Tulkaa kaikki kotiin

Anonyymi

Tulkaa, kun vielä on aikaa tehdä parannus.
Kohta ovet suljetaan lopullisesti katua vastaan.
Esimerkiksi Helsingin ja Oulun Rauhanyhdistyksiltä on mahdollista kuunnella seuroja.

https://www.youtube.com/watch?v=jEyyVO4lcXw

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis sinulle, etsivälle erityisesti tarkoitettu yllä oleva, toki muutkin voivat kuunnella ja todellisesti kristityt toki. Aikaa en tietenkään itse tiedä, milloin laitetaan ovet katua vasten kiinni. Mutta kannattaa kuunnella tuo laulu, joka on puhutteleva. Voit katsoa Helsingin tai Oulun Rauhanyhdistykseltä sivuilta sieltä tulevat lähetykset ja kuunnella ne sitten, kun lähetys tulee. Youtubesta löytyy myös lauluja. Hae "Siionin laulut".
      Esimerkiksi voit hakea myös laulujen sanoilla: "Maasta vaivojen", "Koska mä nähdä saan", "Nyt kodista laulun mä laulan"... t, aloittaja (vanhoillislestadiolainen)

      • Anonyymi

        Vielä täsmennys, etsivälle kehotus parannuksen tekoon, mitä yritin kertoa! Jos on jo uskomassa ja saanut syntinsä anteeksi, niin sitten kilvoittelu uskossa pysymisessä on tärkeä. Uskovainen on kuitenkin jo sisällä Jumalan valtakunnassa ja kokee samoin uskovien yhteyttä, mitä uskosta osaton ei koe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä täsmennys, etsivälle kehotus parannuksen tekoon, mitä yritin kertoa! Jos on jo uskomassa ja saanut syntinsä anteeksi, niin sitten kilvoittelu uskossa pysymisessä on tärkeä. Uskovainen on kuitenkin jo sisällä Jumalan valtakunnassa ja kokee samoin uskovien yhteyttä, mitä uskosta osaton ei koe.

        Meillä on käytössä Jeesuksen käsky saarnata syntejä anteeksi ja myös uskovaiset sitä ilosanomaa toisillensa julistavat. Lankeemuksienkin jälkeen sitä on hyvä kuulla, että synnit saa anteeeksi. Eli uskovaiset kilvoittelevat myös siten, että pyytävät syntejä anteeksi ja haluavat tunnustaa syntinsä ja luopua niistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on käytössä Jeesuksen käsky saarnata syntejä anteeksi ja myös uskovaiset sitä ilosanomaa toisillensa julistavat. Lankeemuksienkin jälkeen sitä on hyvä kuulla, että synnit saa anteeeksi. Eli uskovaiset kilvoittelevat myös siten, että pyytävät syntejä anteeksi ja haluavat tunnustaa syntinsä ja luopua niistä.

        Sinulle etsivälle halusin tuon kertoa. Me emme tiedä, milloin maailmanloppu tulee eikä ajoista tarvitsekaan tietää, mutta aikoen merkkejä voi huomata. Toivottavasti sinä etsivän paikalla oleva löydät perille!


      • Anonyymi

        Milloin sitten ovet ovat lopullisesti kiinni katua vastaan.
        Kannattaa heti, kun mahdollista mennä seuroihin kuuntelemaan ja juttelemaan asioista ja tekemään parannus.
        Josko vielä kokoontumisia järjestetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin sitten ovet ovat lopullisesti kiinni katua vastaan.
        Kannattaa heti, kun mahdollista mennä seuroihin kuuntelemaan ja juttelemaan asioista ja tekemään parannus.
        Josko vielä kokoontumisia järjestetään.

        Jos vielä tulee livelähetyksiä ja niissä puhuja julistaa yleisessä saarnassa syntejä anteeksi (myös uskosta osattomille), niin niistäkin voi uskoa. Näin olen käsittänyt.

        Uskovien yhteys on myös tärkeä. Vaikka joku, jolle soittelee (ja niin pian kuin kun mahdollista, niin kohtaa livenä).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin sitten ovet ovat lopullisesti kiinni katua vastaan.
        Kannattaa heti, kun mahdollista mennä seuroihin kuuntelemaan ja juttelemaan asioista ja tekemään parannus.
        Josko vielä kokoontumisia järjestetään.

        Jos vielä tulee livelähetyksiä ja niissä puhuja julistaa yleisessä saarnassa syntejä anteeksi (myös uskosta osattomille), niin niistäkin voi uskoa. Näin olen käsittänyt.

        Uskovien yhteys on myös tärkeä. Vaikka joku, jolle soittelee (ja niin pian kuin kun mahdollista, niin kohtaa livenä).


    • Anonyymi

      Maailma tuskin palaa enää ennalleen. Se on menoa nyt...

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Avauksen otsakkeeni tuli avauksessa laittamastani linkistä lauluun: "Tulkaa kaikki kotiin tulkaa."

      Tässä vielä Siionin lauluja:
      Nouse jo pilvi verinen
      Nyt kiitosvirren mä riemuin laulan
      Siionin ostolauma
      Mä sydämestä nähdä halajan
      Jumalan rauhaa rinnassansa
      Jeesuksen veren ääni Siionin vuorella
      Katselen Gogatalle päin

    • Anonyymi

      Oletko sinä kodissa, mikä on kotisi? Voinko tulla sinun kotiisi? Tuskin!

      Kun olen evlut suuntauksen ja sen sisällä toimivien herätysjärjestöjen tilaisuuksissa käynyt niin, siellä saa ja pääsee puhumaan vaan palkkapaimenet ja kirkkoruhtinaat. Julkkisuskovat, laulaja ja muusikot, ja menestyneet yrittäjät tai konkurssin tehneet yrittäjät. Eikä he muuta satoja vuosia vanhoja opetuksia ja valtarakenteita. Saatika vauvakastetta, naispapitar opetusta, homo lesbo liittojen siunaamista, liberaaliteologiaa, palkkapaimenien menestysteologiaa, Israel vastaista korvausteologiaa, kirkollisvaalien uskonnollispoliittista järjestelmää, varusmiesten sotaisaa tappamista sotilaspastori kenttäpiispa opetusta (Joh.16:1-3), jne..

      Jumalan lapset saa kodissaan puhua mutta evlut suuntauksessa ja rauhayhdistysjärjestössä vain palkkapaimenet. Hyväveli hyväsisar loosien jäsenet.

      Joten älä eksytä ihmisiä sisälle porton tyttären lahkoon, kulttuuri kristillisyyteen, josta on löytyvä marttyyrien ja pyhien verta(Ilm.18:1-5,Miik.3:11,), jotta he eivät tulisi suuren porton synteihin osalliseksi.

      Vaan ohjaa heitä Jumalan totuuteen armoon anteeksiantamukseen rakkauteen iloon vapauteen Pyhässähengessä. Ohjaa heitä Herran Jeesuksen Kristuksen nasaretilaisen luokse, Adonai Jeshua HaMashiach HaNostri. Totuus teki ja tekee vapaaksi.

    • Anonyymi

      Nyt on erittäin tärkeää tutustua kolmannen enkelin varoitussanomaan pedosta ja merkistä, sillä Jumalan viha tulee kohtaamaan pedon kumartajia. Ilm.14:9, 10.



      Ilm.14:12. Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.

      Vielä muistutukseksi: Pedonmerkki on sunnuntai, ihmiskäsky pyhäksi . . . Jumalan merkki on Jumalan antama sapatti.

      1234567---

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2240
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1751
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      157
      1606
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1382
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      293
      1237
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1109
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe