Tissityrkkyjulkkisnaisilla hyväksikäyttötausta?

Anonyymi

Palstalla on kerrottu Maisa Torpan joutuneen vanhempien miesten hyväksikäyttämäksi 15-16 vuotiaana. Janita Lukkariselle tehtiin alaikisenä abortti. Molemmat ovat pyrkineet luomaan itsestään seksikkään vaikutelman ja mokanneet ulkonäköään ottamall silikonirinnat. Tekoperseitä, hammaslaminaatteja, hiustenpidennyksiä. irto kynsiä- ja ripsiä ja huulitäytteitä unohtamatta.
On kuin he itsekin kokisivat ulkonäön olevan ainoa tärkeä ominaisuutensa? Eikö kukaan ole antanut kiitosta ja myönteistä palautetta muusta kuin "kauneudesta" ja "seksikkyydestä"?
Naisten kehonkuva on pahasti vääristynyt ja media on heidän tilannettaan entisestään pahentanut. Naisia pilkataan julkisuudessa ja syytetään pinnallisiksi tyrkyiksi, mutta todellinen syy taitaa olla lapsuuden ja nuoruuden seksuaalisessa hyväksikäytössä ja sen aiheuttamissa minäkuvan vaurioissa.

66

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Useimmilla kuvioon kuuluu myös isättömyys ja epävakaa äiti. Karismaattisista (kukkaro kunnossa) herrasmiehistä haetaan turvaa.

      • Anonyymi

        Oikein hyviä ja sattuvia esimerkkejä edellisistä on Torppa, Mäntylä ja Lukkarinen. Muitakin löytyy, jotka ovat sairaaloisen itserakkaita tyrkkyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein hyviä ja sattuvia esimerkkejä edellisistä on Torppa, Mäntylä ja Lukkarinen. Muitakin löytyy, jotka ovat sairaaloisen itserakkaita tyrkkyjä.

        Tukiainen on myös hyvä esimerkki hyväksikäytöstä. Vanhempana hänestä tulikin sitten herrojen huo. a.


    • Anonyymi

      Entä tällaisten julkkisnaisten anonyymit nettiherjaajat? Onko heillä kaikilla taustalla oman ulkonäön ikävää kommentointia, jonka takia nyt on tarve kommentoida itsestään huolta pitävien naisjulkkiksien ulkonäköä?
      Toisessa ketjussahan yksi herjaajista jo rohkeni tunnustaa, että juuri tästä on kyse. Ylipainoa on ollut ja siitä saadut kommentit ovat saaneet hänet lannistumaan.
      Omasta mielestäni tämä vaikuttaa hyvinkin selvästi syyltä tämän palstan kollektiiviseen pahaan oloon. Miesjulkkiksien ulkonäöstä täällä ei puhuta, eikä ylipainoisten naisjulkkiksien.
      Herjaajat siis ilmeisesti kuvittelevat oman pahan olonsa helpottavan itseään paremmannäköisiä naisia herjaamalla.

      • Anonyymi

        Ymmärrätkö sä reppana ollenkaan, että näiden sutturoiden ulkonäkö on hyvin pitkälti tehtyä? Paitsi että naamassa on koko Tikkurilan värikartta ja kaikenmaailman irtohärpäkkeet, lisäkkeet, tekorusketukset ja täytteet, niin näiden "kaunotarten" kuvia on muokattu rankalla kädellä! Maisa Torppa on tästä oiva esimerkki. Omassa instassaan on niin "jumalaisen kaunis, hoikka ja täydellinen". Mutta kun eräs juorulehti lyö tiskiin Maisasta napatut KÄSITTELEMÄTTÖMÄT paparazzikuvat, kuvissa onkin tihrusilmäinen, kaksoisleukainen, väsähtäneen ja elähtäneen näköinen lähiömutsi. Miksi minä sen näköistä eukkoa kadehtisin?


      • Anonyymi

        Miehet ei kuvittelekkaan itsestään liikoja kuten nämä turhikset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrätkö sä reppana ollenkaan, että näiden sutturoiden ulkonäkö on hyvin pitkälti tehtyä? Paitsi että naamassa on koko Tikkurilan värikartta ja kaikenmaailman irtohärpäkkeet, lisäkkeet, tekorusketukset ja täytteet, niin näiden "kaunotarten" kuvia on muokattu rankalla kädellä! Maisa Torppa on tästä oiva esimerkki. Omassa instassaan on niin "jumalaisen kaunis, hoikka ja täydellinen". Mutta kun eräs juorulehti lyö tiskiin Maisasta napatut KÄSITTELEMÄTTÖMÄT paparazzikuvat, kuvissa onkin tihrusilmäinen, kaksoisleukainen, väsähtäneen ja elähtäneen näköinen lähiömutsi. Miksi minä sen näköistä eukkoa kadehtisin?

        Ja instakuvissaan tämä lähiömutsi on aina viimeisen päälle pukeutunut, ja rento sunnuntaiasukin on joku kireä, tissit paljastava mekko tai toppi. Mutta paparazzikuvissa tämä meikitön lähiömutsi lyllertääkin leopardilegginseissä ja tylsässä villapaidassa... Summa summarum, älä usko sokeasti mitä jonkun sutturan instassa näet🙈 Se on muokattua, feikattua, siloteltua fantasiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja instakuvissaan tämä lähiömutsi on aina viimeisen päälle pukeutunut, ja rento sunnuntaiasukin on joku kireä, tissit paljastava mekko tai toppi. Mutta paparazzikuvissa tämä meikitön lähiömutsi lyllertääkin leopardilegginseissä ja tylsässä villapaidassa... Summa summarum, älä usko sokeasti mitä jonkun sutturan instassa näet🙈 Se on muokattua, feikattua, siloteltua fantasiaa.

