotakin Ihmisen Poikaa vastaan, annetaan anteeksi, mutta sille, joka herjaa sovitusverta ei anteeksi anneta.

        "Mutta jos joku herjaa sovitusverta, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin."

        Yritä ymmärtää, että Pyhä Henki on varjellut minut Antikristuksen opetuksilta.

        Et ole tainnut koskaan todella SISÄISTÄÄ sitä, mitä Jeesus teki Golgatalla. Ilman sovitusta sinulla ei ole mitään, EI MITÄÄN.
        Päinvastoin sinä vaikutat jopa ylpeilevän sillä, että rohkenet herjata Jeesuksen sovitustyötä. SINULLA ON HIRVITTÄVÄ ASENNE JA MIELI JEESUSTA KOHTAAN! En edes halua ajatella, mitä sinulle siitä vielä koituu.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        En ole tiennytkään, että että Jeesus olisi todella sanonut:

        "Ja jokaiselle, joka sanoo jotakin Ihmisen Poikaa vastaan, annetaan anteeksi, mutta sille, joka herjaa sovitusverta ei anteeksi anneta.

        "Mutta jos joku herjaa sovitusverta, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin."

        Yritä ymmärtää, että Pyhä Henki on varjellut minut Antikristuksen opetuksilta.

        PS. Pyhä Henki EI KOSKAAN johdata ketään solvaamaan Jeesuksen sovitustyötä! Juuri sellainen solvaaminen on antikristillistä iljetystä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        PS. Pyhä Henki EI KOSKAAN johdata ketään solvaamaan Jeesuksen sovitustyötä! Juuri sellainen solvaaminen on antikristillistä iljetystä!

        Mutta Pyhä Henki ei koskaan tule Saatanan synnin orjuudesta ketään lihan ja veren hurmoksessa elävää valehtelijaa vapaaksi ostamaan, vaikka aitta olisi täynnä sovitusveripulloja, koska;

        "Jeesus sanoi hänelle: "Autuas olet sinä, Simon, Joonan poika. Tätä ei sinulle ole ilmoittanut liha eikä veri, vaan minun Isäni, joka on taivaissa."

        "Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta."

        "Liha haluaa toista kuin Henki, Henki toista kuin liha. Ne sotivat toisiaan vastaan, ja siksi te ette tee mitä tahtoisitte."

        "Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa,"

        Vaikka aitta olisi täynnä sovitusveripulloja, ja Sirkka tarjoaisi joka aamu uunituoreita öylättejä.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Mutta Pyhä Henki ei koskaan tule Saatanan synnin orjuudesta ketään lihan ja veren hurmoksessa elävää valehtelijaa vapaaksi ostamaan, vaikka aitta olisi täynnä sovitusveripulloja, koska;

        "Jeesus sanoi hänelle: "Autuas olet sinä, Simon, Joonan poika. Tätä ei sinulle ole ilmoittanut liha eikä veri, vaan minun Isäni, joka on taivaissa."

        "Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta."

        "Liha haluaa toista kuin Henki, Henki toista kuin liha. Ne sotivat toisiaan vastaan, ja siksi te ette tee mitä tahtoisitte."

        "Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa,"

        Vaikka aitta olisi täynnä sovitusveripulloja, ja Sirkka tarjoaisi joka aamu uunituoreita öylättejä.

        Veretön ”evankeliumi” ei pelasta. Et ole koskaan päässyt sen todellisen Jeesuksen luo, joka vuodatti verensä sinunkin syntiesi, myös aviorikoksesi tähden. Jos sait anteeksi vain vaimoltasi, etkä Jumalalta, olet vielä syntiesi orja.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Mutta Pyhä Henki ei koskaan tule Saatanan synnin orjuudesta ketään lihan ja veren hurmoksessa elävää valehtelijaa vapaaksi ostamaan, vaikka aitta olisi täynnä sovitusveripulloja, koska;

        "Jeesus sanoi hänelle: "Autuas olet sinä, Simon, Joonan poika. Tätä ei sinulle ole ilmoittanut liha eikä veri, vaan minun Isäni, joka on taivaissa."

        "Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta."

        "Liha haluaa toista kuin Henki, Henki toista kuin liha. Ne sotivat toisiaan vastaan, ja siksi te ette tee mitä tahtoisitte."

        "Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa,"

        Vaikka aitta olisi täynnä sovitusveripulloja, ja Sirkka tarjoaisi joka aamu uunituoreita öylättejä.

        Sotket tahallasi jotkin maalliset veripullot Jeesuksen sovitusvereen, joka on vain kerran vuotanut Golgatan kummulle, mutta jonka vaikutus kestää ajasta aikaan.
        Solvaamalla Jeesuksen ainutkertaista sovitustyötä, solvata samalla Jeesusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sotket tahallasi jotkin maalliset veripullot Jeesuksen sovitusvereen, joka on vain kerran vuotanut Golgatan kummulle, mutta jonka vaikutus kestää ajasta aikaan.
        Solvaamalla Jeesuksen ainutkertaista sovitustyötä, solvata samalla Jeesusta.

        "Jeeuksen sovintyö" ei riitä/kelpaa sellaisenaan lahkolaisille, vaan sen LISÄKSI pitänee saada "kaupanpäällinen", vaikkapa rahaa

        kuten: "minähän TEIN valinnan, mitä saan palkkioksi !! Nooh, vaikkapa miljoonia (Jumala siunaa minua "oikeasta valinnasta". . .


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Jeeuksen sovintyö" ei riitä/kelpaa sellaisenaan lahkolaisille, vaan sen LISÄKSI pitänee saada "kaupanpäällinen", vaikkapa rahaa

        kuten: "minähän TEIN valinnan, mitä saan palkkioksi !! Nooh, vaikkapa miljoonia (Jumala siunaa minua "oikeasta valinnasta". . .

        "Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa. Hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        "Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa. Hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi."

        kuka tekee pahaa ??

        norm. ihminen käy työssä, hoitaa lapset perheen, maksaa laskut omasta palkastaan, jne.
        miksi ei menisi "valoon"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Veretön ”evankeliumi” ei pelasta. Et ole koskaan päässyt sen todellisen Jeesuksen luo, joka vuodatti verensä sinunkin syntiesi, myös aviorikoksesi tähden. Jos sait anteeksi vain vaimoltasi, etkä Jumalalta, olet vielä syntiesi orja.

        Saatana on sinulta pistänyt piiloon monta muutakin asiaa, eikä vain tätä:

        "Jos te annatte toisille ihmisille anteeksi heidän rikkomuksensa, antaa myös taivaallinen Isänne teille anteeksi."

        "Mutta jos te ette anna anteeksi toisille, ei Isännekään anna anteeksi teidän rikkomuksianne. "


      • Anonyymi kirjoitti:

        kuka tekee pahaa ??

        norm. ihminen käy työssä, hoitaa lapset perheen, maksaa laskut omasta palkastaan, jne.
        miksi ei menisi "valoon"

        Jos hän kerran maalliset asiat hoitaa rehellisesti omalla nimellään, niin miksi hän maallista paljon tärkeämpää taivaallista asiaa pakenee piiloon pimeyden puskiin, kuten ilmoitettu on:

        "Voi niitä, jotka kätkeytyvät Herralta salatakseen suunnitelmansa, niitä, joiden teot piilevät pimeydessä ja jotka sanovat: "Kukapa meidät näkisi, kukapa meidät tuntisi!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jeeuksen sovintyö" ei riitä/kelpaa sellaisenaan lahkolaisille, vaan sen LISÄKSI pitänee saada "kaupanpäällinen", vaikkapa rahaa

        kuten: "minähän TEIN valinnan, mitä saan palkkioksi !! Nooh, vaikkapa miljoonia (Jumala siunaa minua "oikeasta valinnasta". . .

        Jeesuksen sovitustyö on koko kristikansan yhteinen totuus. Kristitty on Jeesukseen Kristukseen uskova ihminen.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Saatana on sinulta pistänyt piiloon monta muutakin asiaa, eikä vain tätä:

        "Jos te annatte toisille ihmisille anteeksi heidän rikkomuksensa, antaa myös taivaallinen Isänne teille anteeksi."

        "Mutta jos te ette anna anteeksi toisille, ei Isännekään anna anteeksi teidän rikkomuksianne. "

        Olen lukenut sinun vihanpidostasi ja anteeksiantamattomuudestasi entistä ystävääsi kohtaan. Milloin lopetat vihanpitosi?


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jos näin olen tehnyt, olen tehnyt sen lähettäjäni Jeesuksen Kristuksen ohjeen mukaan:

        "Minä lähetän teidät kuin lampaat susien keskelle. Olkaa siis viisaita kuin käärmeet ja viattomia kuin kyyhkyset."

        Sinulle tämä sama selkokielellä:

        Olkaa viisaita kuin Saatana ja viattomia kuin Antikristus.

        Sillä poikkeuksella, etten kertaakaan ole anonyyminä ryhtynyt valehtelemaan.

        Teet siis samoin kuin ne joita herjaat! Millaista kaksinaamaisuutta!
        Itse pidän pelkästään viisautena olla paljastamatta omia henkilötietojani sinulle. Minulle riittää, että Jumala minut tuntee. Teuvo Sunin kaltaisen, en sano tarkemmin, millaisen, ei tarvitse tietää minusta mitään. Se jääköön häntä kalvamaan loppuelämän ajaksi.


      • Anonyymi

        Sinä retostelet entisen ystäväsi asioilla. Sinulla olisi voinut olla lupaava ura jonkun roskasensaatiolehden toimittajana, sillä toimit juuri siten, mikä on heidän toimintatapansa. Häpeä, ikuinen häpeä päällesi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jeeuksen sovintyö" ei riitä/kelpaa sellaisenaan lahkolaisille, vaan sen LISÄKSI pitänee saada "kaupanpäällinen", vaikkapa rahaa

        kuten: "minähän TEIN valinnan, mitä saan palkkioksi !! Nooh, vaikkapa miljoonia (Jumala siunaa minua "oikeasta valinnasta". . .

        Onpa sinulla kehno lahko! Siirry kirkkoon! Siellä maksat vain veroa.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jos näin olen tehnyt, olen tehnyt sen lähettäjäni Jeesuksen Kristuksen ohjeen mukaan:

        "Minä lähetän teidät kuin lampaat susien keskelle. Olkaa siis viisaita kuin käärmeet ja viattomia kuin kyyhkyset."

        Sinulle tämä sama selkokielellä:

        Olkaa viisaita kuin Saatana ja viattomia kuin Antikristus.

        Sillä poikkeuksella, etten kertaakaan ole anonyyminä ryhtynyt valehtelemaan.

        Olet nyt paljastunut valehtelijaksi oman tunnustuksesi mukaan. Valehtelija olet Teuvo Suni. Sen olen aiemminkin huomannut, mutta hyvä, että tunnustit sen itsekin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PS. Pyhä Henki EI KOSKAAN johdata ketään solvaamaan Jeesuksen sovitustyötä! Juuri sellainen solvaaminen on antikristillistä iljetystä!

        Niinpä! Se olisi aivan mielipuolista!


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jos näin olen tehnyt, olen tehnyt sen lähettäjäni Jeesuksen Kristuksen ohjeen mukaan:

        "Minä lähetän teidät kuin lampaat susien keskelle. Olkaa siis viisaita kuin käärmeet ja viattomia kuin kyyhkyset."

        Sinulle tämä sama selkokielellä:

        Olkaa viisaita kuin Saatana ja viattomia kuin Antikristus.

        Sillä poikkeuksella, etten kertaakaan ole anonyyminä ryhtynyt valehtelemaan.

        "Sillä poikkeuksella, etten kertaakaan ole anonyyminä ryhtynyt valehtelemaan."
        Mutta omalla nimellä näkyy käyvän sujuvasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt kuitenkaan unohdeta niitä niin kovin lukuisia kertoja, kun olet itse anonyyminä kirjoittanut. Välillähän olet sen jopa myöntänyt. Vai kykenetkö kaikkitietävän Jumalan edessä sanomaan, oletko kirjoittanut anonyyminä? Muistathan senkin totuuden, että valehtelijat EIVÄT PERI Taivasten valtakuntaa!

        Niinpä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole tainnut koskaan todella SISÄISTÄÄ sitä, mitä Jeesus teki Golgatalla. Ilman sovitusta sinulla ei ole mitään, EI MITÄÄN.
        Päinvastoin sinä vaikutat jopa ylpeilevän sillä, että rohkenet herjata Jeesuksen sovitustyötä. SINULLA ON HIRVITTÄVÄ ASENNE JA MIELI JEESUSTA KOHTAAN! En edes halua ajatella, mitä sinulle siitä vielä koituu.

        se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päästelet valheita toisensa perään. Välillä sanot, ettet koskaan kirjoita anonyyminä ja sitten kuitenkin suot itsellesi poikkeuksia.
        Kirjoitat paljon valheita, mutta sinun suurin syntisi on Jeesuksen sovitustyön solvaaminen. Siinä sinulla on aikanaan tilittämistä Jumalan tuomioistuimen edessä.

        ”Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.”
        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun aiheeni on Jeesuksen sovitustyö Golgatan ristillä, kun hän sovitti meidät hirvittävillä kärsimyksillään Jumalalle.
        Se on minun fokukseni ja sinä sorruit taas kauheaan syntiin, kun sinä pidät sitä valheena.
        Sinullakaan ei ole mitään muuta mahdollisuutta kuin turvautua siihen armoon, jonka Jeesus meille Golgatalla hankki. Jumala itse hyväksyi tuon teon herättämällä Jeesuksen Kristuksen, Jumalan viattoman Karitsan kuolleista.

        Aamen!


      • Anonyymi kirjoitti:

        ”Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.”
        Aamen!

        Etkö ole vielä tätä tiennyt, miten hän tuli minut noutamaan?

        "MUISTA
        Luojaasi nuoruudessasi, ennen kuin hopealanka katkeaa ja kultamalja särkyy, ennen kuin vesiastia rikkoutuu lähteellä ja ammennuspyörä putoaa särkyneenä kaivoon."
        En muistanut, koska häntä vihasin. En muistanut myöskään sinänä päivänä, joka silloinkin oli sunnuntai helteinen Sanna-myrskyn päivä Lappeenrannassa. Mutta Hän muisti, koska oli jo äitini kohdussa minut omakseen valinnut, ja tuona päivänä päätti toteuttaa tämän:

        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua.
        Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Ritvan isä sai iäisyyskutsun Lappeenrannassa, jonne he olivat muuttaneet, kun olivat luovuttaneet maatilan vanhimmalle pojalleen. Hautajaiset olivat lauantaina 10. elokuuta. Siinä avoimen arkun äärellä tulin miettineeksi tätä: tässäkö on kaikki, mitä ihmisestä jäljelle jää? Missä on se, mikä sai tämänkin, nyt ruumiina olevan ihmisen elämään

        Sunnuntaina menimme Lappeenrannan kirkkoon jumalanpalvelukseen, jossa luettiin viikon aikana siunattujen vainajien nimet. Olin hieman hengästynyt, kun tulimme kirkkosalin ovelle. Sinnehän noustaan monta porrasta, joista Jaana oli pyörätuolin kanssa vedettävä. Näin seinällä virsitaulun, josta loisti silmiini numero 456.

