Tarvin kipeästi pari tonnia rahaa,koska olen joutunut ottamaan parin tonnin lainan ja en ymmärtänyt,miten kallis laina se onkaan.Se on joustoluotto jota pitää lyhentää noin 400 kuussa,olen kuitenkin niin pienituloinen,että olen joutunut nostamaan sieltä aina uudestaan rahaa,että pärjään.Eli en saa lainaa maksettua näköjään ikinä pois.Olen miettinyt,antaisiko joku miljonääri sen verran lahjoituksena,en keksi muutakaan vaihtoehtoa. Onkohan kukaan koskaan saanut keltään näin rahaa?
keneltä saisi rahaa
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Älä hölmö ota uutta lainaa, jos et kykene msksamaan vanhaa. Muuten velka on kohta yli 10 000.
Päästä mieluummin ulosottoon ja nuole haavasi. Säästät loppupeleissä selvää rahaa.- Anonyymi
Älä, älä. Ulosotossahan summa vaan kasvaa koko ajan, kun juristit lyö siihen joka kerta satasen lisää perimiskustannuksia. Kunnan velkasaneeraukseen pitää hakeutua.
- Anonyymi
Tilaa 2kpl 1500€ puhelimia ja myy ne 1000€ kpl.,maksa niillä vippi pois.osa maksut pienenee kummasti.
- Anonyymi
Tuliko aivopieru? Maksaa ostaessa puhelimista kolme tonnia ja myydessä saisi niistä kaksi tonnia? Jäisi tonnin tappiolle?
- Anonyymi
2000e lainassa on varmaan kk korot jo 200€.itse tein eikä kaduta yhtään.jää yli 100€ kk
omaan käyttöön. - Anonyymi
OTA yhteyttä kuntaasi .
Älä ote keneltäkään velkaa, siinä syntyy usein monenlaisia ongelmia, vaikka maksaisitkin , niin aina voivat kiristää.- Anonyymi
Ja ota yhteyttä kuntaasi joka viikko, useamman kerran , älä lopeta yhteen vastaukseen .
Yritä puhua rauhallisesti ja älä puhu liikaa.
- Anonyymi
Nyt on alettava elää varojensa mukaan. Karsi menoista, kunnes laina on kuitattu. Tuo 2000€ ei ole kauhean paljoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann5113519Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1702476- 1522406
Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä81808Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel481790Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k141545Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1811504Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2131496Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien281380- 101323