Muissa kaupossa on käsidesiautomaatti eteisessä mutta miksi tässä yhdessä ruokakaupassa ei ole? Naapurikunnissa saman ketjun jokaisessa kaupassa käsidesi on näkyvällä paikalla.
Käsidesi puuttuu
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
K-Marketissa käsidesin lisäksi myös kumihansikkaita asiakkaille,hienoa toimintaa verrattuna muihin kauppoihin Ilmajoella tai Seinäjoella.
- Anonyymi
Jep, k-marketissa homma toimii hienosti.
- Anonyymi
En ota käsidesiä Ilmajoen S-Marketissa enkä muualla. Pesen usein kädet -paljon parempi.
- Anonyymi
Missä yhdessä? Onko se Korvan kauppa?
Paikalliset bulit on juonu kaikki desit.
- Anonyymi
Kun katselee sokoksen penkkiä niin bulit ainakin noudattavat liikkumis kieltoa.
- Anonyymi
Täälä Laihialla on tuas kaupas pala Luxsia ja lappo jotta vettä tuas ojas riittämiin.
Ei oo kukaan saanut viälä koronaa, joten kyllä pelaa. - Anonyymi
Minä ainakin virtsaan käsilleni, samalla kun kävelen kauppaan. Kyllä se sen verran desinfioi ja kätevästi lämmittääkin samalla.
- Anonyymi
Tuoki hyvä mutta mä kaivan aina persettä ennenku meen kauppaan ja käpäälen vihreetten hedelmiä ja muuta vegeä,oli nimittäin Ilmajoen vihreitten mainos Nesteen taulus,me ei niitä kaivata.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433544Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4413063Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan232830Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!831917- 871517
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541380- 1071267
- 1041222
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721143Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.32983