        Tuo ihmeen antanut virsi vuosikymmenien takaa. Nykyisessä virsikirjassa sen numero on 307. Kun tämän näin, ajattelin, että onpa mukava pitkästä aikaa kuulla tuo virsi kaukaa lapsuudesta. Missä jumalanpalveluksen osassa tuo virsi oli, sitä en muista. Kun se alkoi, tuli sellainen tunne kuin minut olisi kääritty lämpimään pumpuliin. Tönäisin Ritvaa kylkeen:

        "Tämä on minun virsi." Koskaan aikaisemmin en ollut tästä mitään puhunut. Sen jälkeen meni kirkon alttariseinä silmissäni täysin mustaksi. Siihen oli vedetty kuin musta samettiverho, johon suurin kultakirjaimin ilmestyi sanat:

        RAAMATTU ON TOTTA.

        Minua alkoi hävettää, koska en ollut tuota kirjaa juurikaan lukenut. Monta kertaa olin sen alusta aloittanut ja aina sen lukeminen oli kesken jäänyt. Koska sen kirjan kansien välissä touhusi tuo inhottava Jumala. Sitten koin aivan kuin pääni päälle olisi laskettu raskas paino, mutta siitä huolimatta tunsin, kuinka aloin kohota penkistä kohti korkeuksia.

        Virttä en enää kuullut, urkujen äänikin oli poissa ja oli aivan hiljaista. Katselin ympärilläni olevaa valtavaa kirkkautta, ja tunsin pääni yläpuolella olevan jotakin hyvin puoleensa vetävää, jota en kuitenkaan nähnyt.

        Mieleen palautui heti se ihana tunne siellä järven rannalla kalliolla, kun se valonsäde täytti sylini. Hetken tätä kirkkautta katsellessa ja ihmetellessä, kuulen sen keskeltä jostakin miehen äänellä lausutut sanat:

        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi, rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi, ja älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi!"

        Siinä tulivat itsekkäälle ihmiselle kovat sanat. Vaikka on tietoisesti ollut ketään muita tuominnut kuin vain tuota koston Jumalaa. Hetken kuluttua sama ääni jatkoi:

        "Ei ole mitään väliä sillä, onko sinulla isä tai ei, oletko rikas tai köyhä, terve tai sairas, kunhan elät elämäsi niin, että kerran saavutat tämän kirkkauden!"

        Tämän jälkeen päässäni käytettiin ajatuksenjuoksu: oli verrattava tätä tunnetta, joka minut ympäröi, tunteeseen vaimoani kohtaan. Tämä meni kirkkaasti edelle. Sitten olivat vuorossa kaikki viisi tytärtä. Toiseksi jäivät hekin. Sitten kirkonmäellä oleva auto ja siellä oleva kameralaukku, nekin kun olivat silloin vielä hyvin rakkaita. Toiseksi jäivät nekin, samoin vielä pohjoisessa oleva koti, kun sekin lopuksi ajatuksiin johdatettiin.

        Tämän tajuttuani tulin sen ihanuuden keskellä luvanneeksi, vaikka mitään ei minulta kysyttykään. "Tämän takia, mitä nyt olen saanut nähdä ja kokea, tahdon lähteä minne vain haluat minut lähettää!"

        Näky päättyi siihen, kun ympäröivän kirkkauden keskellä katsoin taakseni, ja huomasin selkäni takana syvän mustan rotkon, jonka reunalla istuin. Mistä tuon jumalanpalveluksen saarnassa puhuttiin, sitä en muista, mutta tämä näky ja sen seuraukset eivät tule koskaan silmistäni ja ajatuksistani katoamaan. Välittömät seuraukset sain kokea heti, kun kirkon rappusia alas astelimme.

        Oli kuin päältäni olisi riisuttu pakkopaita ja raskaat kahleet. Kaikki vuosikymmenien aikana koetut tuskat olivat poissa. Melkein nauraen ihmettelin, miten olivatkaan nuo kolme elämäni kipeintä kohtaa - isättömyys, köyhä koti ja vammainen esikoinen, Jumalan monet kostamiset - lähes koko siihen asti eletyn elämäni henkisen puolen pilanneet.

        Ja nyt, 48-vuotiaana, olin kuin uuden elämän alussa. Suurin ihme oli tuon isättömyyden tuskan ja sen tuottaman häpeän pois ottaminen. Se oli siihen asti ollut niin kipeä asia, ettei siitä voinut kenellekään puhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole tainnut koskaan todella SISÄISTÄÄ sitä, mitä Jeesus teki Golgatalla. Ilman sovitusta sinulla ei ole mitään, EI MITÄÄN.
        Päinvastoin sinä vaikutat jopa ylpeilevän sillä, että rohkenet herjata Jeesuksen sovitustyötä. SINULLA ON HIRVITTÄVÄ ASENNE JA MIELI JEESUSTA KOHTAAN! En edes halua ajatella, mitä sinulle siitä vielä koituu.

        Ja Jeesus huusi suurella äänellä ja sanoi: "Isä, sinun käsiisi minä annan henkeni." Ja sen sanottuaan hän antoi henkensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Jeesus huusi suurella äänellä ja sanoi: "Isä, sinun käsiisi minä annan henkeni." Ja sen sanottuaan hän antoi henkensä.

        Ja Jeesus huusi suurella äänellä ja sanoi: "Isä, sinun käsiisi minä annan henkeni." Ja sen sanottuaan hän antoi henkensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Jeesus huusi suurella äänellä ja sanoi: "Isä, sinun käsiisi minä annan henkeni." Ja sen sanottuaan hän antoi henkensä.

        Jep, hölmön hommaa mutta tuossa itsetuhoisen kaverin katumustilassa se hänelle suotakoon.

        Vähän aiemmin hänellä oli selvempi hetki kun totesi että ei sitä perhanan jumalaa ole olemassakaan. Hänetkin on polkenut alulle joku heittojätkä.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Etkö ole vielä tätä tiennyt, miten hän tuli minut noutamaan?

        "MUISTA
        Luojaasi nuoruudessasi, ennen kuin hopealanka katkeaa ja kultamalja särkyy, ennen kuin vesiastia rikkoutuu lähteellä ja ammennuspyörä putoaa särkyneenä kaivoon."
        En muistanut, koska häntä vihasin. En muistanut myöskään sinänä päivänä, joka silloinkin oli sunnuntai helteinen Sanna-myrskyn päivä Lappeenrannassa. Mutta Hän muisti, koska oli jo äitini kohdussa minut omakseen valinnut, ja tuona päivänä päätti toteuttaa tämän:

        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua.
        Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Ritvan isä sai iäisyyskutsun Lappeenrannassa, jonne he olivat muuttaneet, kun olivat luovuttaneet maatilan vanhimmalle pojalleen. Hautajaiset olivat lauantaina 10. elokuuta. Siinä avoimen arkun äärellä tulin miettineeksi tätä: tässäkö on kaikki, mitä ihmisestä jäljelle jää? Missä on se, mikä sai tämänkin, nyt ruumiina olevan ihmisen elämään

        Sunnuntaina menimme Lappeenrannan kirkkoon jumalanpalvelukseen, jossa luettiin viikon aikana siunattujen vainajien nimet. Olin hieman hengästynyt, kun tulimme kirkkosalin ovelle. Sinnehän noustaan monta porrasta, joista Jaana oli pyörätuolin kanssa vedettävä. Näin seinällä virsitaulun, josta loisti silmiini numero 456.

        Tuo ihmeen antanut virsi vuosikymmenien takaa. Nykyisessä virsikirjassa sen numero on 307. Kun tämän näin, ajattelin, että onpa mukava pitkästä aikaa kuulla tuo virsi kaukaa lapsuudesta. Missä jumalanpalveluksen osassa tuo virsi oli, sitä en muista. Kun se alkoi, tuli sellainen tunne kuin minut olisi kääritty lämpimään pumpuliin. Tönäisin Ritvaa kylkeen:

        "Tämä on minun virsi." Koskaan aikaisemmin en ollut tästä mitään puhunut. Sen jälkeen meni kirkon alttariseinä silmissäni täysin mustaksi. Siihen oli vedetty kuin musta samettiverho, johon suurin kultakirjaimin ilmestyi sanat:

        RAAMATTU ON TOTTA.

        Minua alkoi hävettää, koska en ollut tuota kirjaa juurikaan lukenut. Monta kertaa olin sen alusta aloittanut ja aina sen lukeminen oli kesken jäänyt. Koska sen kirjan kansien välissä touhusi tuo inhottava Jumala. Sitten koin aivan kuin pääni päälle olisi laskettu raskas paino, mutta siitä huolimatta tunsin, kuinka aloin kohota penkistä kohti korkeuksia.

        Virttä en enää kuullut, urkujen äänikin oli poissa ja oli aivan hiljaista. Katselin ympärilläni olevaa valtavaa kirkkautta, ja tunsin pääni yläpuolella olevan jotakin hyvin puoleensa vetävää, jota en kuitenkaan nähnyt.

        Mieleen palautui heti se ihana tunne siellä järven rannalla kalliolla, kun se valonsäde täytti sylini. Hetken tätä kirkkautta katsellessa ja ihmetellessä, kuulen sen keskeltä jostakin miehen äänellä lausutut sanat:

        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi, rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi, ja älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi!"

        Siinä tulivat itsekkäälle ihmiselle kovat sanat. Vaikka on tietoisesti ollut ketään muita tuominnut kuin vain tuota koston Jumalaa. Hetken kuluttua sama ääni jatkoi:

        "Ei ole mitään väliä sillä, onko sinulla isä tai ei, oletko rikas tai köyhä, terve tai sairas, kunhan elät elämäsi niin, että kerran saavutat tämän kirkkauden!"

        Tämän jälkeen päässäni käytettiin ajatuksenjuoksu: oli verrattava tätä tunnetta, joka minut ympäröi, tunteeseen vaimoani kohtaan. Tämä meni kirkkaasti edelle. Sitten olivat vuorossa kaikki viisi tytärtä. Toiseksi jäivät hekin. Sitten kirkonmäellä oleva auto ja siellä oleva kameralaukku, nekin kun olivat silloin vielä hyvin rakkaita. Toiseksi jäivät nekin, samoin vielä pohjoisessa oleva koti, kun sekin lopuksi ajatuksiin johdatettiin.

        Tämän tajuttuani tulin sen ihanuuden keskellä luvanneeksi, vaikka mitään ei minulta kysyttykään. "Tämän takia, mitä nyt olen saanut nähdä ja kokea, tahdon lähteä minne vain haluat minut lähettää!"

        Näky päättyi siihen, kun ympäröivän kirkkauden keskellä katsoin taakseni, ja huomasin selkäni takana syvän mustan rotkon, jonka reunalla istuin. Mistä tuon jumalanpalveluksen saarnassa puhuttiin, sitä en muista, mutta tämä näky ja sen seuraukset eivät tule koskaan silmistäni ja ajatuksistani katoamaan. Välittömät seuraukset sain kokea heti, kun kirkon rappusia alas astelimme.

        Oli kuin päältäni olisi riisuttu pakkopaita ja raskaat kahleet. Kaikki vuosikymmenien aikana koetut tuskat olivat poissa. Melkein nauraen ihmettelin, miten olivatkaan nuo kolme elämäni kipeintä kohtaa - isättömyys, köyhä koti ja vammainen esikoinen, Jumalan monet kostamiset - lähes koko siihen asti eletyn elämäni henkisen puolen pilanneet.

        Ja nyt, 48-vuotiaana, olin kuin uuden elämän alussa. Suurin ihme oli tuon isättömyyden tuskan ja sen tuottaman häpeän pois ottaminen. Se oli siihen asti ollut niin kipeä asia, ettei siitä voinut kenellekään puhua.

        Kyllähän Jeesuskin häpesi isättömyyttään. Jopa niin paljon että sepitti sille peitetarinan jota jotkut yhä toistaa.
        Sellaista sattuu ja on sattunut aina. Ei kannata ottaa sitä noin raskaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen sovitustyö on koko kristikansan yhteinen totuus. Kristitty on Jeesukseen Kristukseen uskova ihminen.

        ”Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.”
        1 Joh 2:2


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Jeesus huusi suurella äänellä ja sanoi: "Isä, sinun käsiisi minä annan henkeni." Ja sen sanottuaan hän antoi henkensä.

        Jeesukselle kunnia ja kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veretön ”evankeliumi” ei pelasta. Et ole koskaan päässyt sen todellisen Jeesuksen luo, joka vuodatti verensä sinunkin syntiesi, myös aviorikoksesi tähden. Jos sait anteeksi vain vaimoltasi, etkä Jumalalta, olet vielä syntiesi orja.

        Jep jep


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Etkö ole vielä tätä tiennyt, miten hän tuli minut noutamaan?

        "MUISTA
        Luojaasi nuoruudessasi, ennen kuin hopealanka katkeaa ja kultamalja särkyy, ennen kuin vesiastia rikkoutuu lähteellä ja ammennuspyörä putoaa särkyneenä kaivoon."
        En muistanut, koska häntä vihasin. En muistanut myöskään sinänä päivänä, joka silloinkin oli sunnuntai helteinen Sanna-myrskyn päivä Lappeenrannassa. Mutta Hän muisti, koska oli jo äitini kohdussa minut omakseen valinnut, ja tuona päivänä päätti toteuttaa tämän:

        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua.
        Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Ritvan isä sai iäisyyskutsun Lappeenrannassa, jonne he olivat muuttaneet, kun olivat luovuttaneet maatilan vanhimmalle pojalleen. Hautajaiset olivat lauantaina 10. elokuuta. Siinä avoimen arkun äärellä tulin miettineeksi tätä: tässäkö on kaikki, mitä ihmisestä jäljelle jää? Missä on se, mikä sai tämänkin, nyt ruumiina olevan ihmisen elämään

        Sunnuntaina menimme Lappeenrannan kirkkoon jumalanpalvelukseen, jossa luettiin viikon aikana siunattujen vainajien nimet. Olin hieman hengästynyt, kun tulimme kirkkosalin ovelle. Sinnehän noustaan monta porrasta, joista Jaana oli pyörätuolin kanssa vedettävä. Näin seinällä virsitaulun, josta loisti silmiini numero 456.

        Tuo ihmeen antanut virsi vuosikymmenien takaa. Nykyisessä virsikirjassa sen numero on 307. Kun tämän näin, ajattelin, että onpa mukava pitkästä aikaa kuulla tuo virsi kaukaa lapsuudesta. Missä jumalanpalveluksen osassa tuo virsi oli, sitä en muista. Kun se alkoi, tuli sellainen tunne kuin minut olisi kääritty lämpimään pumpuliin. Tönäisin Ritvaa kylkeen:

        "Tämä on minun virsi." Koskaan aikaisemmin en ollut tästä mitään puhunut. Sen jälkeen meni kirkon alttariseinä silmissäni täysin mustaksi. Siihen oli vedetty kuin musta samettiverho, johon suurin kultakirjaimin ilmestyi sanat:

        RAAMATTU ON TOTTA.

        Minua alkoi hävettää, koska en ollut tuota kirjaa juurikaan lukenut. Monta kertaa olin sen alusta aloittanut ja aina sen lukeminen oli kesken jäänyt. Koska sen kirjan kansien välissä touhusi tuo inhottava Jumala. Sitten koin aivan kuin pääni päälle olisi laskettu raskas paino, mutta siitä huolimatta tunsin, kuinka aloin kohota penkistä kohti korkeuksia.

        Virttä en enää kuullut, urkujen äänikin oli poissa ja oli aivan hiljaista. Katselin ympärilläni olevaa valtavaa kirkkautta, ja tunsin pääni yläpuolella olevan jotakin hyvin puoleensa vetävää, jota en kuitenkaan nähnyt.

        Mieleen palautui heti se ihana tunne siellä järven rannalla kalliolla, kun se valonsäde täytti sylini. Hetken tätä kirkkautta katsellessa ja ihmetellessä, kuulen sen keskeltä jostakin miehen äänellä lausutut sanat:

        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi, rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi, ja älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi!"

        Siinä tulivat itsekkäälle ihmiselle kovat sanat. Vaikka on tietoisesti ollut ketään muita tuominnut kuin vain tuota koston Jumalaa. Hetken kuluttua sama ääni jatkoi:

        "Ei ole mitään väliä sillä, onko sinulla isä tai ei, oletko rikas tai köyhä, terve tai sairas, kunhan elät elämäsi niin, että kerran saavutat tämän kirkkauden!"

        Tämän jälkeen päässäni käytettiin ajatuksenjuoksu: oli verrattava tätä tunnetta, joka minut ympäröi, tunteeseen vaimoani kohtaan. Tämä meni kirkkaasti edelle. Sitten olivat vuorossa kaikki viisi tytärtä. Toiseksi jäivät hekin. Sitten kirkonmäellä oleva auto ja siellä oleva kameralaukku, nekin kun olivat silloin vielä hyvin rakkaita. Toiseksi jäivät nekin, samoin vielä pohjoisessa oleva koti, kun sekin lopuksi ajatuksiin johdatettiin.

        Tämän tajuttuani tulin sen ihanuuden keskellä luvanneeksi, vaikka mitään ei minulta kysyttykään. "Tämän takia, mitä nyt olen saanut nähdä ja kokea, tahdon lähteä minne vain haluat minut lähettää!"

        Näky päättyi siihen, kun ympäröivän kirkkauden keskellä katsoin taakseni, ja huomasin selkäni takana syvän mustan rotkon, jonka reunalla istuin. Mistä tuon jumalanpalveluksen saarnassa puhuttiin, sitä en muista, mutta tämä näky ja sen seuraukset eivät tule koskaan silmistäni ja ajatuksistani katoamaan. Välittömät seuraukset sain kokea heti, kun kirkon rappusia alas astelimme.

        Oli kuin päältäni olisi riisuttu pakkopaita ja raskaat kahleet. Kaikki vuosikymmenien aikana koetut tuskat olivat poissa. Melkein nauraen ihmettelin, miten olivatkaan nuo kolme elämäni kipeintä kohtaa - isättömyys, köyhä koti ja vammainen esikoinen, Jumalan monet kostamiset - lähes koko siihen asti eletyn elämäni henkisen puolen pilanneet.

        Ja nyt, 48-vuotiaana, olin kuin uuden elämän alussa. Suurin ihme oli tuon isättömyyden tuskan ja sen tuottaman häpeän pois ottaminen. Se oli siihen asti ollut niin kipeä asia, ettei siitä voinut kenellekään puhua.

        Näiden herrojen orjuudessa toimit tietoisesti ja sen olet itse todistanut mm käyttämällä Kakkivaltiaiden Pyhä Nimeä laittomuuden herrojen oppien vahvistmiseksi.
        -
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html

        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

        Tässä Kaikkivaltiaan oppia josta uskovaisena eksyttäjänä seurauksen tiedät:
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee (Apostolien teot:13:6), ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        Matteuksen evankeliumi:
        7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veretön ”evankeliumi” ei pelasta. Et ole koskaan päässyt sen todellisen Jeesuksen luo, joka vuodatti verensä sinunkin syntiesi, myös aviorikoksesi tähden. Jos sait anteeksi vain vaimoltasi, etkä Jumalalta, olet vielä syntiesi orja.

        Niinpä. On aivan turhaa puhua Jeesuksesta ilman sovitustyötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. On aivan turhaa puhua Jeesuksesta ilman sovitustyötä.

        Mitähän lienee sovitellut ja mihin lienee sovitellut, jos vallan työkseen sovitteli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päästelet valheita toisensa perään. Välillä sanot, ettet koskaan kirjoita anonyyminä ja sitten kuitenkin suot itsellesi poikkeuksia.
        Kirjoitat paljon valheita, mutta sinun suurin syntisi on Jeesuksen sovitustyön solvaaminen. Siinä sinulla on aikanaan tilittämistä Jumalan tuomioistuimen edessä.

        Niinpä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Jeesus huusi suurella äänellä ja sanoi: "Isä, sinun käsiisi minä annan henkeni." Ja sen sanottuaan hän antoi henkensä.

        Et tunne kristittyjen opin harhautusta "synti" ilmaisusta.
        Lyhyesti.
        Uskossa uskovainen eksytetään uskomaan, että kaikkien uskovaisten kaikki synnit on Jeesus sovittanut. MUTTA, eipä kerrota siihen liittyvää kolmea tärkeää asiaa.
        1:
        Synti on kristittyjen laittomuuden raamatun rikos!
        1 Johanneksen kirje 3:4-10
        "Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus. Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä. Kuka ikinä hänessä pysyy, hän ei tee syntiä; kuka ikinä syntiä tekee, hän ei ole häntä nähnyt eikä häntä tuntenut. Lapsukaiset, älköön kukaan saako teitä eksyttää. Se, joka vanhurskauden tekee, on vanhurskas, niinkuin hän on vanhurskas....................."
        Siis synti on laittomuus ja laittomuus on rikos!
        KUKA NE KRISTITTYJEN RIKOKSET SOVITTI?
        BARJEESUSKO?
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        28:18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä."

        Kaikkivaltias Jeesus on laittomuuden proteettoihin uskovaset tuominnut:
        Matteuksen evankeliumi:
        7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee (Apostolien teot:13:6), ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."

        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

        Kaikkivaltiaan Jeesuksen antaman kiellon rikkojille...:
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

        Kuten huomaatte niin kristittyjen laittomuus jakaa Kaikkivaltiaan Nimeen syntien sovituksia mutta ei kerro, että ne synnit ovat rikoksia.
        Siis raamatullisesti ei ole täysin laitonta kutsua syntistä uskontunnustuksen antanut uskovaista rikolliseksi sillä sellaiseksi eksyttäjä aivopesee ja uskontunnustuksessa uskovainen sen tunnustaa: http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        Todelliset kristilliset eivät uskontunnustusta anna, eikä kristillisten Jumala ja Jeesus sellaista vaadi vaan Lait ja opit ovat asetettu noudatettviksi EIKÄ uskottaviksi.
        Siis kristillisiksi ei aivopestä Kakkivaltiaan Jeesuksen kieltämään uskoon laittomuuden vääriin profeettoihin. Krisilliset tietää kristittyjen laittomuuden herrat ja varoo kykyjensä mukaan joutumasta sielullisesti/mielellisesti manipuloiduksia ja tuomittujen joukkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän Jeesuskin häpesi isättömyyttään. Jopa niin paljon että sepitti sille peitetarinan jota jotkut yhä toistaa.
        Sellaista sattuu ja on sattunut aina. Ei kannata ottaa sitä noin raskaasti.

        Nk, "isättömiä" elää maailmassa neitsyeessä syntyneinä yli tuhat ihmistä maailmassa. Tarkkaa tietoa ei anneta eikä nimiä julkaista koska se on hiukan arkaluontoinen asia ja riskinä uskonnillisten narsistien pyrkiminen omimaan sellaisia.
        Lääketieteellisesti kysymys on vain solun jakaantumisesta syntynyt prosesi eikä sairaus vaikka raskaus aktivoituun ilman miestä; arkikielellä ilmaistuna.
        Olen netillä kohdannut papinkin, joka pilkkasi Kaikkivaltiasta Jeesusta "äpäräksi" epäilen, ettei tee sitä ainakaan yleisesti toista kertaa....


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Sen olen myöskin oppinut tuntemaan, ettet sinäkään ole kertaakaan Anonyyminä ryhtynyt julistamaan totuutta.

        1.Johanneksen kirje:
        2:4 Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nk, "isättömiä" elää maailmassa neitsyeessä syntyneinä yli tuhat ihmistä maailmassa. Tarkkaa tietoa ei anneta eikä nimiä julkaista koska se on hiukan arkaluontoinen asia ja riskinä uskonnillisten narsistien pyrkiminen omimaan sellaisia.
        Lääketieteellisesti kysymys on vain solun jakaantumisesta syntynyt prosesi eikä sairaus vaikka raskaus aktivoituun ilman miestä; arkikielellä ilmaistuna.
        Olen netillä kohdannut papinkin, joka pilkkasi Kaikkivaltiasta Jeesusta "äpäräksi" epäilen, ettei tee sitä ainakaan yleisesti toista kertaa....

        Niin tarkoitatko ,että ns. "Jeesuksia" olisi yli tuhat ollut nailmassa? Sen mukaanhan tämä höpinä Jumalan pojasta onkin perätöntä luskutusta.


      • Anonyymi

        Matteuksen evankeliumi:
        24:5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.”
        Aamen!

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veretön ”evankeliumi” ei pelasta. Et ole koskaan päässyt sen todellisen Jeesuksen luo, joka vuodatti verensä sinunkin syntiesi, myös aviorikoksesi tähden. Jos sait anteeksi vain vaimoltasi, etkä Jumalalta, olet vielä syntiesi orja.

        Se on just noin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teet siis samoin kuin ne joita herjaat! Millaista kaksinaamaisuutta!
        Itse pidän pelkästään viisautena olla paljastamatta omia henkilötietojani sinulle. Minulle riittää, että Jumala minut tuntee. Teuvo Sunin kaltaisen, en sano tarkemmin, millaisen, ei tarvitse tietää minusta mitään. Se jääköön häntä kalvamaan loppuelämän ajaksi.

        Niinpä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan."

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.”
        Aamen!

        Kiitos Jeesus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen sovitustyö on koko kristikansan yhteinen totuus. Kristitty on Jeesukseen Kristukseen uskova ihminen.

        ”Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: "Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Jeesus huusi suurella äänellä ja sanoi: "Isä, sinun käsiisi minä annan henkeni." Ja sen sanottuaan hän antoi henkensä.

        Aamen! Siinä se on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.”
        1 Joh 2:2

        Aamen kiitos Jeesus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep jep

        Lukekaapa ajatuksella se Sananlasku vai oliko se Saarnaajan kirjan kohta, missä Salomo sanoi jotenkin siihen malliin, että "Elä nuoruutesi iloisena, tietäen, että Jumala on jo kaiken teoistanne hyväksynyt ja armahtanut, vaikka nuoruuskin, elämän aamu on vain turhuutta ja Jumala silti vaatii ihmisen tilille, kaikista teoistaan, niin pahoista kuin hyvistäkin"
        Kyllä varmaan nuokin teot ja puheet mitä te teette ja puhutte, tutkitaan, että miksi haluatte juoruilla ja syyttää ihmisiä heidän suhteistaan?! JOS joku olisi tehnyt jotakin järkyttävää käydessään vieraissa, jopa yhteisestä sopimuksesta, niin eräät haluavat silti tietysti nähdä, miten se kaikki silloin päättyy, sen jonkun osalta?! Mutta kyse on silti jopa intimiteetistä, ja oli hieman kurjaa(ellei aloittaja olisi silti pysynyt nimettömänä), että joutui kohtaamaan näitä "uskovaisia", jotka syyttävät aikansa kuin Saatana(no - sori liioitteluni), ja tehtyään "työnsä", ovat lopullisesti saaneet vain suhteensa hajoamaan, eikä auttajaa enää ole, jos usko kaiken mahdollisena pitämiseenkin ja Jeesukseenkin on heiltä samalla mennyt. Rakastelu, seksi itsessään on se vain himoa tietenkin, mutta mahdollisesti lastensa mielterveyden takia, ymmärrän teidänkin moitteenne ja huolenne. Ei se oikein ole, että on ikäänkuin "moniavioinen", vai onko?! Esim. Aabrahamilla ja Jaakobilla oli monta vaimoa, eikä Raamatussa mainita, että Jumala olisi siitä syyttänyt kumpaakaan? Miten te sen selitätte?!
        Jeesushan toki sanoi, että "tämä on paha ja avionrikkoja sukupolvi", mutta ei maininnut siitä, että jos joku kykeni moniavioisuuteen, oli siis rikas, eikö hänen pitänyt pysyä uskollisena vain kaikille vaimoilleen tai näin tasa-arvon aikana - nainenkin miehilleen... Jos kumpikaan ei teostaan "käydä vieraissa" suuremmin valita, eikä lapsetkaan joudu teon takia "psykoosiin", ei mitään pahaa ole edes tapahtunut?! Miksi siitä huolimatta olette epäuskoisia heidän suhteensa? Jos teillä itsellänne on unelma-avioliitto vain yhden puolison kanssa, eikö olisi parempi että pitäisitte sen vain omana saavutuksenanne, eli jos koette olevanne "parempia" olla varovaisia, ettette aiheuta kateellista vihaa noissa lähimmäisissänne?!
        Mutta : "Ei mitään uutta auringon alla, ihmiset elävät ja kuolevat, jotkut olivat kuolleita jo eläessään, ja eräät saivat palkintonsa ja elämänsä alkoi vasta kuolemassaan..."

        Mutta taaskin pöljä selitys itsestäni: Olen itse sinkku, ja kykenemätön pitämään varsinkaan suomineitoa kauaakaan itsestäni kiinnostuneena, eli "paraskin sanoja" . hahaha...

        Taisin kertoa silti jossakin aiemmin, että itsekin hiukan sekstailin, kerran mielisairaalassa, erään muslimin kanssa, mutta minun tapauksessani, kuten Salomokin sanoi, "oli mies vain mieltä vailla, kun kokeili viettelijätärtä, vaikka en tiedä, kumpi siinä kumman vietteli?!" ja sainko siis mieleni suorastaan kuntoon vasta tehtyäni sen "mieliteon"?! Te ajatettelette kauhean usein, että ikään kuin synnistämällä ja suhtautumalla kielteisesti lähes kaikkiin ihmisten tekoihin, sillä itse pelastuisit, mutta jos olette uskossa, tietenkin tulette tekin lopulta tietämään totuuden jopa tästäkin, naiskenteluhommasta."Rakkaus paljotkin synnit peittää, ja, että hän, joka on saanut paljon anteeksi, se rakastaa myös paljon"...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

        Varoittaisin teitä siis olematta syyttämättä KETÄÄN, koska Saatanan henki on syyttäjän henki. Jos silti syytätte, älkää ihmetelkö jos silti lähdette viimeisiltä tuomiolta hänen matkaansa, mieluummin kuin Puolustajan. En tiedä kumpia tarvitaan enemmän - puolustajia vai hyökkääjiä(syyttäjiä? väittäisin että puolustajia on oltava vähintään yhtä monta, että elämänne matsi voitetaan, eli ei kummassakaan valinnassa ole mitään vastenmielistä kenellekään, kun se tuomio kaikille tulee, PAITSI niille, jotka eivät tuominneet ITSE ketään. Siinä joukossa itse seison, vaikka oma bio-isäni ei... Isäni onnellisena kerrra möyhkäsi, että "pääsemme tuomitsemaan kansoja tms" - mikä Raamatussa luvataan, mutta itse kauhistuin sen tehtävän vaikeutta, ja totesin, että ei tulisi minulle kuuloonkaan(tms.) vaan olen mieluummin puolustaja tai osa valamiehistöä, mihin hyvänsä minut SILLOIN laitetaan, koska ei minuun mieleeni tulleissa syytöksissä ollut koskaan mitään järkeä ketään kohtaan. Mutta siksihän olenkin puolustaja, jopa jalitsumatseissa olen puolustaja, vaikka se urheilu minulla päättyi lievään jalkavammaan, mutta okei, en shakissa ja muissa älypeleissä silti aina pelkästään puolusta - se oli minulle eräs Pasi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Jeesus huusi suurella äänellä ja sanoi: "Isä, sinun käsiisi minä annan henkeni." Ja sen sanottuaan hän antoi henkensä.

        Kunnia Jumalalle suuresta pelastusteostaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sotket tahallasi jotkin maalliset veripullot Jeesuksen sovitusvereen, joka on vain kerran vuotanut Golgatan kummulle, mutta jonka vaikutus kestää ajasta aikaan.
        Solvaamalla Jeesuksen ainutkertaista sovitustyötä, solvata samalla Jeesusta.

        Teuvo valehtelee, koska se on hänen luonteensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Jeesus huusi suurella äänellä ja sanoi: "Isä, sinun käsiisi minä annan henkeni." Ja sen sanottuaan hän antoi henkensä.

        Kiitos Jeesus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PS. Pyhä Henki EI KOSKAAN johdata ketään solvaamaan Jeesuksen sovitustyötä! Juuri sellainen solvaaminen on antikristillistä iljetystä!

        Totta!
        Kristittyjen laittomuuden Herra Jumalan (Saatana) ja Barjeesuksen palvelijoiksi eksyttäjät esiintyvät kristillisinä vaikka ovat laittomuuden kristittyjä joilla ei ole mitään muuta pyhää kuin laittomuuden epäpyhyys!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen sovitustyö on koko kristikansan yhteinen totuus. Kristitty on Jeesukseen Kristukseen uskova ihminen.

        Vainiin!!!!
        Kristillisten Kaikkivaltias Jeesus EI LÄHETTÄNYT raamatun mukaan kristittyjä maailmalle laittomuuksia tekemään vaan lähetti kristilliset opetuslapsensa:

        Matteuksen evankeliumi:
        10:5 Nämä kaksitoista Jeesus lähetti ja käski heitä sanoen: "Älköön tienne viekö pakanain luokse, älkääkä menkö mihinkään samarialaisten kaupunkiin,
        10:6 vaan menkää ennemmin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö. "

        Ja antoi opetuksensa kristityille...:
        Matt.23:15 "Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette!"

        Kristillisten Kaikkivaltias Jeesus EI LÄHETTÄNYT raamatun mukaan kristittyjä maailmalle laittomuuksia tekemään vaan lähetti kristilliset opetuslapsensa:

        Matteuksen evankeliumi:
        10:5 Nämä kaksitoista Jeesus lähetti ja käski heitä sanoen: "Älköön tienne viekö pakanain luokse, älkääkä menkö mihinkään samarialaisten kaupunkiin,
        10:6 vaan menkää ennemmin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö. "

        Ketä laittomuuden kristityt rakastavat:
        Joh. 14:15 "Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni."

        Mm nämä kristittyjen teot rikkovat kahta Lakia kristillisten Kaikkivaltiaiden Pyhään Nimiin esiintyen:
        "Älä tapa" https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        Ja
        https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-jumalanpilkka

        Ketä laittomuuden kristityt rakastavat:
        Joh. 14:15 "Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni."
        Kristittyjen todelliset Herrat
        2.Korinttolaiskirje:11:14
        Apostolien teot:13:6


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vainiin!!!!
        Kristillisten Kaikkivaltias Jeesus EI LÄHETTÄNYT raamatun mukaan kristittyjä maailmalle laittomuuksia tekemään vaan lähetti kristilliset opetuslapsensa:

        Matteuksen evankeliumi:
        10:5 Nämä kaksitoista Jeesus lähetti ja käski heitä sanoen: "Älköön tienne viekö pakanain luokse, älkääkä menkö mihinkään samarialaisten kaupunkiin,
        10:6 vaan menkää ennemmin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö. "

        Ja antoi opetuksensa kristityille...:
        Matt.23:15 "Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette!"

        Kristillisten Kaikkivaltias Jeesus EI LÄHETTÄNYT raamatun mukaan kristittyjä maailmalle laittomuuksia tekemään vaan lähetti kristilliset opetuslapsensa:

        Matteuksen evankeliumi:
        10:5 Nämä kaksitoista Jeesus lähetti ja käski heitä sanoen: "Älköön tienne viekö pakanain luokse, älkääkä menkö mihinkään samarialaisten kaupunkiin,
        10:6 vaan menkää ennemmin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö. "

        Ketä laittomuuden kristityt rakastavat:
        Joh. 14:15 "Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni."

        Mm nämä kristittyjen teot rikkovat kahta Lakia kristillisten Kaikkivaltiaiden Pyhään Nimiin esiintyen:
        "Älä tapa" https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        Ja
        https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-jumalanpilkka

        Ketä laittomuuden kristityt rakastavat:
        Joh. 14:15 "Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni."
        Kristittyjen todelliset Herrat
        2.Korinttolaiskirje:11:14
        Apostolien teot:13:6

        Saatana on kaikki kristilliset lähettänyt.

        Kristus on lähettänyt jokaisen kansan keskelle vain omat, Pyhän Hengen kouluttamat todistajansa.

        Ihmisten vihattaviksi ja tapettaviksi:

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

        Eikä yksikään hänen lähettämänsä ihminen ole pystynyt perustamaan edes yhtä ainoaa seurakuntaa, koska:

        "Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun Henkeni tähden, mutta se, joka vahvana pysyy loppuun asti pelastuu."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta!
        Kristittyjen laittomuuden Herra Jumalan (Saatana) ja Barjeesuksen palvelijoiksi eksyttäjät esiintyvät kristillisinä vaikka ovat laittomuuden kristittyjä joilla ei ole mitään muuta pyhää kuin laittomuuden epäpyhyys!

        Kristityt eivät ole Saatanan valtakunnassa laittyomia, sillä heitä varjelevat Esivalta, ja Saatanalle heitetyt papit:


        "Sen porton viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat (esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään."

        Porton vihan viinin Saatana muokkasi Jeesuksen verestä, ja sai siitä erinomaisen laumasuojan kristityilleen Kristuksen Totuutta vastaan.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Sen olen myöskin oppinut tuntemaan, ettet sinäkään ole kertaakaan Anonyyminä ryhtynyt julistamaan totuutta.

        ei se ollut niin, että kuin piru ja kuin antikristus...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PS. Pyhä Henki EI KOSKAAN johdata ketään solvaamaan Jeesuksen sovitustyötä! Juuri sellainen solvaaminen on antikristillistä iljetystä!

        pilkaajalle totuus: sitä saa mitä tilaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sotket tahallasi jotkin maalliset veripullot Jeesuksen sovitusvereen, joka on vain kerran vuotanut Golgatan kummulle, mutta jonka vaikutus kestää ajasta aikaan.
        Solvaamalla Jeesuksen ainutkertaista sovitustyötä, solvata samalla Jeesusta.

        https://www.youtube.com/watch?v=Npjw567Fqek

        sitä saa mitä tilaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet nyt paljastunut valehtelijaksi oman tunnustuksesi mukaan. Valehtelija olet Teuvo Suni. Sen olen aiemminkin huomannut, mutta hyvä, että tunnustit sen itsekin!

        Tevo Suni ei todellakaan ollut tämän keskustelun aiheena, menkää muualle riitelemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, hölmön hommaa mutta tuossa itsetuhoisen kaverin katumustilassa se hänelle suotakoon.

        Vähän aiemmin hänellä oli selvempi hetki kun totesi että ei sitä perhanan jumalaa ole olemassakaan. Hänetkin on polkenut alulle joku heittojätkä.

        Ei ole kysymyksessä sinun itsetuhoinen kaverisi menepois, tollo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tarkoitatko ,että ns. "Jeesuksia" olisi yli tuhat ollut nailmassa? Sen mukaanhan tämä höpinä Jumalan pojasta onkin perätöntä luskutusta.

        pilaatte alkuperäisen kertomusen evankeliumista tolloilla omilla jutuillanne


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Saatana on kaikki kristilliset lähettänyt.

        Kristus on lähettänyt jokaisen kansan keskelle vain omat, Pyhän Hengen kouluttamat todistajansa.

        Ihmisten vihattaviksi ja tapettaviksi:

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

        Eikä yksikään hänen lähettämänsä ihminen ole pystynyt perustamaan edes yhtä ainoaa seurakuntaa, koska:

        "Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun Henkeni tähden, mutta se, joka vahvana pysyy loppuun asti pelastuu."

        Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun Henkeni tähden, mutta se, joka vahvana pysyy loppuun asti pelastuu.


    • Anonyymi

      Jos joku ei sovitusta ymmärrä, vaikka se rautalangasta hänelle väännettäisiin, se on turhaa. Saatana on sen häneltä pimittänyt!

      • Anonyymi

        Jos joku ei sovitusta ymmärrä olevan paksua tuubaa, vaikka se rautalangasta hänelle väännettäisiin, se on turhaa. "Saatana" on sen häneltä pimittänyt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku ei sovitusta ymmärrä olevan paksua tuubaa, vaikka se rautalangasta hänelle väännettäisiin, se on turhaa. "Saatana" on sen häneltä pimittänyt!

        Juu, sinäkin siis tiedät, miten Saatana SEN eksytyksen tekee, vain sanomalla yhden kiellon eripäin tms. Mutta ymmärräthän että ei peliteoriossakaan kaikkia vertailuja oteta pienempivertailulla, eikä kaikkea suurempikuinvertailulla, ja joskus pitää jättää vertailemattakin, vaan se on tehtävä tarkasti, joka kerta ja mietintäsyvyys oikein, jotta tietokoneenkin voi pistää voittamaan ihminen.
        Jos siis saa saatana petettyä jotakuta ihmistä tekemään väärässä kohdassa pienempi tai suurempikuinvertailun, ihminen ajattelee, cool, tämähän on isoa, mutta vitsi on siinä, että jos sen siirtosekvenssin valitset, saattaa kyseinen siirto olla vain luuserisiirto, ja jos joku sitä siirtpuunoksaa ITSE lähtee seuraamaan hän häviää elämänsä matsin, koska kukaan muu ei taivaassa tai maan päälläkään tehnyt kyseisessä kohdassa ollut aiemmin yhtä hullua siirtoa. Se on totta, että voittaisit vastustajasi jos se pelaisi tossakin kohdassa noin huonosti, mutta ei valitettavasti pelaa..


    • Anonyymi

      Amen. Matteuksen evankeliumi: 11:6.
      Hetikohta marttyyrit ja takaperoisajattelijat paljastuu evankeliumin sanan valossa alkuunsa.

    • Anonyymi

      Kovin tuo on jumala ollut vaitelijas tuosta yhteydestä huolimatta.
      Ei tviitin tviittiä. Vai mahtaako sillä saldo riittää liittymämaksuihin.

      Eikä olisi kannattanut laittaa juoksupoikaa asialle ollemoisinkaan. Arvashan tuon miten siinnä käypi, kun ihminen heitetään uskovaisten keskelle.

    • Anonyymi

      Kohta saammekin viettää pääsiäistä.

    • Anonyymi

      Aamen kiitos Jeesus!

    • Anonyymi

      Jep. Paljon porua tyhjästä.

      • Anonyymi

        Niinpä!


    • VARO TÄTÄ VÄÄRYYDEN IHMISTÄ!
      Jonka valttikortit ovat
      VERI
      VALHE
      ARMO
      SOVITUS
      RAKKAUS
      JEESUKSEN NIMI
      KAIKKI PELASTUVAT
      "Usko Herraan Jeesukseen, niin pelastut, sinä ja sinun perhekuntasi."

      • Anonyymi

        Esiinnyt Kaikkivaltiaan Lait ja opit antaneen Jeesuksen Nimeen samalla herraasi palvelevana laittomuuden eksyttjänä;
        ""Usko Herraan Jeesukseen, niin pelastut, sinä ja sinun perhekuntasi.""
        Tuon tekstisi kolme paljastusta:
        usko = Kaikkivaltiaan kieltämään laittomuuden profeettan joska on tuomio annettu.
        Herraan = laittomuuden herra on raamatussasi; https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        pelastut= kiellytyllä uskollasi Kaikkivaltiaan Jeesuksen varamaan paikkaasi kierona käärmeenä eksytät toisia samaan "ukuiseen tuleen":
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

        Siis rikot Kaikkivaltiaan Jeesuksen antamaa kieltoa vastaan toisia eksyttävänä käärmeenä julkisesti itses paljastaen:
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        28:18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä."
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        #HUOM! #älkää uskoko# ON SELVÄ KIELTO kristittyjen Barjeesukseen uskomisesta.#
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee (Apostolien teot:13:6), ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        #Miksi kristitty ei saa luottaa palvelevansa Kaikkivaltiasta Jeesusta?#
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

        jakomielinen eksyttäjä olet joka häpeää todellisia herrojaan ettei edes heidän nimiin eksyttjänä halua esiintyä kierona käärmeenä.
        herrasi:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html

        barjeesuksesi:
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."


      • Anonyymi

        Todellakin
        sinua tulee VAROA!!!!


      • Anonyymi

        Muuten, keneltä sait valtuudet "KAIKKI PELASTUVAT" valheeseesi kun olet itsekkin jo Kaikkivaltiaan Jeesuksen tuomittu??? Tutki: 10.05.2020 09:15

        Kaikkivaltiaan lupa on sinulla saamatta, joten tunnustit tuossakin kohdassa todelliset sielun vihollisuuden herranne!
        Häpeä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esiinnyt Kaikkivaltiaan Lait ja opit antaneen Jeesuksen Nimeen samalla herraasi palvelevana laittomuuden eksyttjänä;
        ""Usko Herraan Jeesukseen, niin pelastut, sinä ja sinun perhekuntasi.""
        Tuon tekstisi kolme paljastusta:
        usko = Kaikkivaltiaan kieltämään laittomuuden profeettan joska on tuomio annettu.
        Herraan = laittomuuden herra on raamatussasi; https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        pelastut= kiellytyllä uskollasi Kaikkivaltiaan Jeesuksen varamaan paikkaasi kierona käärmeenä eksytät toisia samaan "ukuiseen tuleen":
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

        Siis rikot Kaikkivaltiaan Jeesuksen antamaa kieltoa vastaan toisia eksyttävänä käärmeenä julkisesti itses paljastaen:
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        28:18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä."
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        #HUOM! #älkää uskoko# ON SELVÄ KIELTO kristittyjen Barjeesukseen uskomisesta.#
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee (Apostolien teot:13:6), ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        #Miksi kristitty ei saa luottaa palvelevansa Kaikkivaltiasta Jeesusta?#
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

        jakomielinen eksyttäjä olet joka häpeää todellisia herrojaan ettei edes heidän nimiin eksyttjänä halua esiintyä kierona käärmeenä.
        herrasi:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html

        barjeesuksesi:
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

        ÖÖh, vaikka tiedänkin, kuinka kivaa on löytää virheitä lähimmäisistään, niin muista:"Ota hirsi ensin omasta silmästäsi niin näet ottaa sen lähimmäisesi silmästä"...
        Täältä katsoen siinä saattaisi sullakin olla - öö okei, en näe täältä asti, joten unohdetaan tämä juttu, annetaan anteeksi, koska kaikki synniksi luultu, joka on tuotu valoon, ne teot olivatkin jopa Jumalassa tehdyt, vaikkei itse henkilön NIMI ei vielä tullut valoon?!
        Mää oon Eräs Aki.V.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten, keneltä sait valtuudet "KAIKKI PELASTUVAT" valheeseesi kun olet itsekkin jo Kaikkivaltiaan Jeesuksen tuomittu??? Tutki: 10.05.2020 09:15

        Kaikkivaltiaan lupa on sinulla saamatta, joten tunnustit tuossakin kohdassa todelliset sielun vihollisuuden herranne!
        Häpeä!

        Tietysti kaikki pelastuvat. "Iankaikkiseen kadotukseen, tai Jumalan Valtakuntaan". Ettekö tiedä, että iankaikkinen kadotuskin, joistakuista kuulostaa vain niin warmilta, että siksi sen kohtalon suorastaan valitsevat - hullua, mutta sellainenhan maailmakin on?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esiinnyt Kaikkivaltiaan Lait ja opit antaneen Jeesuksen Nimeen samalla herraasi palvelevana laittomuuden eksyttjänä;
        ""Usko Herraan Jeesukseen, niin pelastut, sinä ja sinun perhekuntasi.""
        Tuon tekstisi kolme paljastusta:
        usko = Kaikkivaltiaan kieltämään laittomuuden profeettan joska on tuomio annettu.
        Herraan = laittomuuden herra on raamatussasi; https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        pelastut= kiellytyllä uskollasi Kaikkivaltiaan Jeesuksen varamaan paikkaasi kierona käärmeenä eksytät toisia samaan "ukuiseen tuleen":
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

        Siis rikot Kaikkivaltiaan Jeesuksen antamaa kieltoa vastaan toisia eksyttävänä käärmeenä julkisesti itses paljastaen:
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        28:18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä."
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        #HUOM! #älkää uskoko# ON SELVÄ KIELTO kristittyjen Barjeesukseen uskomisesta.#
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee (Apostolien teot:13:6), ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        #Miksi kristitty ei saa luottaa palvelevansa Kaikkivaltiasta Jeesusta?#
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

        jakomielinen eksyttäjä olet joka häpeää todellisia herrojaan ettei edes heidän nimiin eksyttjänä halua esiintyä kierona käärmeenä.
        herrasi:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html

        barjeesuksesi:
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

        Yksi asia on hullua vieläkin. Saatana se "oikea" oli se suuri lohikäärme, joka eli 100 miljoonaa vuotta sitten ja kussakin tuolloinkin kuolevaisessakin kropassaan varmaan kymmeniäkin kertoja about 10000 vuotta yhdessä ruumiissa, veikkaisin, ja se hullu asia on ehkä se, että miksi silti muistelemme häntäkin, emmekä niitä kahta muuta, kuten Behemot ja Leviathan, joista myös Jobin kirja mainitsee. Muistelette 100 000 000 vuotta elänyttä esikois-liskoa, joka oli monelle tietenkin hänen evolutatiivinen kantaisänsä, mutta ette muista ELÄVÄÄ tai puolikuollutta naapurianne, joka on vaikka naapurikorttelissa. Ihminen on hullu tästäkin syystä, ja jopa Jeesuksen suhteen samoin, rakastakaa se lähimmäisenne ensin, lopulta huomaatte että ymmärrätte häntä helpomminkin, kuin kaukaista 2000 vuotta sitten elänyttä "oppimestarianne", näinhän Jeesus itsekin vaati:"Sen minkä jätätte tekettä veljillenne, sen te jätätte tekemättä minullekin". Ja siis kuka hyvänsä tuo "minä" sitten olikaan, ei Jeesus ole liian erilainen "minä" vieläkään, kuin kuka tahansa muukaan elossa oleva tai ollut ihminen...


    • Anonyymi

      ”kuinka paljoa enemmän on Kristuksen veri, hänen, joka iankaikkisen Hengen kautta uhrasi itsensä viattomana Jumalalle, puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa!”
      Heb 9:14

      • Anonyymi

        Heb 9:14 EI OLE KAIKKIVALTIAAN JUMALAN JA JEESUKSEN OPPIA!

        Joten olet Uudenliiton Lait ja opit antaneen Kaikkivaltiaan Jeesuksen Nimeen Saatanaa ja Barjeesusta palveleva jo tuomittu eksyttäjä.

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        28:18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä."

        Matt.23:15 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette!

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee (Apostolien teot:13:6), ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."

        laittomuudet pyhät:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

        Matteuksen evankeliumi:
        7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


      • Anonyymi

        lahtareiden oppia tuo!
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        #Noitavainot nykyaikana
        Vielä nykyään joissakin vahvasti taikauskoisissa ja perinteisiin nojaavissa yhteisöissä harjoitetaan noitavainoja. Nykyajan vainot vaativat tuhansia ihmishenkiä vuosittain.[16] Etelä-Afrikan pohjoisosassa jopa satojen noidiksi epäiltyjen ihmisten uskotaan saaneen surmansa noitavainoissa 1990-luvulla.[17] Kamerunissa järjestetään noitaoikeudenkäyntejä, joissa syytetty voi saada tuomion noitatohtorina esiintymisestä. Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008.[18] Nigeriassa noin 5 000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[19] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia". Vuonna 2010 Haitilla tapettiin 45, joita syytettiin koleran levittämisestä voodoon avulla.[20]#


      • Anonyymi

        Oletteko muuten itse vielä vuodattaneet omaa vertanne(aivan konkreettisesti?!) tastelussanne syntiä vastaan?(Mitä kysyi Raamatussa eräs apostoleista). Mää oon, mutta kyse oli vain omasta tyhmyydestäni - tilanteissa, joissa olin kai jopa kuolemanvaarassa?! Tyhmyyskin voi olla tekijä, miksi ihminen voi kieltäytyä uskomasta, sitä minulta ainakin on "hakattu" poies joskus paljonkin. Veren vuodatus ei sinänsä ole kivuliasta, mutta juuri siksi vaarallista, että voi lopulta tajukin mennä, jos luulee että verta kehossa oli liikaakin.. Ei ollut mulla kyse pelkästä "verikokeesta", vaan parista muusta asiasta, kuten tappelusta, ja kehon naarmuttamisesta tms..


      • Anonyymi

        Niin, vaikka mikä tahansa Jeesus näky on helppoa nähdä, jopa valveilla, niin yksi SUURI vamma on Jeesuksella. Hänhän sanoi, että hän joutui jopa KUOLEMANSA(joka ei ollut vielä se ristiinaulinta, Jeesus puhui itse "ristinkärsimyksestään") jälkeen antamaan HENKENSÄ muille, kunnes ISÄNSÄ antaa sen takaisin, ja ottaa sen lopulta hänelle meiltäkin vaikka väkisin, ja se tarkoittaa, että Jeesuksen ääntä emme ole kuulleet kai koskaan vielä, emmekä tiedä, osaako sittenkään puhua muita kieliä, kuin hebreaa, arameaa, pari sanaa kreikkaa ja arabiaa, ja lisäksi eräästä syystä jopa hindiä. Tiedän tämän olen lukenut muitakin Jeesuksen elämää käsitelleitä kirjoja kuin Raamattu. Suomea EI osaa, luullakseni, mutta silti Hän ymmärtää toisinaan mistä itsekin puhun, siksi luulin kerran tuon nykyään Jeesusnäkynä vierailevan mutta niin tutun hahmon olleen VODKAANSA hukkuneen venäläinenkin...


    • Anonyymi

      Ontto ydin ja valheellinen sijaiskärsijämyytti.
      Jumala ei laittaisi juoksupoikaa asialle, jos se olisi olemassa.

      • Anonyymi

        aloitukseen: se on totta, Jeesuksen Ristin kuolema ja Ylösnousemus, on koko kristinuskon sanoma, ja tärkein,.
        vaan joissakin opetetaan, että; "sen jälkeen voi rikastua" , maallisella mammonalla, jne.
        vedoten raamatunpaikkaan: "eikö hän antaisi kaikkea muuta hänen kanssaan, tms.

        p.s. Jeesuksella ei tiettävästi ollut/omistanut maallisia rikkauksia ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aloitukseen: se on totta, Jeesuksen Ristin kuolema ja Ylösnousemus, on koko kristinuskon sanoma, ja tärkein,.
        vaan joissakin opetetaan, että; "sen jälkeen voi rikastua" , maallisella mammonalla, jne.
        vedoten raamatunpaikkaan: "eikö hän antaisi kaikkea muuta hänen kanssaan, tms.

        p.s. Jeesuksella ei tiettävästi ollut/omistanut maallisia rikkauksia ??

        Vai on.....
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html

        kristittyjen Barjeesus ei ole eikä kelpaa syntien eikä rikoksien sovittajaksi:
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."


      • Anonyymi

        Lyhyt ja ytimekäs totuus jota aivopesty ei ymmärrä!
        "Jumalaa" ei ole tavallaan vaikka niitä syntyy eri kulttuureissa uusia päivittäin, aasiassa.
        Siis Jumalaa ei ole "maailman kaikkeuden luojana" kuten raamatun ensimmäisen lauseen tieto väittää MUTTA laittomnuus tarvii toimintansa rahoittamiseen jne jumalia ja niitä saadaan aivopesu uskomuksien kera, lupauksia antamalla, helevetillä peloittelemalla jne joten kyseessä on tavallaan psyykkistä sairautta aiheuttavasta mielen/sielun manipuloimisista jossa ihmisen syntyissään saamat ominaisuudet vaihdetaan manipuloijan tahdon mukaan ajattelevaksi. Tavallinen ilmiö uskonnoissa, politiikassa jne joissa suuria joukkoja muokataan samalla tavalla ajatteleviksi ja toimiviksi käytännössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyhyt ja ytimekäs totuus jota aivopesty ei ymmärrä!
        "Jumalaa" ei ole tavallaan vaikka niitä syntyy eri kulttuureissa uusia päivittäin, aasiassa.
        Siis Jumalaa ei ole "maailman kaikkeuden luojana" kuten raamatun ensimmäisen lauseen tieto väittää MUTTA laittomnuus tarvii toimintansa rahoittamiseen jne jumalia ja niitä saadaan aivopesu uskomuksien kera, lupauksia antamalla, helevetillä peloittelemalla jne joten kyseessä on tavallaan psyykkistä sairautta aiheuttavasta mielen/sielun manipuloimisista jossa ihmisen syntyissään saamat ominaisuudet vaihdetaan manipuloijan tahdon mukaan ajattelevaksi. Tavallinen ilmiö uskonnoissa, politiikassa jne joissa suuria joukkoja muokataan samalla tavalla ajatteleviksi ja toimiviksi käytännössä.

        Millä nimellä sitten kutsutte maailmankaikkeuden Luojaa, jos ette Jumala-sanalla? Oletteko keksinyt hienomman sanan kuten esim. Extrihibitor?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä nimellä sitten kutsutte maailmankaikkeuden Luojaa, jos ette Jumala-sanalla? Oletteko keksinyt hienomman sanan kuten esim. Extrihibitor?

        Etkö ole sattunut kuulemaan EVOLUUTIOSTA.


      • Anonyymi

        Haluattako vielä ihmeellisemmän tavan saada viesti perille, kuin käyttämällä "juoksupoikaa". NÄE: Sehän on edessänne, koska olimme laiskoja viestimään keskenämme, Jumala päätti etupäässä tämän U.S.A:n melkein ainoan keksinnön kautta - tehdä meillekin tietokoneen, internetteineen... Vai missä maassa tietokoneita eniten on tehty, kai silti U.S.A:ssa?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyhyt ja ytimekäs totuus jota aivopesty ei ymmärrä!
        "Jumalaa" ei ole tavallaan vaikka niitä syntyy eri kulttuureissa uusia päivittäin, aasiassa.
        Siis Jumalaa ei ole "maailman kaikkeuden luojana" kuten raamatun ensimmäisen lauseen tieto väittää MUTTA laittomnuus tarvii toimintansa rahoittamiseen jne jumalia ja niitä saadaan aivopesu uskomuksien kera, lupauksia antamalla, helevetillä peloittelemalla jne joten kyseessä on tavallaan psyykkistä sairautta aiheuttavasta mielen/sielun manipuloimisista jossa ihmisen syntyissään saamat ominaisuudet vaihdetaan manipuloijan tahdon mukaan ajattelevaksi. Tavallinen ilmiö uskonnoissa, politiikassa jne joissa suuria joukkoja muokataan samalla tavalla ajatteleviksi ja toimiviksi käytännössä.

        Likaisilla aivoilla siis tuon ymmärtää paremmin? Sitäkö tarkoitat?


      • Anonyymi

        us-ko ei ole joka- miehen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ole sattunut kuulemaan EVOLUUTIOSTA.

        Minulle kelpaa vain se, mikä lukee Raamatussa


    • Anonyymi

      Niinpä. Kovin on ollut köykäiset rakennustarpeet tuohonkin kulttiin.

    • Anonyymi

      Totta!!!
      Ja se näkyy ja tulee esiin vielä viimeisten vuosienkin kristittyjen laittomuuksissa maailmalla!
      Koskahan kristityt alkavat viettämään ilman tuomioita 1918-19 tapettujen naisten, äitienkin muistopäivää?
      -
      https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html

      kristittyjen Barjeesus ei ole eikä kelpaa syntien eikä rikoksien sovittajaksi:
      "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

      • Anonyymi

        "Koskahan kristityt alkavat viettämään ilman tuomioita 1918-19 tapettujen naisten, äitienkin muistopäivää?"

        Ei kuulu "Jeesuksen omien" toimenkuvaan. On helpompi hokea "Kiitos Jeesus Aamenta!"
        Ei kannattaisi lähteä merta edemmäs kalaan. Syyttömänä tapettuja löytyy kyllä lähempääkin, kuin jostain Lähi- idästä 2000 vuotta sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Koskahan kristityt alkavat viettämään ilman tuomioita 1918-19 tapettujen naisten, äitienkin muistopäivää?"

        Ei kuulu "Jeesuksen omien" toimenkuvaan. On helpompi hokea "Kiitos Jeesus Aamenta!"
        Ei kannattaisi lähteä merta edemmäs kalaan. Syyttömänä tapettuja löytyy kyllä lähempääkin, kuin jostain Lähi- idästä 2000 vuotta sitten.

        kristittyjen todelliset herrat:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html

        kristittyjen Barjeesus ei ole eikä kelpaa syntien eikä rikoksien sovittajaksi:
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
        ..............................
        Kaikkivaltias Jeesus, yllä olevaan viitaten, on tuomionsa jo antanut:
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee (Apostolien teot:13:6), ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        Matteuksen evankeliumi:
        7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Koskahan kristityt alkavat viettämään ilman tuomioita 1918-19 tapettujen naisten, äitienkin muistopäivää?"

        Ei kuulu "Jeesuksen omien" toimenkuvaan. On helpompi hokea "Kiitos Jeesus Aamenta!"
        Ei kannattaisi lähteä merta edemmäs kalaan. Syyttömänä tapettuja löytyy kyllä lähempääkin, kuin jostain Lähi- idästä 2000 vuotta sitten.

        "Te tapoitte profeetat (te tapoitte tuolloin punaiset ja muutaman valkoisen), ja kalkitsitte heidänkin hautojaan, sanomalla, jos olisimme eläneet isiemme aikoina emme olisi syyllistyneet samaan, mutta kuitenkin myönsitte olevanne lapsiaan - jatkakaa silti toki samaa rataa, kunnes mitta on täysi"(Jeesus)


    • Anonyymi

      Vielä kerran "herra" sanan todellinen tausta... Täällä ehkä on tavallisiakin iäkkäämpiä keskustelijoita jotka ovat itsekkin saaneet kirjeitä "Herra" titteleillä!
      Mutta...
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Herra
      Herra on suomen kielessä esiintyvä saksalaisperäinen lainasana, jota keskiajalla käytettiin ritareiden ja pappien arvonimenä.
      Sittemmin (1800-luvun lopulla) herra-sanan merkitys on laajentunut tarkoittamaan mitä tahansa arvostettua tai vaikutusvaltaista miespuolista henkilöä, tai yksinkertaisesti aikuista miespuolista henkilöä."
      Joten
      herra ei ole sama kuin Jumala tai/ja Jeesus vaan herra on mm. nämä jumalaksi uskotut:
      https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html

      "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

      "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
      herran uskovaisilleen antama käsky:
      Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
      "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

      Joten täällä keskusteluissakin uskovaisten paljon esimerkiksi Paavalin tekstiä "herra sanoo näin" ja asettaa esiin esim. Jeesuksen evankeliumia "todellisen herransa" tukemiseen. Siis usko ei riitä herraan niin pitää vahvistaa Kaikkivaltiaan opeilla vaikka itse ei sitä oppia tai Lakia tottelis.

      • Anonyymi

        jk.
        Te, joilla on raamatuissanne "viitteet" niin pankaapa merkille viitteiden eksytyksetkin.
        Esimerkiksi joistakin Kakkivaltiaan teksteistä viitataan Paavalin teksteihin
        VAIKKA
        Jeesus ei viittaa opeissaan muihin kuin muutamiin Mooseksen antamiin tietoihin.

        Tuolla taktiikalla eksytetään uskomaan, luottamaan jne laittumuuden Paavalin oppeihin VAIKKA todellisuudessa niistä eivät ole edes Paavali vaan hänen oppikunnan tekstejä. Sen vuoksi niissä on tiettyjä mm ristiriitaisuuksia...
        http://www.vapaa-ajattelijat.fi/kritiikki/raamattu/raam1.html


      • Anonyymi

        Synnin tekeminen johtuu mistä tahansa pahasta hengestä eli se vie ihmisiä kaikenlaisiin himoihin aluksi, ja synnistään huolimatta ihminen saattaa - jos on älykäs - havaita sen hengen, joka lopulta tappaa ihmisen, kuten koronaviruskin tekee. Mutta Jeesushan sanoi, että jos yksittäisen pahan hengen rukoilee tai vain manaa poies, se tulee pian seitsenkertaisin voimin, jossa se kykenee olemaan vaikka seitsemän kertaa kauemmin tekemättä syntiään, vaikka luulisi että päinvastoin, että teko yltyy seitsemän kertaa suuremmaksikin. No niin tai näin, jos selviätte jotenkuten edes hengissä Pyhä Hengenkin saatuanne, niin ei kuitenkin pyhä henki haluaa silloin tällöin vieraaksi pahojakin, eihän Hänkään muuten teissä tiedä mitä eroa edes on valheen hengillä ja totuuden hengellään... Ja tieysti molemmat silti omahyväisesti -pahaisesti riitelevät kehomme hallinnasta?!


      • Anonyymi

        Evankeliumin juuret ovat Vanhassa testamentissa, jossa kerrotaan Messiaan syntymästä, kuolemasta ja hänen sovitustyöstään. Profeetat puhuvat lupauksen sanassa aivan kuin he olisivat jo nähneet Messiaan syntymän, elämän ja kuoleman: ”Tätä pelastusta ovat profeetat etsineet ja tutkineet. He ovat ennustaneet ja puhuneet teidän osaksenne tulevasta armosta.” (1. Piet. 1:10.)

        Evankeliumi on hyviä uutisia siitä, mitä Jumala on tehnyt Jeesuksen elämän, kuoleman ja ylösnousemuksen tapahtumissa. Jumalan teot Jeesuksessa Kristuksessa ovat todellinen ilosanoma ihmiskunnalle. Usko Jeesukseen avaa evankeliumin suurimpana ilosanomana.

        Uuden testamentin mukaan evankeliumi on Jumalan evankeliumia (Room. 1:1), Kristuksen evankeliumia (Room. 15:19), valtakunnan evankeliumia (Matt. 4:23, 9:35, 24:14), pelastuksen evankeliumia (Ef. 1:13), Jumalan armon evankeliumia ja iankaikkista evankeliumia (Ilm. 14:6).

        Nämä evankeliumin määritteet kertovat meille Jumalan täydellisestä pelastuksesta Jeesuksessa Kristuksessa. Evankeliumin julistukseen Jeesuksesta maailman Vapahtajana sisältyy erottamattomana sanoma Jumalan valtakunnasta.

        https://www.paivamies.fi/matkaevaaksi/evankeliumi--ilosanoma-jeesuksesta-6.42.2110.4eda9dd903


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Evankeliumin juuret ovat Vanhassa testamentissa, jossa kerrotaan Messiaan syntymästä, kuolemasta ja hänen sovitustyöstään. Profeetat puhuvat lupauksen sanassa aivan kuin he olisivat jo nähneet Messiaan syntymän, elämän ja kuoleman: ”Tätä pelastusta ovat profeetat etsineet ja tutkineet. He ovat ennustaneet ja puhuneet teidän osaksenne tulevasta armosta.” (1. Piet. 1:10.)

        Evankeliumi on hyviä uutisia siitä, mitä Jumala on tehnyt Jeesuksen elämän, kuoleman ja ylösnousemuksen tapahtumissa. Jumalan teot Jeesuksessa Kristuksessa ovat todellinen ilosanoma ihmiskunnalle. Usko Jeesukseen avaa evankeliumin suurimpana ilosanomana.

        Uuden testamentin mukaan evankeliumi on Jumalan evankeliumia (Room. 1:1), Kristuksen evankeliumia (Room. 15:19), valtakunnan evankeliumia (Matt. 4:23, 9:35, 24:14), pelastuksen evankeliumia (Ef. 1:13), Jumalan armon evankeliumia ja iankaikkista evankeliumia (Ilm. 14:6).

        Nämä evankeliumin määritteet kertovat meille Jumalan täydellisestä pelastuksesta Jeesuksessa Kristuksessa. Evankeliumin julistukseen Jeesuksesta maailman Vapahtajana sisältyy erottamattomana sanoma Jumalan valtakunnasta.

        https://www.paivamies.fi/matkaevaaksi/evankeliumi--ilosanoma-jeesuksesta-6.42.2110.4eda9dd903

        Evankeliumi on julistusta ristiinnaulitusta ja ylösnousseesta Kristuksesta. Se on sanoma siitä, miten Jumala pelastaa syntisen ihmisen. Apostoli tiesi, että epäuskoinen maailma halveksi ristin sanomaa. Se ei sopinut järjen ihmisen ajatuksiin. Paavali kirjoitti: ”Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima” (1. Kor. 1:18).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Evankeliumi on julistusta ristiinnaulitusta ja ylösnousseesta Kristuksesta. Se on sanoma siitä, miten Jumala pelastaa syntisen ihmisen. Apostoli tiesi, että epäuskoinen maailma halveksi ristin sanomaa. Se ei sopinut järjen ihmisen ajatuksiin. Paavali kirjoitti: ”Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima” (1. Kor. 1:18).

        Uskollisena Kristukselta saamalleen evankeliumille apostoli kirjoitti: ”Minä en häpeä evankeliumia, sillä se on Jumalan voima ja tuo pelastuksen kaikille, jotka sen uskovat”


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Niin on ja dollarihymyn kera!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on ja dollarihymyn kera!

        Jeesus voitti kuolemallaan ja ylösnousemisellaan synnin, kuoleman ja sielunvihollisen vallan. Kristus on evankeliumissa Jumalan voima.


    • Anonyymi

      Kristinusko kaatuu sijaisovitusvalheen myötä.

      • Anonyymi

        Hyvin ilmaistu totuus!


      • Anonyymi

        Entisenä "kansankynttilänä" sanoisin , että yksi s kirjain puuttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entisenä "kansankynttilänä" sanoisin , että yksi s kirjain puuttuu.

        Nykyisenä "kansankynttilänä" sanoisin, että pilkun eteen ei kuulu välilyöntiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin ilmaistu totuus!

        Totuus? Mistä tuo oli totuus? Ei Jeesuksella ole ketään sijaista rinnallaan, ei Paavali eikä edes Paavi ole mikään sijainen Jeesukselle, vaan Jeesus on kuten Julius C:kin oli - aivan täydellinen DIKDAATTORI, ja tiedättehän silti miten teidänkin käy, jos vaikka vain nimikristityssä maassa kieltäytyy uskomasta DIKDAATTORIAAN? Jeesus kertoi: Se, kenet halusitte minun sijaani Herraksenne, no, mitä SE teidän SA-INT SAATANA varsinkin tekee dikdaattorinsa pettäjälle? Vastaus: TELOITTAKAA! Punaiset saivat tuon tuta, 1918 kerran jo aiemmin, mutta miten Suomi tuosta rauhoittui?! Uskokaa SDP tms. vaikka mikä hyvänsä uusi kommariaate, vai haluatteko kokeilla uudestaan: Vasemmisto vs Oikeisto? Pelatkaa ensin tusina matsia esm. shakkipeliä silti, ja sitten tehkää lopulta tieteellinen tutkmus siitä, miten aluksi noiden aatteittenne kannatajaurheilujoukkueiden käy, täysin samoin, osittain samoin, vai kaikki tulokset reaalimaailmassa eripäin?! Itse asiassa e-amerikan intiaanit olivat tutkineet tuon jo aiemmin, ne kannibaalit...(kadonnut Israelin sukukunta oli he, Mormoonien kirjan mukaan)
        Sitä en usko, että yksi valtio tarvii kovin montaa sisällissotaa per 7000 vuotta?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin ilmaistu totuus!

        Evankeliumin uskominen avaa epäuskossa elävälle uskon lahjan.

        Syntien anteeksiantamus on evankeliumin ydin: Kristuksesta ”kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa hänen nimensä voimasta syntinsä anteeksi” (Raamattu)


    • Anonyymi

      Niinpä. Kovin on köykäiset eväät kokonaisen ideologian perustaksi. Huono selitys aviottomalle lapselle ja sitä rataa eteenpäin. Lopulta nuorisorikollinen sai mitä kerjäsi. Entäpä sitten.

    • Anonyymi

      No mikähän se jumalan numero on? Voisin näpytellä hälle pari viestiä jos hänellä on nykyisellään yhteys. Aika huono viestijähä hän on ollut.

      • Anonyymi

        Jumalan numero? Miksi kysyt jos sinulla oli jo ennakoiva käsitys? GOOD GOD, eli vaikka"keskeltä kai ei saa ottaa", niin 0 = nolla, ja ainakin massallisissa kappaleissa, Jumala symboloi ORIGOA?! Ateistien kalloa ei tällä murreta, koska onhan nolla silti lukumäärissä olemattomuutta, mutta sehän vain on hetkellisesti olematona, koska jos joku huomaa että siitä jotakin puuttuu, niin jokuhan sinne on heti tunkemassa vaikka mitä torsoa...
        Jumalalla on 7 henkeä, eli Jumala laskea joko kolmilukujärjestelmällä(merkit O,I,L) tai seiskoilla kuten viikonpäivät...
        Kaikki lukumäärät on matematiikassa silti "Jumalia", aivan kaikki, ja Jumala, Järkevä, UUSI, Matikan Laskija, koska vain havaitsemalla OIKEIN jonkun lukumäärän, havaitsette nopeasti miten tämä maailmankaikkeus liikkuu ja muutenkin toimii, ja siksihän Suomessakin on paljon kemistejä ja fyysikkoja... Jos havaitsette väärin, te joudutte harhaan itsekin, vaikka luulisitte, että saisittekin höpsäyttää koko ajan vastustajaanne, ja luulette, ettei hän vahingossa juuri tuolloin erehdy ja höpsäytä sillä teitäkin, saatte luullakseni ikuisestikin niin tehdä, vaikka ette käyttäisikään siitä sanaa uskoa, vaan kieroja ja vääriä kiertoilmauksia, USKOMISELLE! En suosittele tarkistamaan tuota, koska aikaa menisi teillä hukkaan, jos ette usko heti...


      • Anonyymi

        ”Usko syntyy kuulemisesta, mutta kuulemisen synnyttää Kristuksen sana”

        Jeesus rohkaisee meitä evankeliumin kuulemiseen.
        Hän sanoo: ”Autuaita ne, joilla on vanhurskauden nälkä ja jano: heidät ravitaan” (Matt. 5:6).


    • Anonyymi

      Joo, mikäli uskotte näkymättömänä olentona vaikuttavaan Jeesukseen, olette autuaita, ikionnellisia, koska Jeesus sanoi, että "Autuas joka uskoo minuun joka ei näe(tai ymmärrä)".
      En silti koe itseäni onnettomaksi, vaikka näen hänet näyssäni monta kertaa päivässä, eli voitte olla varmoja, että saatte vielä suuremman onnen sillä, että "uskotte Häneen, vaikka ette näkisikään". Mutta silti, vaikka ette ymmärtäisikään, eli hengen silmät tarkoittaa sanan ymmärtämistä ja sitä että miksi Jeesus vaatii jotakin tekemään, mutta jos silti teet, saatte joskus palkinnoksi YMMÄRTÄÄ vielä paremmin kaiken tarpeellisen, ja teistä tulee viisauttakin viisaampia, suorastaan tuplaviisaita, jos siitäkään nyt suoranaisesti mitään "hyötyä" on...

    • Anonyymi

      Kristinusko kaatuu sijaissovitusvalheen myötä.

      • Anonyymi

        Juurikin niin!


      • Anonyymi

        Sanankuulossa kannattaa käydä usein varjeltuakseen uskossa. Sananpalvelijat rohkaisevat kuulijoita uskomaan omakohtaisesti evankeliumin. Olethan kokenut kanssani, että seuroista on saanut palata iloisena ja turvallisin mielin kotiin arjen keskelle. Kaikille kuulijoille on riittänyt Jumalan voimaa evankeliumista.
        (paivamies


    • Anonyymi

      ” Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista ole.”
      Jesaja 45:22

    • Anonyymi

      Hyvä että on tällaista tekstiä netissä.
      Jeesus on tie totuus ja elämä.
      "Ei ole taivaan alla muuta nimeä annettu, jossa voisi pelastua." Apt. 4:12.

      Hyvä kuunnella raamattua lenkillä kuulokkeilla. Linkissä paras äänikirja-raamattu:
      https://Jeesus-on-Herra.com/uusi-testamentti-aanikirja/

      • Anonyymi

        Selvä ääninen lukija.


      • Anonyymi

        Paavali rukoili, raamatun mukaan ero herrastaa eroa kolme kertaa saatanan enkeleiden seurassa, eroa koskaan saamatta ja ne herrat ovat edelleen kristittyjen kuten opit ja historia edelleen todistavat mm laittomuuksineen...
        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta."


        Kristittyjen raamatun mukaan Paavali ei saanut eroa Herrastaan, joten He ovat edelleen tässä Paavalin tai/ja Paavalin oppikunnan tekstien mukaan:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        Ja
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

        Ja kun rehellisesti miettii tarkoin, kristittyjen laittomuudet niin totuuden on Paavalin tekstissä todistettu mm kristillisten Kaikkivaltiaiden sekä Heidän Pyhän Hengen Nimeen, laittomuuden kristityt esiintyvät maailmalla laittomuuksia tehden, pilkaten samalla Kaikkivaltiasta Jumalaa ja Kaikkivaltiasta Jeesusta sekä Heidän Pyhää Henkeä rikkomalla kahta selvää Lakia; "Älä tapa" Lakia sekä esiintymällä Kaikkivaltiaisen Pyhään Nimeen rikollisesti: https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-jumalanpilkka
        mm syyttömiä ihmisiä, lapsiakin noitarovioilla 2000-luvullakin tappamalla:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot

        KETÄ todellisuudessa laittomuuden kristittyt rakastavat:
        Kristillisten Kaikkivaltiaan Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        14:15 Jos te minua rakastatte, niin te pidätte minun käskyni."

        Esiintykää uskovaisina rehellisesti todellistan Herrojenne nimiin.
        Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
        24:23 "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."


      • Anonyymi

        Kristilliseksi ei kristitty tule uskomalla sillä uskominen vääriin profeettoihin on kristillisten Kaikkivaltias kieltänyt:
        Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
        24:23 "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
        JOTEN
        "Herra" ilmaisulla usein tarkoitetaan kristittyjen laittomuuden todellista Herraa raamatussa mm. 2.Korinttolaiskirje:11:14 ja syntien sovittaja Apostolien teot:13:6


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristilliseksi ei kristitty tule uskomalla sillä uskominen vääriin profeettoihin on kristillisten Kaikkivaltias kieltänyt:
        Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
        24:23 "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
        JOTEN
        "Herra" ilmaisulla usein tarkoitetaan kristittyjen laittomuuden todellista Herraa raamatussa mm. 2.Korinttolaiskirje:11:14 ja syntien sovittaja Apostolien teot:13:6

        "Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että antoi oman poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan saisi iankaikkisen elämän!"
        Johanneksen Evankeliumi
        (Lyhyt evankeliumi)


    • Anonyymi

      Matt: 26:30 Ja veisattuaan kiitosvirren he lähtivät Öljymäelle.
      26:31 Silloin Jeesus sanoi heille: "Tänä yönä te kaikki loukkaannutte minuun; sillä kirjoitettu on: 'Minä lyön paimenta, ja lauman lampaat hajotetaan.'

      ("Tänä yönä te kaikki loukkaannutte minuun; He menettivät sisäisesti uskon Jeesukseen, joutuivat epäuskon valtaan, mikä on suurin synti; synnin alkujuuri, ero Jumalasta).

      26:33 Niin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Vaikka kaikki loukkaantuisivat sinuun, niin minä en koskaan loukkaannu."
      26:34 Jeesus sanoi hänelle: "Totisesti minä sanon sinulle: tänä yönä, ennenkuin kukko laulaa, sinä kolmesti minut kiellät."
      26:35 Pietari sanoi hänelle: "Vaikka minun pitäisi kuolla sinun kanssasi, en sittenkään minä sinua kiellä." Samoin sanoivat myös kaikki muut opetuslapset. ( onneksi hen jälkeenpäin kääntyivät uskoon takaisin ja luottivat Jeesukseen viimeiseen asti ).
      Ymmärtäkää mikä on usko?
      Jeesuksen sisäinen tuntemus ja luottamus siihen, ei omiin voimiin. Aamen!

      • Anonyymi

        Pietarin kielsi Jeesuksen kolme kertaa JOTTA saisi aikaan elää niin kauan, että voisi suorittaa Kaikkivaltiaan Jeesuksen hänelle antaman tehtävät, mutta laittomuus ei sitä sallinut ja Pietarikin tapettiin..
        Pietari tehtäväksi jäi erään tutkijan mukaan luoda demokraattinen yhteiskunnan hallitseminen, Lait, säännöt jne...

        LAINATTUA TEKSTIÄ:
        #Tässä mainitut tiedot eivät ole minun vaan vuosien mittaan eri tietolähteistä kerättyjä ja toistenkin tutkimia asioita:

        Lainattua...:
        "uskominen koostuu kolmesta eri tyypistä:
        1. Laillinen.
        2. Neutraali.
        3. Laiton.
        -
        1. ja 2. ei tänään eikä historiassa sisällä minkäänlaista fyysistä ja/tai psyykkistä väkivaltaa.
        -
        Jeesus ( kaikki muut eri kielelliset muunnokset) samalla tavalla niinkuin mikä nimi tahansa tarkoittaa jotain: viisas, hyvä johtaja kaikki synonyymit jotka voit yhdistää tähän päivään saakka koskien "hyvä johtaja".
        -
        1 Ota Raamatusta Laki - jota Jeesus käskee noudattaa. Ensisijainen vastuu on aina niillä jotka virassaan opettavat.
        2. Ota Raamatusta ne osat joissa kerrotaan Jeesuksesta, hänen opeista.
        2b Ota Vanhasta Testamentista ne osat joihin Jeesus viittaa.
        3. Ota uudesta testamentista ne osat joihin Jeesus yhdistää k e Pietarin kirjeeet/testamentti.
        -
        Kaiken muun voi laittaa sivuun, ja näin ollen Jeesus ei perustanut uskontoa vaan vahvisti demokratian. Hän valitsi Simon Pietarin jatkamaan työtään. Edellinen siihen aikaan, ja vertaat Suomen perustuslakiin/testamenttiin §1 - §10 - §11 - §12." #


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pietarin kielsi Jeesuksen kolme kertaa JOTTA saisi aikaan elää niin kauan, että voisi suorittaa Kaikkivaltiaan Jeesuksen hänelle antaman tehtävät, mutta laittomuus ei sitä sallinut ja Pietarikin tapettiin..
        Pietari tehtäväksi jäi erään tutkijan mukaan luoda demokraattinen yhteiskunnan hallitseminen, Lait, säännöt jne...

        LAINATTUA TEKSTIÄ:
        #Tässä mainitut tiedot eivät ole minun vaan vuosien mittaan eri tietolähteistä kerättyjä ja toistenkin tutkimia asioita:

        Lainattua...:
        "uskominen koostuu kolmesta eri tyypistä:
        1. Laillinen.
        2. Neutraali.
        3. Laiton.
        -
        1. ja 2. ei tänään eikä historiassa sisällä minkäänlaista fyysistä ja/tai psyykkistä väkivaltaa.
        -
        Jeesus ( kaikki muut eri kielelliset muunnokset) samalla tavalla niinkuin mikä nimi tahansa tarkoittaa jotain: viisas, hyvä johtaja kaikki synonyymit jotka voit yhdistää tähän päivään saakka koskien "hyvä johtaja".
        -
        1 Ota Raamatusta Laki - jota Jeesus käskee noudattaa. Ensisijainen vastuu on aina niillä jotka virassaan opettavat.
        2. Ota Raamatusta ne osat joissa kerrotaan Jeesuksesta, hänen opeista.
        2b Ota Vanhasta Testamentista ne osat joihin Jeesus viittaa.
        3. Ota uudesta testamentista ne osat joihin Jeesus yhdistää k e Pietarin kirjeeet/testamentti.
        -
        Kaiken muun voi laittaa sivuun, ja näin ollen Jeesus ei perustanut uskontoa vaan vahvisti demokratian. Hän valitsi Simon Pietarin jatkamaan työtään. Edellinen siihen aikaan, ja vertaat Suomen perustuslakiin/testamenttiin §1 - §10 - §11 - §12." #

        Entä jos Nikodemos kysyi, koska hän halusi astua omasta pimeydestään kohti kipeästi kaipaamaansa valoa?

        ”Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa; hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi. Mutta se, joka noudattaa totuutta, tulee valoon, jotta kävisi ilmi, että hänen tekonsa ovat lähtöisin Jumalasta”, sanoi Jeesus evankeliumin mukaan. Kenties Nikodemos ei halunnut jäädä yön pimeyteen ja aavisti, mistä valo oli löydettävissä.