        Niin? Tekeekö se niin pahaa vastata esittämääni kysymykseen, että valitset mieluummin tuollaisen hyökkäyksen? Esimerkiksi Maisa voi pitää tuollaista sunnuntaiasua ja julkaista siitä vielä kuvan. Miksikö? Koska hän on seksikäs nainen. Sinulle ja kaltaisillesi katkerille naisille ei maailmasta löydy tarpeeksi vahvoja filttereitä, jotta te voisitte sellaisen kuvan julkaista. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin? Tekeekö se niin pahaa vastata esittämääni kysymykseen, että valitset mieluummin tuollaisen hyökkäyksen? Esimerkiksi Maisa voi pitää tuollaista sunnuntaiasua ja julkaista siitä vielä kuvan. Miksikö? Koska hän on seksikäs nainen. Sinulle ja kaltaisillesi katkerille naisille ei maailmasta löydy tarpeeksi vahvoja filttereitä, jotta te voisitte sellaisen kuvan julkaista. :D

        Ja sinä et selkeästikään ymmärrä lukemaasi. Maisa julkaisee instassa kuvan tyyliin
        "Juuri heräsin, tukka takussa". Ja silti sokea Reettakin näkee että naamassa on kilo meikkiä ja filtteriä, ja tukka on kuin juuri kampaajalta tullessa. Eli ei ole aito, oikea heräämiskuva. Vaan tarkoitus on saada miehet haukkomaan henkeään että wau, miksei oma muija ole noin upea juuri herättyään... Niinpä. Ne aidot naiset ei vietä tuntikausia kylppärissä meikaten ja hiuksia laittaen. Sitten sipsutetaan takas peiton alle ja otetaan selfie, jota tietenkin photoshopataan. Ja sitten esitetään että mä olen luonnostani näin kaunis...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrätkö sä reppana ollenkaan, että näiden sutturoiden ulkonäkö on hyvin pitkälti tehtyä? Paitsi että naamassa on koko Tikkurilan värikartta ja kaikenmaailman irtohärpäkkeet, lisäkkeet, tekorusketukset ja täytteet, niin näiden "kaunotarten" kuvia on muokattu rankalla kädellä! Maisa Torppa on tästä oiva esimerkki. Omassa instassaan on niin "jumalaisen kaunis, hoikka ja täydellinen". Mutta kun eräs juorulehti lyö tiskiin Maisasta napatut KÄSITTELEMÄTTÖMÄT paparazzikuvat, kuvissa onkin tihrusilmäinen, kaksoisleukainen, väsähtäneen ja elähtäneen näköinen lähiömutsi. Miksi minä sen näköistä eukkoa kadehtisin?

        kyllä nämä turhikset näyttää ikäistään vanhemmilta. hirveä määrä tekohärpäkkeitä, ei mitään luonnollista. joku, jopa kiristi rahaa tekaistuilla raskauksilla. voiko alemmas enää vajota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin? Tekeekö se niin pahaa vastata esittämääni kysymykseen, että valitset mieluummin tuollaisen hyökkäyksen? Esimerkiksi Maisa voi pitää tuollaista sunnuntaiasua ja julkaista siitä vielä kuvan. Miksikö? Koska hän on seksikäs nainen. Sinulle ja kaltaisillesi katkerille naisille ei maailmasta löydy tarpeeksi vahvoja filttereitä, jotta te voisitte sellaisen kuvan julkaista. :D

        todella seksikkäät muovitissit kilo, valkaistua tekokarvaa ja iines ankan tekoripset. tekokynnnet ym teko härpäkkeet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä et selkeästikään ymmärrä lukemaasi. Maisa julkaisee instassa kuvan tyyliin
        "Juuri heräsin, tukka takussa". Ja silti sokea Reettakin näkee että naamassa on kilo meikkiä ja filtteriä, ja tukka on kuin juuri kampaajalta tullessa. Eli ei ole aito, oikea heräämiskuva. Vaan tarkoitus on saada miehet haukkomaan henkeään että wau, miksei oma muija ole noin upea juuri herättyään... Niinpä. Ne aidot naiset ei vietä tuntikausia kylppärissä meikaten ja hiuksia laittaen. Sitten sipsutetaan takas peiton alle ja otetaan selfie, jota tietenkin photoshopataan. Ja sitten esitetään että mä olen luonnostani näin kaunis...

        aidot naiset herättää muksut tekee aamupalan, pukee lapset ja iutsensä ei todellakaan ole aikaa viettää, tuntikausia peilin ääressä. lapset päikkäriin ja mutsi duuniin. duunin jälkeen lapset päikkäristä ja kaupan kautta kotiin laittamaan ruokaa perheelle.


    • Anonyymi

      Naisia pilkataan julkisuudessa aloittajan mukaan. Missä heitä pilkataan? Herjaajat tällä palstallahan eivät kuulemma ainakaan herjaa tai pilkkaa, vaan "arvostelevat"?

      • Anonyymi

        Niinpä ja Maisa oli esimerkki ettei julkisuuden henkilö herjaa ketään? Paitsi katkeraa ulostuloa exstä. Mutta koska he ovat Insta-kuvien mukaan kauniita ihmisiä heille se sallittakoon. Rumille ja lihaville ei. Heitä saa haukkua mielin määrin.


