Ei yhtään mihinkään! Vain heikkomieliset tarvitsevat uskonnon tuomaa valheellista lohtua kuolemanpelkoonsa.
Mihin terve ihminen uskontoa tarvitsee?
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Saahan sieltä uskonnosta jonkinlaisen harrastuksenkin. Voi opiskella vanhoja kirjoja ja toivoa elävänsä sellaisessa maailmassa kuin niissä kuvataan. Samojen tarinoiden fanit kokoontuu pukeutuneina rooliasuihin.
- Anonyymi
Uskontoa tarvitaan leikkimään ikuista. Ei niinku kuale, ku luulee elävänsä aina.
- Anonyymi
Niinhän siellä Raamatussa sanotaa: Ei terveet tarvitse parantajaa. No ateistien mielestä on maailma jakautunut heikkomielisiin ja ateisteihin. Siellä sanotaan myös: Se joka itsensä ylentää, se alennetaan. Kumpaako pitäisi uskoa...ateistisia jediritareita jotka tuntevat Voiman virtaavan lävitseen, vai Jeesusta.
- Anonyymi
Mitä helvettiä? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä helvettiä? :D
Lisäys dorka-ateistille: dille, Minun Mieleni pitää rihinää, kun sidon sen vetokoukkuun ja ajan hiekkatiellä Kirkoon sunnuntaina. Pölynimurinletkun riippii maata.
Suoateisti anteeksi, täytyy mennä paskalle. Sinulla sittä attte, on helvetit mielessä syyystäkin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäys dorka-ateistille: dille, Minun Mieleni pitää rihinää, kun sidon sen vetokoukkuun ja ajan hiekkatiellä Kirkoon sunnuntaina. Pölynimurinletkun riippii maata.
Suoateisti anteeksi, täytyy mennä paskalle. Sinulla sittä attte, on helvetit mielessä syyystäkinKreationismi sotkee aivot.
- Anonyymi
Uskonto on kävelykeppi sellaisille henkisesti rammoille ihmisille, jotka eivät jostain syystä kykene elämään normaalia elämää ihan ihmisiksi ilman näkymätöntä mielikuvituskaveria. Kun lukee näiden loogiseen päättelyyn kyvyttömien säälittävien luusereiden etäisesti suomen kieltä muisttavia sönkötyksiä evoluutiovalheesta, saastaisista homoiljetyksistä ja 6000 vuotta vanhasta maailmasta, niin ymmärtää kyllä miksi he ovat uskovia.
- Anonyymi
Älähän nyt. Siitä voi tienata helppoa rahaa. Ota kraanavettä pulloon ja myy sitä pyhänä vetenä seurakunnassa, niin menee helposti hyvällä katteella. Voit myös saada jotain käsintehtyjä helyjä myytyä taika-amuletteina kätevästi. Vain mielikuvitus on rajana.
Jos henkilö oikein kerjää tulla rahastetuksi, niin sehän olisi vain tyhmää olla käyttämättä hyväkseen. Sieltä seurakunnasta kuitenkin löytyy se kokoelma taikauskoista porukkaa, joka uskoo ihan mitä vain kunhan siihen laittaa jumal-leiman.- Anonyymi
On rikollista antaa tyhmien pitää rahansa.
- Anonyymi
Totta. Onko parempaa myyntiartikkelia kuin jokin näkymätön, joka ostajan pitää itse löytää ja jos ei löydä, niin vika on aina ostajassa. "Et rukoillut aidosti, rehellisesti, vilpittömästi, pyyteettömästi etkä puhtain sydämin. Vika on sinussa". Eikä ole takuuta eikä palautusoikeutta, eikä kukaan tule kuoleman jälkeen valittamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Onko parempaa myyntiartikkelia kuin jokin näkymätön, joka ostajan pitää itse löytää ja jos ei löydä, niin vika on aina ostajassa. "Et rukoillut aidosti, rehellisesti, vilpittömästi, pyyteettömästi etkä puhtain sydämin. Vika on sinussa". Eikä ole takuuta eikä palautusoikeutta, eikä kukaan tule kuoleman jälkeen valittamaan.
"Rukoilin, rukoilin ja rukoilin, mutta silti kotitalo paloi, firma meni konkkaan, vaimo otti eron, tytär kuoli syöpään, pojasta tuli kovia huumeita käyttävä narkomaani ja minusta tuli auto-onnettomuuden jälkeen puoliksi invalidi joka joutuu käyttämään avannepussia. Te lupasitte että saamme kaiken mitä rukoilemme, haluan seurakunnalle maksamani kymmenykset takaisin":
"No kuule kun Herra antaa ja Herra ottaa, tutkimattomia ovat Herran tiet".
"En ole havainnut mitään antamista, ainoastaan ottamista. Haluan ne kymmenykseni takaisin, koska olen varaton ja te olette valehtelijoita."
"Herra vain koettelee sinun uskoasi, muista Jobin tarina".
"Voisihan sitä uskoa ehkä koetellla pikkaisen hellävaraisemminkin, eikä tapattamalla kaiken mitä rakastin ja tuhomalla kaiken mitä omistin. Olette valehdelleet minulle ja haluan kymmenykseni takaisin."
"Koska sinä olet nyt selvästi menettänyt uskosi, niin sinua odottaa vielä ikuinen kiduttaminen helvetin tulijärvessä, mikä onkin sinulle ihan oikein kun olet niin paha ihminen, tulet saamaan ansiosi mukaan ja itsehän valitsit." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiakkaat ovat 100 % tyytyväisiä luvattuun kuoleman jälkeiseen elämään eikä kukaan ole tullut valittamaan ettei olisi saanut sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiakkaat ovat 100 % tyytyväisiä luvattuun kuoleman jälkeiseen elämään eikä kukaan ole tullut valittamaan ettei olisi saanut sitä.
72 neitsyttä on jo luovutettu monille poistuneille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NIinpä, tosin miten kukaan olisi voinut tulla kuoleman jälkeen valittamaan ettei ole saanut mitään kuoleman jälkeistä elämää?
Toisaalta kukaan ei myöskään ole tullut kertomaan että on saanut kuoleman jälkeisen elämän. Luulisi nyt edes joidenkin vaivautuneen kertomaan siitä tänne eläville, ottaen huomioon että aika monta miljardia ihmistä on aikojen saatossa kupsahtanut.
Mutta yhtä vaiti ovat kaikki vainaat, kaikki yhtä vakuuttavasti kuolleita.
- Anonyymi
Suuhunpantavaa myös tarjolla :- Lestat
- Anonyymi
No no no, katos katos.
"Ei yhtään mihinkään! Vain heikkomieliset tarvitsevat uskonnon tuomaa valheellista lohtua kuolemanpelkoonsa"
Mihinkä terve ihminen tarvitsee ateismia? Ei mihinkään! Ainoastaan ihminen, joka ei halua alistua Jumalan auktoriteetin alle, eikä halua olla vastuussa Hänelle tekemisistään, tarvitsee aateismia.
Hän kuvittelee voivansa paeta Jumalaa sillä, että kieltää Hänen olemassaolonsa.
Tässä hän kuitenkin laskelmoi väärin. Kerran hän kuolee ja silloin Hän joka tapauksessa joutuu viimeisellä tuomiolla Jumalan valkean valtaistuimen eteen vastaamaan elämästään. Silloin hän ei voi enää paeta Jumalaa.
Minulla on kuitenkin myös iloista kerrottavaa jokaiselle ateistille. Jumalaa ei tarvitse paeta. Hän lähetti oman Poikansa, jeesuksen Kristuksen sovittamaan ihmiskunnan synnit. Uskomalla Häneen ja tunnustamalla Hänet omaksi Vapahtajaksi ja Herraksi, jokainen ihminen, ateistit mukaan lukien, voi saada syntinsä anteeksi ja saada iankaikkisen elämän. Tämä on Jumalan ilmainen lahja jokaiselle ihmiselle. Se kannattaa ottaa vastaan jo tänään, ennen kuin koronavirus tai muu ehtii tekemään tyhjäksi tämän mahdollisuuden.- Anonyymi
Niin useimmat kypsät aikuiset eivät halua alistua kenenkään auktoriteetin alle, vaan saada itse päättää tekemisistään. Mikään jälkielämä ei ole sen arvoinen, että tätä ainutlaatuista elämää kannattaisi heittää hukkaan!
Tuo kristinuskon sanoma ei aukea minulle, vaikka sitä kuinka joku toistelee. Mitä ihmeen tekemistä jonkun ristiin-naulitsemisella on esimerkiksi sen kanssa, jos minä tulin sanoneeksi työkaverilleni eilen rumasti? Tietenkin minun on saatava anteeksi työkaveriltani eikä siinä auta, vaikka Jeesus olisi hirttäytynyt kymmenen kertaa ja vieläpä pysynyt kuolleena.
- Anonyymi
Eipä tuo jatkuva uskonnon vastaisuuskaan jota vuodesta toiseen täällä jaksetaan tuoda esille ole ihan "terveen" merkki.
- Anonyymi
Itselläni ei ollut kyse kuolemanpelosta, vaan siitä, että tahdoin HYÖTYÄ uskontojen kustannuksella. Niiden kirjoissa oli kauniita sanoja ja lauseita ja Helluntaikirkko yms. kilvan kehottivat kumartmaan raamattua totuutena ja kaiken kattavana tietona.
Olin sinisilmäinen ja herkkäuskoinen. Uskoin todella, että raamattu on tie kaiken kattavaan tietoon ja totuuteen. Toisin kävi. Etsin koko nuoruuteni tietoa, mutta en pikkukaupungin kirjastosta löytänyt. En tajunnut että tieto on vain englannikielisisssä kirjoissa ja filosofiassa ja nykytieteessä EIKÄ SUINKAAN RAAMATUSSA.
Koko touhu oli turhaa. Vasta kun löysin Hare Krishna liikkeen kirjat ja Koraanin alkoivat tiedon aarteet avautua. Mutta yritykseni HYÖTYÄ raamatun kustannuksella menivät täysin mönkään. En oppinut kerrassaan mitään tietoa tai totuutta. Vain se hyöty siitä on ollut, että kun joutuu tekemisiin barbaarien ja järjettömien kanssa niin voi vetäytyä lukemaan raamattua ja niin saada ikään kuin ihmismäistä seuraa. Ja humanistista mielenrauhaa.
30-40 vuotta meni siis lähes hukkaan. Sen tähden kun uskovaiset yliarvostavat raamattua eivätkä kerro siitä totuutta. Ei se ole avain tietoon tai totuuteen lainkaan, vaan ihan toisenlainen vihapuheiden yms. kirja. Hengen miekka ihmiskuntaa vastaan, joka voi antaa ihmiselle vain MIELENRAUHAA ja Seuraa hyvää henkistä barbaaristen elukoiden keskuudessa. - Anonyymi
Ehkä se jumalattomallekkin selviää, aikaa myöten mihinkä sitä uskontoa tarvitaan. Mutta toisille se saattaa selvitä vaan liian myöhään, tai sit ei olenkaan. Ihminen joka pelkää, elää synnissä ja synnin palkka on kuolema.
- Anonyymi
Kaikki eivät uskontoa tarvitse, sen kun ymmärtäisivät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618020- 1334584
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.333887- 213208
- 232772
- 292727
- 512392
- 252210
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3952162- 322099