Muissa kaupossa on käsidesiautomaatti eteisessä mutta miksi tässä yhdessä ruokakaupassa ei ole? Naapurikunnissa saman ketjun jokaisessa kaupassa käsidesi on näkyvällä paikalla.
Vastaukset 9
- Anonyymi
K-Marketissa käsidesin lisäksi myös kumihansikkaita asiakkaille,hienoa toimintaa verrattuna muihin kauppoihin Ilmajoella tai Seinäjoella.
- Anonyymi
Jep, k-marketissa homma toimii hienosti.
- Anonyymi
En ota käsidesiä Ilmajoen S-Marketissa enkä muualla. Pesen usein kädet -paljon parempi.
- Anonyymi
Missä yhdessä? Onko se Korvan kauppa?
Paikalliset bulit on juonu kaikki desit.
- Anonyymi
Kun katselee sokoksen penkkiä niin bulit ainakin noudattavat liikkumis kieltoa.
- Anonyymi
Täälä Laihialla on tuas kaupas pala Luxsia ja lappo jotta vettä tuas ojas riittämiin.
Ei oo kukaan saanut viälä koronaa, joten kyllä pelaa. - Anonyymi
Minä ainakin virtsaan käsilleni, samalla kun kävelen kauppaan. Kyllä se sen verran desinfioi ja kätevästi lämmittääkin samalla.
- Anonyymi
Tuoki hyvä mutta mä kaivan aina persettä ennenku meen kauppaan ja käpäälen vihreetten hedelmiä ja muuta vegeä,oli nimittäin Ilmajoen vihreitten mainos Nesteen taulus,me ei niitä kaivata.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291344
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt4581043Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "159627Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va187564- 43559
Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l68538- 71533
- 39509
- 40507
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt20496