Rkp:n aktivisteille tämä foorumi on suuri onni

koska täällä ei tarvitse tunnistautua, se on heille kaiken A&O, sillä jos tunnistautua pitäisi niin he häipyisivät.

Itse tuli aiemmin usein kommentoitua US:n Puheenvuorossa, ja siellä muuten on edelleen jäljellä blogi "Rkp pitäisi kieltää puolueena". Mutta tämän palstan rkp-aktiivit eivät ole siihen kommentoineet, pokka ei kestä omalla nimellä kirjoittamista, mutta täällä on hyvä huudella.

En muuten muista nähneeni täällä mitään konkreettisia ehdotuksia rkp:n edustajilta siitä, että kuinka ajastaan pahasti jälkeenjäänyttä kielipolitiikkaa voisi järkevöittää. Eli voidaan varmaan olettaa, että he eivät halua mitään muutoksia, pakko- ja virkamiesruotsi pitää säilyttää ennallaan jne.

Valitettavasti näiden rkp:läisten jutut menevätkin usein ihan sivuraiteille itse aiheesta - ja tahallisesti.

19

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on hyvä kirjoitus, kannattaa googlata se ja lukea. Tännehän sitä ei saa laittaa - erikoista.

• Anonyymi

RKP määräilee tätäkin foorumia. Sen palkkahakkerit tekevät mitä tahtovat ja vielä Suomi24:n luvalla!

• "Valitettavasti näiden rkp:läisten jutut menevätkin usein ihan sivuraiteille itse aiheesta - ja tahallisesti."

Ai menee vai?

Oootko sekaisin?

Oootko varma?

Tässä esimerkkejä tyylistä :-)

• Anonyymi

Toi oli hyvä...hehehehee.

• Anonyymi kirjoitti:

Toi oli hyvä...hehehehee.

ootko varma :-)

• ootko varma?

• Anonyymi
        räkäpää kirjoitti:

ootko varma?

Kai huomasit sen räkäpään? Jos huomasit, niin en ole.

• Anonyymi kirjoitti:

Kai huomasit sen räkäpään? Jos huomasit, niin en ole.

ootko varma

• Anonyymi

Olipa typerä avaus.

• ootko varma

• Anonyymi

Eli kolahti rkp:läiseen.

• Anonyymi

Täällä kirjoittelee pääosin RKP:n ääriainekset, varsinainen roskasakki, ja näiden päivystävät trollit. RKP:n takapihan ulkohuussin tienoilla pyllistelee Reiskaa ja vierestä lentelee "suolinkaiset ja fennopellet". Mitään järkevää ja rakentavaa ei ole näkynyt ainakaan sinä aikana, kun olen tätä menoa seurannut ja osallistunut keskusteluyrityksiin.

• Anonyymi

Tämän vuoksi olen itsekin luovuttanut tämän palstan osalta ja ryhtynyt enemmän konkreettisiin toimiin pakko/virkamiesruotsin kitkemiseksi. Täällä keskustelu on lähes yhtä tyhjän kanssa, suosittelen Suomalaisuuden Liiton sekä Vapaa Kielivalinnan jäsenyyttä. Pidetään keskustelua aiheesta yllä eri puolueiden edustajian kanssa, laaditaan aloite kun aika on oikea. Pakko/virkamies ruotsi on puolue rajat ylittävä ongelma, jopa vihreät etunenässä Osmo Soininvaara ovat kritisoineet vallitsevaa järjestelmää, vain ne joilla on omalusikka sopassa puoltavat svekokratiaamme. Sori tästä, ei mulla muuta.

• Anonyymi

Joo,kyse on 2-3 suru-fanaatikosta.

• Anonyymi

Muistan kun nämä RKP/sveko aktiivit yrittivät epätoivoisesti promotoida tyhjänpäiväisen Norden järjestönsä puolesta (kyseessä on todellisuudessa ruotsi imperialistiset pyrkimykset kuin "pohjoismainen unioni") väittivät että jos haluamme olla osa mahtavaa Nordenia niin täytyy osata ruotsia, harmi vain että jopa epäonnistunut EU moppaa Nordenilla lattiaa, kukaan ei uskonut propagandaan Norden järjestöstä ja nyt ovat vaitonaisia tästä surkeasta hankkeestaan.

• Anonyymi

Fennomaanien itkuisat tarinat toistuvat tällä foorumilla ihan samalla tavalla kuin yli 15 vuotta sitten! Mikään ei muuttunut, vaikka perussuomalaiset ovat olleet vallan kahvassa ja netti fenno on saanut äänestää.

Surkeaa pelleilyä tuo suolin touhu.

• Anonyymi

Faktaa on että ainakin palstan rkp:läiset ovat 100% raukkoja.

• Anonyymi

Sitten tämän palstan fennomaanit ovat 500% raukkoja.

• Anonyymi

>>>> Fennomaanien itkuisat tarinat toistuvat tällä foorumilla ihan samalla tavalla kuin yli 15 vuotta sitten! Mikään ei muuttunut, vaikka perussuomalaiset ovat olleet vallan kahvassa ja netti fenno on saanut äänestää. <<<<

Kielipessimistit ovat nyt sata vuotta aikaansa jäljessä, samoja asioita hoetaan kuin sisällissodan jäljiltä. Pahat muistot punaisista ja valkoisista iskee samalla tavalla kuin kielikysymys - tämä asia siirtyy suvuittain!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      205
      7054
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4652
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      40
      4353
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      73
      3292
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1955
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1716
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1680
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1583
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1469
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1247
    Aihe