    • Anonyymi

      Olen jo vuosia ollut sitä mieltä että tyrkkyjulkkiksilla, myös miespuolisilla, on jotain psyykenpuolen häikkää. Huomiota ja hyväksyntää haetaan vaikka uhraten kaikki se mitä yleensä pidetään elämässä tärkeänä. Ns. tavallinen elämä on heille kauhistus koska sellaista ei vaan yksinkertaisesti pysty elämään. Pinnan pitää olla kiiltävä vaikka sisäpuolella on täysi kaaos.

      • Anonyymi

        Tyrkkyjulkkikset olkoot ihan rauhassa niin kauan kun eivät satuta toisia ihmisiä. Huijaa, syyttele, solvaa, valehtele, kiristä, tee rikoksia...Tuollaisille liikenee harvoin sääliä. Aina ei voi vain ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyrkkyjulkkikset olkoot ihan rauhassa niin kauan kun eivät satuta toisia ihmisiä. Huijaa, syyttele, solvaa, valehtele, kiristä, tee rikoksia...Tuollaisille liikenee harvoin sääliä. Aina ei voi vain ymmärtää.

        Avaisitko vielä, että miksi sitten rikoksista epäillyt tai tuomitut Roope Salminen, Samu Haber, Aku Hirviniemi, yms. eivät saa teiltä naisilta tällä palstalla minkäänlaista huomiota?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaisitko vielä, että miksi sitten rikoksista epäillyt tai tuomitut Roope Salminen, Samu Haber, Aku Hirviniemi, yms. eivät saa teiltä naisilta tällä palstalla minkäänlaista huomiota?

        Ahaa... Latvalan dissaaja asialla 😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa... Latvalan dissaaja asialla 😃

        Vastataan kysymykseen kysymyksellä, tai siirretään puheenaihe muualle, niin unohtuu se alkuperäinen kysymys? Oliko sinulla vastausta tähän, että miksi teitä ei kiinnosta herjata näitä mainittuja miesjulkkiksia, jotka ovat rikoksesta tuomittuja tai sellaisesta epäiltyjä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastataan kysymykseen kysymyksellä, tai siirretään puheenaihe muualle, niin unohtuu se alkuperäinen kysymys? Oliko sinulla vastausta tähän, että miksi teitä ei kiinnosta herjata näitä mainittuja miesjulkkiksia, jotka ovat rikoksesta tuomittuja tai sellaisesta epäiltyjä?

        He osaavat hallita hyvin julkisuuttaan ja julkisuuskuvaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa... Latvalan dissaaja asialla 😃

        Ja mistäs s-ikoksesta se J-M on tuomittu??

        Somen mukaan häiden perumisesta...
        Ilman mitään hyvää syytä....
        katkera ja ilkeä kun on....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mistäs s-ikoksesta se J-M on tuomittu??

        Somen mukaan häiden perumisesta...
        Ilman mitään hyvää syytä....
        katkera ja ilkeä kun on....

        Tuo ”aisalatyyppi”, Jari-Matin herjaaja, luulee olevansa kovinkin fiksu tällä uudella avauksella. Tämä muka empaattinen dissaaja, muka puolustaa naisia. Esittää jotain tissityrkkyjen puolustajaa, haluaisi solvata miehiä. Solvaakin Latvalaa, jonka ainoa virhe oli kompastua pettävään, kiristämään ja muunneltua totuutta puhuvaan Maisa Torppaskaan 😟 Kyllä näillä palstoilla on Sillanpää, Tauski, Roope, Mikko Koivu sun muut saaneet myös kylmää kyytiä. Valhetta väittää, ettei näin olisi. Nyt vaan on niin, että Torppaska on taas valehtelullaan, ulostulollaan sorvannut ex- kihlattuaan ja näköjään ilman syytä, koska todisteita ei ole hänellä näyttää. Torppaska on ihan itse tämän paskamyrskyn aiheuttanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastataan kysymykseen kysymyksellä, tai siirretään puheenaihe muualle, niin unohtuu se alkuperäinen kysymys? Oliko sinulla vastausta tähän, että miksi teitä ei kiinnosta herjata näitä mainittuja miesjulkkiksia, jotka ovat rikoksesta tuomittuja tai sellaisesta epäiltyjä?

        Aku Hirviniemen ahdistelusyyte kaatui. Roope Salminen on syytön kunnes toisin todistetaan. Samu Haber käytti vähän huumeita, so what?Maisa puolestaan kiristää, pettää, valehtelee, pokaa varattuja miehiä, mustamaalaa,käyttää miehiä taloudellisesti hyväkseen, hylkää oman lapsensa.. Joo-o, on siinä Norran lentoemolla aikamoinen cv.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaisitko vielä, että miksi sitten rikoksista epäillyt tai tuomitut Roope Salminen, Samu Haber, Aku Hirviniemi, yms. eivät saa teiltä naisilta tällä palstalla minkäänlaista huomiota?

        Siksi koska he eivät tyrkytä itseään joka viikko julkisuuteen. Yllämainitut ovat julkisuudessa tahtomattaan. Ja harvoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi koska he eivät tyrkytä itseään joka viikko julkisuuteen. Yllämainitut ovat julkisuudessa tahtomattaan. Ja harvoin.

        .........eivätkä ole muovista, eivätkä esittele paikkojaan jatkuvasti lööpeissä, eivätkä hauku exiään, eivätkä ole niin ällöttäviä, kuin nuo ankkahuulet!!


    • Anonyymi

      Kyllä on monennäköistä syytä taas rouvat kirjoitelleet. Kertokaahan nyt joku taas vaikka puolivahingossa se totuus. Oma ulkonäkö se on. Jostain syystä näyttävät naiset aiheuttavat teissä tavisnaisissa tarpeen herjata noita julkkisnaisia. Miehillä ei tällaista tarvetta ole, vaikka itse olisi minkä näköinen tahansa.

      • Anonyymi

        On sulla aikamoinen kristallipallo siellä, kun sä tiedät meistä jokaisen ulkonäön sieltä peräkammaristasi käsin. Miten lienee oman ulkonäkösi laita, kun sieltä on vara arvailla toisten ulkoista olemusta? Olet ilmeisesti mr finland?Nainenhan ei voi olla automaattisesti kaunis, jos ei ole julkkistyrkky, ei ole silikonia ja muita irtohärpäkkeitä. Luomurinnat on automaattisesti roikkuvat hernepussit myöskin nuorilla, imettämättömillä naisilla, mitä itsekin edustan. Itse arvostan myöskin äitejä, älkää ymmärtäkö väärin. Se että olet äiti, ei tee sinusta automaattisesti rumaa. Ja naiselle on kehittynyt rinnat vauvaa ja imettämistä varten, ei peräkammarin pervoja varten, jotka eivät käsitä että joku Maisa on vain kuvankäsittelyn avulla luotu illuusio. Ei oikeasti olemassa. Oikea Maisa esiintyy niissä Seiskan nappaamissa arkikuvissa ilman kuvankäsittelyä punanaamaisena leopardi legginseissään kantamassa kaupan muovikassia. Ei eroa parjaamistasi tavisnaisista millään tavalla. Ja arvasinhan minä ettei mennyt peräkammarin mr finlandille jakeluun. Ei se vaan tajuu. Ei ole koskaan kuullutkaan sellaisesta kuin kuvankäsittely.


      • Anonyymi

        " Miehillä ei tällaista tarvetta ole, vaikka itse olisi minkä näköinen tahansa."
        Ja tämä sama veikko dissaa täällä pakkomielteen oloisesti jatkuvasti JM: ää. Tekee jopa aloituksia ja on nimittänyt tämän Aisalaksi. Aika ruma tapa kutsua meinaan. Tämä sama veikko kirjoitti tuolla ylempänä seuraavaa: " Avaisitko vielä, että miksi sitten rikoksista epäillyt ja tuomitut, Roope Salminen, Samu Haber, Aku Hirviniemi yms, eivät saa tällä palstalla teiltä naisilta minkäänlaista huomiota." Ei ole tarvetta dissata ei sitten muka itsellään komeita julkkismiehiä. Tekee itse miehistä ihan samaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sulla aikamoinen kristallipallo siellä, kun sä tiedät meistä jokaisen ulkonäön sieltä peräkammaristasi käsin. Miten lienee oman ulkonäkösi laita, kun sieltä on vara arvailla toisten ulkoista olemusta? Olet ilmeisesti mr finland?Nainenhan ei voi olla automaattisesti kaunis, jos ei ole julkkistyrkky, ei ole silikonia ja muita irtohärpäkkeitä. Luomurinnat on automaattisesti roikkuvat hernepussit myöskin nuorilla, imettämättömillä naisilla, mitä itsekin edustan. Itse arvostan myöskin äitejä, älkää ymmärtäkö väärin. Se että olet äiti, ei tee sinusta automaattisesti rumaa. Ja naiselle on kehittynyt rinnat vauvaa ja imettämistä varten, ei peräkammarin pervoja varten, jotka eivät käsitä että joku Maisa on vain kuvankäsittelyn avulla luotu illuusio. Ei oikeasti olemassa. Oikea Maisa esiintyy niissä Seiskan nappaamissa arkikuvissa ilman kuvankäsittelyä punanaamaisena leopardi legginseissään kantamassa kaupan muovikassia. Ei eroa parjaamistasi tavisnaisista millään tavalla. Ja arvasinhan minä ettei mennyt peräkammarin mr finlandille jakeluun. Ei se vaan tajuu. Ei ole koskaan kuullutkaan sellaisesta kuin kuvankäsittely.

        Kyllä hyvin kirjoitit, kiitos sinulle :) Juu, meistä tavisnaisista; minä olen ihan mukiinmenevän näköinen, vaikka alankin jo olla ehtoopuolella iältäni. Myös minun kaikki kolme tyärtäni ovat kauniita, hyväkäytöksisiä ja hyvissä ammateissa toimivia hyvin koulutettuja naisia. En ole huomannut, että kukaan heidän aviomiehistään olisi niin tyhmiä, että huokailisivat joidenkin muovibimbojen perään, kun ovat onnistuneet saamaan niin hyvän luomunaisen itselleen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hyvin kirjoitit, kiitos sinulle :) Juu, meistä tavisnaisista; minä olen ihan mukiinmenevän näköinen, vaikka alankin jo olla ehtoopuolella iältäni. Myös minun kaikki kolme tyärtäni ovat kauniita, hyväkäytöksisiä ja hyvissä ammateissa toimivia hyvin koulutettuja naisia. En ole huomannut, että kukaan heidän aviomiehistään olisi niin tyhmiä, että huokailisivat joidenkin muovibimbojen perään, kun ovat onnistuneet saamaan niin hyvän luomunaisen itselleen :)

