Korona aika

Vieläkö koronan aikana Jehovan todistajat kiertävät talosta taloon?

28

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei. Meni pupu pöksyyn.

      • Anonyymi

        Ai sulla vai?


    • Anonyymi

      Jehovantodistajien toiminta on ajettu alas. Se on muuttanut muotoaan. Aivan kuten kirkossakin on tehty.

      • Ainakin toreilta ovat häipyneet kärryineen. Minä tarjosin heille Pasi Turusen kirjaa, että lukekaa ja tehkää alleviivauksia ja muistiinpanoja, mutta he eivät suostuneet edes koskea siihen eikä katsoa sitä.


      • Anonyymi
        totuusvoittaaaina kirjoitti:

        Ainakin toreilta ovat häipyneet kärryineen. Minä tarjosin heille Pasi Turusen kirjaa, että lukekaa ja tehkää alleviivauksia ja muistiinpanoja, mutta he eivät suostuneet edes koskea siihen eikä katsoa sitä.

        Niinpä. Heillä on niin heikko usko.
        Se kaatuu ensimmäisen sivun aikana jos lukee.
        Suomeksi sanottuna: hypnoosi poistuu.


      • Anonyymi
        totuusvoittaaaina kirjoitti:

        Ainakin toreilta ovat häipyneet kärryineen. Minä tarjosin heille Pasi Turusen kirjaa, että lukekaa ja tehkää alleviivauksia ja muistiinpanoja, mutta he eivät suostuneet edes koskea siihen eikä katsoa sitä.

        Oliko se kirja likainen ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Heillä on niin heikko usko.
        Se kaatuu ensimmäisen sivun aikana jos lukee.
        Suomeksi sanottuna: hypnoosi poistuu.

        Turunen ilmoittaa tietämättään, että on itse Raamatun sanan vääristäjä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turunen ilmoittaa tietämättään, että on itse Raamatun sanan vääristäjä !

        Kaikki uskovaiset ovat Raamatun sanan vääristäjiä. Yksi vain vääristää yhtä toinen toista kohtaa. Kaikille yhteisiäkin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki uskovaiset ovat Raamatun sanan vääristäjiä. Yksi vain vääristää yhtä toinen toista kohtaa. Kaikille yhteisiäkin on.

        Lahkot vääristää sanaa surutta.
        Tule JT joukkoon, täällä ei Raamatun sanaa vääristellä, meillä on usko hanskassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahkot vääristää sanaa surutta.
        Tule JT joukkoon, täällä ei Raamatun sanaa vääristellä, meillä on usko hanskassa!

        Teillä on p. . .a hanskassa. Mutta siitähän pääsee käden käänteessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko se kirja likainen ?

        Puhdas


      • Anonyymi kirjoitti:

        Turunen ilmoittaa tietämättään, että on itse Raamatun sanan vääristäjä !

        Missä???


      • totuusvoittaaaina kirjoitti:

        Ainakin toreilta ovat häipyneet kärryineen. Minä tarjosin heille Pasi Turusen kirjaa, että lukekaa ja tehkää alleviivauksia ja muistiinpanoja, mutta he eivät suostuneet edes koskea siihen eikä katsoa sitä.

        Tarkoitin, että parin viikon päästä olisimme yhdessä tutkineet sitä kirjaa.


      • Anonyymi
        totuusvoittaaaina kirjoitti:

        Ainakin toreilta ovat häipyneet kärryineen. Minä tarjosin heille Pasi Turusen kirjaa, että lukekaa ja tehkää alleviivauksia ja muistiinpanoja, mutta he eivät suostuneet edes koskea siihen eikä katsoa sitä.

        Heillä on varmaan vessapaperia kotona, joten he eivät halunneet turusen kirjaa jolla minä ainakin pyyhkisin takapuoleni. Muuhun tarkoitukseen siitä ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heillä on varmaan vessapaperia kotona, joten he eivät halunneet turusen kirjaa jolla minä ainakin pyyhkisin takapuoleni. Muuhun tarkoitukseen siitä ei ole.

