Tarvin kipeästi pari tonnia rahaa,koska olen joutunut ottamaan parin tonnin lainan ja en ymmärtänyt,miten kallis laina se onkaan.Se on joustoluotto jota pitää lyhentää noin 400 kuussa,olen kuitenkin niin pienituloinen,että olen joutunut nostamaan sieltä aina uudestaan rahaa,että pärjään.Eli en saa lainaa maksettua näköjään ikinä pois.Olen miettinyt,antaisiko joku miljonääri sen verran lahjoituksena,en keksi muutakaan vaihtoehtoa. Onkohan kukaan koskaan saanut keltään näin rahaa?
keneltä saisi rahaa
8
64
Vastaukset
- Anonyymi
Älä hölmö ota uutta lainaa, jos et kykene msksamaan vanhaa. Muuten velka on kohta yli 10 000.
Päästä mieluummin ulosottoon ja nuole haavasi. Säästät loppupeleissä selvää rahaa.- Anonyymi
Älä, älä. Ulosotossahan summa vaan kasvaa koko ajan, kun juristit lyö siihen joka kerta satasen lisää perimiskustannuksia. Kunnan velkasaneeraukseen pitää hakeutua.
- Anonyymi
Tilaa 2kpl 1500€ puhelimia ja myy ne 1000€ kpl.,maksa niillä vippi pois.osa maksut pienenee kummasti.
- Anonyymi
Tuliko aivopieru? Maksaa ostaessa puhelimista kolme tonnia ja myydessä saisi niistä kaksi tonnia? Jäisi tonnin tappiolle?
- Anonyymi
2000e lainassa on varmaan kk korot jo 200€.itse tein eikä kaduta yhtään.jää yli 100€ kk
omaan käyttöön. - Anonyymi
OTA yhteyttä kuntaasi .
Älä ote keneltäkään velkaa, siinä syntyy usein monenlaisia ongelmia, vaikka maksaisitkin , niin aina voivat kiristää.- Anonyymi
Ja ota yhteyttä kuntaasi joka viikko, useamman kerran , älä lopeta yhteen vastaukseen .
Yritä puhua rauhallisesti ja älä puhu liikaa.
- Anonyymi
Nyt on alettava elää varojensa mukaan. Karsi menoista, kunnes laina on kuitattu. Tuo 2000€ ei ole kauhean paljoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796125Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695850Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443952Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452355Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42335Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1171393- 121221
- 1821052
- 59877