Ei ne olleetkaan yhtä kovia kuin minä ja Maks!
Pärkkele!
Voi että! Ruattalaiset alkoivat mamoilemaan!
9
215
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.svd.se/lena-hallengren-och-folkhalsomyndigheten-har-presstraff
Nyt (siis kuinka monta viikkoa liian myöhään) antavat ohjeita vanhemmille ihmisille että pitäisi välttää julkisen liikenteen käyttämistä.
Kun itse aiheutettujen ylimääräisten kuolemantapausten määrä on aikanaan arvioitu niin seuraavista parlamenttivaaleista tulee Ruotsissa mielenkiitoiset.
Onko ruotsindemokraatit vaatineet koko ajan tiukempia toimenpiteitä vai olivatko hiljaa? Suomessahan persut ovat vaatineet tiukkaa linjaa.- Anonyymi
Ruotsidemokraatit ovat varmasti ihmetelleet miksei Ruotsissa toimita niin tarmokkaasti ja määrätietoisesti kuin esimerkiksi Suomessa.
Freudenthalin kunniaksi karsivat heikompaa ainesta kovalla kädellä.
Turhat syöjät vähenevät ja eläkeläisten määrä pienenee.
Saanevat 100 000 raatoa eli tavoitteensa.
Heil Freudenthal!!!
- Anonyymi
Eilen Ruotsin hallitus jyrähti ja vahvasti suositteli, että vanhusten hoitodeissa ei käytäisi vierailuilla jos se suinkin on mahdollista eikä kenellekkään tule siitä kovin paha mieli. Nopeaa toimintaa. Vasta vähän yli 200 kuollut muta heti sännätään antamaan lähes velvoittavia suosituksia.
- Anonyymi
kyllä minä Min Stainpäkki tiedän parhaiten! Kot mun partaa vaikka
- Anonyymi
ruotsalaiset eivät kohtele koronaa rasistisesti. Kaikki mahtuvat monikulttuuriseen unelmamaahan.
- Anonyymi
Ruotsi oli tekemässä kansanmurhaa. Paine kävi liian suureksi tehdä jotain.
Börjethän aloittivat harvennuksen somaleista. Mutta aikeet kävivät liian selviksi ja vaaleilta sosiaalidemokraateilta loppui uskallus oikeaan kansanmurhaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11576Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras961504Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva202960- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29760Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60703