        Kaikki eivät ole pinnallisia ihmisiä. Näille tyrkkyjulkkiksille on yksi piirre ja se on ulkonäkökeskeisyys. Heidän arvomaailmansa on jo vääristynyt barbileikeissä.
        Huoliteltu kaunis nainen ei ole sama kuin photoshopattu feikki nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sulla aikamoinen kristallipallo siellä, kun sä tiedät meistä jokaisen ulkonäön sieltä peräkammaristasi käsin. Miten lienee oman ulkonäkösi laita, kun sieltä on vara arvailla toisten ulkoista olemusta? Olet ilmeisesti mr finland?Nainenhan ei voi olla automaattisesti kaunis, jos ei ole julkkistyrkky, ei ole silikonia ja muita irtohärpäkkeitä. Luomurinnat on automaattisesti roikkuvat hernepussit myöskin nuorilla, imettämättömillä naisilla, mitä itsekin edustan. Itse arvostan myöskin äitejä, älkää ymmärtäkö väärin. Se että olet äiti, ei tee sinusta automaattisesti rumaa. Ja naiselle on kehittynyt rinnat vauvaa ja imettämistä varten, ei peräkammarin pervoja varten, jotka eivät käsitä että joku Maisa on vain kuvankäsittelyn avulla luotu illuusio. Ei oikeasti olemassa. Oikea Maisa esiintyy niissä Seiskan nappaamissa arkikuvissa ilman kuvankäsittelyä punanaamaisena leopardi legginseissään kantamassa kaupan muovikassia. Ei eroa parjaamistasi tavisnaisista millään tavalla. Ja arvasinhan minä ettei mennyt peräkammarin mr finlandille jakeluun. Ei se vaan tajuu. Ei ole koskaan kuullutkaan sellaisesta kuin kuvankäsittely.

        Huom! Maisulihan kanteli vieläpä Alepan muovikassia. Silmät tihrustaa, naama turvoksissa syyllisen näköisenä luikki 😄 Eikä varmasti ensimmäistä kertaa. Rankkoja nuo lapsenhoito-keikat, vaikka lasta ei ollut mailla eikä halmeilla 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hyvin kirjoitit, kiitos sinulle :) Juu, meistä tavisnaisista; minä olen ihan mukiinmenevän näköinen, vaikka alankin jo olla ehtoopuolella iältäni. Myös minun kaikki kolme tyärtäni ovat kauniita, hyväkäytöksisiä ja hyvissä ammateissa toimivia hyvin koulutettuja naisia. En ole huomannut, että kukaan heidän aviomiehistään olisi niin tyhmiä, että huokailisivat joidenkin muovibimbojen perään, kun ovat onnistuneet saamaan niin hyvän luomunaisen itselleen :)

        Jutteletteko noiden upeiden tytärtesi kanssa harrastuksestasi? Että vietät kaiket päivät keskustelupalstoilla herjaamassa Maisaa, Sieppiä, yms. anonyyminä?
        Mitä nämä fiksut ja kauniit tyttäresi olivat tästä mieltä? Kannustivatko, että hyvä äiti, hieno harrastus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Miehillä ei tällaista tarvetta ole, vaikka itse olisi minkä näköinen tahansa."
        Ja tämä sama veikko dissaa täällä pakkomielteen oloisesti jatkuvasti JM: ää. Tekee jopa aloituksia ja on nimittänyt tämän Aisalaksi. Aika ruma tapa kutsua meinaan. Tämä sama veikko kirjoitti tuolla ylempänä seuraavaa: " Avaisitko vielä, että miksi sitten rikoksista epäillyt ja tuomitut, Roope Salminen, Samu Haber, Aku Hirviniemi yms, eivät saa tällä palstalla teiltä naisilta minkäänlaista huomiota." Ei ole tarvetta dissata ei sitten muka itsellään komeita julkkismiehiä. Tekee itse miehistä ihan samaa.

        Kopsaisitko tähän vielä kohdan, jossa dissasin näitä miehiä? Miksi keksit omiasi? Helpottaako se oloasi tuon naisjulkkiksien herjaamisen suhteen?
        Minähän ihmettelin, että miksei teillä naisilla ole tarvetta herjata näiden miesjulkkiksien ulkonäköä. Itse en sanonut heidän ulkonäöstään mitään, kuten varmasti huomasit. Halusit silti jostain syystä vääristellä sanomisiani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kopsaisitko tähän vielä kohdan, jossa dissasin näitä miehiä? Miksi keksit omiasi? Helpottaako se oloasi tuon naisjulkkiksien herjaamisen suhteen?
        Minähän ihmettelin, että miksei teillä naisilla ole tarvetta herjata näiden miesjulkkiksien ulkonäköä. Itse en sanonut heidän ulkonäöstään mitään, kuten varmasti huomasit. Halusit silti jostain syystä vääristellä sanomisiani.

        Aha. Poistatit sitten kommenttini missä minä valaisin sinulle asiaa. Mitäpä minä uudestaan selittämään kun on niin herkkä hipiä ettei oman käytöksensä arviointia kestä. Miksi kyselet jos et kestä vastausta? Jatka vaan muovinaisten puolesta loukkaantumista ja Aisalan (niin kuin sinä häntä kutsut) halventamista, kun uskalsi potkaista tyrkyn pihalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha. Poistatit sitten kommenttini missä minä valaisin sinulle asiaa. Mitäpä minä uudestaan selittämään kun on niin herkkä hipiä ettei oman käytöksensä arviointia kestä. Miksi kyselet jos et kestä vastausta? Jatka vaan muovinaisten puolesta loukkaantumista ja Aisalan (niin kuin sinä häntä kutsut) halventamista, kun uskalsi potkaista tyrkyn pihalle.

        Ai nyt sinä keksit tuollaisen selityksen? :D :D
        Kysyin sinulta ainoastaan, että kopsaisitko tähän sen kohdan, jossa herjaan miesjulkkiksien ulkonäköä? Minulla ei ole täällä tarvetta poistatella mitään viestejä, toisin kuin teillä naisjulkkiksien ulkonäön herjaajilla tuntuu olevan.
        Sinä et pystynyt sitä väittämääsi miesjulkkiksien ulkonäön herjaamista tähän kopioimaan, koska sellaista ei ole.
        Kerrohan nyt omasta puolestasi, että miksi koet tarpeelliseksi käyttää sanoja silikoni, botox, ankkahuuli, kumitissi, yms, jos et herjaa naisjulkkiksen ulkonäköä, vaan ainoastaan heidän tekemisiään??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jutteletteko noiden upeiden tytärtesi kanssa harrastuksestasi? Että vietät kaiket päivät keskustelupalstoilla herjaamassa Maisaa, Sieppiä, yms. anonyyminä?
        Mitä nämä fiksut ja kauniit tyttäresi olivat tästä mieltä? Kannustivatko, että hyvä äiti, hieno harrastus?

        Ei minulla ole tarvetta herjata ketään, enkä ole herjannutkaan. Itse sinä luettelet Maisat, Siepit ja varmaan Aitolehdetkin muovinaisiksi. Sinä sanoit, en minä :D Jos nyt niin paljon kiinnostaa tämä aikani kuluttaminen, niin satun olemaan kevätlomalla viikon. Muuten olen päivisin töissä, eikä minulla ole aikaa seurata mielipidepalstoja, kuten sinulla näytää olevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulla ole tarvetta herjata ketään, enkä ole herjannutkaan. Itse sinä luettelet Maisat, Siepit ja varmaan Aitolehdetkin muovinaisiksi. Sinä sanoit, en minä :D Jos nyt niin paljon kiinnostaa tämä aikani kuluttaminen, niin satun olemaan kevätlomalla viikon. Muuten olen päivisin töissä, eikä minulla ole aikaa seurata mielipidepalstoja, kuten sinulla näytää olevan.

        Ettei nyt vain olisi tullut laskettua hiukan tai vähän enemmänkin luikuria? :D :D
        Miksi sinulle ja kaltaisillesi on niin vaikea myöntää mitä te päivät pitkät teette, jos se kerran on ihan normaalia??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulla ole tarvetta herjata ketään, enkä ole herjannutkaan. Itse sinä luettelet Maisat, Siepit ja varmaan Aitolehdetkin muovinaisiksi. Sinä sanoit, en minä :D Jos nyt niin paljon kiinnostaa tämä aikani kuluttaminen, niin satun olemaan kevätlomalla viikon. Muuten olen päivisin töissä, eikä minulla ole aikaa seurata mielipidepalstoja, kuten sinulla näytää olevan.

        Kirjoitit pitkän viestin, mutta et jaksanut kopioida siihen sitä kohtaa, jossa minä väitteesi mukaan herjaan miesjulkkiksien ulkonäköä? Miten se nyt sattuikaan "unohtumaan".
        :D :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulla ole tarvetta herjata ketään, enkä ole herjannutkaan. Itse sinä luettelet Maisat, Siepit ja varmaan Aitolehdetkin muovinaisiksi. Sinä sanoit, en minä :D Jos nyt niin paljon kiinnostaa tämä aikani kuluttaminen, niin satun olemaan kevätlomalla viikon. Muuten olen päivisin töissä, eikä minulla ole aikaa seurata mielipidepalstoja, kuten sinulla näytää olevan.

        Kevätlomalla!!! :D onko se vähän sama kuin hiihtoloma? Tai joululoma? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai nyt sinä keksit tuollaisen selityksen? :D :D
        Kysyin sinulta ainoastaan, että kopsaisitko tähän sen kohdan, jossa herjaan miesjulkkiksien ulkonäköä? Minulla ei ole täällä tarvetta poistatella mitään viestejä, toisin kuin teillä naisjulkkiksien ulkonäön herjaajilla tuntuu olevan.
        Sinä et pystynyt sitä väittämääsi miesjulkkiksien ulkonäön herjaamista tähän kopioimaan, koska sellaista ei ole.
        Kerrohan nyt omasta puolestasi, että miksi koet tarpeelliseksi käyttää sanoja silikoni, botox, ankkahuuli, kumitissi, yms, jos et herjaa naisjulkkiksen ulkonäköä, vaan ainoastaan heidän tekemisiään??

        Kopsaisitko sinä puolestasi tähän sen kohdan missä minä olen väittänyt sinun herjaavan miesjulkkisten ULKONÄKÖÄ? Niin, ulkonäköä. Kopsaa tähän sanatarkasti se lause missä olen niin sanonut? Onko sulla lukihäiriö? Ja sulla on täällä joku erikoisoikeus katsoa sieltä kristallipallostasi miltä itse kukin kommentoija täällä näyttää ja tulla sitten ihan yhtä anonyyminä tavis naisia tänne herjaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettei nyt vain olisi tullut laskettua hiukan tai vähän enemmänkin luikuria? :D :D
        Miksi sinulle ja kaltaisillesi on niin vaikea myöntää mitä te päivät pitkät teette, jos se kerran on ihan normaalia??

        Ja herra itse siellä painaa pitkää työpäivää Aisalaa harjaten ja julkkisturkkyjen puolesta loukkaantuen, heh. ;-D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kopsaisitko sinä puolestasi tähän sen kohdan missä minä olen väittänyt sinun herjaavan miesjulkkisten ULKONÄKÖÄ? Niin, ulkonäköä. Kopsaa tähän sanatarkasti se lause missä olen niin sanonut? Onko sulla lukihäiriö? Ja sulla on täällä joku erikoisoikeus katsoa sieltä kristallipallostasi miltä itse kukin kommentoija täällä näyttää ja tulla sitten ihan yhtä anonyyminä tavis naisia tänne herjaamaan.

        No niin. Odotan täällä yhä sitä kohtaa missä olen väittänyt sinun herjanneen miesjulkkisten ULKONÄKÖÄ. No niin, anna tulla. Vai oisko nyt kuitenkin niin että luetun ymmärtämisessä on sitä vikaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai nyt sinä keksit tuollaisen selityksen? :D :D
        Kysyin sinulta ainoastaan, että kopsaisitko tähän sen kohdan, jossa herjaan miesjulkkiksien ulkonäköä? Minulla ei ole täällä tarvetta poistatella mitään viestejä, toisin kuin teillä naisjulkkiksien ulkonäön herjaajilla tuntuu olevan.
        Sinä et pystynyt sitä väittämääsi miesjulkkiksien ulkonäön herjaamista tähän kopioimaan, koska sellaista ei ole.
        Kerrohan nyt omasta puolestasi, että miksi koet tarpeelliseksi käyttää sanoja silikoni, botox, ankkahuuli, kumitissi, yms, jos et herjaa naisjulkkiksen ulkonäköä, vaan ainoastaan heidän tekemisiään??

        Kyllä mä olen arvostellut naisjulkkisten ulkonäköä koska monet liikaa käsitellyt naikkoset ovat mielestäni epäluonnollisen näköisiä ja rumiakin . Olethan sinäkin arvaillut täällä anonyyminä itsellesi tuntemattomien ulkonäköä. Jos on silikonia eihän se silikonittomaksi muutu vaikka kuinka vääntäis. Onko se muka joku pyhäaihe mistä ei saisi täällä Suomessa missä on sananvapaus puhua? Botoxista mä en ole kyllä täällä puhunut mitään . Pistäppä tähän alle se kohta jossa minä, JUURI MINÄ olen siitä puhunut. Kumitissit ovat synonyymi silikonitisseille ja arkikielessä silikonirinnoista puhutaan monesti kumitisseinä kuten myös pistoshoidoin käsitellyistä huulista ankkahuulina. Olen myös erään radiojuontajan kuullut käyttävän ankkahuuli nimitystä kyseisin keinoin käsitellyistä huulista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitit pitkän viestin, mutta et jaksanut kopioida siihen sitä kohtaa, jossa minä väitteesi mukaan herjaan miesjulkkiksien ulkonäköä? Miten se nyt sattuikaan "unohtumaan".
        :D :D

        Miksi mun toisten laittamista kommenteista pitäis kopioida yhtään mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kevätlomalla!!! :D onko se vähän sama kuin hiihtoloma? Tai joululoma? :D

        Selitetäänpääs yksinkertaiselle nuo lomat sinne peräkammariin. Joululoma tyypillisesti pidetään Joulukuussa silloin Joulun aikaan. Joulua vietetään Suomessa viikolla 52. Hiihtoloma on talvella, kun vielä pystyy hiihtämään eli yleensä Helmi- Maaliskuun vaihteessa. Ja kyllä, Huhtikuu on virallisesti kevätkuukausi, nyt pystyy pitämään sitten vaikka kevätloman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selitetäänpääs yksinkertaiselle nuo lomat sinne peräkammariin. Joululoma tyypillisesti pidetään Joulukuussa silloin Joulun aikaan. Joulua vietetään Suomessa viikolla 52. Hiihtoloma on talvella, kun vielä pystyy hiihtämään eli yleensä Helmi- Maaliskuun vaihteessa. Ja kyllä, Huhtikuu on virallisesti kevätkuukausi, nyt pystyy pitämään sitten vaikka kevätloman.

        Joo, kai se tuollaisella kotiäidillä on samat lomat kuin koululaisilla. :D ilmoitatko työnantajallesi joka vuodelle, että milloin haluaisit pitää syysloman, kevätloman ja joululoman? :D :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja herra itse siellä painaa pitkää työpäivää Aisalaa harjaten ja julkkisturkkyjen puolesta loukkaantuen, heh. ;-D

        Olenko väittänyt painavani pitkää työpäivää? En mielestäni. Te naisethan sitä täällä toistelette, kuinka vain ohimennen satuitte nyt juuri tänään tälle palstalle julkkisnaisia herjaamaan. Normaalisti kenelläkään teistä ei ole kuulemma töiden takia täällä aikaa notkua. :D
        Miksi teillä kaikilla on niin kova tarve vääristellä sanomisiani??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kai se tuollaisella kotiäidillä on samat lomat kuin koululaisilla. :D ilmoitatko työnantajallesi joka vuodelle, että milloin haluaisit pitää syysloman, kevätloman ja joululoman? :D :D

        Kyllä se on kuule kaikille osapuolille helpompaa pitää lomat samaan aikaan kun lapsilla. Toista se on naisilla, jotka hylkäävät lspsensa jo vauvana lähteäkseen Keski- Eurooppaan h*****maan. Harva sitä haluaa pitää vaikka Joululoman Kesäkuussa. Joo, on ne lomat ilmoitettava työnantajalle etukäteen. Tietävät sitten hankkia tuuraahan siksi aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenko väittänyt painavani pitkää työpäivää? En mielestäni. Te naisethan sitä täällä toistelette, kuinka vain ohimennen satuitte nyt juuri tänään tälle palstalle julkkisnaisia herjaamaan. Normaalisti kenelläkään teistä ei ole kuulemma töiden takia täällä aikaa notkua. :D
        Miksi teillä kaikilla on niin kova tarve vääristellä sanomisiani??

        Vääristelethän itsekin. Itse väitit, että olen väittänyt sinun hukkuneen julkkismiesten ulkonäköä. En ole missään kirjoittanut niin. Sitten kun pyysin sinua laittamaan sen kohdan, missä olen näin väittänyt niin ei kuulu ei näy edes selityksiä. Taisit itsekin huomata lukivirheesi. Sitä toivoisi, että kaikki tänne kirjoittavat olisivat luku- ja kirjoitustaitoisia edes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jutteletteko noiden upeiden tytärtesi kanssa harrastuksestasi? Että vietät kaiket päivät keskustelupalstoilla herjaamassa Maisaa, Sieppiä, yms. anonyyminä?
        Mitä nämä fiksut ja kauniit tyttäresi olivat tästä mieltä? Kannustivatko, että hyvä äiti, hieno harrastus?

        Kenelle sinä kerrot käyväsi täällä herjaamassa toisia? Ja miksi käyt, jos se on jotenkin häpeiltävää? Lukemassa kommentteja itsestäsi? Nythän on aikaa vai mitä. Tiettyjä ammatteja, kun ei voi etänä tehdä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kevätlomalla!!! :D onko se vähän sama kuin hiihtoloma? Tai joululoma? :D

        Sullahan on lomaa aina, jos vaan joku sulle ne maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kevätlomalla!!! :D onko se vähän sama kuin hiihtoloma? Tai joululoma? :D

        Sullahan on lomaa aina, jos vaan joku sulle ne maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kai se tuollaisella kotiäidillä on samat lomat kuin koululaisilla. :D ilmoitatko työnantajallesi joka vuodelle, että milloin haluaisit pitää syysloman, kevätloman ja joululoman? :D :D

        Harmittaako ja oletko katkera naisille, joilla on omia lapsia ja ovat vielä niitä lähivanhempia?
        Mitä muovitissestä, jos kukaan ei kutsu äidiksi, niin kuin hiekkalaatikkomammakavereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmittaako ja oletko katkera naisille, joilla on omia lapsia ja ovat vielä niitä lähivanhempia?
        Mitä muovitissestä, jos kukaan ei kutsu äidiksi, niin kuin hiekkalaatikkomammakavereita.

        On se varmaan noin, jos on koko elämänsä tähdännyt siihen, että joku kutsuisi äidiksi ja se sitten riittää sinulle.
        Itse haluan elämältä aika erilaisia asioita kuin sinä ja nyt vähän vaikuttaa siltä, että sinä olet meistä katkeroituneempi elämääsi, vaikka sinua joku kutsuukin äidiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kevätlomalla!!! :D onko se vähän sama kuin hiihtoloma? Tai joululoma? :D

        Ethän sä Maisa voi lomista tietää mitään, kun et ole sellaisilla ikinä ollut.. Olet vaan ikuisella vapaalla, vaikka useasta "ammatista" huolimatta et ole ainakaan verotietojen mukaan ansainnut kun Kelan työmarkkinatuen verran vuodessa.. Vai teetkö pyyteettömästi vapaaehtoistyötä?


      • Anonyymi

        Siis, tää oli kateelliselle dissaajalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se varmaan noin, jos on koko elämänsä tähdännyt siihen, että joku kutsuisi äidiksi ja se sitten riittää sinulle.
        Itse haluan elämältä aika erilaisia asioita kuin sinä ja nyt vähän vaikuttaa siltä, että sinä olet meistä katkeroituneempi elämääsi, vaikka sinua joku kutsuukin äidiksi.

        Katkera omista jälkeläisistä, tuskinpa. Meillä toisilla katsos rakkautta riittää muitakin kuin omaa itseään kohtaan.


    • Anonyymi

      Tekoperse missä on nyt?

      • Anonyymi

        Haluaisitko sovittaa päällesi? Voin kertoa, ettei sen sisälle mahtuisi edes toinen sinun appelsiini-ihoisista kannikoistasi. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko sovittaa päällesi? Voin kertoa, ettei sen sisälle mahtuisi edes toinen sinun appelsiini-ihoisista kannikoistasi. :D

        Oletko päässyt testaamaan? Pitikö kauan jonottaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko sovittaa päällesi? Voin kertoa, ettei sen sisälle mahtuisi edes toinen sinun appelsiini-ihoisista kannikoistasi. :D

        Sinne mahtuu ryppynen rusina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinne mahtuu ryppynen rusina.

        Aatelkaa, että exä on näyttänyt sen julkisuudessa😅🤣😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aatelkaa, että exä on näyttänyt sen julkisuudessa😅🤣😂

        Minäkin näin sen seiskassa :D :D :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin näin sen seiskassa :D :D :D

        Kuva syöpyi verkkokalvoille :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko sovittaa päällesi? Voin kertoa, ettei sen sisälle mahtuisi edes toinen sinun appelsiini-ihoisista kannikoistasi. :D

        Oho, oho, oho...nyt meni dissaajalle tunteisiin 🤣 Ettei nyt vaan olisi jopa tekoperseen omistaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko sovittaa päällesi? Voin kertoa, ettei sen sisälle mahtuisi edes toinen sinun appelsiini-ihoisista kannikoistasi. :D

        Aika pahasti sanottu ja vielä ihmiseltä joka vaatii muita lopettamaan toisten naikkosten dissauksen. Pata kattilaa soimaa vai miten se nyt menikään.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2696
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1796
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe