Älä jätä Päiviä vihamiestensä armoille

Anonyymi

Julmia syyttäjiä, vääriä todistajia vastaan, jotka kieltävät vapauden siteerata Raamattua, jonka olet meilke antanut.

Herra armahda!Auta Päivi saamansa oikeutensa pitämään.Jumalan edessä kumartaen Jeesuksen nimessä Päivin tilanteen eteesi tuoden, koska Sinulla Jumalallamme on valta, aamen

Commandohauis

17

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Veljeni joka on viestintäalalla sanoo että Räsänen on median herkkupala joka nostaa aina otsikot ja lehdet mm Seiska Suomen Kuvalehti ja HS ja iltalehdet ryntäävät kysymään tämän mielipidettä koska saavat numeroitaan myytyä. Päivi osaa myydä hyvin itseään rääväsuuna ja kärkkyy jo 3 v päässä olevaa eduskuntapaikkaansa. Kun Päivi vain avaa suunsa niin saa huomiota. Kun kunnia menee niin maine kasvaa.

      Päivi on keskittynyt 85 %sti seksiasioihin. Abortit. Mutta homous ennen kaikkea.

      Päivin tavaramerkki on ärsyttäminen.. Iten hän suhtautuisi jos toisen usko non edustaja lukisi kirjaansa eduskunnassa.

      Luterilaisena en arvosta Päivin tyyliä. Hän karkottaa Jeesuksen luo pyrkiviä. On maailmassa muutakin kuin homous.

      • Ei ole päkälle mitään muuta ja se johtunee tukahdutetuista haluista sekä itseinhosta.


      • Anonyymi

        Miksi Päivistä keskustellaan hellaripalstalla. Ei hän ole hellari, vaan luterilainen.


      • >Päivi osaa myydä hyvin itseään rääväsuuna ja kärkkyy jo 3 v päässä olevaa eduskuntapaikkaansa. Kun Päivi vain avaa suunsa niin saa huomiota. Kun kunnia menee niin maine kasvaa.

        Itsensä myynti ei auta, kun ostajat kuolevat ja dementoituvat. Entisten äänestäjien uskon vahvistus ei tuo koppeihin yhtään lisää. Krisseleitten kannatus on muutenkin laskemaan päin. Hyvin tyytyväisiä nykyhallituksen koronatoimiin kyllä näyttävät olevan.


      • Anonyymi

        Kaikesta tulee päästä yhteisymmärrykseen Herran kanssa. Herran tahto tarkastaa missä me erehdymme.

        Kristittynä rakastan, kunnioitan ja arvostan Päivin suoraa Jumalan Sanaa kunnioitravaa käytöstä. Hän on mallioppilas Jumalan opetuslasten joukossa.Kiitän Herraa siitä että meillä on Päivi sisarenamme.Niin se vaan on että taitaa olla Päivin Herralta saama nuhtelu vähissä mutta jumalattomien tavaramerkki on ärsyyntyä kun Päivi puhuu Jumalan tahdossa pysyen. On todelka pahuutta että vauvoja murhataan ja sitä vielä paheksutasn kuin saatana itse kun vauvainmurhaa vastaan ollaan kuten Päivi. Olet luterilainen mutta oletko kristitty?

        Homostelun ja lastenmurhan synnit ovat niitä joista parannus tulee tehdä siinä missä muustakin. Onhan homostelu ja murha aivan kauhistuksia synneiksi.

        Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikesta tulee päästä yhteisymmärrykseen Herran kanssa. Herran tahto tarkastaa missä me erehdymme.

        Kristittynä rakastan, kunnioitan ja arvostan Päivin suoraa Jumalan Sanaa kunnioitravaa käytöstä. Hän on mallioppilas Jumalan opetuslasten joukossa.Kiitän Herraa siitä että meillä on Päivi sisarenamme.Niin se vaan on että taitaa olla Päivin Herralta saama nuhtelu vähissä mutta jumalattomien tavaramerkki on ärsyyntyä kun Päivi puhuu Jumalan tahdossa pysyen. On todelka pahuutta että vauvoja murhataan ja sitä vielä paheksutasn kuin saatana itse kun vauvainmurhaa vastaan ollaan kuten Päivi. Olet luterilainen mutta oletko kristitty?

        Homostelun ja lastenmurhan synnit ovat niitä joista parannus tulee tehdä siinä missä muustakin. Onhan homostelu ja murha aivan kauhistuksia synneiksi.

        Commandohauis

        En pidä nimimerkistäsi, mutta arvostan kirjoituksiasi ja olen yleensä samaa mieltä kanssasi uskon asioista. Hyvä, että tässäkin ketjussa on edes pari kristittyä.

        Ihmiset, jotka pitävät selkeästi ajattelevaa, Raamattuun uskovaa Räsästä ärsyttävänä, kuuluvat ehkä johonkin seuraavista ryhmistä: leipäpapit, kirkon tapajäsenet, homot, aivopestyt, evokit, suvakit, globalistit, feministit, kommarit, pakanat, ekumenistit. Luulen, että kaikki nuo ryhmät tulevat innolla ottamaan vastaan pian nousevan antikristuksen, ja tappamaan vaivan aikana Jeesuksen puoleen kääntyviä, luullen tekevänsä jumalansa tahdon. Uudestisyntyneet kristityt ovat sinä aikana taivaassa, ja sinne pääsevät myös vaivan ajan marttyyrit. Leipäpapit ja tekohurskaat ja kirkon tapajäsenet saavat palkkionsa ihmisiltä täällä maan päällä. Täällä vainotut kristityt saavat palkkansa Jeesukselta taivaassa.

        Valitessaan Räsäsen mallitapauksekseen, kristinuskon kriminalisoinnissa, pahuuden valta teki ehkä tyhmästi. Joku toinen olisi jo hermostunut, masentunut, perunut puheensa, alistunut, tai alkanut käyttäytyä röyhkeästi tai muuten tavalla, joka ei olisi tuottanut kunniaa Jeesukselle. Päivi toimii juuri niin kuin meidän jokaisen kristityn tulisi. Hiljainen vierestäseuraaminen on samaa kuin pahuuden hyväksyminen. Kunpa uskaltaisimme puhua totta joka hetki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pidä nimimerkistäsi, mutta arvostan kirjoituksiasi ja olen yleensä samaa mieltä kanssasi uskon asioista. Hyvä, että tässäkin ketjussa on edes pari kristittyä.

        Ihmiset, jotka pitävät selkeästi ajattelevaa, Raamattuun uskovaa Räsästä ärsyttävänä, kuuluvat ehkä johonkin seuraavista ryhmistä: leipäpapit, kirkon tapajäsenet, homot, aivopestyt, evokit, suvakit, globalistit, feministit, kommarit, pakanat, ekumenistit. Luulen, että kaikki nuo ryhmät tulevat innolla ottamaan vastaan pian nousevan antikristuksen, ja tappamaan vaivan aikana Jeesuksen puoleen kääntyviä, luullen tekevänsä jumalansa tahdon. Uudestisyntyneet kristityt ovat sinä aikana taivaassa, ja sinne pääsevät myös vaivan ajan marttyyrit. Leipäpapit ja tekohurskaat ja kirkon tapajäsenet saavat palkkionsa ihmisiltä täällä maan päällä. Täällä vainotut kristityt saavat palkkansa Jeesukselta taivaassa.

        Valitessaan Räsäsen mallitapauksekseen, kristinuskon kriminalisoinnissa, pahuuden valta teki ehkä tyhmästi. Joku toinen olisi jo hermostunut, masentunut, perunut puheensa, alistunut, tai alkanut käyttäytyä röyhkeästi tai muuten tavalla, joka ei olisi tuottanut kunniaa Jeesukselle. Päivi toimii juuri niin kuin meidän jokaisen kristityn tulisi. Hiljainen vierestäseuraaminen on samaa kuin pahuuden hyväksyminen. Kunpa uskaltaisimme puhua totta joka hetki.

        Mulla ei ole ongelmia puhua totta.

        Mikä siinä uskalkusta vaatii?

        Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pidä nimimerkistäsi, mutta arvostan kirjoituksiasi ja olen yleensä samaa mieltä kanssasi uskon asioista. Hyvä, että tässäkin ketjussa on edes pari kristittyä.

        Ihmiset, jotka pitävät selkeästi ajattelevaa, Raamattuun uskovaa Räsästä ärsyttävänä, kuuluvat ehkä johonkin seuraavista ryhmistä: leipäpapit, kirkon tapajäsenet, homot, aivopestyt, evokit, suvakit, globalistit, feministit, kommarit, pakanat, ekumenistit. Luulen, että kaikki nuo ryhmät tulevat innolla ottamaan vastaan pian nousevan antikristuksen, ja tappamaan vaivan aikana Jeesuksen puoleen kääntyviä, luullen tekevänsä jumalansa tahdon. Uudestisyntyneet kristityt ovat sinä aikana taivaassa, ja sinne pääsevät myös vaivan ajan marttyyrit. Leipäpapit ja tekohurskaat ja kirkon tapajäsenet saavat palkkionsa ihmisiltä täällä maan päällä. Täällä vainotut kristityt saavat palkkansa Jeesukselta taivaassa.

        Valitessaan Räsäsen mallitapauksekseen, kristinuskon kriminalisoinnissa, pahuuden valta teki ehkä tyhmästi. Joku toinen olisi jo hermostunut, masentunut, perunut puheensa, alistunut, tai alkanut käyttäytyä röyhkeästi tai muuten tavalla, joka ei olisi tuottanut kunniaa Jeesukselle. Päivi toimii juuri niin kuin meidän jokaisen kristityn tulisi. Hiljainen vierestäseuraaminen on samaa kuin pahuuden hyväksyminen. Kunpa uskaltaisimme puhua totta joka hetki.

        Ja mistä uskonasiasta olemme eri mieltä?

        Koska olen mukautunut täysivarmuudella siihen tietoon että Jumalan näkemys on aina oikea ja siinä opetuspohjassa pysyn niin olisi kiva katsoa oletko löytänyt jotain vääräö uskostani.

        Commandohauis


    • Ellei Päivin kaltaisia ihmisiä saada ojennettua kuriin ja nuhteeseen, niin pian he ovat vaatimassa uppiniskaisten poikienkin kuoliaaksi kivittämistä, koskapa "Jumala niin vaatii"!

      Venäjällä homoseksuaalien kuoliaaksi kivittämistä ollaan jo vaatimassa ortodoksi-kristittyjen taholta. Lähettäneet Putinille tästä lainmuutosvaatimuksia.

    • Anonyymi

      Nyt täytyy tunnustaa, etten ole kuunnellut Päiviä.
      Hänestä puhutaan paljon, täälläkin.
      Jostain syystä juuri siksi, että hän jakaa niin paljon mielipiteitä, minulle on tullut tunne, etten halua olla mitään mieltä hänestä.
      En puolesta, en vastaan.

      • Tuntuu käsittämättömältä että Päivistä ei olisi mitään mieltä, mutta kai sekin on mahdollista. Ja ehdottomasti jokaisella on siihenkin oikeus.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Tuntuu käsittämättömältä että Päivistä ei olisi mitään mieltä, mutta kai sekin on mahdollista. Ja ehdottomasti jokaisella on siihenkin oikeus.

        Suljen pois mielestäni. En ole kuullut yhtään päivin lausuntoa, puhetta..
        En kykene luomaan hänestä varteenotettavaa mielipidettä poliittisella tai hengellisessä kentällä.
        Jos jotain mielipidettä annan niin sellaisen, että Päivi on pitkän linjan poliitikko ja tuokin on toteamus, eikä niinkään kantaaottava mielipide.


    • Anonyymi

      Olen pitänyt itseäni hartaana kristittynä ja käynyt säännöllisesti kirkossa. Toivon myös, että mahdollisimman moni muukin kävisi. Monet tuttavani ovat nyt sanoneet, että jos Päivin kaltaiset ihmiset pääsevät pesiytymään kirkkoon, heillä menee halu mennä ja haluavat asettaa kotiinsa rukouspaikan. Nyt pitää olla tarkkaana että vanhat hyvät ajat vain jatkuisivat ja tuollaiset riitaisuudet kirkossa eivät pääsisi pesiytymään. Onneksi kirkon johdossa on nyt viisaita henkilöitä, jotka toivottavatt kaikki ihmiset kirkkoon.

      • Anonyymi

        Toivottavasti Räsänen tippuu seuraavissa vaaleissa. Ei Mooseksen kirja ole mikään laki enää kenellekään. Päivi on julkisuuden kipeä ja keinoina on homojen moittiminen. Ihmisiä hekin ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti Räsänen tippuu seuraavissa vaaleissa. Ei Mooseksen kirja ole mikään laki enää kenellekään. Päivi on julkisuuden kipeä ja keinoina on homojen moittiminen. Ihmisiä hekin ovat.

        Miten Päivi on homoja moittinut?

        Oletko syntihyväksyjä? Taidat olla.

        Touvottavasti maailmassa syntihyväksyjät vähenevät.Kommenttisi edustavat valheellisuutta ja pahantahtoista pahansuopuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten Päivi on homoja moittinut?

        Oletko syntihyväksyjä? Taidat olla.

        Touvottavasti maailmassa syntihyväksyjät vähenevät.Kommenttisi edustavat valheellisuutta ja pahantahtoista pahansuopuutta.

        Jos olisi vanhat hyvät ajat, luterilaiset papit ei hyväksyisi nykyhomostelua millään muotoa.


    • Anonyymi

      Eikä kukaan todellinen uskovainen lähde mistään mihinkään siksi että toinen uskovainen ilmoittaa Raamatun ilmoitusta!

      vain fariseukset toimii tavoilla jotka nousevat ihallisesta mielestä sivuttaen kokonaan Jumalan suunnitelman.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe