Ottakaa ny …..tanan kurikkalaaset tuo korona tosissanne! Jopa hoitotyötä tekevät ihimiset on osoottanu suurta välinpitämättömyyttä THL:n suosituksia kohtahan.Jos ette ittestänne piittaa.piitakkaa eres työkaveriista,potilahista ,omaasistanne ja niiren läheesistä.
kurikan korona
28
1286
Vastaukset
- Anonyymi
me emmä
- Anonyymi
Ei meillä Kurikas. Meillä on Mämmi, Mietaa ja Liikenneympyrä.
Se riittää meille.- Anonyymi
Joo meillä on THÖ liikenneympyrä
- Anonyymi
itse olen sairastanut koronan ja juurikin täälä kurikassa.. parin viikon jälkeen olen pystynyt käymään kaupassa. ostokset maksanu kortilla etten ole levittänyt käteisellä muihin virusta.
- Anonyymi
Äläppäs tuu kurikkalaasia neuvomahan, tai me tullahan ja näytetähän sulle
kuinka kädet pestähän ...ja naama. Mämmillä.- Anonyymi
me emmä anna mämmiä kenellekkää moomma mämmi katehia
- Anonyymi
Toiset on niin Hel*etin omahyvääsiä ettei piittaa ees lähesten terveydestä ja vähätellään kok.virusta.
Mites sit kun napsahtaa omalle kohdalle, sairastuu vakavasti tai läheinen menehtyy.- Anonyymi
Vieläkö son Kurikssa liikentees se punanen Toyota Corona.
- Anonyymi
Nuon rutuunen voi olla vain ilimajoelta
- Anonyymi
Pieni karsinta sukurutsaan tekis varmaan ihan hyvää, eli kaikki haliin!!!
- Anonyymi
Märkä pusu täältä kaikille.....jep.
- Anonyymi
ei helvetti että on tyhmää porukkaa! oottakaapa ku osuu omalle kohdalle niin johan alkaa vapiseen paikat.. ei ole mitään perusflunssaa odotettavissa. Se ON HELVETTIÄ!
- Anonyymi
Mistäs tiät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs tiät?
onko todella mustalaismarkus saurastunut
MÄ AINAKIN KÄYN BAARISSA JOKA PÄIVÄ!!!
- Anonyymi
Mäkin kävin baaris just. Kohta viikon verran ollut korona mulla.. vähän meinaa yskittää muuten olo ok
- Anonyymi
Sama täälä. Juttua piisaa ja nenä vuotaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täälä. Juttua piisaa ja nenä vuotaa.
todella mustalaismarkuksen nenä vuoti ja yskitti, eilen kaupassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
todella mustalaismarkuksen nenä vuoti ja yskitti, eilen kaupassa.
Hai sie. Minä olin raviis ja emäntä siskoon kans kaupas.
Kattoo seuraavalla kertaa tarkemmin.
- Anonyymi
Heissan.
Missä on kurikan hh:n käsidesipiste, en löytänyt minkäänlaista pulloa tai samanlaista desiautomaattia kuin ässäkaupassa on? - Anonyymi
Onhan Jalasjärvellä jo koronaa. Sen siitä saa kun ei oteta tosissaan. Kuolema kohta niittää ja huonompikuntoiset ei selviä.
- Anonyymi
Mitä sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten?
Ookko jo sairas kun nuon tympeätä päästelet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ookko jo sairas kun nuon tympeätä päästelet
En jos en ole niitä oireettomia. Ei korona nuoria tapa. Kolareihin kuolee enemmän.
Show must go on! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En jos en ole niitä oireettomia. Ei korona nuoria tapa. Kolareihin kuolee enemmän.
Show must go on!ainut paikka missä mämmiä ylistetään ja mietaasta on tehty kansallis sankari...voitais kyllä poistaa korona siltä istuttamalla ebola sinne ihan vaan siks että suomen älykkyysosamaarä nousis...saa sen sitten taltutettua rajoilla kun ympärilläkin on nooh pikkusen järki vajaata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ainut paikka missä mämmiä ylistetään ja mietaasta on tehty kansallis sankari...voitais kyllä poistaa korona siltä istuttamalla ebola sinne ihan vaan siks että suomen älykkyysosamaarä nousis...saa sen sitten taltutettua rajoilla kun ympärilläkin on nooh pikkusen järki vajaata
mämmi suajeloo koronoolta
- Anonyymi
Joo. Sekin on nähty että joku urpo käy kaupan seinässä olevalta automaatilta nostamassa rahhoo ja männöö kauppaa ja maksaa kätteisellä. Voi saatana sentään...
- Anonyymi
Miksi se JIK ei erittele missä Kurikan piirikunnassa sitä koronaa on.
Jalasjärvi ja Jurva on vähän eri kuin kantakurikka.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483