        Tarkoitat kai vartiotornia? Sehän on oikeesti vartiokorni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitat kai vartiotornia? Sehän on oikeesti vartiokorni.

        Tarkoitin pasin huuhaa kirjaa.


    • Anonyymi

      JT noudattaa hallituksen suositusta, mitä viime pv on annettu.

      • Anonyymi

        Eihän ne ole suosituksia vaan määräyksiä.


    • Anonyymi

      Vaikeaa aikaa Jehovan Todistajille. Jumala itse on asettanut lähetyskäskyn mutta maallisen vallan tekojen takia sitä ei pääse täyttämään.

    • Anonyymi

      Mutta ne jotka eivät uskalla mennä alkoon toimitetaan kotiin pieni pullo viiniä ja joku leiväkannikka. Mutta sitähän ei saa nauttia muuten tulee voidelluksi. Asian tekee vaikeammaksi se että 144000 nuppia on jo olemassa.

      • 144000 on jäljellä vain pieni osa. Muut ovat jo kuolleet.


      • Anonyymi
        totuusvoittaaaina kirjoitti:

        144000 on jäljellä vain pieni osa. Muut ovat jo kuolleet.

        Jehovan todistajien joukossa määrä senkun kasvaa, vaikka lukumäärä tuli täyteen 1930- luvulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jehovan todistajien joukossa määrä senkun kasvaa, vaikka lukumäärä tuli täyteen 1930- luvulla.

        "...Jumala on itse asettanut lähetyskäskyn ..."--
        ihan totta , jos hän kirjoitti ne - 600 -800 luvuilla ajanlaskun jälkeen .Normannien alkaessa vallata maita , ne on , eksegeettien mukaan lisätty silloin paljon vanhempiin teksteihin , paavi keräsi parikin kertaa sotajoukon hävittääkseen pohjanmiehet , mutta normannit tuhosivat paavin armeijat ja veivät itse Paavin riemusaatossa takaisin roomaan
        Mahtoi ukko olla ylpeänä siitä ,


      • Anonyymi
        totuusvoittaaaina kirjoitti:

        144000 on jäljellä vain pieni osa. Muut ovat jo kuolleet.

        144 000 on Raamatussa korostetusti valehtelemattomia
        Vartiotornissa on valehtelemisvelvollisuus lahkon hyväksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jehovan todistajien joukossa määrä senkun kasvaa, vaikka lukumäärä tuli täyteen 1930- luvulla.

        1930 luvulla Rutherfod näki unta että taivas on täynnä, ja otti tuon vartiotorniin.
        Mutta myöhempi lahkojohto ei ole ollut samalla kannalla.
        Ja Rutherford myös rakennutti talon Israelin patriarkoille, jonka myöhempi lahko johto möi, kuin Suomen lahko johto valtakunnansalin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        144 000 on Raamatussa korostetusti valehtelemattomia
        Vartiotornissa on valehtelemisvelvollisuus lahkon hyväksi

        144000 on myös juutalaisia miehiä, jotka ovat pitäneet itsensä poikamiehinä.


    • Anonyymi

      Tominta jatkuu homman nimi on puhelikenttä. Eli soittelua tuntemattomista numeroista ihmisille ja lupaamalla pelastusta. Samaan aikaan taloustutkimus ja osa markkinatutkimusyhtiöistä tekee samaa mutta eri syystä ja tuntemattomilla numeroilla. On siinä ihmisillä koranaviihdettä asiaa ja varsinkin sen vierestä vai mitä Ropponen.

      • Anonyymi

        Jos ne sivubisneksenä myy pesuainetta, voi sanoa että se Lidlin Formil on hyvää, Råd & rön -lehden testissä, ja tosiaan jo likoamaan laitettaessa alkaa vesi heti tummumaan


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe