keneltä saisi rahaa

Anonyymi

Tarvin kipeästi pari tonnia rahaa,koska olen joutunut ottamaan parin tonnin lainan ja en ymmärtänyt,miten kallis laina se onkaan.Se on joustoluotto jota pitää lyhentää noin 400 kuussa,olen kuitenkin niin pienituloinen,että olen joutunut nostamaan sieltä aina uudestaan rahaa,että pärjään.Eli en saa lainaa maksettua näköjään ikinä pois.Olen miettinyt,antaisiko joku miljonääri sen verran lahjoituksena,en keksi muutakaan vaihtoehtoa. Onkohan kukaan koskaan saanut keltään näin rahaa?

8

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä hölmö ota uutta lainaa, jos et kykene msksamaan vanhaa. Muuten velka on kohta yli 10 000.

Päästä mieluummin ulosottoon ja nuole haavasi. Säästät loppupeleissä selvää rahaa.

• Anonyymi

Älä, älä. Ulosotossahan summa vaan kasvaa koko ajan, kun juristit lyö siihen joka kerta satasen lisää perimiskustannuksia. Kunnan velkasaneeraukseen pitää hakeutua.

• Anonyymi

Tilaa 2kpl 1500€ puhelimia ja myy ne 1000€ kpl.,maksa niillä vippi pois.osa maksut pienenee kummasti.

• Anonyymi

Tuliko aivopieru? Maksaa ostaessa puhelimista kolme tonnia ja myydessä saisi niistä kaksi tonnia? Jäisi tonnin tappiolle?

• Anonyymi

2000e lainassa on varmaan kk korot jo 200€.itse tein eikä kaduta yhtään.jää yli 100€ kk
      omaan käyttöön.

• Anonyymi

OTA yhteyttä kuntaasi .
      Älä ote keneltäkään velkaa, siinä syntyy usein monenlaisia ongelmia, vaikka maksaisitkin , niin aina voivat kiristää.

• Anonyymi

Ja ota yhteyttä kuntaasi joka viikko, useamman kerran , älä lopeta yhteen vastaukseen .

Yritä puhua rauhallisesti ja älä puhu liikaa.

• Anonyymi

Nyt on alettava elää varojensa mukaan. Karsi menoista, kunnes laina on kuitattu. Tuo 2000€ ei ole kauhean paljoa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      107
      6679
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      554
      4580
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      24
      3053
    4. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      133
      1281
    5. 45
      1204
    6. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      112
      949
    7. Ajattelen sinua kiitollisuudella

Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi
      Ikävä
      49
      882
    8. Mitä olisitte sanonut hänelle?

Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään
      Ikävä
      50
      844
    9. Sinulle tiedoksi

Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si
      Ikävä
      26
      811
    10. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      26
      810
    Aihe