Koronan liepeillä paljastui että Luona Oy on keksinyt pomminvarman tavan rikastua
Luonalla on hallinnassa n 1500 asuntoa . Luona majoittaa näihin nyt mm korona karanteenissa olevia.
Mutta pääkäyttö Luonalla näihin asuntoihin on majoittaa pakolaisia, karkotettuja yms.
Valtio tai kunnat maksaa majoituksen.
Pienen yksiön vuokra on n 3000 euroa kuussa.
Ja rahaa tulee
esim 1200 * 3000 * 12 = n 40 miljoonaa euroa vuodessa
luona oy, 1500 asuntoa
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös se Demari Natsima ole tuon Luonan halltuksessa.
- Anonyymi
... tyypillinen demari ; mulle kaikki.
- Anonyymi
Islamisti bisnes on näköjään super tuottavaa.
- Anonyymi
Se herätti ihmetystä, mistä näitä Luonan omistamia tyhjiä asuntoja ilmaantui satamäärin eri puolilta Suomea kuin taikaiskusta ?
- Anonyymi
niitä kato on ja töissä olevat hoitajat pesemään vessat. eikä kun töihin, noei vaan potkut :D
- Anonyymi
Luona varmaan jälleenvuokraa niitä. Tuskin se niitä itse omistaa, tai en tiedä, mutta epäilen.
- Anonyymi
Ei mene kaun noilla hinnoilla niin omistaa...
- Anonyymi
ne on niitä baronan kiinteistöjä jne. muutama vok mennyt myös kiinni. tottaki ne himoitsee rahaa. mulle mulle mulle. jne.
- Anonyymi
Odottavat partasuulapsia, ei niihin suomalaiset pääse.
- Anonyymi
Jos tuo Luona olisi kiinassa olisivat ovet hitsannu kiinni,niin ne avan dokumentissä teki.Tytär huusi jostain kuolemanloukosta äiti on kuallu.Kyllähän sairaat pitää hoitaa,eristää .Ainahan hädällä osattu rahastaa,en sano onko tässä kyse siitä.Tiloja tarvitaan,tauti levii.Kesä tulee henki kulje mihkää,miettikää miten hirvee on jo kesäflunssa sairastaa saati tuo tauti keuhkot kun fragaa
Luona Oy nousi vuonna 2015 suurimmaksi yksityiseksi toimijaksi vastaanottokeskusten yksityisenä tarjoajana.
Tässä Luona Oy:n Nihtisillan vaatimaton rötiskö:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Luona#/media/Tiedosto:Nihtisillan_vastaanottokeskus.jpg
Huomatkaamme että me veronmaksajat maksamme kaikki laskut kitisemättä mitä Luona Oy ilkeää meille esittää.
Nuo 1500 asuntoa on hankittu pääosin niillä voittovaroilla mitä Luona Oy kahmi maahanmuuttobisneksillään.- Anonyymi
Tiedän tuon talon, oli noin 5 v ja ylikin sitten lappu ikkunassa: Toimitilaa vuokrattavana.
Olikohan se pitkään tyhjillään?
Olen ollut töissä siinä seuraavassa taloparissa Keran asemalta tultaessa, samalla puolen Kutojantietä. Jossain vaiheessa tämä Tiedon rakennus jäi tyhjilleen, nyt en ole käynyt sielläpäin. Siinä lähes vastapäätä suuressa kierrätyskeskuksen paikassa olen käynyt jotain pientä ostamassa. Sekin talo lienee joku varasto, olikohan S-ryhmällä se käytössä joskus muinoin.
Keran aseman lähettyvillä on ollut S:n (Inex-partners) toiseksi viimeisin valtava varasto. Uusin tuli muistaakseni Sipooseen.
- Anonyymi
Eikös siellä Luonassa ole myös tämä Ulpu Hiivarikin, onkohan siellä muitakin Demareita tienaamassa...
- Anonyymi
Kaikkien demareiden toivepaikka, yhteiskuntaa on hyvä ryöstää, demareiden päätavoite.
- Anonyymi
Onhan Demareilla Kojamokin rahasampona. Missä demari siellä yhteiskunta maksajana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad951503- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että394895- 163880
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632