Ja vieläkään, vuosienkaan aikana ole tullut vastausta edes evidenssi-asiaani: onko niitä olemassakaan ENÄÄ.
Kirkkoa EI voisi vähempääkiinnostaa, vaikka kuinka tietää, että olen enimmillään ja pahimmillaan saamassa miljoona-luokan korvaus-vaatimukset miskaani. Että joudun maksamaan korvauksia liittyen plagiaatti-syytöksiin omista asioistani, omista ideoistani, jotka vuotivat muualle maailmaan.
Kirkko pihtaa, pitää kynsin ja hampain kiinni myös omaisuudestani, jonka lahjoitin Kirkon käyttöön v. 2009. Mutta jonka jälkeen välittömätsi alkoi Jumalien uhraaminen, erittäin vaarallinen, minua ja omaistani kohtaan. Vaikka Kirkko sai ILMAISTA mainosta koko sillä 34 000€:n edestä, kuinka paljon hyvää Kirkko on tekemässä muiden hyväksi, en saanut edes henkistä apua hengenhätäämmä enkä -vaaraamme.
Kirkko täysin hylkäsi meidät: ei vastannut kahta ensimmäistä kertaa lukuunottamatta mihinkään hätähuuto-soittopyyntöihini (vuosienkaan aikana), vaikka asiat ja hyökkäys koski Jumalia ja Jeesuksia!
Ja siltikään EIVÄT muka ymmärrä, kuin ka heillä EI tuosta absoluuttisesta auttamattomuudesta, yksin jättämisestä (hengenvaaroihin) johtuen OLE Oikeutta pitää sitä minullta saamaansa rahasummaa. Absoluuttisesta auttamattomuudesta ja yksi jättämisestä johtuen en maksa Kirkolle enkä Jumalan uskontokummalle 34 000€, ja vielä ihan kaikesta uhraamisestammekaan! Eihän vaan tarvitse? Sillä Kirkko sai kaikella 34 000 € ILMAISTA, erittäin hyvää mainosta, minun omaisuudellani! JO se on PRKL kumma!
Ja vieläkään EI Kirkolta vastausta
Anonyymi
0
63
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 113688
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka433608- 1523392
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032655Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv762651Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61768- 441455
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli4031188Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos581150Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m121028