Onko jossakin saatavilla koodi, kuinka tehdään e-lasku (ei siis phd-tulostusta vaan oikea XML-tiedosto?
e-laskun koodi
5
119
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmeisesti koodia ei ole saatavilla, ainakaan kokonaiseen vuoteen kukaan ei ole sellaisesta ilmoittanut.
Sellainen koodi pitää kyllä tehdä, tarvetta on. Onko mielenkiintoa?- Anonyymi
Mikä siinä on niin vaikeaa, ettet itse sitä tee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä. XML on yksi tietotekniikan yksinkertaisimmista kuvauskielistä. Sitä jos ei osaa edes opetella, niin voi pysytellä kaukana tietokoneista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikeaa? Ei siinä mitään vaikeaa ole, aikaa vain on rajallisesti. Mutta palikat alkavat olla kasassa eli tulossa on!
Näköjään pankeilla on nykyään hyvin työkaluja Finvoice-laskujen vastaanottamiseen, eivätkä ole edes hinnalla pilattu, kuten oli vielä muutama vuosi sitten.
GitHubissa on useita Python, PHP ym. räpellyksiä aiheesta Finvoice, mutta yrityksen / yrittäjän pitäisi olla hullunrohkea, jos luottaisi laskutuksensa tuollaisten varaan.
- Anonyymi
Suoli kaks-neljä ei liene maailman paras paikka aloittaa softaprojektia, mutta tuleepa nyt kokeiltua sitäkin.
Tiedoksi siis, että olen aloittanut sovelluksen suunnittelun Finvoice-muotoisen e-laskun luomiseksi. Tavoitteeni on saada aikaiseksi yleiskäyttöinen moduuli, joka on liitettävissä varsinaiseen ja periaatteessa mihin tahansa, millä tahansa ohjelmointikielellä kirjoitettuun laskutussovellukseen.
Moduuli konvertoi annetun laskuaineiston Finvoice:n käyttämään XML-muotoon esimerkiksi talletettavaksi tiedostoon ja ladattavaksi pankin e-laskujärjestelmään.
Jos projekti kiinnostaa, ota yhteyttä s-postitse finvoice dot lasku at gmail dot com. Tarkoitukseni on siirtää projekti esimerkiksi GitHubiin hieman myöhemmin, kun jotakin näkyvää ja toimivaa on valmiina. Siihen saakka: Tervetuloa mukaan ottamaan ensiaskeleita e-laskun-koodin parissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064858Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403233Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503155Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4152276Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371402Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761217
- 711166
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311138Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1211042