kurikan korona

Anonyymi

Ottakaa ny …..tanan kurikkalaaset tuo korona tosissanne! Jopa hoitotyötä tekevät ihimiset on osoottanu suurta välinpitämättömyyttä THL:n suosituksia kohtahan.Jos ette ittestänne piittaa.piitakkaa eres työkaveriista,potilahista ,omaasistanne ja niiren läheesistä.

28

1286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      me emmä

    • Anonyymi

      Ei meillä Kurikas. Meillä on Mämmi, Mietaa ja Liikenneympyrä.
      Se riittää meille.

      • Anonyymi

        Joo meillä on THÖ liikenneympyrä


    • Anonyymi

      itse olen sairastanut koronan ja juurikin täälä kurikassa.. parin viikon jälkeen olen pystynyt käymään kaupassa. ostokset maksanu kortilla etten ole levittänyt käteisellä muihin virusta.

    • Anonyymi

      Äläppäs tuu kurikkalaasia neuvomahan, tai me tullahan ja näytetähän sulle
      kuinka kädet pestähän ...ja naama. Mämmillä.

      • Anonyymi

        me emmä anna mämmiä kenellekkää moomma mämmi katehia


    • Anonyymi

      Toiset on niin Hel*etin omahyvääsiä ettei piittaa ees lähesten terveydestä ja vähätellään kok.virusta.
      Mites sit kun napsahtaa omalle kohdalle, sairastuu vakavasti tai läheinen menehtyy.

      • Anonyymi

        Vieläkö son Kurikssa liikentees se punanen Toyota Corona.


      • Anonyymi

        Nuon rutuunen voi olla vain ilimajoelta


    • Anonyymi

      Pieni karsinta sukurutsaan tekis varmaan ihan hyvää, eli kaikki haliin!!!

      • Anonyymi

        Märkä pusu täältä kaikille.....jep.


    • Anonyymi

      ei helvetti että on tyhmää porukkaa! oottakaapa ku osuu omalle kohdalle niin johan alkaa vapiseen paikat.. ei ole mitään perusflunssaa odotettavissa. Se ON HELVETTIÄ!

      • Anonyymi

        Mistäs tiät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs tiät?

        onko todella mustalaismarkus saurastunut


    • MÄ AINAKIN KÄYN BAARISSA JOKA PÄIVÄ!!!

    • Anonyymi

      Mäkin kävin baaris just. Kohta viikon verran ollut korona mulla.. vähän meinaa yskittää muuten olo ok

      • Anonyymi

        Sama täälä. Juttua piisaa ja nenä vuotaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täälä. Juttua piisaa ja nenä vuotaa.

        todella mustalaismarkuksen nenä vuoti ja yskitti, eilen kaupassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        todella mustalaismarkuksen nenä vuoti ja yskitti, eilen kaupassa.

        Hai sie. Minä olin raviis ja emäntä siskoon kans kaupas.
        Kattoo seuraavalla kertaa tarkemmin.


    • Anonyymi

      Heissan.

      Missä on kurikan hh:n käsidesipiste, en löytänyt minkäänlaista pulloa tai samanlaista desiautomaattia kuin ässäkaupassa on?

    • Anonyymi

      Onhan Jalasjärvellä jo koronaa. Sen siitä saa kun ei oteta tosissaan. Kuolema kohta niittää ja huonompikuntoiset ei selviä.

      • Anonyymi

        Mitä sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten?

        Ookko jo sairas kun nuon tympeätä päästelet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ookko jo sairas kun nuon tympeätä päästelet

        En jos en ole niitä oireettomia. Ei korona nuoria tapa. Kolareihin kuolee enemmän.
        Show must go on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jos en ole niitä oireettomia. Ei korona nuoria tapa. Kolareihin kuolee enemmän.
        Show must go on!

        ainut paikka missä mämmiä ylistetään ja mietaasta on tehty kansallis sankari...voitais kyllä poistaa korona siltä istuttamalla ebola sinne ihan vaan siks että suomen älykkyysosamaarä nousis...saa sen sitten taltutettua rajoilla kun ympärilläkin on nooh pikkusen järki vajaata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ainut paikka missä mämmiä ylistetään ja mietaasta on tehty kansallis sankari...voitais kyllä poistaa korona siltä istuttamalla ebola sinne ihan vaan siks että suomen älykkyysosamaarä nousis...saa sen sitten taltutettua rajoilla kun ympärilläkin on nooh pikkusen järki vajaata

        mämmi suajeloo koronoolta


    • Anonyymi

      Joo. Sekin on nähty että joku urpo käy kaupan seinässä olevalta automaatilta nostamassa rahhoo ja männöö kauppaa ja maksaa kätteisellä. Voi saatana sentään...

    • Anonyymi

      Miksi se JIK ei erittele missä Kurikan piirikunnassa sitä koronaa on.
      Jalasjärvi ja Jurva on vähän eri kuin kantakurikka.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe