... käytävästä sodasta. Mikä on suhtautumisesi siihen taisteluun?
En puhu kielillä. Suren sitä. Kaikki ei puhu kielillä , sanotaan Raamatussa. Miksei, mikä siihen on syy tai este?
Olen sen takia itkenyt. Olen ollut yli 10v uskossa Jeesukseen . Kun sain uskonlahjan niin tiesin etten uskosta tule luopumaan.
Mitä parannus on ja oletko tietoinen henkivalloissa...
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Se on hyvä homma ettet pelastuksesta luovu. Ota avioeroa Jeesuksesta, toimi tyhmästi, luopioidu. En minäkään luovuttaa voi koska silloin koko elämäni olisi turhuutta.Vain uskossa Jeesukseen elämällä on ikuisuusmerkitys.
Henkivalloista olen tietoinen. Ei niistä ole ollut näkyvää haittaa, jota olisin tiedostanut. Totuus kuitenkin lienee toinen.
" Jos Jumala on puolellamme , kuka voi olla meitä vastaan." Room.8:32
Tuon takia mua ei pelota henkivalloissa käytävä taistelu. Uskon alussa mua pelotti öisin. Pimeässä vessaan meno pelotti. Kunnes keksin alkaa rukoilemaan, jotta sain hyvän syyn käyttää Jeesuksen nimeä. Olin kuullut Jeesuksen nimeä henkivalloissa pelättävän kuten hyttyskarkotin.
Muutaman kerran Jeesuksen nimeä kun toisti niin olo muuttui ja tilaisuutensa menettänyt "vaanivainen" jäi pois. Nykyään mua ei pelota öisin vaan koko ajan on turvattu olo.Ainoa iso huolenaiheeni on se olenko tyhmä neitsyt. Monilla on pelastusvarmuus.Itse mietin suhdelukua 5 - 5 . Toivossa elän Jeesukseen.Jos vähänkin pelottaa niin heti ala Jeesukseen turvaamaan tai Isään Jumalaan.
Jeesus maksoi valtavan hinnan pelastuksestamme. Jeesus uhrasi elämänsä vapautemme, pelastuksemme takia. Se on jälleen ikuisen kiiitollisen kiitoksen paikka!
Commandohauis - Anonyymi
Jos henkivaltojen taistelu päässäsi äityy pahaksi niin hakeudu ajoissa hoitoon.
Kielillä puhuminen on uskonnollisen kiihotuksen orgasmi. Eikä ne kaikilla onnistu. Itse en ilkeäisi kumpaakaan julkisella paikalla. Henkivaltojen taistelua käydään vain helluntailaisten pururadoilla, mutta ei missään muualla.
Usko ei selvästikään ole tehnyt hyvää horjuvalle mielenterveydellesi. Hakisit apua, vaikka ethän sinä hae.- Anonyymi
Laukkane, nuku vitussa välillää.
- Anonyymi
Jäi vastaamatta tuohon mitä parannus on.
Tuota noin. Juon limuu eka. Aaaah, tuli juotua, nasevasti iski sitruunat.
Niin mitä. Niin joo. Parannus on elämänkestoinen prosessi.Se on hengellisen kasvussa olevan Jumalan opetuslapsen tunnuspiirre.Raamattu käskyttää : " Tehkää sen tähden paranmuksen SOVELIAITA hedelmiä." Matteus 3:8
Muistan kun oli jonkun vuoden kesä. Katselin puutarhassa kasvamassa ja kypsymässä olevia omppupuita. Jos olisin silloin syönyt omppuliineja niun pahanmakuisia olisi olleet.Kypsymätön omppu on kitkeränmakuinen.Tällaisia ovat jotkut uskovatkin.Silti hän on Jumalan oma.Hän on vielä kasvun tiellä, hedelmät eivät ole vielä kasvaneet.
Parannus kasvaa kristityissä, tulee koko ajan tarkemmaksi, suuremmaksi, kitkeryyden muuttuessa makeudeksi.
Apostolienteoissa on paljon parannuksenteosta koska se on niin tärkeää meille.
Ilmestyskirjassaan Jeesus kertoi tästä parannuksenteon tärkeydestä.Jos ei tee parannusta niin joutuu sinne itkuun ja hammasten kiristykseen eli Helvettiin. Tämä on kaikkia koskeva yleismääräys Ilmestyskirjassa.Jaetta en muista nyt , se jae, jossa sanotaan uhkasanat jolet tee parannusta niun tuun ja teen jotain lampunjalalle...juu. Paranmus on elämäntapa , tietoinen valinta.
Herran pelossa, Commandohauis Voi sinua lapsirukka. Oletpas todella syvällä taikauskoisuuden syövereissä!
Ei ole olemassa mitään "henkivaltoja", joten ei voi olla myöskään sotaakaan.
Lisäksi ei ole oikeasti olemassa "kielilläpuhumista", vaan kyse on aivojen puhekeskuksen suggestiolla tuotetusta häiriötilasta. "Kielilläpuhuminen" on mahdollista vain kaikkein suggestioherkimmille ihmisille, siis vain muutamalle prosentille ihmisistä.- Anonyymi
Valhetta!
Totuuden kertoo Jumala ef. 6:12
" Sillä ei meillä ole TAISTELU lihaa ja verta vastaan, vaan hallituksia vastaan,valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan pahuuden HENKIOLENTOJA vastaan taivaan AVARUUKSISSA."
Commandohauis Anonyymi kirjoitti:
Valhetta!
Totuuden kertoo Jumala ef. 6:12
" Sillä ei meillä ole TAISTELU lihaa ja verta vastaan, vaan hallituksia vastaan,valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan pahuuden HENKIOLENTOJA vastaan taivaan AVARUUKSISSA."
CommandohauisEt kai tosissasi usko tuollaiseen taikauskoiseen hölynpölyyn.
Joko olet trolli tai sinulla on pahoja mielenterveysongelmia.
- Anonyymi
Pyhällä Hengellä täyttyminen kielilläpuhuen on lahja jota Jeesukselle elämänsä antaneen kannattaa tavoitella. Itsekin pyysin sitä suhteellisen pitkään. Sitten vaan se yhtäkkiä tapahtui varsin tavanomaisessa rukoustilanteessa. Sanoja alkoi vain pulppuamaan, ensin haparoiden sitten aina vain varmemmin. Hallelujaa mikä rauha ja voima täytti sydämeni. Kiitos Herralle! Nykyään puhun kielillä usein. Se on valtava voimavara taistelussa pahuuden henkiolentoja vastaan, ja myös oman hengellisen elämän rakentamisessa.
Olen kuullut opetusta että kielilläpuhumista on kahta lajia ja se voi toimia puhmisen lahjana seurakunnan rakentumiseksi. Silloin siihen tulee itselle tai toiselle paikalla olevalle selitys. Sitten on toinen kielillärukoilemisen lahjja, joka on annettu omaksi hengelliseksi rakentamiseksi.
Itse rukoilin lahjaa monta vuotta, ja se lahja jo varmaan oli jo minulla mutta kuvittelin että äänielimet tempaa Pyhä Henki silloin kun haluaa, mutta häin se ei mene. Kerran mietin asiaa yövuoteella ja koin selvästi kun lempeä käsi "oliko enkeli vain Pyhä Henki" tarttui alaleukaani ja kosketti ja posket ja suu alkoi mongertamaan. Säpsähdin sillä kokemus oli niin yllättävä. Uskon että Jumala tahtoo antaa tämän rukouksen avuksi rukouselämään.
Se että sanotaan Raamatussa etteivät kaikki puhu kielillä, voi tarkoittaa sitäkin että srk:ssa on heitä jotka eivät ole saaneet vielä lahjaa, eivät edes janoa sitä tai jotenkin eivät opillisesti pidä lahjaa tärkeänä. Ei pidä mitenkään pitää kielilläpuhumista uskon vahvuuden merkkinä niin kuin mitään muutakaan armolahjaa. Jumala on hienotunteinen. Ja Sana kannustaa rukoilemaan armolahjoja. On sitten Jumalan asia ja aika mitä ja milloin hän niitä antaa.
Joka odottaa Jeesuksen paluuta ja miettii että onko silloin viisas neitsyt, takuulla pääsee siihen kyytiin kun hetki koittaa. Hän on hereillä. Ei sitä hetkeä tarvitse pelätä ja ei meitä jätä tänne vajavaisuutemme, ei edes pelkokaan vaan tosiaankin valvomattomuus. Ole turvassa rakas kanssamatkaajani. Minäkin odotan sitä ihanaa hetkeä!- Anonyymi
>>>En puhu kielillä. Suren sitä. Kaikki ei puhu kielillä ,
sanotaan Raamatussa. Miksei, mikä siihen on syy tai este?<<<
Paavali toteaa ikävän tosiasian: kaikki eivät puhu kielillä.
Tähän on monia eri syitä. Mutta Paavali tahtoo, että kaikki
uskovat puhuvat kielillä. Ja koska Paavali sai oppinsa ja
Raamatun tekstinsä Herralta Jeesukselta Kristukselta,
Paavali ilmoittaa, että Jeesus tahtoo, että kaikki uskovat
puhuvat kielillä. Sitten Paavali kertoo, että kielillä puhuva
rakentaa itseään. Jumala tahtoo tietenkin, että jokainen
uskova rakentaa itseään ja siten rakentuu uskossa. Sinä et
ole poikkeus.
Ja sitä paitsi Paavali (Jeesus) kehottaa ja jopa käskee
tavoittelemaan armolahjoja RUNSAASTI.
Nämä asiat on luettavissa 1 Kor 12 -14 luvuissa.
Väärä opetus tässä asiassa riistää monilta uskovilta
kielilläpuhumisen lahjan ja mahdollisuuden rakentaa itseään.
Emme saa perustaa mitään oppia yhteen Raamatun jakeeseen.
Kaikki Raamatun jakeet ja niihin perustuva oppi tulee
synkronisoitua Raamatun kokonaisuuden kanssa yhdeksi
kokonaisuudeksi.
Keskitä uskosi niihin muihin jakeisiin, joissa kehotetaan ja
pyydetään tavoittelemaan kaikkia armolahjoja. Pyydä
kielilläpuhumisen armolahjaa ja usko, että Jumala on kuullut,
ja että olet rukoillut ja pyytänyt sellaista, mitä Jumala tahtoo
antaa sinulle. Nyt kun molempien tahto on sama, sinä saat sen
mitä pyydät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2272003Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse561251Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801075Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171008TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46865
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89864- 70802
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42794