On trolli. Hän ei ole Jehovan todistaja vaan aikaisemminkin tällä palstalla huseerannut naispuolinen trollikone.
Sen juttuja ei kannata edes lukea, saati kommentoida.
JT vastaa:
5
193
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä. Minulla on vuosien mittaan ollut monta nimitystä. Nimimerkki Helel on kai tunnetuin.
Minusta on käytetty myös nimitystä:" porinpiru" vaikka en olekkaan Porista, mutta sieltä päin Suomea kuitenkin. - Anonyymi
En usko. Tuo trolli puhuu ristin kantamisesta, Helel ei tekisi moista mokaa.
Ja sanon tämän vaikka Helel olenkin ;) - Anonyymi
Aloittaja on itse tuo Jt-vastaa -trolli. Jäi eilen kiinni sepustuksistaan ja koettaa nyt epätoivoisesti siirtää huomion muualle.
- Anonyymi
Mitä perkeleen merkitystä sillä on että kuka on joku?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä perkeleen merkitystä sillä on että kuka on joku?
Jaa että: terveisiä haaratoimistosta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371802
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453