JT ilmoittaa: Kuka hallitsee 99 % palstalaisista !

Anonyymi

Paholainen voi vallata meidät milloin tahansa, tämä palsta osoittaa kristallin kirkkaasti.
Mutta ei JT:a

26

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin sen toteaa myös Raamattu.
      Raamattu on todella suuri ennustustenkirja.

    • Anonyymi

      Sinut se on vallannut jo aikoha sitten. Onks kivaa?

    • Anonyymi

      Mikäs se sellanen paholainen on? Veli Venäläinen suunnittelee valtausta? Todistajilla ei kyllä ole immuniteettia sitä vastaan, koska ovat Venäjältä paenneet valtausta.
      Kokonakaan se paholainen ei liene, eivätkä todistajat olisi sillekään immuneja. Valitettavasti monet uskovaiset elävät harhaluuloissa, niin myös aloittaja. Ehkä se paholainen onkin harhaluuloisuus, jolle todistajat eivät ole todellakaan immuuneja.

    • Anonyymi

      Paholainen on sellainen, joka antaa suuria lupauksia välittämättä laeista ja järjestyksestä. Hän voi luvata ja lahjoa esim. maallisella omaisuudella, naisilla, yms. lahjuksilla. Esim. Imaami Mahdia hän viettelee sellallaisilla lupauksilla, että kaikki maa kuuluu Mahdille ja kaikki tavarat eli esineet eli 30 biljoonaa tonnia teknosfääriä kuuluu Mahdille.
      Myös paholainen on sellainen, joka yrittää estellä estomiehenä tai naisena pääsyä Uuteen Jerusalemiin niin, että uhri unohtaa pääsyehdoista kiinni pitämisen. Piruhan eli Beliar on sellainen puolestaan joka toimii estomiehenä Eedenin puutarhaan pääsemiselle.
      Jehovan todistajia paholainen on lahjonut antamalla lupauksen, että heillä on 144000 taivaskelpoista henkilöä. Vaikka oikeasti ne kaikki ovat juutalaisia.
      Paholainen saattaa vaikuttaa jopa raamatun käännösten sanojen tarkkuuteen ja merkitykseen.
      Maan köyhät, nöyrät, alistuvaiset, vaatimattomat ovat Jumalalle enemmän mieleen kuin mitä ovat paholaisen lahjomat. Toivotaankin että nuo lahjotut joutuvat tekemään työtä alhaisten, köyhien ja alistuvaisten eteen ja vuoksi.

    • Anonyymi

      Paholainen on sellainen, joka antaa suuria lupauksia välittämättä laeista ja järjestyksestä. Hän voi luvata ja lahjoa esim. maallisella omaisuudella, naisilla, yms. lahjuksilla. Esim. Imaami Mahdia hän viettelee sellallaisilla lupauksilla, että kaikki maa kuuluu Mahdille ja kaikki tavarat eli esineet eli 30 biljoonaa tonnia teknosfääriä kuuluu Mahdille.
      Myös paholainen on sellainen, joka yrittää estellä estomiehenä tai naisena pääsyä Uuteen Jerusalemiin niin, että uhri unohtaa pääsyehdoista kiinni pitämisen. Piruhan eli Beliar on sellainen puolestaan joka toimii estomiehenä Eedenin puutarhaan pääsemiselle.
      Jehovan todistajia paholainen on lahjonut antamalla lupauksen, että heillä on 144000 taivaskelpoista henkilöä. Vaikka oikeasti ne kaikki ovat juutalaisia.
      Paholainen saattaa vaikuttaa jopa raamatun käännösten sanojen tarkkuuteen ja merkitykseen.
      Maan köyhät, nöyrät, alistuvaiset, vaatimattomat ovat Jumalalle enemmän mieleen kuin mitä ovat paholaisen lahjomat. Toivotaankin että nuo lahjotut joutuvat tekemään työtä alhaisten, köyhien ja alistuvaisten eteen ja vuoksi.

      • Anonyymi

        Paholainen pisti sinutkin kirjoittamaan saman viestin kahteen kertaan. Toisinsanoen, olet Saatanan vallassa sinäkin eikä sinulla ole pelastusta, vaan joudut ikiajoiksi helvettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paholainen pisti sinutkin kirjoittamaan saman viestin kahteen kertaan. Toisinsanoen, olet Saatanan vallassa sinäkin eikä sinulla ole pelastusta, vaan joudut ikiajoiksi helvettiin.

        Jeesuksessa Kristuksesssa kaikki niin hyvät kuin pahatkin ovat sovitetut Isän kanssa. Kaikki palvelevat Jumalaa tavalla tai toisella. Niin Piru, Paholainen kuin Saatanakin ja ehkä jopa Lucifer. Bartholomeoksen evankeliumi kertoo itse asiassa, että Saatana on sellainen joka kieltäytyi palvelemasta Vanhaa Aadamia ja valitsi sen sijaan pääsyn Jeesuksen palvelukseen niin apostoli Paavalikin saattoi sanoa : Olen antanut hänet saatanan haltuun. Itse olen Jumalan palvelija ja Vanhan Aadamin ja Jumalan puolella enkä aio osallistua millään tavoin Saatanan kapinaan Aadamia vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paholainen pisti sinutkin kirjoittamaan saman viestin kahteen kertaan. Toisinsanoen, olet Saatanan vallassa sinäkin eikä sinulla ole pelastusta, vaan joudut ikiajoiksi helvettiin.

        Älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi. Eiköhän me tehdä samoja tekoja joista tuomitsemme toisemme.


    • Anonyymi

      Enkelit taistelee JT puolesta, heitä ei pysäytä mikään.....jälkeen jää vain pelkkää tuhoa !

      • Anonyymi

        Älä unta nää.
        Asia on juuri päinvastoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä unta nää.
        Asia on juuri päinvastoin.

        Jokaisesta lahkolaisesta ja ateistista ei jää edes pölypalloa tuhon jälkeen !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisesta lahkolaisesta ja ateistista ei jää edes pölypalloa tuhon jälkeen !

        Ja varsinkaan Jehovan todistajasta. Hehän ovat lahkolaisia ja kultti.


      • Anonyymi

        Vitun yksinkertainen. Huuda nyt vielä kerran samaa asiaa ettei vaan unohdu


      • Anonyymi

        Ei tuollaisen puolesta kukaan taistele :DDDD


      • Anonyymi

        Ei tuollaisen puolesta kukaan taistele :DDDD


      • Anonyymi

        Ei ole niinkuin luulet, ettehän te edes usko Jeesukseen, joka yksin on ovi Jumalan luo.
        Joh. 10: 7 - 9. Niin Jeesus sanoi heille (juutalaisille) " Totiseti, totisesti minä sanon teille; "Minä olen lammasten ovi.
        8) Kaikki jotka ovat tulleet ennen minua, ovat varkaita ja ryöväreitä; mutta lampaat eivät ole heitä kuulleet.
        9) Minä olen ovi, jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.
        11) minä olen se hyvä paimen. Hyvä paimen antaa henkensä lammasten edestä.
        (14 - 15 ) Minä olen hyvä paimen ja minä tunnen omani, ja minun omani tuntevat minut,
        niinkuin Isä tuntee minut ja minä tunnen Isän; ja minä annan henkeni lammasten edestä.
        Jumalan ainoan Karitsan uhrikuolema ja ylösnousemus aamun sarastaessa Golgatan kalliohaudasta.

        10) 17 - 18. Sentähden Isä minua rakastaa, koska minä annan henkeni, että minä sen jälleen ottaisin. Ei kukaan sitä minulta ota, vaan minä annan sen itsestäni. Minulla on valta antaa se,
        ja minulla on valta ottaa se jälleen, sen käskyn minä olen saanut Isältäni.
        Ikiaikojen alusta Jumalan pelastussuunnitelma syntisten lunastamiseksi täyttyi Jeesuksessa Kristuksessa.

        Jeesus oli ennustettu Messias ja hän tuli lunastamaan synneistä langenneen ihmiskunnan oman verensä kautta vapaiksi saatanan vallasta ja iankaikkisesta kadotuksen piinasta. Helvetti on todellisuutta! Enemmän kuin osaamme vajaalla ymmärryksellä koskaan täälla
        ajassa koskaan käsittää.


    • Anonyymi

      Paholainen ei voi vallata ketään. Paholaista ei ole olemassakaan.

      • Anonyymi

        Jos paholaista ei olisi, ei olisi yhtään lahkolaista ja ateistia !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos paholaista ei olisi, ei olisi yhtään lahkolaista ja ateistia !

        Eikä Jehovan todistajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä Jehovan todistajaa.

        Jeikä olisi muitakaan uskontoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos paholaista ei olisi, ei olisi yhtään lahkolaista ja ateistia !

        Mene nyt vittuun jo sen paholaisesi kanssa. Siinä se paholainen on joka siitä jatkuvasti toitottaa. Sinusta se on saanut vallan, ei tarvitsisi raivota muuten muille koko ajan mistään paholaisista


      • Anonyymi

        Ei se vaan niin ole! Niinkö väität tosissasi, oliko se huulenheitt? Vaikka et uskoisikaan niin Raamattu sanoo, että jokainen meistä joutuu tekemään tiliä viimeisellä tuomiolla Jumalle- itsestämme.

        Happamattoman leivänjuhla pääsiäinen oli lähellä. Ylipapit ja kirjanoppineet miettivät millä keinoin he saisivat Jeesuksen surmatuksi, itse he eivät käyneet käsiksi häneen sillä he pelkäsi kansaa.
        Luuk.22;3. Niin saatana meni Juudaaseen, jota kutsuttiin Iskariotiksi ja joka oli yksi niistä kahdestatoista.
        Sen jälkeen Juudas meni hieromaan kauppaa ylipappien ja pyhäkön vartioston päällikön kanssa miten voisi saattaa Jeesuksen heidän käsiinsä. He tarjoutuivat antamaan hänelle rahaa. Sen jälkeen Juudas etsi tilaisuutta Jeesuksen kavaltamiseen.

        Pian tuli happamattoman leivän päivä ja pääsiäislammas teurastettiin ateriaksi. Kaikki Jeesuksen kaksitoista opetuslasta olivat koolla juhla-aterialla yläkerran suuressa salissa.
        Joh. 22. 19 - 20. Siellä hän otti leivän, kiitti ja mursi ja sanoi: "Tämä on minun ruumiini, joka teidän edestänne annetaan. Tehkää se minun muistokseni. " Samoin myös maljan aterian jälkeen ja sanoi; " Tämä malja on uusi liitto minun veressäni, joka teidän edestänne vuodatetaan. "

        Jae 21-22. Jeesus tiesi kavaltajansa ja sanoi: " Mutta, katso, minun kavaltajani käsi on on minun kanssani pöydällä. Sillä Ihmisen Poika tosin menee pois; niinkuin säädetty on; mutta
        voi sitä ihmistä, jonka kautta hänet kavalletaan!"

        Paha oli tässäkin liikkeellä syöstäkseen ikuisuusielun sammumattoman tulen paikkaan. Vaikka ihminen ei uskoisikaan, se ei tee tyhjäksi Jumalan sanaa, se ei muutu. Pelastumista tarjotaan, uudestisyntyminen on täyttä totta. Sen tähden Jeesus käski opetuslapsia julistamaan evankeliumia maan ääriin siihen saakka, kunnes hän tulee noutamaan ikävöivän morsiamensa kotiin, joka on Jumalan seurakunta maan päällä.

        Matt. 26: 24. Ovat kirjoitetut järisyttävät sanat. " Ihmisen Poika tosin menee pois, niinkuin hänestä on kirjoitettu, mutta voi sitä ihmistä, jonka kautta Ihmisen Poika kavalletaan! Parempi olisi sille ihmiselle, että hän ei olisi syntynytkään. "
        Matt. 27, 4-5. Juudaksen nähtyä tekonsa seuraukset hän katui, toi 30 likaista hopearaha, veren hinnan ylipapeille ja vanhimmille takaisin heittäen ne temppelin lattialle, juoksi kauhistuneena ulos päättäen päivänsä. "

        Eikö mielestäsi paholainen Saatana voi vallata ihmistä? Hän on tämän maailman ruhtinas, joka on tullut tuhoamaan ja tappamaan syöksemään ihmissielut synnin sokaisemina iäiseen kadotukseen.
        Jeesus tuli tekemään tyhjäksi Perkeleen teot, että uskomalla häneen, hylkäämällä synti ihminen saisi ihanan osan Jumala luona, missä ei ole pimeyttä, sairautta, ei itkua, ei parkua ei kuolemaa, vaan iankaikkinen ilo.

        Kun Jeesus oli kastettu taivaasta tuli ääni. Mark. 11 -13. " Sinä ole minun rakas Poikani, sinuun minä olen mielistynyt, " Kohta sen jälkeen Henki ajoi hänet erämaahan, Ja hän oli erämaassa neljäkymmentä päivää, ja saatana kiusasi häntä, ja hän oli petojen seassa, ja enkelit tekivät hänelle palvelusta.
        Mark. 4:15. Mitkä tien oheen putosivat, ovat ne, joihin sana kylvetään, mutta kun he sen kuulevat, niin saatana tulee heti ja ottaa pois heihin kylvetyn sanan.
        Silloin kun julistetaan evankeliumia, ettei ihminen vain kääntyisi Herran puoleen.

        Luuk. 22:31. Simon, (Pietari) Simon, katso, saatana on tavoitellut teitä valtaansa, seuloakseen teitä niinkuin nisuja ...
        Apt. 26; 18. ...avaamaan heidän silmänsä, että he kääntyisivät pimeydestä valkeuteen ja saatanan vallasta Jumalan tykö ja uskomalla minuun synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.
        Pimeässä vaeltava on pahan vallassa eli uskomaton ihminen, joka ei usko Jeesukseen.
        Näin on kirjoitettu, Jumalan sana paikkansa pitävä, elävä ja totinen.

        Joh 13:27. Ja silloin, sen palan jälkeen häneen meni saatana. Niin Jeesus sanoi hänelle; Juudas Iskariotille) " Minkä teet, tee se pian. "
        1 Tess, 2:18. Sentähden olemme tahtoneet tulla teidän tykönne, minä, Paavali, puolestani en vain kerran, vaan kahdestikin, mutta saatana on estänyt meitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se vaan niin ole! Niinkö väität tosissasi, oliko se huulenheitt? Vaikka et uskoisikaan niin Raamattu sanoo, että jokainen meistä joutuu tekemään tiliä viimeisellä tuomiolla Jumalle- itsestämme.

        Happamattoman leivänjuhla pääsiäinen oli lähellä. Ylipapit ja kirjanoppineet miettivät millä keinoin he saisivat Jeesuksen surmatuksi, itse he eivät käyneet käsiksi häneen sillä he pelkäsi kansaa.
        Luuk.22;3. Niin saatana meni Juudaaseen, jota kutsuttiin Iskariotiksi ja joka oli yksi niistä kahdestatoista.
        Sen jälkeen Juudas meni hieromaan kauppaa ylipappien ja pyhäkön vartioston päällikön kanssa miten voisi saattaa Jeesuksen heidän käsiinsä. He tarjoutuivat antamaan hänelle rahaa. Sen jälkeen Juudas etsi tilaisuutta Jeesuksen kavaltamiseen.

        Pian tuli happamattoman leivän päivä ja pääsiäislammas teurastettiin ateriaksi. Kaikki Jeesuksen kaksitoista opetuslasta olivat koolla juhla-aterialla yläkerran suuressa salissa.
        Joh. 22. 19 - 20. Siellä hän otti leivän, kiitti ja mursi ja sanoi: "Tämä on minun ruumiini, joka teidän edestänne annetaan. Tehkää se minun muistokseni. " Samoin myös maljan aterian jälkeen ja sanoi; " Tämä malja on uusi liitto minun veressäni, joka teidän edestänne vuodatetaan. "

        Jae 21-22. Jeesus tiesi kavaltajansa ja sanoi: " Mutta, katso, minun kavaltajani käsi on on minun kanssani pöydällä. Sillä Ihmisen Poika tosin menee pois; niinkuin säädetty on; mutta
        voi sitä ihmistä, jonka kautta hänet kavalletaan!"

        Paha oli tässäkin liikkeellä syöstäkseen ikuisuusielun sammumattoman tulen paikkaan. Vaikka ihminen ei uskoisikaan, se ei tee tyhjäksi Jumalan sanaa, se ei muutu. Pelastumista tarjotaan, uudestisyntyminen on täyttä totta. Sen tähden Jeesus käski opetuslapsia julistamaan evankeliumia maan ääriin siihen saakka, kunnes hän tulee noutamaan ikävöivän morsiamensa kotiin, joka on Jumalan seurakunta maan päällä.

        Matt. 26: 24. Ovat kirjoitetut järisyttävät sanat. " Ihmisen Poika tosin menee pois, niinkuin hänestä on kirjoitettu, mutta voi sitä ihmistä, jonka kautta Ihmisen Poika kavalletaan! Parempi olisi sille ihmiselle, että hän ei olisi syntynytkään. "
        Matt. 27, 4-5. Juudaksen nähtyä tekonsa seuraukset hän katui, toi 30 likaista hopearaha, veren hinnan ylipapeille ja vanhimmille takaisin heittäen ne temppelin lattialle, juoksi kauhistuneena ulos päättäen päivänsä. "

        Eikö mielestäsi paholainen Saatana voi vallata ihmistä? Hän on tämän maailman ruhtinas, joka on tullut tuhoamaan ja tappamaan syöksemään ihmissielut synnin sokaisemina iäiseen kadotukseen.
        Jeesus tuli tekemään tyhjäksi Perkeleen teot, että uskomalla häneen, hylkäämällä synti ihminen saisi ihanan osan Jumala luona, missä ei ole pimeyttä, sairautta, ei itkua, ei parkua ei kuolemaa, vaan iankaikkinen ilo.

        Kun Jeesus oli kastettu taivaasta tuli ääni. Mark. 11 -13. " Sinä ole minun rakas Poikani, sinuun minä olen mielistynyt, " Kohta sen jälkeen Henki ajoi hänet erämaahan, Ja hän oli erämaassa neljäkymmentä päivää, ja saatana kiusasi häntä, ja hän oli petojen seassa, ja enkelit tekivät hänelle palvelusta.
        Mark. 4:15. Mitkä tien oheen putosivat, ovat ne, joihin sana kylvetään, mutta kun he sen kuulevat, niin saatana tulee heti ja ottaa pois heihin kylvetyn sanan.
        Silloin kun julistetaan evankeliumia, ettei ihminen vain kääntyisi Herran puoleen.

        Luuk. 22:31. Simon, (Pietari) Simon, katso, saatana on tavoitellut teitä valtaansa, seuloakseen teitä niinkuin nisuja ...
        Apt. 26; 18. ...avaamaan heidän silmänsä, että he kääntyisivät pimeydestä valkeuteen ja saatanan vallasta Jumalan tykö ja uskomalla minuun synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.
        Pimeässä vaeltava on pahan vallassa eli uskomaton ihminen, joka ei usko Jeesukseen.
        Näin on kirjoitettu, Jumalan sana paikkansa pitävä, elävä ja totinen.

        Joh 13:27. Ja silloin, sen palan jälkeen häneen meni saatana. Niin Jeesus sanoi hänelle; Juudas Iskariotille) " Minkä teet, tee se pian. "
        1 Tess, 2:18. Sentähden olemme tahtoneet tulla teidän tykönne, minä, Paavali, puolestani en vain kerran, vaan kahdestikin, mutta saatana on estänyt meitä.

        " Erämaassa 40 päivää ---"
        Alan tutkijat saovat , että jo 10 pääivän paasto kuivassa ja kuumassa ilmastossa aih
        heuttaa voimakkaita hallusinaatioita , ja harhanäkyjä .saati sitten 40 . nestehukka lie-ne tunnettu asia , siihe-n aikaan ihmiset uskoivat kaiken maailman erämaapaholaisiin , joihin Azaselkin , se paholainen kuului, KUn se paavali sai säykyn keskellä tietä , se vit,taa myös , ensiksi tarinaan buddhasta , ja toiseksi nestehukkaan . myös myöhemmät ns, pylväspyhimykset hakivat näiä ilmestyksiä , tai heillä oli skitsofrenia .


    • Anonyymi

      Ole nyt jo hiljaa reppana. Turhaa taistelet ja riehut täällä jatkuvasti muita vastaan kuin hullu, panostaisit vaan ihan siihen omaan henkiseen kehitykseen...

    • Anonyymi

      Jos ainut tapa saada kokea onnea ja suurta nautintoa on muiden tuhoaminen niin aika huonosti menee...

      • Anonyymi

        Onpas äkäsen oloista väkiä liikkeellä


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1515
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1312
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1247
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe