ONKO KOKEMUKSIA STADIKAUPPA.COM verkkokaupasta?!

Anonyymi

Tilasin kuulokkeet Stadikauppa.com verkkokaupasta joiden postituksessa kesti 9viikkoa...
Toinen kuuloke oli rikki ja laitoin sähköpostia että vaadin hyvitystä. Sieltö vastasi vain automaatti vastaus englanniksi. Hieman goolailin ja koko nettikaupalla ei ole yhtäkään henkilöä tai puhelinnumeroa stadikaupan nimissä. Vain kyseinen [email protected]

Onko kokemuksia?

13

760

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Tilasin heiltä 3 kertaa ja he toimittivat

• Anonyymi

Tuo on outoa. Heidän tuote on aina ollut hyvä. Ehkä korttisi oli tyhjä eikä maksu mennyt

• Anonyymi

stadikauppa on erittäin hyvä kauppa. Suosittelen sitä

• Anonyymi

uskomaton kauppa. tuotteilla on hyvät hinnat. Kampelissa he vain veloittavat meiltä ylimääräisiä veroja ilman syytä, stadikaupassa ne vain veloittavat tuotteesta ja ilman lisämaksuja

• Anonyymi

Minäkään en saa yhteyttä stadikauppaan, rahat meni, automaatti ilmoitti että paketti on matkalla, mutta, sitä ei näy seurannassa. Kuukausi sitten muka jo lähtenyt matkaan...

• Anonyymi

Tilattu kuulokkeet 2.4, ilmoittivat kuljetukseen lähteneen 10.4. Ei seurantatunnusta. Sähköpostista tulee vain ilmoitus, että koronan takia kauppa on kiinni ja palaavat pian. Kaupparekisterin mukaan toiminta on lopetettu. Kuluttajansuojavirastoon kai tässä on otettava seuraavaksi yhteyttä, onko mitään mahdollisuutta saada rahoja takaisin, kun on maksanu paytrailin kautta.

• Anonyymi

Sama kokemus minulla, että tavaraa ei ole tullut eikä verkkokauppaan saa yhteyttä. Olen maksanut PayPal'n kautta. Osaisiko joku antaa neuvoa, miten saan rahani takaisin? Kuinka toimin?

• Anonyymi

Auts....siis Paytrailin kautta...

• Anonyymi

Tilasin 3kk sitte lupasivat lähettää monta kertaa sitten pyysin rahoja takaisin sen jälkeen ei kuulunut mitään😂 en suosittele jos haluaa krääsää tilata tilatkaa aliexpress tai joku muu iso jakaja ainakin saa rahat takaisin

• Anonyymi

Tilasin ja tulo ilmoitis ett suuren kysynnän vuoksi toimitusaika 2-6 viikkoa. Tuli 7 viikon päästä. Hyvä tuote, kannatti odottaa👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tilasin ja tulo ilmoitis ett suuren kysynnän vuoksi toimitusaika 2-6 viikkoa. Tuli 7 viikon päästä. Hyvä tuote, kannatti odottaa👍

Moni tais menettää rahansa...
        Hävis koko Stadikauppa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3703
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2519
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      41
      2431
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2235
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      18
      1665
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1659
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1603
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      291
      1398
    9. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      135
      1389
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      46
      1348
    Aihe