Aihe

Ja vieläkään EI Kirkolta vastausta

Anonyymi

Ja vieläkään, vuosienkaan aikana ole tullut vastausta edes evidenssi-asiaani: onko niitä olemassakaan ENÄÄ.

Kirkkoa EI voisi vähempääkiinnostaa, vaikka kuinka tietää, että olen enimmillään ja pahimmillaan saamassa miljoona-luokan korvaus-vaatimukset miskaani. Että joudun maksamaan korvauksia liittyen plagiaatti-syytöksiin omista asioistani, omista ideoistani, jotka vuotivat muualle maailmaan.

Kirkko pihtaa, pitää kynsin ja hampain kiinni myös omaisuudestani, jonka lahjoitin Kirkon käyttöön v. 2009. Mutta jonka jälkeen välittömätsi alkoi Jumalien uhraaminen, erittäin vaarallinen, minua ja omaistani kohtaan. Vaikka Kirkko sai ILMAISTA mainosta koko sillä 34 000€:n edestä, kuinka paljon hyvää Kirkko on tekemässä muiden hyväksi, en saanut edes henkistä apua hengenhätäämmä enkä -vaaraamme.

Kirkko täysin hylkäsi meidät: ei vastannut kahta ensimmäistä kertaa lukuunottamatta mihinkään hätähuuto-soittopyyntöihini (vuosienkaan aikana), vaikka asiat ja hyökkäys koski Jumalia ja Jeesuksia!

Ja siltikään EIVÄT muka ymmärrä, kuin ka heillä EI tuosta absoluuttisesta auttamattomuudesta, yksin jättämisestä (hengenvaaroihin) johtuen OLE Oikeutta pitää sitä minullta saamaansa rahasummaa. Absoluuttisesta auttamattomuudesta ja yksi jättämisestä johtuen en maksa Kirkolle enkä Jumalan uskontokummalle 34 000€, ja vielä ihan kaikesta uhraamisestammekaan! Eihän vaan tarvitse? Sillä Kirkko sai kaikella 34 000 € ILMAISTA, erittäin hyvää mainosta, minun omaisuudellani! JO se on PRKL kumma!

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
        Kotimaiset julkkisjuorut
        625
        30418
      2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
        Parisuhde
        308
        22674
      3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
        Virrat
        40
        14134
      4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
        Kotimaiset julkkisjuorut
        356
        11257
      5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
        Virrat
        95
        8356