        (hki, hiippakunta)


    • Anonyymi

      Uskovaiset; lukekaa tarkoin niin saatte ohjeen viisastumiseen....:
      Älykkäistä tutkimuksen tuloksia.:
      http://www.hs.fi/tiede/Tutkimus Älykkäät ihmiset muita harvemmin uskovaisia /a1376360063034?ref=tf_iHSisboksi630&jako=212059c56801763ae846a9f536d917a4

      Tutkimus: Älykkäät ihmiset muita harvemmin uskovaisia
      13.8.2013 17:50 9
      Helsingin Sanomat
      Uskovat ihmiset eivät ole niin älykkäitä kuin ihmiset, jotka ovat ateisteja.
      Tämä selvisi, kun tutkijat kävivät läpi 63 älykkyyteen ja uskomiseen liittyvää tutkimusta. Niistä tehtiin oma tutkimus, eli meta-analyysi.
      Rochesterin yliopisto kokosi yhteen 63 tutkimusta aina vuosikymmenien takaa. Tutkimusta johti professori Miron Zuckerman. Hän löysi tutkimuksissa selvän negatiivisen korrelaation älykkyyden ja uskonnollisuuden välillä.
      Ilmiöt eivät siis esiinny yleensä yhdessä. Tämä päätelmä ilmeni 53 tutkimuksessa 63:sta.
      Meta-analyysi julkaistiin tieteellisessä julkaisussa, jonka nimi on Personality and Social Psychology Review.
      Mitä älykkäämpi lapsi on, sitä todennäköisemmin hän irtaantuu elämänsä aikana uskonnosta. Vanhemmallakaan iällä tavallista älykkäämmät ihmiset eivät yleensä ole uskonnollisia.
      Yksi Zuckermanin käymistä tutkimuksista seuraa 1 500 lahjakkaan ihmisen elämää. Lapsena heillä oli mitattu hyvin korkea älykkyys eli yli 135 pisteen älykkyysosamäärä. Tutkimus alkoi jo vuonna 1921 ja se jatkuu yhä.
      Zuckermanin tutkimus on ensimmäinen järjestelmällinen meta-analyysi 63 tutkimuksesta, jotka oli tehty vuosina 1928–2012. Vain kymmenessä tutkimuksessa 63:sta nähtiin positiivinen yhteys uskomisen ja älykkyyden välillä.
      Meta-analyysin tekijät ottivat myös huomioon myös sen, miten tutkimuksen tiedot kerättiin, mikä oli tutkittavien määrä ja miten ne oli valittu. Tutkijat selvittivät myös ne menetelmät, joilla älykkyyttä mitattiin.
      Meta-analyysissä psykologit määrittelivät älykkyyden "kyvyksi järkeillä, suunnitella, ratkoa ongelmia, ajatella käsitteellisesti, ymmärtää mutkikkaita ideoita, kyvyksi oppia nopeasti ja kokemuksesta".
      Uskomisen psykologit määrittelivät osallisuutena johonkin uskontoon tai sen osiin.
      Tutkimuksen mukaan muut tekijät, kuten sukupuoli tai koulutus, eivät vaikuttaneet löydettyihin korrelaatioihin. Uskon määrä kuitenkin vaihteli hieman iän mukaan.
      Meta-analyysi toteaa, että tutkimuksen löydöillä on muutama keskeinen teema.
      Älykkäät ihmiset pitävät uskonnollisuutta epäjärjellisenä eli irrationalina. Lisäksi uskonto ei ankkuroidu tieteen löytöihin, eikä uskontoa voi testata.
      Meta-analyysin johtopäätöksiä on arvosteltu siitä, että se määrittelee älykkyyden vain analyyttisena älykkyytenä. Tutkimus ei ota huomio luovaa älyä ja tunneälyä.
      Epäuskonnollisuus liittyy myös itsensä hallintaan.
      "Älykkäät ihmiset käyvät tyypillisesti enemmän kouluja. Se tuottaa heille lopulta etuja", tutkijat pohtivat.
      "Älykkäät ihmiset saavat lopulta hyviä töitä ja korkeampaa palkkaa. Se voi johtaa korkeampaan itsevarmuuteen ja voi puolestaan rohkaista hallitsemaan uskomuksiaan."

      • Anonyymi

        Vanhan Testamentin alkulehdillä voi lukea Nooan tarinasta miten Jumala sanoo, että nähdessään sateenkaaren taivaalla, hän muistaa tekemänsä liiton. Useasti Mooseksen kirjoissa kerrotaan, miten Jumala muisti liittonsa Israelin kansan kanssa. Itselleni tärkeä kohta muistamisesta on Jeesuksen ristiinnaulitseminen, jossa toinen ryöväri sanoo Jeesukselle; ”Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi”. Hän saa kuulla Vapahtajan lohduttavat sanat: ”Totisesti, jo tänään olet minun kanssani paratiisissa.” (Luuk. 23:42-43)
        (nimimerkki:muistoja)


    • Anonyymi

      Raamatun mukaan:
      5Moos 12:32. #Kaikkea, mitä minä käsken, noudattakaa tarkoin. Älkää siihen mitään lisätkö älkääkä siitä mitään ottako pois."
      UT
      Joh. Ilm. 22:18, 19 Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan; ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu

      Mutta, ei kristillisten Kaikkivaltias ole laittomuuden Herroja palvelevia unohtanut:
      25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Jeesuksen opetuksina evankeliumin voidaan ajatella koostuvan viidestä eri askeleesta: uskosta, parannuksesta, kasteesta, Pyhän Hengen lahjan saamisesta ja kestämisestä loppuun asti.

        Jeesus sanoi: »Minä olen ylösnousemus ja elämä. Joka uskoo minuun, saa elää, vaikka kuoleekin, eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko tämän?»
        (Johannes, Raamattu)


    • Anonyymi

      Miksi Jeesus lausuu näin:
      7:23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.'

      Syy hylkäämiseen on oman kunnian pyynti, omista ansiosta eläminen, eikä armossa eläminen. Ei kadotetut ei puhu Jeesuksen täydellisestä ristintyöstä mitään, vaan omista töistään, eivät ole ottaneet armossa pelastusta vastaan.


      Emmekö me, emmekö me ennustaneet, emmekö me ajaneet ulos riivaajia, emmekö me tehneet monta voimallista tekoa?' Korostetaan omia tekoja, ne on tehty ansion toivossa ei armosta, ne eivät siksi kelpaa Jumalalle.

      Matt: 5:16 Niin loistakoon teidän valonne ihmisten edessä, että he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät teidän Isäänne, joka on taivaissa.
      (että he näkisivät teidän hyvät tekonne ja YLISTÄISIVÄT TEIDÄN ISÄÄNNE, joka on taivaissa). Ne on Herran vaikutuksessa tehtyjä tekoja ja pyyteettömiä armon tekoja Herran kunniaksi.

      Kaikki kunnia kuuluu Herralle.

      Kaikki kunnia Isälle Pojalle ja Pyhälle Hengelle. Aamen!

      • Anonyymi

        Tiesit varmaan, että kristittyjen Herra Jumala on raamatussa Paavalin teksteissä ja jotta eksytys onnistus uskomaan sitä kristillisten Kaikkivaltiaaksi Jumalalaksi niin sen vuoksi raamatu on osittain väärennetty ja osittain väärin eksyttävästi tulkittu,
        Tai löydätkö raamatusta kohdan, jossa kristityt lähetettiin maailmaan mm tappamaan, tapattamaan syyttömiä ihmisiä kristillisten Kaikkivaltiaiden ja Heidän Pyhän Hengen Nimeen syyttömiä ihmisiä, lapsiakin ????
        Ellei sitä käskyä ole kristityille annettu, niin olette auttamattomasti eksytettyjä!
        Matteuksen evankeliumi:
        10:5 Nämä kaksitoista Jeesus lähetti ja käski heitä sanoen: "Älköön tienne viekö pakanain luokse, älkääkä menkö mihinkään samarialaisten kaupunkiin,
        10:6 vaan menkää ennemmin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö. "

        Ja antoi opetuksensa kristityille...:
        Matt.23:15 "Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette!"

        Miettikää; ketä laittomuuden kristityt todellisuudessa rakastavat:
        Joh. 14:15 "Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni."
        Kristittyjen todelliset Herrat
        2.Korinttolaiskirje:11:14
        Apostolien teot:13:6


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesit varmaan, että kristittyjen Herra Jumala on raamatussa Paavalin teksteissä ja jotta eksytys onnistus uskomaan sitä kristillisten Kaikkivaltiaaksi Jumalalaksi niin sen vuoksi raamatu on osittain väärennetty ja osittain väärin eksyttävästi tulkittu,
        Tai löydätkö raamatusta kohdan, jossa kristityt lähetettiin maailmaan mm tappamaan, tapattamaan syyttömiä ihmisiä kristillisten Kaikkivaltiaiden ja Heidän Pyhän Hengen Nimeen syyttömiä ihmisiä, lapsiakin ????
        Ellei sitä käskyä ole kristityille annettu, niin olette auttamattomasti eksytettyjä!
        Matteuksen evankeliumi:
        10:5 Nämä kaksitoista Jeesus lähetti ja käski heitä sanoen: "Älköön tienne viekö pakanain luokse, älkääkä menkö mihinkään samarialaisten kaupunkiin,
        10:6 vaan menkää ennemmin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö. "

        Ja antoi opetuksensa kristityille...:
        Matt.23:15 "Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette!"

        Miettikää; ketä laittomuuden kristityt todellisuudessa rakastavat:
        Joh. 14:15 "Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni."
        Kristittyjen todelliset Herrat
        2.Korinttolaiskirje:11:14
        Apostolien teot:13:6

        Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joille Jeesuksen ei perustanut seurakuntia eikä heillä ole Jeesuksen opetuslapsia vaan apostoleita. https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
        -
        Kristilliset = Kaikkivaltiaan Lait antaneen Jeesuksen sekä Hänen kristillisten opetuslapsien perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen.
        Ilm. 2:1-29 Pergamos, Tyatira, Sardes, Smyrna, Filadelfia, Efeso, Laodikea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesit varmaan, että kristittyjen Herra Jumala on raamatussa Paavalin teksteissä ja jotta eksytys onnistus uskomaan sitä kristillisten Kaikkivaltiaaksi Jumalalaksi niin sen vuoksi raamatu on osittain väärennetty ja osittain väärin eksyttävästi tulkittu,
        Tai löydätkö raamatusta kohdan, jossa kristityt lähetettiin maailmaan mm tappamaan, tapattamaan syyttömiä ihmisiä kristillisten Kaikkivaltiaiden ja Heidän Pyhän Hengen Nimeen syyttömiä ihmisiä, lapsiakin ????
        Ellei sitä käskyä ole kristityille annettu, niin olette auttamattomasti eksytettyjä!
        Matteuksen evankeliumi:
        10:5 Nämä kaksitoista Jeesus lähetti ja käski heitä sanoen: "Älköön tienne viekö pakanain luokse, älkääkä menkö mihinkään samarialaisten kaupunkiin,
        10:6 vaan menkää ennemmin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö. "

        Ja antoi opetuksensa kristityille...:
        Matt.23:15 "Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette!"

        Miettikää; ketä laittomuuden kristityt todellisuudessa rakastavat:
        Joh. 14:15 "Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni."
        Kristittyjen todelliset Herrat
        2.Korinttolaiskirje:11:14
        Apostolien teot:13:6

        Kok Raamatun ydin on Jeesus Kristus, niin Vanhassa Testamentissa kuin Uudessa Testamentissa.
        Vanhassa Testamentin lupaus on Jeesus Kristus ja se on täytetty täydellisesti ristillä.
        Mikä on lopputulema, se on Raamatun lopussa.
        Jeesus on Herra.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kok Raamatun ydin on Jeesus Kristus, niin Vanhassa Testamentissa kuin Uudessa Testamentissa.
        Vanhassa Testamentin lupaus on Jeesus Kristus ja se on täytetty täydellisesti ristillä.
        Mikä on lopputulema, se on Raamatun lopussa.
        Jeesus on Herra.

        Kristittyjen Herra Jeesuksenne on Paavalin tekstien Barjeesus
        ja
        Herra Jumalanne on Saatana, myös Paavalin teksteissä.
        SILLÄ
        Kristillisillä on Kaikkivaltia Jeesus
        ja
        Kaikkivaltias Jumala.
        ja
        He yhdessä ovat:
        Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
        Joten luopumalla Heistä yhdestä, luopuu Heistä ja pelastuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesit varmaan, että kristittyjen Herra Jumala on raamatussa Paavalin teksteissä ja jotta eksytys onnistus uskomaan sitä kristillisten Kaikkivaltiaaksi Jumalalaksi niin sen vuoksi raamatu on osittain väärennetty ja osittain väärin eksyttävästi tulkittu,
        Tai löydätkö raamatusta kohdan, jossa kristityt lähetettiin maailmaan mm tappamaan, tapattamaan syyttömiä ihmisiä kristillisten Kaikkivaltiaiden ja Heidän Pyhän Hengen Nimeen syyttömiä ihmisiä, lapsiakin ????
        Ellei sitä käskyä ole kristityille annettu, niin olette auttamattomasti eksytettyjä!
        Matteuksen evankeliumi:
        10:5 Nämä kaksitoista Jeesus lähetti ja käski heitä sanoen: "Älköön tienne viekö pakanain luokse, älkääkä menkö mihinkään samarialaisten kaupunkiin,
        10:6 vaan menkää ennemmin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö. "

        Ja antoi opetuksensa kristityille...:
        Matt.23:15 "Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette!"

        Miettikää; ketä laittomuuden kristityt todellisuudessa rakastavat:
        Joh. 14:15 "Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni."
        Kristittyjen todelliset Herrat
        2.Korinttolaiskirje:11:14
        Apostolien teot:13:6

        Jeesus sanoi hänelle: »Sinä uskot, koska sait nähdä minut. Autuaita ne, jotka uskovat, vaikka eivät näe.» (Raamattu)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristittyjen Herra Jeesuksenne on Paavalin tekstien Barjeesus
        ja
        Herra Jumalanne on Saatana, myös Paavalin teksteissä.
        SILLÄ
        Kristillisillä on Kaikkivaltia Jeesus
        ja
        Kaikkivaltias Jumala.
        ja
        He yhdessä ovat:
        Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
        Joten luopumalla Heistä yhdestä, luopuu Heistä ja pelastuksesta.

        Raamatun Jeesus:

        Jeesus on uskomme keskipiste. Uskosta puhutaan pyhissä kirjoituksissa luottamuksena Jumalaan (Luukas 8:50), sen toivomisena mitä ei nähdä (Hepr. 11:1), mutta joka on totta ja tekoina, jotka osoittavat uskoa (Jaakob 2:14-17). Usko voi alkaa vain halusta uskoa ja se vahvistuu kun kuulemme Jumalan sanaa ja toimimme sen mukaan.

        Usko ei ole täydellistä tietoa, mutta se pohjautuu totuuteen. Usko saa ihmisen toimimaan tosien periaatteiden mukaan ja näin tehdessään ihminen saa Jumalalta vahvistuksen, että hän toimii oikein. Esimerkiksi rukous on teko, joka osoittaa uskoa. Vahvistus, jonka saamme rukouksen kautta voi olla esimerkiksi tunne siitä, että Taivaallinen Isä on kuullut rukouksemme.

        (seuraakristusta.fi kirjoitti)


    • Anonyymi

      Tietäkää että ihmisen elämä on Taivaallisen Herran käsissä.

      Matteuksen evankeliumi: 22:29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.

      2 Pietari: 1:20 Ja tietäkää ennen kaikkea se, ettei yksikään Raamatun profetia ole kenenkään omin neuvoin selitettävissä;
      1:21 sillä ei koskaan ole mitään profetiaa tuotu esiin ihmisen tahdosta, vaan Pyhän Hengen johtamina ihmiset ovat puhuneet sen, minkä saivat Jumalalta.

      Onko perustetta puhua Raamatun väärennyksestä?

      • Anonyymi

        On kristityille mutta omilleen kristillisten Kaikkivaltias antoi tukea laittomuutta vastaan.
        Jeesuksen evankeliumia Luukkaan mukaan:
        24:49 Ja katso, minä lähetän teille sen, jonka minun Isäni on luvannut; mutta te pysykää tässä kaupungissa, kunnes teidän päällenne puetaan voima korkeudesta."
        Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        15:26 Mutta kun Puolustaja tulee, jonka minä lähetän teille Isän tyköä, totuuden Henki, joka lähtee Isän tyköä, niin hän on todistava minusta."


    • Anonyymi

      Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
      24:23 "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."

    Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4849
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4413
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2871
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1675
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1603
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe