Kyllä on touhu muuttunut tuossa puljussa vajaassa vuodessa. Myyntipäällikkö luulee olevansa Jumala ja myyjät on ylimielisiä. Ennen siellä kyllä homma toimi, mutta ei enää.
Jotain siellä tapahtui kun kaikki vanhat myyjät lähti ja ylimielisiä saatiin tilalle. En enää koskaan astu jalallanikaan tuohon liikkeeseen.
Kamux Seinäjoki
8
1559
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö sun ratsunia oikeen arvostettu
- Anonyymi
Todella ajattelen arvoista!
- Anonyymi
oikeesti tuntuu joka paikkakunnalla olevan sama trendi kyseisessä ketjussa että proviisiopalkalla sisälle otetaan kaikki finninaama tenarit ja yli-ikäiset wanna be talousrikolliset,,niille annetaan paita ja solmio sanotaan että myy..myy vaikka väkisin ja velaks. äläkä anna sen lintasta mitään..... mutta bisnestä se on en mä valita.eikai sinne oo pakko mennä
- Anonyymi
Käykö siellä vielä joku, ite en ainakaan tuohon lafkaan astu sisälle.
- Anonyymi
minä kävin työhaastattelussa tiistaina, aika kova liksa luvattiin ja bonus päälle,sanottiin jotta älä myy tunteella vaan bisnes mielellä
- Anonyymi
Epäsiistejä autoja paljon
- Anonyymi
Kilpailijat ja entiset myyjät vinkuu.. hah ha
- Anonyymi
Nuota romujahan on myynnissä huutokaupat.comissa,yleensä niin että myyjä saa päättä pommin myynnin kun ei myydä eniten tarjoavalle....Säiltysmaksukin 35 e vrk kolmen päivän jälkeen kun romu seisoo pihalla,kallista parkkeerausta!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611175
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421664Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61066Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo102991