Jumalaton koittaa tuomita Päivin

Anonyymi

Mielivaltaista oikeutta ja oikeuslaitostaon pidettävä rikollisena.Päivin syyttäjästä tehtävä rikosilmoitus jos Päivi saa oikeutta ja todetaan syyttömäksi.Mihinkään rikokseen Päivi ei ole syyllinen tässä asiassa, josta jumalaton syyttää Päiviä.

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko vihasaarnat siis sallittava myös muhammadin (lhsll) seuraajille?

• Anonyymi

Päivi ei ole tässä vihasaarnannut. Pahaa ovat mm. Synti ja sen hyväksyntä eli valehtelu, epäusko, pahansuopuus, huorinteko, homostelu, varastelu, esiaviollinen huoruus , Israelin kiroaminen jne.

Vihaatko sinä pahaa? Missä asiassa olet samaa mieltä kuin Raamattu ilmoittaa totuuden? Oletko totuuden vihamies?

Minä vihaan pahaa korkeimman Kuninkaan käskystä. Herra on kuningas! Hallelu, halleluja, hjaallelluu, halleluja !

Psalmissa 97 viesti Päiville, uskolliselle, jae kybä :
        " Te, jotka Herraa RAKASTATTE, vihatkaa pahaa. Hän varjelee HURSKASTEN sielut, jumalattomien kädestä hän heidät pelastaa."

Ilman uskoa Jeesukseen joutuu minne? Suosittelen uskoontuloa kaikille. Koitahan olla vastaamatta sapekkaasti jos koet sapetusta jotain vastata. Vastaamattakin voit olla ja antaa mennä toisesta korvasta sisäön ja toisesta ulos tai miettiä asiaa haluatko Helvettiin sittenkään.

Juon nyt hyvää juomaa. Mukavaa päivänjatkoa!

Pommaccia ja sitruunasta puristettua kombinaatiota maistain, Commandohauis

• Palstatietojen mukaan he pitävät jatkuvasti vihasaarnoja, joista aitouskovat tehtailevat mihinkään johtamattomia rikosilmoituksia. Miten juuri aitouskovat kristityt saavat nuo saarnat tietoonsa mutta muut eivät, sitä tarina ei kerro.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päivi ei ole tässä vihasaarnannut. Pahaa ovat mm. Synti ja sen hyväksyntä eli valehtelu, epäusko, pahansuopuus, huorinteko, homostelu, varastelu, esiaviollinen huoruus , Israelin kiroaminen jne.

Vihaatko sinä pahaa? Missä asiassa olet samaa mieltä kuin Raamattu ilmoittaa totuuden? Oletko totuuden vihamies?

Minä vihaan pahaa korkeimman Kuninkaan käskystä. Herra on kuningas! Hallelu, halleluja, hjaallelluu, halleluja !

Psalmissa 97 viesti Päiville, uskolliselle, jae kybä :
        " Te, jotka Herraa RAKASTATTE, vihatkaa pahaa. Hän varjelee HURSKASTEN sielut, jumalattomien kädestä hän heidät pelastaa."

Ilman uskoa Jeesukseen joutuu minne? Suosittelen uskoontuloa kaikille. Koitahan olla vastaamatta sapekkaasti jos koet sapetusta jotain vastata. Vastaamattakin voit olla ja antaa mennä toisesta korvasta sisäön ja toisesta ulos tai miettiä asiaa haluatko Helvettiin sittenkään.

Juon nyt hyvää juomaa. Mukavaa päivänjatkoa!

Pommaccia ja sitruunasta puristettua kombinaatiota maistain, Commandohauis

Pn muuten hyvä juoma tuo sitruuna eri muodoissa. Itse olen käyttänyt sitruuna/vesi/sooda sekoitusta. Puhdistaa sisuskaluja. Hampaita syö, joten ei sentään joka päivä. Pilli voisi auttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pn muuten hyvä juoma tuo sitruuna eri muodoissa. Itse olen käyttänyt sitruuna/vesi/sooda sekoitusta. Puhdistaa sisuskaluja. Hampaita syö, joten ei sentään joka päivä. Pilli voisi auttaa.

Jos hammasten käy huonosti niinnjatkan tekohampailla vaellustani.

Jumalan luomassa sitruunassa on aineet ja terveysvaikutukset kohdilleen säädetty, halleluja! Kiitos Herralle sitruunasta.

https://askelterveyteen.com/12-yllattavaa-sitruunan-hyotya/

Oikea terveyskäsikranaatti muotoilunkin osalta. Onkohan uudessa maassa mulla puutarha ja siellä sitruunapuita...

Tahtoen uuteen maahan mä matkalla oon.

Commandohauis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalan luomassa sitruunassa on aineet ja terveysvaikutukset kohdilleen säädetty, halleluja! Kiitos Herralle sitruunasta.

Oikea terveyskäsikranaatti muotoilunkin osalta. Onkohan uudessa maassa mulla puutarha ja siellä sitruunapuita...

Commandohauis

Voisi kyllä suositella helvettiin menijöillekin. Kun siellä on tuota itkua ja hammasten kiristystä, jäisi ainakin se kiristely vähemmälle.

• Anonyymi kirjoitti:

Commandohauis

Sitruuna, jota käytetään sekä ruoanlaitossa että juomissa, ei ole luonnonvarainen laji vaan jalostettu risteymä eri sitruslajeista.

Kiitos kuuluu siis meidän ihmisten jalostustyölle, eikä siis olemattomille jumalille.

https://www.bbc.com/news/science-environment-42960445

• Anonyymi

Valtakunnansyyttäjä saisi hävetä.

• Jos oikeuslaitos on rikollinen, eihän rikosilmoitus valtakunnansyyttäjästä mitään hyödytä. Sitä ei edes voi tehdä anonyyminä, joten ilmoittaja joutuu itse hengenvaaraan ja saattaa kadota yöllä.

Kyllä teidän on otettava oikeus omiin käsiin ja tehtävä itse se mikä tehtävä on. Jumala kanssanne!

• Anonyymi

Sitä se vielä puuttuisi että uskonnollisesti kajahtaneet jakaisivat oikeutta. Se se vasta olisi mielivaltaista. Kohta alkaisi hampaita ja käsiä lähteä.
      Hyvä näin päin että vapaaehtoisesti vajaavaltaisia pidetään jossain kurissa.

• Anonyymi

Ei sitä sitruunaa joka päivä sentään. Pysyy hampaat suussa paremmin.

• Anonyymi

Autuaiksi Jumala sanoo jokaista häneen turvautuvaa.

Minäkin haen turvaa Herralta. Meidän tulee anoa.Ja kaikkien tulee nöyrtyä Jeesuksen hallintoon ja siunaukseen.

• Jäädään siis odottamaan koronatoimia jeesuksen hallinnolta.

Kukaan oikeasti uskovainen ei käy edes ruokakaupassa, ellei saa jeesuksen hallinnolta lupaa.

Tuon luvan jeesuksen hallinto ilmoittaa kaikille jesusianisteille yhtaikaa, joten sooloilijat jotka kuulevat päänsä sisäisiä ääniä ovat eittämättä vain uskonharhaisia hulluja.

• Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

Jäädään siis odottamaan koronatoimia jeesuksen hallinnolta.

Kukaan oikeasti uskovainen ei käy edes ruokakaupassa, ellei saa jeesuksen hallinnolta lupaa.

Tuon luvan jeesuksen hallinto ilmoittaa kaikille jesusianisteille yhtaikaa, joten sooloilijat jotka kuulevat päänsä sisäisiä ääniä ovat eittämättä vain uskonharhaisia hulluja.

Tietosi on virheellinen, koska olet saanut sen saatanan trollitehtaalta.. Jumala ottaa jokaiseen yhteyttä henkilökohtaisesti, jolloin uskovaisella on myös mahdollisuus varmistua viestin alkuperästä.

• Anonyymi

Valtakunnan syyttäjää ei voi syyttää mistään. Hän on aivan puoleettomasti tehnyt työtään ottamatta itse minkäänlaista kantaa. Kun hänelle on tehty kantelu, kuuluu hänen virkavelvollisuuksiinsa viedä se edelleen poliisin tutkittavaksi. Muuten hän olisi tehnyt virkavirheen. Hän ei ole missään vaiheessa lausunut omaa kantaansa. Älkää syyttäkö väärää puuta ja lausuko väärää todistusta lähimmäisestä, se ei ole oikein.

• Anonyymi

Yhteiskunnallinen ilmapiiri ja puoluepolitiikka tässä vaikuttaa. Etuskunnan oikeysasiamies jättää viemästä syyttäjälle lukemattomia kanteluja jatkuvasti. Nyt päätti avata jutun josta poliisi oli jo kerran tehnyt syyttämättäjättämispäätöksen. Sitten on vielä nämä muut tuulesta temmatut syytteet joita on viety suoraan poliisille. Täyttävät vainoamisen tunnusmerkistöt tämä tämmöinen.

• Anonyymi

Suomen oikeuslaitoksessa toimitaan vain Suomen lakikirjakokelman mukaan. Uskonnon asioista se vain toteaa, että Suomessa on uskonnonvapaus. Siten se on neutraali eikä voi asettaa mitään uskontoa toisten uskontojen yläpuolelle. Kaikki uskonnon ovat siis yhdenvertaisia. Siksi se ei voi myöskään antaa Raamatulle mitään arvoa, koske silloin se loukkaisi muita uskontoja. Raamattu on siis oikeudessa nollan arvoinen.

• Anonyymi

Kysymys ei ole nyt Raamatusta vaan ihmisestä. Päivi on asetettu eri asemaan muihin ihmisiin nähren. Tässä maassa saa herjata rienata panetella lausua vääriä totistutksia kristityistä. Niin kuin ateistit tekevät. Tässä maassa saa muslimit harrastaa vihapuhetta moskeijoissaan , jopa televiissiossa ja valhetella oikeuslaitoksen siihen puuttumatta. Vain kristityt ja perussuomalaiset nostetaan tikunnokkaan alvariinsa vihriäisten ja ateistien jokapäiväisten orgasmien takaamiseksi.

• Anonyymi

OOtellaan mitä viirus tekee monille asioille.

• Anonyymi

Ohisalon viiruksen aivotoimintaa tervehdyttävä vaikutus. Vai pahentaako vaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      222
      1935
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1748
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      54
      1206
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1045
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      988
    6. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      940
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      855
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      834
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      792
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      784
    Aihe