kurikan korona

Anonyymi

Ottakaa ny …..tanan kurikkalaaset tuo korona tosissanne! Jopa hoitotyötä tekevät ihimiset on osoottanu suurta välinpitämättömyyttä THL:n suosituksia kohtahan.Jos ette ittestänne piittaa.piitakkaa eres työkaveriista,potilahista ,omaasistanne ja niiren läheesistä.

28

1286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      me emmä

    • Anonyymi

      Ei meillä Kurikas. Meillä on Mämmi, Mietaa ja Liikenneympyrä.
      Se riittää meille.

      • Anonyymi

        Joo meillä on THÖ liikenneympyrä


    • Anonyymi

      itse olen sairastanut koronan ja juurikin täälä kurikassa.. parin viikon jälkeen olen pystynyt käymään kaupassa. ostokset maksanu kortilla etten ole levittänyt käteisellä muihin virusta.

    • Anonyymi

      Äläppäs tuu kurikkalaasia neuvomahan, tai me tullahan ja näytetähän sulle
      kuinka kädet pestähän ...ja naama. Mämmillä.

      • Anonyymi

        me emmä anna mämmiä kenellekkää moomma mämmi katehia


    • Anonyymi

      Toiset on niin Hel*etin omahyvääsiä ettei piittaa ees lähesten terveydestä ja vähätellään kok.virusta.
      Mites sit kun napsahtaa omalle kohdalle, sairastuu vakavasti tai läheinen menehtyy.

      • Anonyymi

        Vieläkö son Kurikssa liikentees se punanen Toyota Corona.


      • Anonyymi

        Nuon rutuunen voi olla vain ilimajoelta


    • Anonyymi

      Pieni karsinta sukurutsaan tekis varmaan ihan hyvää, eli kaikki haliin!!!

      • Anonyymi

        Märkä pusu täältä kaikille.....jep.


    • Anonyymi

      ei helvetti että on tyhmää porukkaa! oottakaapa ku osuu omalle kohdalle niin johan alkaa vapiseen paikat.. ei ole mitään perusflunssaa odotettavissa. Se ON HELVETTIÄ!

      • Anonyymi

        Mistäs tiät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs tiät?

        onko todella mustalaismarkus saurastunut


    • MÄ AINAKIN KÄYN BAARISSA JOKA PÄIVÄ!!!

    • Anonyymi

      Mäkin kävin baaris just. Kohta viikon verran ollut korona mulla.. vähän meinaa yskittää muuten olo ok

      • Anonyymi

        Sama täälä. Juttua piisaa ja nenä vuotaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täälä. Juttua piisaa ja nenä vuotaa.

        todella mustalaismarkuksen nenä vuoti ja yskitti, eilen kaupassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        todella mustalaismarkuksen nenä vuoti ja yskitti, eilen kaupassa.

        Hai sie. Minä olin raviis ja emäntä siskoon kans kaupas.
        Kattoo seuraavalla kertaa tarkemmin.


    • Anonyymi

      Heissan.

      Missä on kurikan hh:n käsidesipiste, en löytänyt minkäänlaista pulloa tai samanlaista desiautomaattia kuin ässäkaupassa on?

    • Anonyymi

      Onhan Jalasjärvellä jo koronaa. Sen siitä saa kun ei oteta tosissaan. Kuolema kohta niittää ja huonompikuntoiset ei selviä.

      • Anonyymi

        Mitä sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten?

        Ookko jo sairas kun nuon tympeätä päästelet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ookko jo sairas kun nuon tympeätä päästelet

        En jos en ole niitä oireettomia. Ei korona nuoria tapa. Kolareihin kuolee enemmän.
        Show must go on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jos en ole niitä oireettomia. Ei korona nuoria tapa. Kolareihin kuolee enemmän.
        Show must go on!

        ainut paikka missä mämmiä ylistetään ja mietaasta on tehty kansallis sankari...voitais kyllä poistaa korona siltä istuttamalla ebola sinne ihan vaan siks että suomen älykkyysosamaarä nousis...saa sen sitten taltutettua rajoilla kun ympärilläkin on nooh pikkusen järki vajaata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ainut paikka missä mämmiä ylistetään ja mietaasta on tehty kansallis sankari...voitais kyllä poistaa korona siltä istuttamalla ebola sinne ihan vaan siks että suomen älykkyysosamaarä nousis...saa sen sitten taltutettua rajoilla kun ympärilläkin on nooh pikkusen järki vajaata

        mämmi suajeloo koronoolta


    • Anonyymi

      Joo. Sekin on nähty että joku urpo käy kaupan seinässä olevalta automaatilta nostamassa rahhoo ja männöö kauppaa ja maksaa kätteisellä. Voi saatana sentään...

    • Anonyymi

      Miksi se JIK ei erittele missä Kurikan piirikunnassa sitä koronaa on.
      Jalasjärvi ja Jurva on vähän eri kuin kantakurikka.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      138
      1401
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe