Tälläistä oli tyrviksessä...
Eikö ne osaa itse tehdä kannattavaa bisnestä vaan pitää elää tukiaisilla ?
-silti ajellaan hienoilla autoilla
Sastamalassa viljelijätukien yhteissumma pieneni vain hiukan 18,6 miljoonasta eurosta 18,1 miljoonaan euroon. Viljelijätukien osuus on noin 90 prosenttia Sastamalan EU-rahoitteisista maataloustuista.
Viljelijätukien lisäksi maksettiin myös maaseudun rakenne-, hanke-, yritys- ja markkinatukia.
Suurin tuensaaja viime vuonna oli Antti Uusi-Rauva, joka sai 453 373 euron rakennetuen. Rakennetuilla tuetaan maatilojen investointeja ja nuoria viljelijöitä maatilayrityksen aloittamisessa.
Rakennetuen lisäksi Uusi-Rauva sai 177 342 euroa viljelijätukea.
Eniten viljelijätukea Sastamalassa sai edellisvuoden tapaan Savelan Tila Oy. Tänä vuonna tukisumma oli 338 512 euroa, mikä oli noin 5 000 euroa enemmän kuin vuotta aiemmin.
Kolmanneksi suurin tuensaaja Sastamalassa oli Joutsenten Reitti ry, jolle maksettiin 274 534 euroa hanketukea.
Viljelijätuissa kakkonen oli edellisvuoden tapaan Kahnu Oy, jolle maksettiin 253 669 euroa.
Viljelijätukien kolmonen oli Pietilä Reijo Seppo Olavi 211 478 euron summalla.
Seuraavana listalla on Uotila Markku Johannes 193 553 eurolla, josta rakennetukea on lähes kymppitonni ja loput viljelijätukea.
Seppä-Murto Juha Heikki Olavi sai tukea 193 206 euroa, josta rakennetuen osuus on lähes 85 000 euroa ja loput viljelijätukea.
Jyväjemmarien viljelijätuet
Anonyymi
0
508
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1783442Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3742186Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii552137- 422018
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4131129Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1171029- 52936