On trolli. Hän ei ole Jehovan todistaja vaan aikaisemminkin tällä palstalla huseerannut naispuolinen trollikone.
Sen juttuja ei kannata edes lukea, saati kommentoida.
JT vastaa:
5
193
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä. Minulla on vuosien mittaan ollut monta nimitystä. Nimimerkki Helel on kai tunnetuin.
Minusta on käytetty myös nimitystä:" porinpiru" vaikka en olekkaan Porista, mutta sieltä päin Suomea kuitenkin. - Anonyymi
En usko. Tuo trolli puhuu ristin kantamisesta, Helel ei tekisi moista mokaa.
Ja sanon tämän vaikka Helel olenkin ;) - Anonyymi
Aloittaja on itse tuo Jt-vastaa -trolli. Jäi eilen kiinni sepustuksistaan ja koettaa nyt epätoivoisesti siirtää huomion muualle.
- Anonyymi
Mitä perkeleen merkitystä sillä on että kuka on joku?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä perkeleen merkitystä sillä on että kuka on joku?
Jaa että: terveisiä haaratoimistosta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368