Aihealueet

Listaukset

keneltä saisi rahaa

Anonyymi

Tarvin kipeästi pari tonnia rahaa,koska olen joutunut ottamaan parin tonnin lainan ja en ymmärtänyt,miten kallis laina se onkaan.Se on joustoluotto jota pitää lyhentää noin 400 kuussa,olen kuitenkin niin pienituloinen,että olen joutunut nostamaan sieltä aina uudestaan rahaa,että pärjään.Eli en saa lainaa maksettua näköjään ikinä pois.Olen miettinyt,antaisiko joku miljonääri sen verran lahjoituksena,en keksi muutakaan vaihtoehtoa. Onkohan kukaan koskaan saanut keltään näin rahaa?

8

<50

Vastaukset

• Älä hölmö ota uutta lainaa, jos et kykene msksamaan vanhaa. Muuten velka on kohta yli 10 000.

Päästä mieluummin ulosottoon ja nuole haavasi. Säästät loppupeleissä selvää rahaa.

• Älä, älä. Ulosotossahan summa vaan kasvaa koko ajan, kun juristit lyö siihen joka kerta satasen lisää perimiskustannuksia. Kunnan velkasaneeraukseen pitää hakeutua.

• Tilaa 2kpl 1500€ puhelimia ja myy ne 1000€ kpl.,maksa niillä vippi pois.osa maksut pienenee kummasti.

• Tuliko aivopieru? Maksaa ostaessa puhelimista kolme tonnia ja myydessä saisi niistä kaksi tonnia? Jäisi tonnin tappiolle?

• 2000e lainassa on varmaan kk korot jo 200€.itse tein eikä kaduta yhtään.jää yli 100€ kk
        omaan käyttöön.

• OTA yhteyttä kuntaasi .
        Älä ote keneltäkään velkaa, siinä syntyy usein monenlaisia ongelmia, vaikka maksaisitkin , niin aina voivat kiristää.

• Ja ota yhteyttä kuntaasi joka viikko, useamman kerran , älä lopeta yhteen vastaukseen .

Yritä puhua rauhallisesti ja älä puhu liikaa.

• Nyt on alettava elää varojensa mukaan. Karsi menoista, kunnes laina on kuitattu. Tuo 2000€ ei ole kauhean paljoa.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Käsienpesu yhtä lähes tyhjän kanssa - Koronavirus leviää ilman välityksellä

Kymmenet kirkossa käyneet saivat koronatartunnan Saksassa https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006517138.html "Yli 40 ihmistä on saanut koronavirustartu
        Maailman menoa
        226
        10756
      2. Millä oikeudella presidenttin Niinistö tenttasi pääministeriä ja eduskunnan puhemiestä eilen tv:ssä?

Ei presidentti ole pääministerin esimies eikä eduskunnan puhemiehen esimies. Kummallinen tilaisuus. Yrittikö nöyryyttää Marinia ja Vanhasta?
        Maailman menoa
        260
        5398
      3. Martina manipuloi

Martina taas manipuloi hän on suuri teeskentelijä rooli vaihdetaan lennosta. Ensin suuri uhri nyt on tarve tuoda esille että on jotain onnellista me
        Kotimaiset julkkisjuorut
        72
        985